Die twee hadden wij vroeger niet eens op de sportdag.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee notesslingeren en je-moeder-bannen-stap-sprong.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na de 100x4 meter estafette en het kogelkoppen zeker
Is dat iets raars?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn moeder zit voor de tv en leest een boek, hoe dan
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:23 schreef molloot200 het volgende:
Als het zo blijft wordt Duitsland laatste in deze pool?
Gaan we nog lekker juichen voor Henkie Grol dit jaar?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee notesslingeren en je-moeder-bannen-stap-sprong.
Er zijn twee wedstrijden bezig en madame zit rustig een boekje te lezen, ik vind het knapquote:
Ik hoor dat jij ook kan Jitsi'en én twee wedstrijden kan volgen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn twee wedstrijden bezig en madame zit rustig een boekje te lezen, ik vind het knap
Ik zit nu niet op Jitsi gekkiequote:Op woensdag 23 juni 2021 21:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij ook kan Jitsi'en én twee wedstrijden kan volgen?
Wunder gibt es immer wieder,quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:23 schreef molloot200 het volgende:
Als het zo blijft wordt Duitsland laatste in deze pool?
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Maar was wel een knal zeg![]()
![]()
Pingel terecht wat mij betreft
Denk niet dat het de bedoeling was, maar toch; was echt een heftige dreunquote:
Nee, dat denk ik ook niet, maar dan is de schade niet minder.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Denk niet dat het de bedoeling was, maar toch; was echt een heftige dreun
Frankrijk maakt er nog wel eentje toch ja toch?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Dit betekent Nederland-Portugal in de halve finale.
Dan ben je wel een baas hoorquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:31 schreef sportfreak het volgende:
Ronaldo heeft er nog eentje nodig voor het wereldrecord
Oh nee, de nummer twee zit in onze helft.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Nee, Portugal wordt groepswinnaar, die die zitten aan de andere kant van het schema.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:31 schreef Fred_B het volgende:
We halen de finalequote:Op woensdag 23 juni 2021 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh nee, de nummer twee zit in onze helft.
Frankrijk-Nederland dan. Dat klinkt al meteen makkelijker.
Kunnen we toch beter Duitsland treffenquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh nee, de nummer twee zit in onze helft.
Frankrijk-Nederland dan. Dat klinkt al meteen makkelijker.
Nee hoor, dat is geen voetballende Duitser.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:35 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat jullie net naar keken, nu ingezoomd.
waar?quote:
Duitsland is hoe dan ook de fijnste van de drie.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kunnen we toch beter Duitsland treffen
Als Duitsland er nu één of twee maakt wordt Frankrijk 3e in de groep F?
Die gaan in de 2de helft over op waterpolo.quote:
In de WK finale van 1954 gebeurde dat ook en draaide Duitsland een achterstand om in een overwinning op Hongarije.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de WK finale van 1954 gebeurde dat ook en draaide Duitsland een achterstand om in een overwinning op Hongarije.
Nee, Nijl!quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die nummer 4 van Frankrijk, heet die Komodo van voren?
Dat is ook goed.quote:
Nu nog een regenboog erbij. Go Deutschlandquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de WK finale van 1954 gebeurde dat ook en draaide Duitsland een achterstand om in een overwinning op Hongarije.
Van die virusscanners met die irritante pop-ups als je abonnement is verlopen?quote:
Ja die.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van die virusscanners met die irritante pop-ups als je abonnement is verlopen?
Nope.quote:
Mein Herz in Flammenquote:
Nederland moet toch al zeker tegen Tjechie?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nederland moet toch al zeker tegen Tjechie?
Mocht Nederland verder komen, that isquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nederland moet toch al zeker tegen Tjechie?
Dat die viel was niet zo vreemd, maar of dat dan gelijk een penalty moest zijn.quote:
Schandálig Greys, schaam je, dit kán niet!quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef Greys het volgende:
#UnpopularOpinion
Ronaldo net even vriendelijk klopje tegen de scheids en hoe hij van het veld af liep met z'n arm om tegenstander Benzema kwam bijzonder sympathiek over.
Ronaldo is als die niet voetbalt niet zozeer onsympathiekquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef Greys het volgende:
#UnpopularOpinion
Ronaldo net even vriendelijk klopje tegen de scheids en hoe hij van het veld af liep met z'n arm om tegenstander Benzema kwam bijzonder sympathiek over.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef Greys het volgende:
#UnpopularOpinion
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Schandálig Greys, schaam je, dit kán niet!
Je kan van Ronaldo van alles vinden. Maar hij is wel een man die echt leeft voor zijn sport.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef Greys het volgende:
#UnpopularOpinion
Eens.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ronaldo is als die niet voetbalt niet zozeer onsympathiek
quote:
Nog een Stallone fan?quote:
Hij traint zich echt de tering, rent voor elke centimeter, is fitter dan veel andere voetballers die tien jaar jonger zijn en springt hoger dan een kangoeroe.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan van Ronaldo van alles vinden. Maar hij is wel een man die echt leeft voor zijn sport.
De Nadal van het voetbal.
Dat is wel gewoon hét antwoord, die mentaliteit moet je wel gewoon hebben als topsporterquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens.
Doet me ook denken aan interview met Sainz bij F1 afgelopen weekend. Ze vroegen hem wie hij aardig vond van z'n medecoureurs. Allemaal, zei hij. Behalve als ze hun helm op hebben. Dan vind ik het monsters.
molloot200 vindt dit stiekem wel een leuk scenarioquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Portugal ligt eruit wanneer ze verliezen en Hongarije wint.
Ik ook wel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
molloot200 vindt dit stiekem wel een leuk scenario
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |