Dat kan bijna niet, tenzij één van die landen al in de achtste of kwartfinale uitgeschakeld wordt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat er nu nog gebeuren zodat Duitsland, Frankrijk en Portugal doorgaan en Nederland niet één van die drie tegenkomt ?
Nederland speelt sowieso tegen Tsjechië.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat er nu nog gebeuren zodat Duitsland, Frankrijk en Portugal doorgaan en Nederland niet één van die drie tegenkomt ?
Hongarijequote:Op woensdag 23 juni 2021 22:16 schreef AgnesGru het volgende:
Weet niet of ik liever Duitsland of Portugal uit het toernooi wil.
Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit of Nederland een van die drie tegenkomt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat moet er nu nog gebeuren zodat Duitsland, Frankrijk en Portugal doorgaan en Nederland niet één van die drie tegenkomt ?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van die virusscanners met die irritante pop-ups als je abonnement is verlopen?
Frankrijk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is er al een keer gewoon gescoord daar, of doen we gewoon shootouts tijdens de wedstrijd?
quote:
Dan ligt Duitsland eruit.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:23 schreef molloot200 het volgende:
En wat als Portugal-Frankrijk nu gelijk blijft?
Als het zo eindigt, ligt Duitsland eruit.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Ohne Deutschland, fahren wir am EMquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Ok, dan mogen die winnen van mij.quote:
Laatste minuut!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |