Da's wel een andere situatie natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
"Nadeel" is dat wij strak aan bepaalde perioden gebonden zijn en dan is het wel fijn om alvast wat vastgelegd te hebben, wat je ook mooi vindtNormaal gaat het altijd goed, alleen vorig jaar dus niet en dit jaar lijkt het weer de verkeerde kant op te gaan
Ach ja, kan er maar beter om lachen
Dansen met Jansen (met 1 s) is hier in Harderwijk een begrip. Een DJ met de achternaam Jansen draaide vroeger elke maand wel een keer in mijn stamkroeg. Als hij nu ergens in een kroeg plaatjes draait, staat de kroeg steevast vol.quote:
Lissabonquote:
Ik kijk uit naar Fokkers die hopen dat de Nederlanders verliezenquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Hoi! OS is open. Ongetekende hoopt jullie daar te zien.
Klopt. Als wij de keuze hadden, gingen we gewoon in september ofzo, dan is er overal altijd voldoende beschikbaarheid én heb je lagere prijzen. Maar dan kan onze dochter niet mee en dat is misschien een beetje gemeenquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's wel een andere situatie natuurlijkIk probeer vakantie tijdens vakanties zoveel mogelijk te vermijden, wat ook meehelpt met de beschikbaarheid van hotelkamers overal
En meestal breng ik daar toch niet zoveel tijd door, omdat ik liever in de stad ga kijken of (op een doorreis) het al een aardig eind in de avond is als ik daar aankom
quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dansen met Jansen (met 1 s) is hier in Harderwijk een begrip. Een DJ met de achternaam Jansen draaide vroeger elke maand wel een keer in mijn stamkroeg. Als hij nu ergens in een kroeg plaatjes draait, staat de kroeg steevast vol.
Ik ben benieuwd of hij vandaag een beetje extra aandacht krijgt
De anti-vlaggetjesbrigadequote:Op woensdag 23 juni 2021 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar Fokkers die hopen dat de Nederlanders verliezen
Hulde aan ditquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:02 schreef Meke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hear ye, hear ye, my name is Samuel Seabury
And I present "Free Thoughts on the Proceedings of the Continental Congress"
Heed not the rabble who scream revolution
They have not your interests at heart
Chaos and bloodshed are not a solution
Don't let them lead you astray
This Congress does not speak for me
They're playing a dangerous game
I pray the king shows you his mercy
For shame, for shame
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je blijft daarnaast ook hier?quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Hoi! OS is open. Ongetekende hoopt jullie daar te zien.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De anti-vlaggetjesbrigade
En dan juichen voor obscure vlaggetjes als Baskenland of Colombia
quote:
Nou Nederland zou niet zo schokkend zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:23 schreef sportfreak het volgende:
Nederland, Tsjechië, Denemarken, Wales. Eén van deze landen gaat de halve finale halen
Het vorige EK deed Wales dat ook alquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:23 schreef sportfreak het volgende:
Nederland, Tsjechië, Denemarken, Wales. Eén van deze landen gaat de halve finale halen
Nou, dat zal dan Wales wel worden denk ik. De enige die ik tot nu toe goed zag spelen. Zij spelen in Oranje shirtjes toch?quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:23 schreef sportfreak het volgende:
Ja extreem ookquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is het grote jinxfest alweer begonnen, ja?
En dat doet mij er weer aan denken:quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik kan hier net als @:H_T alleen maar aan Tim Curry denken die in extase OOOOH ROCKY roept
Ze hebben het al in alle serieuziteit over onze tegenstander in de halve finale.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is het grote jinxfest alweer begonnen, ja?
Gaat nog meer mis dan de 3JS straks.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben het al in alle serieuziteit over onze tegenstander in de halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |