Is er een soort afspraak van het publiek dat ze een regenboogvlag meenemen of zo of hoop je dat dit gebeurt?quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik word al emo bij het idee van een stadion vol regenboogvlaggen en stiekem hoop ik dat het Hongaarse elftal (want die kunnen hier ook weinig aan doen) zelf ook iets doen.
Haha niks geen schamen johquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Echt erg van mezelf wel, want ik houd echt van topografie dus ik schaam me (en ook niet lichtelijk).
Als er SLO had gestaan, had ik het nog wel begrepen. Maar aangezien er SLW staat is het wel bijzonderquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Echt erg van mezelf wel, want ik houd echt van topografie dus ik schaam me (en ook niet lichtelijk).
De speler Orban (ben je mooi klaar mee die naamquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Betwijfel dat, Hongaarse journalisten hebben ook niks geschreven over dat hele regenboog stadion gedoe nu. Want je mag het daar niet over LGBT hebben...
Nee hoor, er staat SVKquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er SLO had gestaan, had ik het nog wel begrepen. Maar aangezien er SLW staat is het wel bijzonder
Die kans is extreem klein.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik word al emo bij het idee van een stadion vol regenboogvlaggen en stiekem hoop ik dat het Hongaarse elftal (want die kunnen hier ook weinig aan doen) zelf ook iets doen.
Wie mag er gelijk spelen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:33 schreef Strani het volgende:
Nu ligt alles op schema om Nederland tegen Tsjechië te laten spelen.
Dan de halve finale tegen Duitsland.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Kwartfinale is een mooi eindstation voor een sprookjesboek.
Dat maakt voor het punt niks uitquote:
Wat moet gebeuren is:quote:
Hongarije op het ESFquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:38 schreef molloot200 het volgende:
Hopelijk is de oppositie in Hongarije sterk genoeg, en zijn we van hem af over een halfjaartje.
En krijgen we Hongarije ook weer terug op het ESF
Je bent gewoon op je telefoon aan het fokken, dan kan je de autocorrect nog de schuld geven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Autocorrect op de laptop heb je ook nogquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent gewoon op je telefoon aan het fokken, dan kan je de autocorrect nog de schuld geven.
Anderen komen daarmee ook weg
Je zou denken van niet maar we hebben nu wel reden om te twijfelen over wat er bij Molloot staat. Misschien wel SLOquote:
What about our dreamsquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hongarije op het ESFZoveel redenen te bedenken om van Orban af te willen, maar dat is wel een mooie bonus mocht het gebeuren
Spanje in de halve finale kan ook trouwens.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
De halve finale is een mooi eindstation voor ons sprookjesboek.
Ja ik kijk dit gewoon op de Tsjechische zenders. Voor hen ook een issue natuurlijk deze wedstrijd, of ze tegen Nederland spelen of niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou denken dan niet maar we hebben nu wel reden om te twijfelen over wat er bij Molloot staat. Misschien wel SLO
Nou ja dit Nederlands elftal kan van iedereen winnen en van iedereen verliezen, dus we merken het wel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Spanje in de halve finale kan ook trouwens.
In de finale zullen we wel tegen Frankrijk spelen.
Spanje hangt tot nu toe wel meer van geluk dan van skill aan elkaar hoor dit toernooi.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Spanje in de halve finale kan ook trouwens.
In de finale zullen we wel tegen Frankrijk spelen.
Oh hier ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou denken van niet maar we hebben nu wel reden om te twijfelen over wat er bij Molloot staat. Misschien wel SLO
Ik vind het wel onhandig dat we dan die rondvaart op de grachten waarschijnlijk op maandag krijgen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja dit Nederlands elftal kan van iedereen winnen en van iedereen verliezen, dus we merken het wel.
Ook ongeluk. Die missers van net, zo slecht geschoten vond ik ze lang niet altijdquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Spanje hangt tot nu toe wel meer van geluk dan van skill aan elkaar hoor dit toernooi.
Was live wel wat statisch vond ik; staging heeft het gewoon wat genekt. Die clip heeft heel erg wel die energiequote:Op woensdag 23 juni 2021 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zal echt nooit snappen waarom dat niet top vijf is geëindigd
Nee ik post in SLOquote:
Kati kon niet zo goed zingen helaas.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zal echt nooit snappen waarom dat niet top vijf is geëindigd
Daar is het "Slovensko - ¦panělsko" dus best kans dat het dan SLO of SLV is inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik kijk dit gewoon op de Tsjechische zenders. Voor hen ook een issue natuurlijk deze wedstrijd, of ze tegen Nederland spelen of niet.
Doe hier maar even een SLO’tje op.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik post in SLO![]()
/slechtegrapisslecht
Maar bij den Belg staat er SLOquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik post in SLO![]()
/slechtegrapisslecht
Pas maar op Molloot, voor je het weet heb je heel Spanje op de kast!quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Spanje hangt tot nu toe wel meer van geluk dan van skill aan elkaar hoor dit toernooi.
quote:
¦panelsko klinkt als een hondenmerk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar is het "Slovensko - ¦panělsko" dus best kans dat het dan SLO of SLV is inderdaad
Degene die gewonnen hebben dat jaar ook nietquote:
Ik ga het nog eens terugkijken…quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was live wel wat statisch vond ik; staging heeft het gewoon wat genekt. Die clip heeft heel erg wel die energie
Waarheid, heel erg waarheid...quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Degene die gewonnen hebben dat jaar ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |