abonnement Unibet Coolblue
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 01:55:55 #1
491163 Viesdik
pi_195778052
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 01:47 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Bijzonder dat Amerika voor meer dan de helft van de bevolking bestaat uit simpele geesten.
Denk eerder dat jij simpel bent
En ja, de gemiddelde hillbilly die op Trump stemt is nog nooit buiten zijn eigen staat geweest, dus die kun je alles wijsmaken.
Zo was er ooit een republikeinse deelnemer aan de voorverkiezingen die zijn achterlijke achterban wist wijs te maken dat de ouderen in Nederland rondlopen met een armband waarop staat 'euthanaseer mij niet'.
Daarom kan Trump ook liegen zo veel hij wil, zijn achterban is toch te dom om te poepen.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 02:01:27 #3
491163 Viesdik
pi_195778071


[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 09:54:25 (Nee.) ]
pi_195778086


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 09:54:47 (Ook niet.) ]
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 02:04:22 #5
491163 Viesdik
pi_195778091
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 02:03 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Sterke reactie, knul, welterusten.
goed idee
welterusten :)
pi_195778373
De foto's van Hunter Biden waren dus vorig jaar al in Oekraine gesignaleerd.

twitter


[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 22-10-2020 04:05:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 oktober 2020 @ 04:15:09 #7
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195778490
quote:
6s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 03:34 schreef Kijkertje het volgende:
De foto's van Hunter Biden waren dus vorig jaar al in Oekraine gesignaleerd.

[ twitter ]
Dit lijkt me logisch als de laptops in april vorig jaar zijn aangeboden ter reparatie dat de e-mails ketens -zender, ontvanger, cc, bcc, e-mail server, et cetera- van vr die periode zijn.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195778556
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 04:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit lijkt me logisch als de laptops in april vorig jaar zijn aangeboden ter reparatie dat de e-mails ketens -zender, ontvanger, cc, bcc, e-mail server, et cetera- van vr die periode zijn.
Ik heb niet zoveel aan jouw 'logica'. Ja dat kan maar dat zou naar een uitkomst toe-redeneren zijn. Een heleboel andere scenario's zijn ook mogelijk.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 oktober 2020 @ 04:47:05 #9
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195778580
quote:
6s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 04:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel aan jouw 'logica'. Ja dat kan maar dat zou naar een uitkomst toe-redeneren zijn. Een heleboel andere scenario's zijn ook mogelijk.
Maar van deze zogenaamde heleboel geef je geen voorbeelden van, merk ik op.
Snap je dat wannneer Hunter Biden een e-mail verstuurt deze e-mail dan op een andere computer/server terecht komt?
Zo moeilijk is dit niet te doorgronden.
En dat deze e-mails op een andere computer zijn terecht gekomen moet voor het moment zijn geweest dat de laptops ter reparatie zijn aangeboden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195778585
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 04:47 schreef dellipder het volgende:

[..]

Maar van deze zogenaamde heleboel geef je geen voorbeelden van, merk ik op.
Snap je dat wannneer Hunter Biden een e-mail verstuurt deze e-mail dan op een andere computer/server terecht komt?
Zo moeilijk is dit niet te doorgronden.
En dat deze e-mails op een andere computer zijn terecht gekomen moet voor het moment zijn geweest dat de laptops ter reparatie zijn aangeboden.
Speculeren heeft ook weinig zin, er is te weinig informatie. Dat hele verhaal van die reparateur bv vind ik helemaal niet logisch.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 oktober 2020 @ 04:59:36 #11
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195778595
quote:
6s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 04:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Speculeren heeft ook weinig zin, er is te weinig informatie. Dat hele verhaal van die reparateur bv vind ik helemaal niet logisch.
Maar wat precies is jouw boodschap met het inbrengen van het artikel dat de foto's van Hunter Biden vorig jaar al in Oekrane zijn gesignaleerd?
En je verschuift nu de focus naar de repair shop eigenaar, maar daar heb ik het niet over gehad.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195778616
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 04:59 schreef dellipder het volgende:

[..]

Maar wat precies is jouw boodschap met het inbrengen van het artikel dat de foto's van Hunter Biden vorig jaar al in Oekrane zijn gesignaleerd?
En je verschuift nu de focus naar de repair shop eigenaar, maar daar heb ik het niet over gehad.
Het feit dat ze in Oekraine opgedoken zijn doet bij mij iig alle alarmbellen afgaan, daar zijn mensen vaker actief geweest misinformatie te verspreiden.

Ik verschuif helemaal niks. Omdat jij er blijkbaar vanuit gaat dat die laptop ter reparatie is aangeboden...
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 04:47 schreef dellipder het volgende:

[..]
En dat deze e-mails op een andere computer zijn terecht gekomen moet voor het moment zijn geweest dat de laptops ter reparatie zijn aangeboden.
... geef ik slechts aan dat ik dat verhaal ongeloofwaardig vind. That's all.

En nu ga ik me weer bezig houden met ander nieuws. Een discussie over wat allemaal wel of niet zou kunnen is zinloos :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 oktober 2020 @ 05:35:15 #13
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195778643
quote:
6s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 05:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het feit dat ze in Oekraine opgedoken zijn doet bij mij iig alle alarmbellen afgaan, daar zijn mensen vaker actief geweest misinformatie te verspreiden.

Ik verschuif helemaal niks. Omdat jij er blijkbaar vanuit gaat dat die laptop ter reparatie is aangeboden...
[..]

... geef ik slechts aan dat ik dat verhaal ongeloofwaardig vind. That's all.

En nu ga ik me weer bezig houden met ander nieuws. Een discussie over wat allemaal wel of niet zou kunnen is zinloos :W
De DNI Jon Ratcliffe heeft twee dagen geleden op nationale televisie verklaard dat er geen inlichtingen bestaan die duiden dat de laptop of de e-mails van Hunter Biden onderdeel zijn van Russische desinformatie. De FBI heeft deze verklaring later onderschreven.
Ja, de recente berichtgeving duidt dat de laptops ter reparatie zijn aangeboden en in het artikel wordt dit gestaafd door de factuur plus handtekening van Hunter Biden van de opdracht. Als jij andere feitelijke informatie hebt die dit weerlegt is het misschien handig bijvoorbeeld MSNBC of The Washington Post te contacten.
Het zou mooi zijn als de "alarmbellen" ook daadwerkelijk gebaseerd zijn op informatie dat inzichtelijk maakt waarom jij blijkbaar sceptisch bent anders dan enkel "het komt van Oekrane".
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195778672
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 05:35 schreef dellipder het volgende:

[..]

De DNI Jon Ratcliffe heeft twee dagen geleden op nationale televisie verklaard dat er geen inlichtingen bestaan die duiden dat de laptop of de e-mails van Hunter Biden onderdeel zijn van Russische desinformatie. De FBI heeft deze verklaring later onderschreven.
Ja, de recente berichtgeving duidt dat de laptops ter reparatie zijn aangeboden en in het artikel wordt dit gestaafd door de factuur plus handtekening van Hunter Biden van de opdracht. Als jij andere feitelijke informatie hebt die dit weerlegt is het misschien handig bijvoorbeeld MSNBC of The Washington Post te contacten.
Het zou mooi zijn als de "alarmbellen" ook daadwerkelijk gebaseerd zijn op informatie dat inzichtelijk maakt waarom jij blijkbaar sceptisch bent anders dan enkel "het komt van Oekrane".
Dat jij erdoor geobsedeerd bent prima hoor maar uit die (zorgvuldig geformuleerde) verklaringen wordt niet duidelijk of er nog een onderzoek gaande is. Dat er tot nu toe geen bewijs voor is zegt nog helemaal niks, het is veel te vroeg om daar een conclusie uit te trekken. Ratcliffe vertrouw ik sws niet echt.

En maak je geen zorgen over mijn informatie-inname. Dat jij nu de WP en MSNBC aanraadt is wel koddig :D

Uit de brief van de FBI:

quote:
The letter notes that, in keeping with long-standing Justice Department policy, “the FBI can neither confirm nor deny the existence of any ongoing investigation of persons or entities under investigation, including to Members of Congress.”

WP
Ik ben er voor vandaag wel klaar mee :O :W

Toch nog even een edit: dat de FBI in de brief de woorden 'nothing to add at this time' met betrekking tot Ratcliffe's verklaring gebruikt hoeft ook geen bevestiging te zijn. Als het onderzoek nog niet afgerond is zullen ze echt niet tussentijds feiten bekend gaan maken die ze eventueel al wl gevonden hebben.

Ook uit de WP:

quote:
The FBI notified Congress late Tuesday that it has "nothing to add at this time" to a statement made by President Trump's director of national intelligence disputing the idea that Russia orchestrated the discovery of a computer that may have belonged to Joe Biden's son.


[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 22-10-2020 06:23:34 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 oktober 2020 @ 06:13:18 #15
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195778705
quote:
81s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 05:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat jij erdoor geobsedeerd bent prima hoor maar uit die (zorgvuldig geformuleerde) verklaringen wordt niet duidelijk of er nog een onderzoek gaande is. Dat er tot nu toe geen bewijs voor is zegt nog helemaal niks, het is veel te vroeg om daar een conclusie uit te trekken. Ratcliffe vertrouw ik sws niet echt.

En maak je geen zorgen over mijn informatie-inname. Dat jij nu de WP en MSNBC aanraadt is wel koddig :D

Uit de brief van de FBI:
[..]

Ik ben er voor vandaag wel klaar mee :O :W
Of er een onderzoek gaande is staat los van de claim Russische desinformatie zoals door verschillende media outlets werd bericht. Vanuit de inlichtingengemeenschap wordt gecommuniceerd dat dit niet het geval is. Dat jij geen vertrouwen hebt in het oordeel van de DNI is alleraardigst, maar waarop is dit gebaseerd in relatie tot de inlichtingen die er niet zijn over Russische desinformatie?
De FBI heeft de laptop van Hunter Biden via een grand jury dagvaarding in bezit gekregen en er is ook zojuist bericht dat dit te maken had met een witwasonderzoek.
Dat de FBI lopende onderzoeken niet communiceert is niet iets nieuws. Een onderzoek kan namelijk ook niets opleveren en het zou voor het onderwerp beschadigend zijn als het publiek kennis heeft dat autoriteiten een aanleiding hebben (gekregen) om bepaalde gangen na te gaan; aka presumption of innocence.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195778712
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 06:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

Of er een onderzoek gaande is staat los van de claim Russische desinformatie zoals door verschillende media outlets werd bericht. Vanuit de inlichtingengemeenschap wordt gecommuniceerd dat dit niet het geval is.
De FBI heeft de laptop van Hunter Biden via een grand jury dagvaarding in bezit gekregen en er is ook zojuist bericht dat dit te maken had met een witwasonderzoek.
Dat de FBI lopende onderzoeken niet communiceert is niet iets nieuws. Een onderzoek kan namelijk ook niets opleveren en het zou voor het onderwerp beschadigend zijn als het publiek kennis heeft dat autoriteiten een aanleiding hebben (gekregen) om bepaalde gangen na te gaan; aka presumption of innocence.
Zie nog een edit in mijn post en sorry ik ga je post echt niet meer lezen nu. Val om :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195778936
Waarom moeten opeens anderen in de topictitel vernoemd worden moet er nog meer afgeleid worden van het falen van trump en de GOP.

Rudy Giuliani Denies He Did Anything Wrong in New ‘Borat’ Movie

Wat een genuanceerde krant gebruiken ze wederhoor. Dat zien we nu nooit bij de populistische rechtse media als ze democraten in hun blinde woede beschuldigen. :D
pi_195780429
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 01:56 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En ja, de gemiddelde hillbilly die op Trump stemt is nog nooit buiten zijn eigen staat geweest, dus die kun je alles wijsmaken.
Zo was er ooit een republikeinse deelnemer aan de voorverkiezingen die zijn achterlijke achterban wist wijs te maken dat de ouderen in Nederland rondlopen met een armband waarop staat 'euthanaseer mij niet'.
Daarom kan Trump ook liegen zo veel hij wil, zijn achterban is toch te dom om te poepen.
Het werkt ook de andere kant op, hier is men van mening dat Trump een dictator is. Ik kan er altijd hartelijk om lachen.
pi_195780486
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het werkt ook de andere kant op, hier is men van mening dat Trump een dictator is. Ik kan er altijd hartelijk om lachen.
Een dictator zelfs, nee hoor dat is hij pas als hij dadelijk na de verkiezing die hij zwaar verliest weigert op te stappen en hierin gesteund gaat worden door milities of andere wethandhavers. :D
  donderdag 22 oktober 2020 @ 09:57:44 #20
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195780527
En als Biden weigert zijn verlies te erkennen en de paramilitaire tak van de Democraten gaat rellen, dan is alles koek en ei? :')
pi_195780553
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:57 schreef Ensiferum het volgende:
En als Biden weigert zijn verlies te erkennen en de paramilitaire tak van de Democraten gaat rellen, dan is alles koek en ei? :')
Biden zal zijn verlies wel erkennen. Maar een deel van zijn stemmers ... nee, die gaan halve steden in brand zetten, winkels plunderen en oproepen tot grote demonstraties.
pi_195780565
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:57 schreef Ensiferum het volgende:
En als Biden weigert zijn verlies te erkennen en de paramilitaire tak van de Democraten gaat rellen, dan is alles koek en ei? :')
Ik verwacht een paar dagen rellen en marches, net zoiets als vier jaar geleden
pi_195780583
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 09:57 schreef Ensiferum het volgende:
En als Biden weigert zijn verlies te erkennen en de paramilitaire tak van de Democraten gaat rellen, dan is alles koek en ei? :')
Leuk verzonnen weer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195780653
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:00 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ik verwacht een paar dagen rellen en marches, net zoiets als vier jaar geleden
Maar eigenlijk is dat wel vreemd. Een groep figuren die zogenaamd heel erg 'woke', 'liberaal' en 'open-minded' zijn, en desondanks telkens vervallen in zeer agressief en rebels gedrag, simpelweg omdat er mensen zijn die een andere politieke voorkeur hebben en dus ook een andere partij steunen. Een beetje vreemd naar mijn mening.
pi_195780672
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:00 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ik verwacht een paar dagen rellen en marches, net zoiets als vier jaar geleden
Er zal ook wel een en ander afhangen van hoe die winst gerealiseerd zou worden. Als het hooggerechtshof langs ideologische lijnen besluit een hoop stemmen in Pennsylvania niet te tellen in de wetenschap dat dit Trump de winst oplevert, dan zal het goed los gaan vermoedelijk.
pi_195780690
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:06 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is dat wel vreemd. Een groep figuren die zogenaamd heel erg 'woke', 'liberaal' en 'open-minded' zijn, en desondanks telkens vervallen in zeer agressief en rebels gedrag, simpelweg omdat er mensen zijn die een andere politieke voorkeur hebben en dus ook een andere partij steunen. Een beetje vreemd naar mijn mening.
Democraat of republikein, elke kant heeft zijn gekkies en extremisten.
pi_195780700
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:07 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Er zal ook wel een en ander afhangen van hoe die winst gerealiseerd zou worden. Als het hooggerechtshof langs ideologische lijnen besluit een hoop stemmen in Pennsylvania niet te tellen in de wetenschap dat dit Trump de winst oplevert, dan zal het goed los gaan vermoedelijk.
Oh ja, bij een dubieuze uitslag breekt de hel los. Voor beide kanten.
pi_195780705
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Leuk verzonnen weer.
Denk je dat echt?

Mij lijkt het ook veel waarschijnlijker dat de agressie van links komt bij een verlies, dan andersom.
Trump gebruikt graag hyperbolen, maar ik verwacht helemaal geen agressie van zijn kant.

De democraten hebben ook opgeroepen een eventueel verlies niet te accepteren en dan om hertellingen te vragen.

De rellen komen nu ook niet vanuit rechts, toch? Of mis ik iets?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:09:57 #29
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195780714
Zijn het alleen de Republikeinen/Trump die voor een dubieuze uitslag kunnen zorgen, of vinden jullie dat ook de Democraten tot zoiets in staat zijn?
pi_195780741
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:09 schreef _I het volgende:

[..]

Denk je dat echt?

Mij lijkt het ook veel waarschijnlijker dat de agressie van links komt bij een verlies, dan andersom.
Trump gebruikt graag hyperbolen, maar ik verwacht helemaal geen agressie van zijn kant.

De democraten hebben ook opgeroepen een eventueel verlies niet te accepteren en dan om hertellingen te vragen.

De rellen komen nu ook niet vanuit rechts, toch? Of mis ik iets?
Wie of wat zijn de "paramilitaire tak van de Democraten" dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195780745
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:09 schreef Ensiferum het volgende:
Zijn het alleen de Republikeinen/Trump die voor een dubieuze uitslag kunnen zorgen, of vinden jullie dat ook de Democraten tot zoiets in staat zijn?
Goeden verdachtmaking weer. 10/10
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195780768
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wie of wat zijn de "paramilitaire tak van de Democraten" dan?
Op dit moment komen antifa en BLM daar wel voor in aanmerking, neem ik aan.

Ik zie alleen maar blije en hossende trumpsupporters en een hoop agressieve en rellende tegenstanders.
pi_195780792
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:13 schreef _I het volgende:

[..]

Op dit moment komen antifa en BLM daar wel voor in aanmerking, neem ik aan.
Nooit geweten dat die onderdeel zijn van de Democratische partij. Weer wat geleerd vandaag. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195780823
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nooit geweten dat die onderdeel zijn van de Democratische partij. Weer wat geleerd vandaag. :')
Pff, doe es gezellig.

Zeg niet dat ze er onderdeel van zijn, zeg dat het agressieve groeperingen zijn die van links komen. Die groepen zie ik niet indammen als Trump zou winnen.

En rellen van rechts zie ik niet. Maar dat kan ook bias zijn.
pi_195780844
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:09 schreef Ensiferum het volgende:
Zijn het alleen de Republikeinen/Trump die voor een dubieuze uitslag kunnen zorgen, of vinden jullie dat ook de Democraten tot zoiets in staat zijn?
Natuurlijk zijn het beide kanten. Ik geloof zeker dat de Republikeinen her en der hun tactieken hebben om dingen te benvloeden. Daar wil ik zeker in meegaan. Maar de Democraten kun je ook niet vertrouwen, waarom liepen die er zo op te hameren om via de post te stemmen? Alleen door Covid-19 zeker? Natuurlijk niet. Enorm eenvoudige manier om bepaalde zaken een beetje te benvloeden.

Ik denk overigens dat dit in beide gevallen op kleine schaal gebeurt. Over het algemeen zullen de verkiezingen wel fair verlopen.

quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nooit geweten dat die onderdeel zijn van de Democratische partij. Weer wat geleerd vandaag. :')
Een deel op de website van de Democraten gaat wel over BLM :+

https://democrats.org/black-lives-matter-organizing-resources/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 10:19:52 ]
pi_195780848
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:17 schreef _I het volgende:

[..]

Pff, doe es gezellig.

Zeg niet dat ze er onderdeel van zijn, zeg dat het agressieve groeperingen zijn die van links komen. Die groepen zie ik niet indammen als Trump zou winnen.

En rellen van rechts zie ik niet. Maar dat kan ook bias zijn.
Tja, wie weet wat de paramilitaire tak van de GOP, de KKK gaat doen als Trump verliest.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195780886
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:19 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn het beide kanten. Ik geloof zeker dat de Republikeinen her en der hun tactieken hebben om dingen te benvloeden. Daar wil ik zeker in meegaan. Maar de Democraten kun je ook niet vertrouwen, waarom liepen die er zo op te hameren om via de post te stemmen? Alleen door Covid-19 zeker? Natuurlijk niet. Enorm eenvoudige manier om bepaalde zaken een beetje te benvloeden.
Omdat Democraten gebaat zijn bij een laagdrempelig en breed toegankelijke verkiezing, terwijl de Republikeinen natuurlijk al decennia al dan niet verhuld aangeven dat het voor hun eigenlijk het gunstigst is als de opkomst zo laag mogelijk blijft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195780897
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Tja, wie weet wat de paramilitaire tak van de GOP, de KKK gaat doen als Trump verliest.
Je realiseert je dat de KKK ooit is ontstaan binnen de Democratische partij he? ;)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:24:49 #39
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195780912
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:19 schreef Dejannn het volgende:
Natuurlijk zijn het beide kanten. Ik geloof zeker dat de Republikeinen her en der hun tactieken hebben om dingen te benvloeden. Daar wil ik zeker in meegaan. Maar de Democraten kun je ook niet vertrouwen, waarom liepen die er zo op te hameren om via de post te stemmen? Alleen door Covid-19 zeker? Natuurlijk niet. Enorm eenvoudige manier om bepaalde zaken een beetje te benvloeden.

Ik denk overigens dat dit in beide gevallen op kleine schaal gebeurt. Over het algemeen zullen de verkiezingen wel fair verlopen.
Jouw genuanceerde antwoord is uiteraard geen verrassing ;)

Maar ik ben vooral benieuwd naar de mening van mensen die er al zo zeker van zijn dat Trump een vredige machtoverdracht (mits de Democraten legitiem winnen?) in de weg zal staan, of dat de Republikeinen vals zullen spelen et cetera. Ik ben benieuwd of mensen in die ideologische hoek hun eigen zijde niet in staat zijn om vals te spelen. Als men zo overtuigd is van de eigen ideologie, dat deze onfeilbaar is, nooit tot slechts in staat, dan heb je te maken met religieus extremisme.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:25:53 #40
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195780933
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:23 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Je realiseert je dat de KKK ooit is ontstaan binnen de Democratische partij he? ;)
Nee, toen was er ook een party switch. ;) :')
pi_195780946
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Tja, wie weet wat de paramilitaire tak van de GOP, de KKK gaat doen als Trump verliest.
Nou, ik verwacht niets. Maar als jij reden hebt om iets anders te denken ben ik benieuwd.

Wel heb ik Harris zien zeggen dat de rellen van BLM/antifa doorgaan tot na de verkiezingen en dat ze dit terecht vond.

Wel veel bewapende Trumpstemmers gezien, maar die leken hun eigen wijk en spullen te beschermen, niet die van anderen te slopen.

Dus nee, ik verwacht niets als Trump verliest.
pi_195780964
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:25 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee, toen was er ook een party switch. ;) :')
Dat was een heel stuk later. Heb je al een plausibele verklaring gevonden waarom zuidelijke blanken in ruime meerderheid op de progressieve partij zijn gaan stemmen en met confederate vlaggen zwaaien en de zwarten in overweldigende meerderheid op de kkk en slavenpartij?
pi_195781045
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:19 schreef Dejannn het volgende:


Een deel op de website van de Democraten gaat wel over BLM :+

https://democrats.org/black-lives-matter-organizing-resources/
Net zoals een groot deel van de website gop.com over Obama Biden en clinton gaat. Steunt de GOP daarmee hun of gooien ze alleen maar modder. :D

Verder zijn er duidelijk banden tussen de NRA en de GOP tegenwoordig maar daarvan is op hun website weer niets te vinden.

The NRA and the Republican Party, a limitless romance
pi_195781109
Door de corona crisis zijn er ook maar een ernstig beperkt aantal internationale waarnemers voor het objectief bekijken van deze verkiezingen. Maar 30 ipv 500.

https://www.newsweek.com/(...)020-election-1534909
pi_195781118
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Net zoals een groot deel van de website gop.com over Obama Biden en clinton gaat. Steunt de GOP daarmee hun of gooien ze alleen maar modder. :D

Verder zijn er duidelijk banden tussen de NRA en de GOP tegenwoordig maar daarvan is op hun website weer niets te vinden.

The NRA and the Republican Party, a limitless romance
Dat geloof ik allemaal graag. Maar opmerkelijk dat je dit dan als 'tegenargument' moet presenteren terwijl het helemaal niet over de website van de Republikeinen gaat in mijn post. Ik heb het over de website van de Democraten ;).

En overigens, Al Da is niet zo'n neutrale bron natuurlijk ;).
pi_195781124
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Net zoals een groot deel van de website gop.com over Obama Biden en clinton gaat. Steunt de GOP daarmee hun of gooien ze alleen maar modder. :D

Verder zijn er duidelijk banden tussen de NRA en de GOP tegenwoordig maar daarvan is op hun website weer niets te vinden.

The NRA and the Republican Party, a limitless romance
De NRA is dan ook geen organisatie die massaal de straat op gaan om te rellen. Snap ook niet goed waarom de NRA erbij gesleept moet worden.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 10:41:50 #47
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195781139
Gelukkig maken alleen pro-Trumpers zich schuldig aan "whataboutisms" :')
pi_195781149
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:40 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat geloof ik allemaal graag. Maar opmerkelijk dat je dit dan als 'tegenargument' moet presenteren terwijl het helemaal niet over de website van de Republikeinen gaat in mijn post. Ik heb het over de website van de Democraten ;).

En overigens, Al Da is niet zo'n neutrale bron natuurlijk ;).
Aangezien dit een trump topic is, is het normaal om over trump te hebben de rest is voornamelijk afleiding om het falen van trump door de fanboys maar onder de mat te kunnen blijven schuiven.

En aangezien dit geen pol is hoeven we hier niet naar de bronnen te kijken dat gebeurt aan de andere kant van het spectrum ook niet. Waarom zou ik dan heiliger als de paus moeten gaan worden.
pi_195781189
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Aangezien dit een trump topic is, is het normaal om over trump te hebben de rest is voornamelijk afleiding om het falen van trump door de fanboys maar onder de mat te kunnen blijven schuiven.
Ik ben geen fan van Trump, dus dat hele punt gaat niet eens op. Maar blijkbaar vind jij het wel storend als er kritisch naar beide partijen wordt gekeken, immers mag er natuurlijk maar kritisch naar n partij worden gekeken: die duivelse Republikeinen. De Democraten zijn de 'goeden' die verbetering, eerlijkheid en gelijkheid in de VS willen brengen, toch? ;).
pi_195781415
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:45 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van Trump, dus dat hele punt gaat niet eens op. Maar blijkbaar vind jij het wel storend als er kritisch naar beide partijen wordt gekeken, immers mag er natuurlijk maar kritisch naar n partij worden gekeken: die duivelse Republikeinen. De Democraten zijn de 'goeden' die verbetering, eerlijkheid en gelijkheid in de VS willen brengen, toch? ;).
Ik vind het storend in een trump topic dat de democratische partij er constant bijgesleept moet worden om maar de aandacht van trump af te leiden. Dat is natuurlijk de modus operandus hoe de GOP al jaren werkt je tegenstander zwart maken zodat het totaal gebrek aan eigen beleidsplannen weer vergeten wordt.


De democraten zullen volgens mij in ieder geval minder polariserend zijn als de GOP met trump als roerganger.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 11:03:23 #51
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195781480
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 10:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik vind het storend in een trump topic dat de democratische partij er constant bijgesleept moet worden om maar de aandacht van trump af te leiden. Dat is natuurlijk de modus operandus hoe de GOP al jaren werkt je tegenstander zwart maken zodat het totaal gebrek aan eigen beleidsplannen weer vergeten wordt.

De democraten zullen volgens mij in ieder geval minder polariserend zijn als de GOP met trump als roerganger.
De partij van de rassenpolitiek minder polariserend dan Trump de Barmhartige? Bijzondere kijk op de werkelijkheid heb je.
pi_195781605
:')

Ensiferum heeft er weer zin in hoor :D
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195781607
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:03 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

De partij van de rassenpolitiek minder polariserend dan Trump de Barmhartige?
Zou je deze stelling eens wat meer kunnen uitdiepen.

De uitspraken van trump zijn in ieder geval duidelijk rascistisch. Of moet het publiek die woorden weer niet serieus nemen maar de niet onderbouwde stront naar democraten wel heel serieus nemen. :D

https://www.npr.org/2020/(...)p-really-that-racist
pi_195781640

Hoeveel mensen zullen er nu zo over denken? Hoe groot is de silent majority? En heeft er iemand al een wedje durven te leggen op de uitslag?

Een half jaar geleden dacht ik er nog aan om 500 op Trump te zetten, ik durf het nu niet meer aan.
pi_195781667
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zou je deze stelling eens wat meer kunnen uitdiepen.

De uitspraken van trump zijn in ieder geval duidelijk rascistisch. Of moet het publiek die woorden weer niet serieus nemen maar de niet onderbouwde stront naar democraten wel heel serieus nemen. :D

https://www.npr.org/2020/(...)p-really-that-racist
Racistische presidenten zijn er al jaren niet meer. Misschien zijn ze racistisch in hun denken maar qua beleid absoluut niet. Kan ook helemaal niet want een ieder heeft gelijke rechten.
pi_195781766
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Racistische presidenten zijn er al jaren niet meer. Misschien zijn ze racistisch in hun denken maar qua beleid absoluut niet. Kan ook helemaal niet want een ieder heeft gelijke rechten.
niet alleen in zijn denken ook in zijn uitlatingen is trump zwaar rascistisch.


https://www.vox.com/2016/(...)acist-racism-history


Gelijke rechten? Een president die veroordeelde vriendjes zomaar gratie geeft door een executive order. Waar zijn daarin de gelijke rechten. :D
pi_195781872
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

niet alleen in zijn denken ook in zijn uitlatingen is trump zwaar rascistisch.

https://www.vox.com/2016/(...)acist-racism-history


Gelijke rechten? Een president die veroordeelde vriendjes zomaar gratie geeft door een executive order. Waar zijn daarin de gelijke rechten. :D
Hoe is dit racisme?
pi_195782288
Nou, dat Trump natuurlijk wat vrij discutabele dingen heeft gezegd over Mexicanen, immigranten en Chinezen (omtrent Covid-19) valt niet te ontkennen. Dat kun je zeker in de categorie racisme scharen. Punt is meer dat er ook geregeld 1001 andere aantijgen worden gemaakt (ook in dit artikel weer) die ik dan een stuk opmerkelijker blijf vinden.

Zoals het standaard riedeltje omtrent zijn 'pandering' en 'endorsement' van 'white supremacist groups'. Iets dat nooit gebeurt is, maar volgens dergelijke linkse media (en ja, Vox is zeer links). Is het je niet krachtig uitspreken tegen dergelijke groepering (iets dat Trump overigens inmiddels wl heeft gedaan) hetzelfde als het omarmen van dergelijke groeperingen.

Dat valt een beetje binnen het borderline-denken van veel linksgeorinteerde mensen. Daar heerst heel sterk het idee je staat f aan de 'goede' kant (links), f aan de 'slechte' kant (rechts). Dat je zie op FOK! ook wel terug en daarom worden users zoals ik, die politiek een beetje in het midden vallen, direct als 'alt-right' of 'Trump-fan' geframed als je je niet duidelijk bij de linkse meute schaart. Een bepaalde nuance is compleet weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 11:50:58 ]
pi_195782665
Jezelf politiek van het midden noemen maar wel de hele tijd een enorm brede politieke stroming veralgemeniseren, beschuldigen van intolerantie en onderwijl jezelf als slachtoffer positioneren adhv de standpunten die je zelf aan anderen toedicht. Uh-huh, heel neutraal allemaal.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195782688
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:13 schreef Barbusse het volgende:
Jezelf politiek van het midden noemen maar wel de hele tijd een enorm brede politieke stroming veralgemeniseren, beschuldigen van intolerantie en onderwijl jezelf als slachtoffer positioneren adhv de standpunten die je zelf aan anderen toedicht. Uh-huh, heel neutraal allemaal.
Je vergeet de ingebeelde nuance. _O-

Maar goed hij geeft in ieder geval wel toe dat trump een rascist is door zijn uitspraken, dat zien we de echt die hard trump fanboys niet doen. ^O^
pi_195782950
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:49 schreef Dejannn het volgende:

Dat valt een beetje binnen het borderline-denken van veel linksgeorinteerde mensen. Daar heerst heel sterk het idee je staat f aan de 'goede' kant (links), f aan de 'slechte' kant (rechts). Dat je zie op FOK! ook wel terug en daarom worden users zoals ik, die politiek een beetje in het midden vallen, direct als 'alt-right' of 'Trump-fan' geframed als je je niet duidelijk bij de linkse meute schaart. Een bepaalde nuance is compleet weg.
Klopt en dat zorgt voor enorm gevaarlijke situaties. Het is nu in de VS zo ver dat als je je politieke voorkeuren etaleert dat het verregaande gevolgen kan hebben voor je veiligheid. Ik denk ook dat de media hier schuldig aan is, ik hoop dat er na het tijdperk Trump een periode van bezinning aankomt.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:34:22 #62
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195782963
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoe is dit racisme?
Er staat een handleiding in het artikel hoe je moet denken.



Het is verder werkelijk een draak van een flut stuk in buitencategorie, vanwege de boterzachte en ronduit domme voorbeelden. Het is redelijk een verspilling van tijd geweest dat ik het heb gelezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door dellipder op 22-10-2020 12:43:27 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195783022
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:13 schreef Barbusse het volgende:
Jezelf politiek van het midden noemen maar wel de hele tijd een enorm brede politieke stroming veralgemeniseren, beschuldigen van intolerantie en onderwijl jezelf als slachtoffer positioneren adhv de standpunten die je zelf aan anderen toedicht. Uh-huh, heel neutraal allemaal.
Het veralgemeniseren is niet van mij afkomstig. Ik constateer slechts aan dat dit gaande is. En een slachtoffer ben ik ook niet, verre van zelfs. Opmerkelijk dat je dit op deze manier tracht te interpreteren. Al is 'slachtofferdenken' natuurlijk niets nieuws voor mensen aan de linkerkant van het politieke spectrum ;).
pi_195783076
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:37 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het veralgemeniseren is niet van mij afkomstig. Ik constateer slechts aan dat dit gaande is. En een slachtoffer ben ik ook niet, verre van zelfs. Opmerkelijk dat je dit op deze manier tracht te interpreteren. Al is 'slachtofferdenken' natuurlijk niets nieuws voor mensen aan de linkerkant van het politieke spectrum ;).
Nu doe je het toch echt weer. Als dat niet hetgene is wat je wilt zeggen zou je misschien je bewoordingen wat aan moeten passen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195783109
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:33 schreef Chivaz het volgende:
. Het is nu in de VS zo ver dat als je je politieke voorkeuren etaleert dat het verregaande gevolgen kan hebben voor je veiligheid. Ik denk ook dat de media hier schuldig aan is, ik hoop dat er na het tijdperk Trump een periode van bezinning aankomt.
Doel je op de vreedzame BLM demonstranten en journalisten die met traangas bestookt werden door agenten om trump een foto moment te geven. ? Idd diep triest dat dit disproportioneel geweld genitieerd werd door trump.

https://www.theguardian.c(...)ngton-protests-video

En na het tijdperk trump schuift de GOP de volgende leugenaar en ophitser naar voren. De hele GOP zal moeten hervormen.
pi_195783115
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nu doe je het toch echt weer. Als dat niet hetgene is wat je wilt zeggen zou je misschien je bewoordingen wat aan moeten passen.
Wat doe ik nu weer?
pi_195783280
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Doel je op de vreedzame BLM demonstranten en journalisten die met traangas bestookt werden door agenten om trump een foto moment te geven. ? Idd diep triest dat dit disproportioneel geweld genitieerd werd door trump.

https://www.theguardian.c(...)ngton-protests-video

En na het tijdperk trump schuift de GOP de volgende leugenaar en ophitser naar voren. De hele GOP zal moeten hervormen.
Op welke manier vindt je dat de Republikeinen moeten hervormen? Want het zal natuurlijk wel een (meer) rechtse en conservatieve partij blijven. Dat ga je er niet uit weten te krijgen vrees ik.
pi_195783325
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:17 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dat is het ideaalbeeld. Maar de bescherming van dat systeem vergt daadkracht. Een streng immigratiebeleid is een vereiste. En welke maatregelen neemt men om de werkloosheid te drukken? Hoe houd je de economie concurrerend? En zijn de hoge belastingen berhaupt noodzakelijk? Leidt het niet een logge, inefficinte en corrupte overheid?
Maar dat ben ik met je eens. Wat mij betreft worden kansarmen geweerd, doch goed verzorgd op lokatie (kampen in verre gebieden...daar moeten we dan ook wel gewoon flink in investeren) en kom je hier alleen binnen indien je gevraagd wordt om hier te werken en ga je weer weg als er geen werk is.

Hoge belastingen zullen me echt aan me reet roesten. Daar krijg je onnoemelijk veel voor terug (veilig samenleving, mooie wegen, veel cultuur, goede gezondheidszorg). Dat zijn uiteindelijk ook maar sliders en je ziet wat voor een bende het is in landen met de slider op 'laag' of 'lage belastingbetalende moraal'.

In de VS staat het veel te laag; wegen zijn kut, sociale vangnetten zijn kut. Daar kan zonder problemen in de hogere categorien een hoop bij. Of op zijn minst voldoende om de IRS van een dusdanige funding te voorzien dat ze het wel uit hun hoofd laten om te doen wat Trump doet.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195783346
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 11:14 schreef Chivaz het volgende:

Hoeveel mensen zullen er nu zo over denken? Hoe groot is de silent majority? En heeft er iemand al een wedje durven te leggen op de uitslag?

Een half jaar geleden dacht ik er nog aan om 500 op Trump te zetten, ik durf het nu niet meer aan.
Landslide incoming _O_ maar de polls! 538!! ik ga wss gokje wagen dat Trump popular vote wint met 50-55% plus een gokgrap van 60%+ popular ^O^

Shapiro legt het mooi uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 22-10-2020 13:00:08 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195783482
quote:
11s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:42 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wat doe ik nu weer?
Een enorm brede politieke stroming veralgemeniseren?

Het feit dat je dit vrij vaak doet, icm een grote afwezigheid van dezelfde toeschrijving van eigenschappen zo algemeen op het net zo brede rechtse spectrum doet mij het gevoel geven dat je misschien even moet heroverwegen hoe 'in het midden' jij je eigenlijk bevind.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195783581
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:50 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Op welke manier vindt je dat de Republikeinen moeten hervormen? Want het zal natuurlijk wel een (meer) rechtse en conservatieve partij blijven. Dat ga je er niet uit weten te krijgen vrees ik.
Hoeft ook niet. Wel zal de GOP haar doelgroep moeten verbreden. De laatste keer dat de Republikeinen de popular vote wonnen, was in 2004. Door het kiesstelsel lukt het de GOP tot dusver om haar machtsbasis te behouden. Maar of dat ook zo blijft is de vraag.

Demografische ontwikkelingen maken dat de 'base' van de Republikeinen steeds kleiner wordt. Ook houden steeds meer Amerikanen er progressieve standpunten op na.

De GOP hoeft niet haar complete agenda om te gooien, maar de partij doet er niet verkeerd aan om zichzelf eens te evalueren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195783585
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:50 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Op welke manier vindt je dat de Republikeinen moeten hervormen? Want het zal natuurlijk wel een (meer) rechtse en conservatieve partij blijven. Dat ga je er niet uit weten te krijgen vrees ik.
In ieder geval normen en waarden uitdragen die je in de maatschappij wilt zien, daar hoort in mijn visie niet elkaar zwart maken en groepen tegen elkaar opzetten bij. Maar dat zwart maken van tegenstanders is al vanaf Nixon het voornaamste punt van de republikeinse partij geworden dus dat zal wel heel moeilijk gaan worden.

Als zelf evangelics zich van de republikeinse partij aan het afkeren zijn weten we dat ze toch echt te ver aan het gaan zijn.

Ach en als ze niet veranderen zal de tijd vanzelf ons leren of dat een juiste strategische keuze van hun was.
pi_195783660
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:52 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Maar dat ben ik met je eens. Wat mij betreft worden kansarmen geweerd, doch goed verzorgd op lokatie (kampen in verre gebieden...daar moeten we dan ook wel gewoon flink in investeren) en kom je hier alleen binnen indien je gevraagd wordt om hier te werken en ga je weer weg als er geen werk is.

Hoge belastingen zullen me echt aan me reet roesten. Daar krijg je onnoemelijk veel voor terug (veilig samenleving, mooie wegen, veel cultuur, goede gezondheidszorg). Dat zijn uiteindelijk ook maar sliders en je ziet wat voor een bende het is in landen met de slider op 'laag' of 'lage belastingbetalende moraal'.

In de VS staat het veel te laag; wegen zijn kut, sociale vangnetten zijn kut. Daar kan zonder problemen in de hogere categorien een hoop bij. Of op zijn minst voldoende om de IRS van een dusdanige funding te voorzien dat ze het wel uit hun hoofd laten om te doen wat Trump doet.
Bovendien kost het de VS nu gewoon geld, zo slecht liggen basisvoorzieningen erbij. Ze snappen daar gewoon niet dat iedere dollar die je in personen die onder gemiddeld inkomen zitten steekt zich altijd terugverdiend in de vorm van beter welzijn voor die mensen. En dan niet symbolisch, nee, letterlijk. Sterker nog, je maakt er winst op.

Maarja dan moeten alle donoren van beide partijen (want wat dit betreft zijn beide kanten gewoon fout) ineens wel voor de kosten opdraaien. Desalniettemin is, corruptieaangrenzende praktijken of niet, de GOP nog altijd de slechtste gok als je arm bent. Zeker nu. Drain the swamp zeggen Trumpers dan :') :')
What Would Goku Do
pi_195783737
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Landslide incoming _O_ maar de polls! 538!! ik ga wss gokje wagen dat Trump popular vote wint met 50-55% plus een gokgrap van 60%+ popular ^O^

Shapiro legt het mooi uit.
Ik heb werkelijk geen idee wie er gaat winnen.

Voor de VS hoop ik dat Biden president wordt. Aan de andere kant biedt nog eens vier jaar Trump weer een hoop vermaak, en dat is natuurlijk ook wat waard.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195783752
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Doel je op de vreedzame BLM demonstranten en journalisten die met traangas bestookt werden door agenten om trump een foto moment te geven. ? Idd diep triest dat dit disproportioneel geweld genitieerd werd door trump.

https://www.theguardian.c(...)ngton-protests-video

En na het tijdperk trump schuift de GOP de volgende leugenaar en ophitser naar voren. De hele GOP zal moeten hervormen.
Nee ik doel vooral op die gewelddadige beesten die aan het plunderen waren. Je weet wel die mensen die nu verantwoordelijk zijn voor een aantal doden waaronder een Trump supporter die werd gexecuteerd in Portland.
pi_195783769
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Landslide incoming _O_ maar de polls! 538!! ik ga wss gokje wagen dat Trump popular vote wint met 50-55% plus een gokgrap van 60%+ popular ^O^

Shapiro legt het mooi uit.
Ik zou niet gokken op de popular vote, Californi en New York zullen wel massaal tegen Trump stemmen.
pi_195783804
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er staat een handleiding in het artikel hoe je moet denken.

[ afbeelding ]

Het is verder werkelijk een draak van een flut stuk in buitencategorie, vanwege de boterzachte en ronduit domme voorbeelden. Het is redelijk een verspilling van tijd geweest dat ik het heb gelezen.
Als je al een handleiding moet hebben om het racisme te begrijpen valt het reuze mee met het racisme.
pi_195783857
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Wel zal de GOP haar doelgroep moeten verbreden. De laatste keer dat de Republikeinen de popular vote wonnen, was in 2004. Door het kiesstelsel lukt het de GOP tot dusver om haar machtsbasis te behouden. Maar of dat ook zo blijft is de vraag.

Demografische ontwikkelingen maken dat de 'base' van de Republikeinen steeds kleiner wordt. Ook houden steeds meer Amerikanen er progressieve standpunten op na.

De GOP hoeft niet haar complete agenda om te gooien, maar de partij doet er niet verkeerd aan om zichzelf eens te evalueren.
Het pad die ze nu zijn ingeslagen is zo slecht niet hoor, helaas is Trump een beetje een polariserend figuur. Pence die compleet achter de agenda van Trump staat weet het veel beter te verwoorden. Let wel zonder de hysterie van de media is het beleid echt niet zo extreem als men doet vermoeden.
pi_195783940
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het pad die ze nu zijn ingeslagen is zo slecht niet hoor, helaas is Trump een beetje een polariserend figuur. Pence die compleet achter de agenda van Trump staat weet het veel beter te verwoorden. Let wel zonder de hysterie van de media is het beleid echt niet zo extreem als men doet vermoeden.
Maar de Republikeinen weten nog altijd nauwelijks minderheden aan zich te binden. Dat terwijl die groep steeds groter wordt en de babyboom-generatie en hun ouders langzaam uitsterven
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195784027
De Cororna app geef bij mij steeds melding "Exposure Notification Inactive, To use this feature, turn it on"
Hoi
pi_195784061
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nee ik doel vooral op die gewelddadige beesten die aan het plunderen waren. Je weet wel die mensen die nu verantwoordelijk zijn voor een aantal doden waaronder een Trump supporter die werd gexecuteerd in Portland.
Beide kampen kunnen lopen cherrypicken. Feit is wel dat de overgrote meerderheid van de demonstraties vreedzaam verliep. In bepaalde gevallen totdat de politie en andere opruiers zich ermee gingen bemoeien, of totdat het donker werd en relschoppers die zich niet interesseren voor standpunten aan het plunderen sloegen. Of een combinatie ervan.

Beide soorten escalaties zijn trouwens precies symptomen van systematische problemen waar BLM verandering in wilt zien.
What Would Goku Do
pi_195784099
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Een enorm brede politieke stroming veralgemeniseren?

Het feit dat je dit vrij vaak doet, icm een grote afwezigheid van dezelfde toeschrijving van eigenschappen zo algemeen op het net zo brede rechtse spectrum doet mij het gevoel geven dat je misschien even moet heroverwegen hoe 'in het midden' jij je eigenlijk bevind.
Ehm, nee, nogmaals ik veralgemeniseer niets. En dat tweede punt gaat ook niet op aangezien ik mij geregeld negatief heb uitgelaten over zaken aan de rechterkant van het politieke centrum. FvD bijvoorbeeld of Trump, maar dit ontgaat jou misschien omdat als ik dit doe ontaard het niet in een paginalange discussie. Users aan die zijde van het politieke spectrum hebben schijnbaar minder behoefte om op anderen in te hakken die het niet met hen eens zijn. Terwijl als er een punt van kritiek wordt geuit op zaken betreffende de linkerkant van het politieke spectrum heb je direct 8 10 boze users die je gaan quoten. Want hoe durf je het niet (geheel) eens te zijn met de linkse kerk, dat kan en mag niet. Zo iemand is natuurlijk ook per definitie een Breitbart lezende alt-right-aanhanger.

Jij doet dat nu ook weer, je probeert mij in jouw post als rechts te framen. Maar helaas, ik bevind mij toch echt in het midden van het politieke spectrum.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar de Republikeinen weten nog altijd nauwelijks minderheden aan zich te binden. Dat terwijl die groep steeds groter wordt en de babyboom-generatie en hun ouders langzaam uitsterven
Dit is natuurlijk al jaren een probleem voor de Republikeinen. Maar ik geloof dat er in 2016 nog 30% van de Hispanics op Trump hadden gestemd. Zal het zo nog eens opzoeken ..

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In ieder geval normen en waarden uitdragen die je in de maatschappij wilt zien, daar hoort in mijn visie niet elkaar zwart maken en groepen tegen elkaar opzetten bij. Maar dat zwart maken van tegenstanders is al vanaf Nixon het voornaamste punt van de republikeinse partij geworden dus dat zal wel heel moeilijk gaan worden.

Als zelf evangelics zich van de republikeinse partij aan het afkeren zijn weten we dat ze toch echt te ver aan het gaan zijn.

Ach en als ze niet veranderen zal de tijd vanzelf ons leren of dat een juiste strategische keuze van hun was.
Daar ben ik het geheel mee eens. Ik denk vooral dat er meer jonge kandidaten nodig zijn. Wat dat betreft zou een Elise Stefanik een verademing zijn. Plus een wat meer genuanceerde en rustige leider, Nikki Haley is wat dat betreft een prima kandidate denk ik.

Droomscenario voor de VS zou denk ik wel zijn over vier jaar Haley vs. Gabbard. Dan heb je twee zeer capabele kandidaten aan beide zijde.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 13:52:50 #83
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195784436
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als je al een handleiding moet hebben om het racisme te begrijpen valt het reuze mee met het racisme.
Het is imo vooral om een headline en zoekopdracht te genereren. Ik vraag me af of er een werkelijk coherent antwoord op de vraag te vormen is hoe het standpunt "Trump is racist" zich verhoudt me de inzet van deze regering bij de First Step Act, de Platium Plan, de Opportunity Zones, School Choice en de kwijtgescholden schulden bij de HBCU, dat onder deze regering de laagste werkloosheid onder de zwarte bevolking werd gehaald, het onder hen huizenbezit toenam en de gemiddelde armoede juist afnam of dat president Trump gratie heeft verleend aan minderheden voor niet gewelddadige drugsdelicten.
President Trump past dit zogenaamde racisme op een heel vreemde manier toe.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195785799
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar de Republikeinen weten nog altijd nauwelijks minderheden aan zich te binden. Dat terwijl die groep steeds groter wordt en de babyboom-generatie en hun ouders langzaam uitsterven
Als je constant door de media en de politieke tegenstander als racisten word weggezet dan snap ik dat het niet wil vlotten met het enthousiasme onder minderheden.
pi_195785817
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het is imo vooral om een headline en zoekopdracht te genereren. Ik vraag me af of er een werkelijk coherent antwoord op de vraag te vormen is hoe het standpunt "Trump is racist" zich verhoudt me de inzet van deze regering bij de First Step Act, de Platium Plan, de Opportunity Zones, School Choice en de kwijtgescholden schulden bij de HBCU, dat onder deze regering de laagste werkloosheid onder de zwarte bevolking werd gehaald, het onder hen huizenbezit toenam en de gemiddelde armoede juist afnam of dat president Trump gratie heeft verleend aan minderheden voor niet gewelddadige drugsdelicten.
President Trump past dit zogenaamde racisme op een heel vreemde manier toe.
Daarom vind ik het ook zo’n loze en vooral goedkope opmerking om Trump een racist te noemen.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:53:43 #86
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_195785935
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het is imo vooral om een headline en zoekopdracht te genereren. Ik vraag me af of er een werkelijk coherent antwoord op de vraag te vormen is hoe het standpunt "Trump is racist" zich verhoudt me de inzet van deze regering bij de First Step Act, de Platium Plan, de Opportunity Zones, School Choice en de kwijtgescholden schulden bij de HBCU, dat onder deze regering de laagste werkloosheid onder de zwarte bevolking werd gehaald, het onder hen huizenbezit toenam en de gemiddelde armoede juist afnam of dat president Trump gratie heeft verleend aan minderheden voor niet gewelddadige drugsdelicten.
President Trump past dit zogenaamde racisme op een heel vreemde manier toe.
Je voorbeelden zijn nou niet direct ter ondersteuning van je punt. Met betrekking tot de First Step Act bijvoorbeeld is Trump niet degene die daar heel positief over was, integendeel. Verder stemden een aantal Republikeinen tegen, en alle Democraten voor.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 14:55:35 #87
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195785996
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Daarom vind ik het ook zo’n loze en vooral goedkope opmerking om Trump een racist te noemen.
Maar je hebt er geen enkel probleem mee om Biden een racist te noemen. Waarom pas je een dubbele standaard toe?

Trumps racisme heeft een lange historie, he, dat negeer je voor het gemak ook even terwijl je wel opmerkingen van Biden uit het verleden opnoemt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195786230
Niet alleen uit het verleden natuurlijk, die opmerking van Biden een tijdje terug 'if you don't vote for me, you ain't black' ... Dat valt toch ook wel in een twijfelachtige categorie. Beide kandidaten hebben wat dat betreft zo hun momentjes gehad zullen we maar zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 15:02:16 ]
  donderdag 22 oktober 2020 @ 15:16:49 #89
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195786608
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:53 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Je voorbeelden zijn nou niet direct ter ondersteuning van je punt. Met betrekking tot de First Step Act bijvoorbeeld is Trump niet degene die daar heel positief over was, integendeel. Verder stemden een aantal Republikeinen tegen, en alle Democraten voor.
Je doet net alsof je een heel lijstje heb waaruit zou blijken dat het slechte voorbeelden zijn, maar je geeft eigenlijk alleen maar commentaar op een enkel voorbeeld. En discutabel commentaar. Jared Kushner, adviseur van de huidige regering was een van de drijvende factoren achter de wet. En ik ben bekend dat er in de media werd bericht dat president Trump heroverwegingen had, maar dat was enkel op basis van de gebruikelijke "sources familiar with the matter" die "reportedly" iets hadden vernomen. Hoe dit dan president Trump beslist een racist maakt is alleen met de nodige hersengymnastiek en wat medicijnen te bewerkstelligen als je het mij vraagt.
De eerste ronde tafel conferentie in de eerste maand van Trump's presidentschap was met de leiders van de zwarte gemeenschap. Dat is heel racistisch, een groep zwarte mannen uitnodigen in het Witte Huis.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195786879
Gut, heb je wel eens beter gekeken naar een foto met ongeveer 100 stagiaires voor 6 maanden (?) in het witte huis?
https://www.whitehouse.gov/get-involved/internships/
De jongetjes hebben ook nog rode stropdassen. _O-
pi_195786981
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:01 schreef Dejannn het volgende:
Niet alleen uit het verleden natuurlijk, die opmerking van Biden een tijdje terug 'if you don't vote for me, you ain't black' ... Dat valt toch ook wel in een twijfelachtige categorie. Beide kandidaten hebben wat dat betreft zo hun momentjes gehad zullen we maar zeggen.
Wat is daar racistisch aan? Hij bedoelt daarmee dat zwarten die niet op hem stemmen niet in hun eigen belang stemmen omdat Democraten voor de zwarte bevolking beter zijn over het algemeen. Zie niet in wat daar racistisch aan is.
pi_195787023
quote:
83s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:16 schreef dellipder het volgende:

[..]
De eerste ronde tafel conferentie in de eerste maand van Trump's presidentschap was met de leiders van de zwarte gemeenschap. Dat is heel racistisch, een groep zwarte mannen uitnodigen in het Witte Huis.
Niet als het welbespraakte en schone mainstream afro Amerikanen zijn toch ?
pi_195787133
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar je hebt er geen enkel probleem mee om Biden een racist te noemen. Waarom pas je een dubbele standaard toe?

Trumps racisme heeft een lange historie, he, dat negeer je voor het gemak ook even terwijl je wel opmerkingen van Biden uit het verleden opnoemt.
Ik nuanceerde juist mijn standpunt door te zeggen dat ik er niet zo zwaar aan til.
Overigens gaat het bij mij vooral om de dubbele standaard die gehanteerd word, let wel Biden sloot voornamelijk minderheden op, Trump laat ze vrij. De een word racist genoemd en de ander kan ongestraft roepen dat hij het racisme probleem wel even gaat oplossen mocht hij verkozen worden.
pi_195787174
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat is daar racistisch aan? Hij bedoelt daarmee dat zwarten die niet op hem stemmen niet in hun eigen belang stemmen omdat Democraten voor de zwarte bevolking beter zijn over het algemeen. Zie niet in wat daar racistisch aan is.
Dus hij pretendeert te weten wat goed voor ze is. En als je het niet eens bent met Biden dan ben je eigenlijk helemaal niet zwart. Het feit dat je nog moet vragen wat hier fout aan is zegt eigenlijk wel genoeg.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 15:36:42 #95
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195787181
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:31 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Niet als het welbespraakte en schone mainstream afro Amerikanen zijn toch ?
Nou ja, ik wilde niet gaan vergelijken, maar de dubbele standaard is flagrant. Dus het gaat helemaal niet over wel of niet racist, want het lukt blijkbaar heel gemakkelijk om zo nu en dan een oogje toe te knijpen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195787390
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus hij pretendeert te weten wat goed voor ze is. En als je het niet eens bent met Biden dan ben je eigenlijk helemaal niet zwart. Het feit dat je nog moet vragen wat hier fout aan is zegt eigenlijk wel genoeg.
Volgens mij denkt Trump ook te weten wat goed is voor de mensen. Iedere politicus denkt dat hij Jezus is die ons zijn blijde boodschap komt vertellen. Tegenstanders van Biden geven er een slinger aan om het racistisch te kunnen noemen, maar helaas..dat is het niet. Dat hele thema racisme komt overigens mijn neus uit, ik vind ook Trump niet racistisch.
pi_195787926
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Volgens mij denkt Trump ook te weten wat goed is voor de mensen. Iedere politicus denkt dat hij Jezus is die ons zijn blijde boodschap komt vertellen. Tegenstanders van Biden geven er een slinger aan om het racistisch te kunnen noemen, maar helaas..dat is het niet. Dat hele thema racisme komt overigens mijn neus uit, ik vind ook Trump niet racistisch.
Het zijn niet alleen de tegenstanders van Biden die er een punt van maakten, genoeg zwarte democratische stemmers vonden het ook niet ok dat ze als een groep worden gezien die slaafs Democraten stemmen puur en alleen omdat je anders een verrader bent naar je ras.
Als we naar een wereld willen waar ras niet belangrijk is dan helpt het om niet constant ras te koppelen aan een politieke overtuiging.
Overigens ben ik het met je eens dat het racisme gejank wel eens mag ophouden. Het doet tegenwoordig veel meer kwaad dan goed.
pi_195787944
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Volgens mij denkt Trump ook te weten wat goed is voor de mensen. Iedere politicus denkt dat hij Jezus is die ons zijn blijde boodschap komt vertellen. Tegenstanders van Biden geven er een slinger aan om het racistisch te kunnen noemen, maar helaas..dat is het niet. Dat hele thema racisme komt overigens mijn neus uit, ik vind ook Trump niet racistisch.
Je vond het niet racistisch dat Trump tegen drie Afgevaardigden met andere etniciteit zei dat ze maar eens eerst de problemen in hun eigen land moesten oplossen?
pi_195788009
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je vond het niet racistisch dat Trump tegen drie Afgevaardigden met andere etniciteit zei dat ze maar eens eerst de problemen in hun eigen land moesten oplossen?
Nee dat is niet racistisch. Dat racisme-gejank van al die snowflakes komt me zoals gezegd de strot uit.
pi_195788043
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee dat is niet racistisch. Dat racisme-gejank van al die snowflakes komt me zoals gezegd de strot uit.
Leuk voor je dat het je strot uit komt, maar dat had je al gezegd.

Waarom vind je dat niet racistisch om Amerikaanse staatsburgers met een tintje te sommeren eerste de problemen in hun eigen land op te lossen?
pi_195788084
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je vond het niet racistisch dat Trump tegen drie Afgevaardigden met andere etniciteit zei dat ze maar eens eerst de problemen in hun eigen land moesten oplossen?
Xenofobisch, niet zozeer racistisch.
pi_195788102
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:10 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Xenofobisch, niet zozeer racistisch.
Nou ja, deze dames waren gewoon Amerikaans staatsburger hoor en 2 van de 3 geboren in de VS.
pi_195788133
twitter



twitter


Ik vind het wel meevallen, vooral het terug uitnodigen ontkracht het racisme.
pi_195788143
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nou ja, deze dames waren gewoon Amerikaans staatsburger hoor en 2 van de 3 geboren in de VS.
Dat klopt, maar dat is voor de xenofoob niet relevant ;)
pi_195788165
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:13 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat is voor de xenofoob niet relevant ;)
Voor een racist ook niet. Ik zie dat onderscheid trouwens ook niet zo. Het onderliggende punt is dat hij ze niet beschouwt als Amerikanen gebaseerd op het feit dat ze een andere etniciteit hebben.
pi_195788179
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Leuk voor je dat het je strot uit komt, maar dat had je al gezegd.

Waarom vind je dat niet racistisch om Amerikaanse staatsburgers met een tintje te sommeren eerste de problemen in hun eigen land op te lossen?
Pesterig is wat anders dan racistisch. Iemand als Hitler was een racist..in denken en handelen. De opmerking van Trump is stupide en een president onwaardig maar racistisch..neuh. Je geeft wel aanleiding voor de huilstruiken om je voor racist uit te maken, maar het is gewoon typisch pestgedrag.
pi_195788183
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Voor een racist ook niet. Ik zie dat onderscheid trouwens ook niet zo. Het onderliggende punt is dat hij ze niet beschouwd als Amerikanen.
Maar niet vanwege hun huidskleur, dat is het verschil. Het is semantisch maar daarom niet onbelangrijk.
pi_195788214
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:15 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Maar niet vanwege hun huidskleur, dat is het verschil. Het is semantisch maar daarom niet onbelangrijk.
Vanwege hun etniciteit. Talloze andere Democraten had hij uit kunnen kiezen, maar daar is de "ga terug naar je eigen land"-gedachtegang wat moeilijker bij te maken.
pi_195788258
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat is daar racistisch aan? Hij bedoelt daarmee dat zwarten die niet op hem stemmen niet in hun eigen belang stemmen omdat Democraten voor de zwarte bevolking beter zijn over het algemeen. Zie niet in wat daar racistisch aan is.
De Democraten zijn 'beter' voor zwarte Amerikanen? Interessant. Dat zijn nogal sterke statements die je daar even maakt.

Punt is dat zwarte Amerikanen de vrijheid hebben om te stemmen op wie ze willen, en door dergelijke dingen te stellen zoals Biden dat deed zorg je voor het idee dat op basis van een huidskleur, per definitie een politieke voorkeur kan worden afgeleid. En als een zwarte Amerikaan dus niet op de Democraten zou stemmen, doet hij eigenlijk afbreuk aan zijn raciale identiteit, immers teert die deels op een specifieke politieke voorkeur. Blanke mensen hebben het politieke spectrum om uit te kiezen, maar zwarte mensen eigenlijk niet.

Zoets stellen is inderdaad infantiliserend en racistisch. Helemaal als je de geschiedenis van de Democratische partij in ogenschouw neemt.
pi_195788273
Nederlander hackt opnieuw Twitteraccount van president Trump

quote:
Een Nederlandse ethische hacker heeft vrijdag toegang gehad tot het Twitteraccount van de Amerikaanse president Trump. Uit onderzoek van Vrij Nederland blijkt dat de bewuste hacker, Victor Gevers (44), na zeven pogingen het juiste wachtwoord raadde: maga2020!,
:') Dat is wel een erg waardeloos wachtwoord voor een Very Stable Genius. :')______!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195788284
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Vanwege hun etniciteit. Talloze andere Democraten had hij uit kunnen kiezen, maar daar is de "ga terug naar je eigen land"-gedachtegang wat moeilijker bij te maken.
Ja en ras =/= etniciteit. Hij kiest ze uit omdat ze uitgesproken kritiek hebben en een immigratieachtergrond. Trump heeft geen capiciteit om verder te denken dan dat.
pi_195788307
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:17 schreef Dejannn het volgende:

[..]

De Democraten zijn 'beter' voor zwarte Amerikanen? Interessant. Dat zijn nogal sterke statements die je daar even maakt.

Punt is dat zwarte Amerikanen de vrijheid hebben om te stemmen op wie ze willen, en door dergelijke dingen te stellen zoals Biden dat deed zorg je voor het idee dat op basis van een huidskleur, per definitie een politieke voorkeur kan worden afgeleid. En als een zwarte Amerikaan dus niet op de Democraten zou stemmen, doet hij eigenlijk afbreuk aan zijn raciale identiteit, immers teert die deels op een specifieke politieke voorkeur. Blanke mensen hebben het politieke spectrum om uit te kiezen, maar zwarte mensen eigenlijk niet.

Zoets stellen is inderdaad infantiliserend en racistisch. Helemaal als je de geschiedenis van de Democratische partij in ogenschouw neemt.
De lat voor 'racisme' ligt wel bijzonder laag in dit topic zeg.
pi_195788335
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:18 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ja en ras =/= etniciteit. Hij kiest ze uit omdat ze uitgesproken kritiek hebben en een immigratieachtergrond. Trump heeft geen capiciteit om verder te denken dan dat.
Onder racisme valt ook discriminatie op basis van etniciteit.



Dit is ook door talloze instituten zo erkend.
pi_195788365
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Onder racisme valt ook discriminatie op basis van etniciteit.

[ afbeelding ]

Dit is ook door talloze instituten zo erkend.
Dat is foutief in mijn ogen. Heldere communicatie is belangrijk. Op deze manier is vrijwel elke interactie tussen mensen van verschillende achtergronden racistisch.
pi_195788493
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:22 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat is foutief in mijn ogen. Heldere communicatie is belangrijk.
Nou ja, dit is niet "het grote wat is racisme precies topic", dus ik denk dat we het hierbij dan kunnen laten, omdat we dus nu precies weten waar het verschil van gedachten hem in zit.

Vermoedelijk zit veel verschil van gedachten hierover precies op dit punt, wat niet meer dan een technisch dingetje is in mijn optiek, want hoe je beide ook definieert... het is laakbaar.
pi_195788598
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nou ja, dit is niet "het grote wat is racisme precies topic", dus ik denk dat we het hierbij dan kunnen laten, omdat we dus nu precies weten waar het verschil van gedachten hem in zit.

Vermoedelijk zit veel verschil van gedachten hierover precies op dit punt, wat niet meer dan een technisch dingetje is in mijn optiek, want hoe je beide ook definieert... het is laakbaar.
Laten we het er op houden dat we beiden vinden dat Trump's opmerkingen over deze congressleden belachelijk zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door MoreDakka op 22-10-2020 17:04:58 ]
pi_195788812
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:22 schreef MoreDakka het volgende:

Heldere communicatie is belangrijk.
En dan hebben we met trump natuurlijk een kampioen te pakken in het totaal niet helder communiceren. :D
pi_195789264
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En dan hebben we met trump natuurlijk een kampioen te pakken in het totaal niet helder communiceren. :D
Dat trucje heeft Trump veel gebracht inderdaad. Hopelijk is dat nu over.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:49:31 #119
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195790082
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 17:58:49 #120
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195790250
twitter


Wat een slappeling. Is dit nou die sterke leider waar de trumpisten zo vol van zijn?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195790311
Geen moeilijke vragen doen hoor! :'(

twitter


oh en na wat aandringen moet Trump toegeven dat maskers werken. Waarom dan die maskervrije rally's :')

twitter


Van het nieuwe zorgplan waarvan Trump al maanden beloofde dat het over 2 weken zou komen (believe me!) is er nog steeds niet. Maar ondertussen wel de ACA willen afschaffen waardoor miljoenen mensne zonder zorgverzekering komen te zitten. Hearing Supreme Court 10 november met een in de haast benoemde Barrett natuurlijk.

twitter


Geen wonder dat hij hard wegholde bij dit interview.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:04:37 #122
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195790340
Waarom in hemelsnaam via een Twitter persoonlijkheid als de un-edited beelden gewoon beschikbaar zijn?

60 Minutes is btw een totale JOKE.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 18:18:53 #123
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195790528
quote:
83s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:04 schreef dellipder het volgende:


60 Minutes is btw een totale JOKE.
Het zijn de beelden die Trump zelf vrijgaf.

En volgens mij is degene die wegrent vanwege een paar lastige vragen juist de JOKE.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195790555
Als 60 minuten al te veel voor hem is, dan gaat 4 jaar hem echt niet worden.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:26:50 #125
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195790657
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:18 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het zijn de beelden die Trump zelf vrijgaf.

En volgens mij is degene die wegrent vanwege een paar lastige vragen juist de JOKE.
Dat gebeurt helemaal niet. De productie breekt in vanwege een issue en vervolgens zegt president Trump "we hebben volgens mij genoeg". En dat is niet nadat er een vraag is gesteld die hij niet wilde antwoorden, maar nogmaals nadat de productie inbrak.
Misschien moet je het eens kijken in plaats van ongenformeerd iets erover stellen.
En dit betreft ook geen "lastige vragen". Ook al zo'n ongenformeerd statement.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195790951
Wie is Kyle Griffin en waarom krijgt ie maar 1000 likes per tweet, zo te zien weer aan profiel een aardige soy boy die alpha males haat zoals Trumpgod. Totaal irrelevant die boi.

LOL ik zoek op die gast met soy erachter.. 1ste result _O-

twitter

twitter


Houdt zich wel echt bezig met soy.. Wel knap trouwens met 1 miljoen followers maar 1k likes te krijgen per post gemiddeld, fake followers

[ Bericht 41% gewijzigd door epicbeardman op 22-10-2020 18:53:23 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 18:49:28 #127
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195791046
quote:
13s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:44 schreef epicbeardman het volgende:
Wie is Kyle Griffin en waarom krijgt ie maar 1000 likes per tweet, zo te zien weer aan profiel een aardige soy boy die alpha males haat zoals Trumpgod. Totaal irrelevant die boi.

LOL ik zoek op die gast met soy erachter.. 1ste result

[ twitter ]
[ twitter ]

Houdt zich wel echt bezig met soy..
Je weet niet hoe belangrijk de soja bonen markt voor Amerikaanse boeren is? Nee? Nou, Trump ook niet maar dat is wel de reden dat Amerikaanse boeren nu bij de voedselbank lopen en hun bailouts verdrievoudigd zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195791120
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je weet niet hoe belangrijk de soja bonen markt voor Amerikaanse boeren is? Nee? Nou, Trump ook niet maar dat is wel de reden dat Amerikaanse boeren nu bij de voedselbank lopen en hun bailouts verdrievoudigd zijn.
Maar fuck de boeren toch? zijn toch vaak domme Trump stemmers.

quote:
Soybean cultivation destroys habitat for wildlife including endangered or unknown species, and increases greenhouse gases which contribute to global warming. ... The environmental destruction caused by soybean farming isn't limited to the Amazon; it occurs throughout the world wherever soybeans are produced.
Hup klimaat.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 18:58:13 #129
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195791172
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:55 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Maar fuck de boeren toch? zijn toch vaak domme Trump stemmers.
[..]

Hup klimaat.
Man, man, en dan nog afvragen waarom Iowa nu een battleground state is. Gefeliciteerd, je hebt peak Trump bereikt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195791239
twitter


Ik ben benieuwd wat de media gaat doen om hun geloofwaardigheid terug te krijgen? Een groot deel van de Republikeinen gelooft de media niet eens meer. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard zegt men wel eens.
pi_195791271
twitter
pi_195791306
quote:
Vertrekt Donald Trump in januari 2021 vrijwillig uit het Witte Huis als hij de verkiezingen verliest?
De Amerikaanse president heeft daarover tegenstrijdige uitspraken gedaan. Dat maakt het vooruitzicht van een vreedzame overdracht van de macht met de dag onzekerder.Voor het eerst in de moderne geschiedenis rijst daarom de vraag wie verantwoordelijk zou zijn om de president fysiek uit het Witte Huis te verwijderen.
https://www.businessinsid(...)witte-huis-scenario/
pi_195791406
quote:
Natuurlijk zal hij Witte Huis normaal verlaten, al is het alleen zodat Ivanka of Eric in 2024 weer stokje kan overnemen van de democraten. Maarja.. uit het witte huis hoeft hij helemaal niet in 2021 pas in 2025.

Echt dat de media er zo'n spinsel van maakt dat hij het niet vreedzaam gaat verlaten _O- net zoals hij een nucleaire oorlog zou beginnen en world war 3. 8)7 Koekoek media! Als je nu naar 4 jaar Trump nog niet door hebt dat hij trollt over dat soort uitspraken ben je gewoon af. Mag je niet meer artikelen schrijven. Het is een soort van projectie waar ze op hopen, ze hopen dat Trump de boze man gaat uithangen die gaat jammeren als hij e.v.t zou verliezen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:12:22 #134
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195791408
quote:
Een relevante vraag is "Moet Donald Trump het Witte Huis verlaten als de Democraten door fraude de verkiezingen hebben gewonnen?"
pi_195791571
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:12 schreef epicbeardman het volgende:

Echt dat de media er zo'n spinsel van maakt dat hij het niet vreedzaam gaat verlaten
Je geeft "de media" de schuld. Maar die vraagtekens leven in het Amerikaanse volk .
Trump werd gevraagd door een journalist: zal u meewerken aan een vreedzame overdracht ?
Trump weigerde "ja natuurlijk" te zeggen.
En dat is asociaal van de machtigste man van Amerika en de planeet.
Door te weigeren ja te zeggen.... schept hij zelf een dreigement van niet vreedzaam de machtsoverdracht te willen.
En dat kan zijn volgelingen en extreemrechtse gewelddadige figuren aanzetten tot geweld .

Dan wel zit hij het hele land bang te maken
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:20:48 #136
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195791578
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:12 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Een relevante vraag is "Moet Donald Trump het Witte Huis verlaten als de Democraten door fraude de verkiezingen hebben gewonnen?"
De waanzin gaat ver bij jou h? Teveel pizza’s gegeten recent?
pi_195791585
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Natuurlijk zal hij Witte Huis normaal verlaten, al is het alleen zodat Ivanka of Eric in 2024 weer stokje kan overnemen van de democraten. Maarja.. uit het witte huis hoeft hij helemaal niet in 2021 pas in 2025.

Die is nog niet eens zindelijk man.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 19:24:28 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195791661
quote:
13s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:44 schreef epicbeardman het volgende:
Wie is Kyle Griffin
Producer/redacteur van nieuwsprogramma's van NBC.

Als het in een van hun programma's komt komt het eerst over zijn (of een collega's) bureau.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:24:51 #139
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195791671
Hmm, andere vraag dan. "Als Trump door middel van fraude de verkiezingen wint, moeten de Democraten dat accepteren?"
pi_195791705
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:12 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Een relevante vraag is "Moet Donald Trump het Witte Huis verlaten als de Democraten door fraude de verkiezingen hebben gewonnen?"
Moet hij blijven als GOP door fraude de uitslagen vervalst ?
Er zal wel een verkiezingsraad zijn, toch... die verklaart of de uitslagen geldig zijn.
In 2016 zat Trump ook al de boel op te fokken met de valse beschuldiging dat democrats aan het frauderen zijn en als hij verliest komt dat daar door. Zo dom doorzichtig dat hij nu met dezelfde exitstrategie komt: een reden verzinnen voor zijn gekwetst ego, voor niet erkend te worden als geweldig mens door de Amerikaanse kiezers .

We zijn het gewend van hem... dat hij ook met dit gebrul de politieke sfeer en moraal vergiftigt door zijn valse beschuldigingen en roepen dat Biden-familie crimineel is.
Hij is de politieke vandaal in deze en het zal me niet verbazen dat hij zijn leven lang financieel de staat belazert.
pi_195791732
Hmm, andere vraag dan. "Als Trump door middel van fraude de verkiezingen wint, zouden de Republikeinen dat accepteren?"
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 19:28:41 #142
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195791756
Hey kijk, Donnie geeft weer een punt weg.

twitter


De advertenties dat Biden Obamacare gaat afschaffen kunnen wel bij het vuilnis nu.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195791928
twitter


Want laten we eerlijk wezen, die vraag gaat zeker weer komen vanavond.
pi_195792010
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:35 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

Want laten we eerlijk wezen, die vraag gaat zeker weer komen vanavond.
Lekker boeiend.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:43:15 #145
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195792183
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:24 schreef Ensiferum het volgende:
Hmm, andere vraag dan. "Als Trump door middel van fraude de verkiezingen wint, moeten de Democraten dat accepteren?"
Als 1 van beide partijen aantoonbaar fraude pleegt dan moeten daar serieuze consequenties aan verbonden zijn.

Als een objectieve kiescommissie een winnaar uitroept dan moeten beide kandidaten dat respecteren.

Als er een to close to call situatie ontstaat dan dienen beide kandidaten de tijd voor onderzoek en hertelling te respecteren.

Dus nee niemand hoeft fraude van de andere partij te accepteren.
pi_195792257
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Lekker boeiend.
Ik ben het zowaar met je eens, ik hoop dat Kristell huppelkut er ook zo over denkt. Scheelt weer kostbare minuten tv tijd.
pi_195792341
twitter


60 minutes hoef je dus ook niet te kijken
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195792409
Ach ja, gewoon weer de zoveelste conservatieve kneus die wat te zeiken heeft over die duivelse media. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 22 oktober 2020 @ 19:58:42 #149
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_195792558
#BidenCrimeFamily
twitter
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bara, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  donderdag 22 oktober 2020 @ 20:00:28 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_195792608
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:49 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

60 minutes hoef je dus ook niet te kijken
Oh nee je moet absoluut het interview kijken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195792768
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:49 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

60 minutes hoef je dus ook niet te kijken
Muh Russia is een religie geworden. Zelfs toen dit verhaal naar buiten kwam over de Bidens kon de media het niet laten om muh Russia te roepen.
De usefull idiots papegaaide het maar al te graag na, feitenvrij natuurlijk.
pi_195792788
Trump liep weg van een interview
Baudet liep weg van een interview
Fortuyn liep weg bij een tv-debat

Tjaaaa narcisten . Vinden zichzelf geweldig
pi_195792813
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Muh Russia is een religie geworden. Zelfs toen dit verhaal naar buiten kwam over de Bidens kon de media het niet laten om muh Russia te roepen.
De usefull idiots papegaaide het maar al te graag na, feitenvrij natuurlijk.
Muh media!!111!! :'( :'( :'( :'( :'(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195792844
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:07 schreef Bluesdude het volgende:
Trump liep weg van een interview
Baudet liep weg van een interview
Fortuyn liep weg bij een tv-debat

Tjaaaa narcisten . Vinden zichzelf geweldig
Obama arresteerde journalisten.
Erdogan arresteerde journalisten.
Xi arresteerde journalisten.

Tja collectivisten houden niet van het vrije woord.
pi_195792882
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Muh media!!111!! :'( :'( :'( :'( :'(
Kijk uit!!! Er zit een Rus achter je!!!
  donderdag 22 oktober 2020 @ 20:11:53 #156
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195792955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:43 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Als 1 van beide partijen aantoonbaar fraude pleegt dan moeten daar serieuze consequenties aan verbonden zijn.

Als een objectieve kiescommissie een winnaar uitroept dan moeten beide kandidaten dat respecteren.

Als er een to close to call situatie ontstaat dan dienen beide kandidaten de tijd voor onderzoek en hertelling te respecteren.

Dus nee niemand hoeft fraude van de andere partij te accepteren.
Als ik een journactivist was, zou ik zeggen dat jij zojuist hebt erkend dat Trump de vierkiezingsuitslag niet hoeft te accepteren.

Dat je daadwerkelijke antwoord iets genuanceerder was... tsja. Moet je maar mee leren leven. Zie je het probleem?
pi_195792996
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Obama arresteerde journalisten.
Erdogan arresteerde journalisten.
Xi arresteerde journalisten.

Tja collectivisten houden niet van het vrije woord.
Psst, je vergeet je vergeet je grote vrind Trump, maar dat snappen we wel van je hoor.

More than 140 journalists have been arrested or attacked by law enforcement during US protests
Dozens of journalists attacked and arrested at US George Floyd protests

:W
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195793103
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Obama arresteerde journalisten.
Erdogan arresteerde journalisten.
Xi arresteerde journalisten.

Tja collectivisten houden niet van het vrije woord.
typisch voor hitsende rechtse lieden deze demonisering
Trump is geen opmerkelijke verdediger van het vrije woord . Integendeel.
Vrouwen afkopen te zwijgen. Hetze tegen kritische media opzetten
Oja... en de verkiezingen per mail willen saboteren omdat het vrije woord van kiezers zijn verwaande ass niet goedgezind kan zijn.
pi_195793496
btw ... ik begreep dat er geen duidelijke regels zijn in Amerika als een verliezende president niet de macht ordentelijk wil overdragen. Wil blijven in het WH. Zichzelf als de ware president beschouwt
Wie kan de nieuwe president inzweren ? Dat kan overal gebeuren met bepaalde regels ?
Gewoon doen en die president moet de paleiswacht WH opdracht te geven hem te gehoorzamen en de bedrieger te arresteren, uit het WH te zetten. Idem zijn hele staf.
En als de paleiswacht niet de wettige president gehoorzaamt dan kan de FBI het WH bezetten ?

Dit soort vragen hoefde vroeger nooit. Nu wel dus.
Het is wel een idee dit soort mogelijke ontwrichtingen van de democratie in kaart te brengen en de juiste aanpak te formuleren, voor een wet .

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 22-10-2020 20:40:05 ]
  donderdag 22 oktober 2020 @ 20:32:12 #160
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195793537
Ik ben benieuwd of de aanfluiting van 60 Minutes overtroffen gaat worden, maar de achtergrond van Kristen Welker voorspelt nu al op zijn minst een evenaring.

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195793603
quote:
Je bedoelt journalisten die tussen het rellend tuig staan en daardoor wel eens in de weg komen van de politie?

Nee dat is totaal vergelijkbaar met Obama die journalisten vervolgde omdat die luisterde naar klokkenluiders in zijn administratie.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 20:35:56 #162
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195793636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je bedoelt journalisten die tussen het rellend tuig staan en daardoor wel eens in de weg komen van de politie?

Nee dat is totaal vergelijkbaar met Obama die journalisten vervolgde omdat die luisterde naar klokkenluiders in zijn administratie.
Je moet naar de voorgeschotelde cijfers kijken en niet naar de context!1!!1 :'( :'( :'(
pi_195793685
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:32 schreef dellipder het volgende:
Ik ben benieuwd of de aanfluiting van 60 Minutes overtroffen gaat worden, maar de achtergrond van Kristen Welker voorspelt nu al op zijn minst een evenaring.

[ twitter ]
Verwacht een zeer partijdige moderator waar Trump zich wederom moet verdedigen tegen 2 personen.
pi_195793724
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:32 schreef dellipder het volgende:
Ik ben benieuwd of de aanfluiting van 60 Minutes overtroffen gaat worden, maar de achtergrond van Kristen Welker voorspelt nu al op zijn minst een evenaring.

[ twitter ]
Is zij anti-Trump? Prima toch ? Heel gezond . jammer dat veel te veel Amerikanen zo ongezond die oplichter steunen.
Het goede van Trump is dat hij zo duidelijk maakt dat er iets stinkt bij deze aanhangers . Moreel corrupt
  donderdag 22 oktober 2020 @ 20:41:04 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_195793798
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:32 schreef dellipder het volgende:
Ik ben benieuwd of de aanfluiting van 60 Minutes overtroffen gaat worden, maar de achtergrond van Kristen Welker voorspelt nu al op zijn minst een evenaring.

[ twitter ]
Haha crybaby in chief gaat nu zijn afgang al indekken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195793801
Democracy dies in muh Russia.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 20:42:00 #167
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195793826
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is zij anti-Trump? Prima toch ? Heel gezond . jammer dat veel te veel Amerikanen zo ongezond die oplichter steunen.
Het goede van Trump is dat hij zo duidelijk maakt dat er iets stinkt bij deze aanhangers . Moreel corrupt
Misschien even inlezen?
Kristen Welker
Kirsten Welker
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195793878
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:42 schreef dellipder het volgende:

[..]

Misschien even inlezen?
Kristen Welker
Kirsten Welker
Is zij anti-Trump ?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 20:47:51 #169
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195794010
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Haha crybaby in chief gaat nu zijn afgang al indekken.
Leslie Stahl was heel erg slecht, zoveel is duidelijk geworden. Deze prestatie zou eigenlijk niet overtroffen kunnen worden, maar "journalisten" in die positie zitten daar niet om informatie aan het publiek/de kijker door te geven maar om een eigen oorlog te beslechten.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 20:49:37 #170
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195794059
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is zij anti-Trump ?
Beoordeel zelf! Dat doe je met inlezen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 20:50:52 #171
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195794104
Een vrouw met een mute button voor Trump. Dat moet zo ongeveer zijn grootste nachtmerrie zijn _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 20:52:55 #172
8369 speknek
Another day another slay
pi_195794157
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:47 schreef dellipder het volgende:

[..]

Leslie Stahl was heel erg slecht, zoveel is duidelijk geworden. Deze prestatie zou eigenlijk niet overtroffen kunnen worden, maar "journalisten" in die positie zitten daar niet om informatie aan het publiek/de kijker door te geven maar om een eigen oorlog te beslechten.
Haha ja Leslie Stahl was heel erg slecht, dat is wat er gebeurde haha.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195794176
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je bedoelt journalisten die tussen het rellend tuig staan en daardoor wel eens in de weg komen van de politie?

Nee dat is totaal vergelijkbaar met Obama die journalisten vervolgde omdat die luisterde naar klokkenluiders in zijn administratie.
Trump liet zijn buitenlandse vrindjes ongestraft een Amerikaans journalist doodmartelen.
Maar dat zal in jouw struisvogeloptiek dan ook wel diens eigen schuld zijn geweest.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 20:55:54 #174
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195794248
Trump de Almachtige, die nu ook al de jurisdictie heeft over Saudische ambassades (of was het een consulaat?) in Turkije. Keizer van de wereld!
pi_195794303
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:55 schreef Ensiferum het volgende:
Trump de Almachtige, die nu ook al de jurisdictie heeft over Saudische ambassades (of was het een consulaat?) in Turkije. Keizer van de wereld!
Als de fascistische dictator die hij is had gewoon een vliegdekschip moeten sturen en Mekka plat bombarderen.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:01:33 #176
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195794403
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Haha ja Leslie Stahl was heel erg slecht, dat is wat er gebeurde haha.
De prestatie van Leslie Stahl vond ik verschrikkelijk slecht, omdat ze de antwoorden op de vragen die ze stelde helemaal niet afwachtte, maar tussentijds het ingebrachte in twijfel trok. Je moet op zijn minst iemand uit laten praten om te kijken of er een vervolgvraag nodig is.
En op het moment dat Stahl telkens uit het Senaat rapport citeert, de president die het heeft over de $ 3.5000.000 die Hunter Biden van de vrouw van de burgemeester van Moskou had ontvangen en dan kom je als voorbereidde journalist met het weerwoord dat er "geen echt bewijs voor is" is dat heel slecht. Dit staat namelijk in datzelfde rapport.
Nee, ik vond het een aanfluiting van jewelste. Wel goed dat ik de un-edited versie heb gezien. Dan kan ik een goede vergelijking maken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195794419
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:01 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je moet op zijn minst iemand uit laten praten om te kijken of er een vervolgvraag nodig is.
:D
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:04:26 #178
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195794467
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:02 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

:D
Is dit een te hoge standaard voor een journalist? Die zit imo daar niet voor eigen roem en glorie, maar heeft een diende rol ten behoeve van de kijker.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195794559
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Is dit een te hoge standaard voor een journalist? Die zit imo daar niet voor eigen roem en glorie, maar heeft een diende rol ten behoeve van de kijker.
Door vragen te stellen ja. Geldt dezelfde regel voor de president volgens jou?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:09:11 #180
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195794594
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:08 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Door vragen te stellen ja. Geldt dezelfde regel voor de president volgens jou?
Door vragen te stellen en dan het antwoord niet af te wachten was de inbreng. Ik wacht nog op het antwoord daarop.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195794633
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

Door vragen te stellen en dan het antwoord niet af te wachten was de inbreng. Ik wacht nog op het antwoord daarop.
De vraag moet wel beantwoord worden, anders is het geen antwoord. :)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:12:02 #182
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195794661
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:10 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

De vraag moet wel beantwoord worden, anders is het geen antwoord. :)
Je hebt volgens mij de un-edited versie van de 60 Minutes uitzending niet gezien. Klopt dit?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195794708
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je hebt volgens mij de un-edited versie van de 60 Minutes uitzending niet gezien. Klopt dit?
Ik heb het interview gezien. Je klaagt dat Stahl onderbreekt terwijl Trump iets zegt. En dat is omdat Trump iets zegt dat niet waar is of de vraag niet beantwoordt. Daar is ze voor. Voor de kijkers he, want die verdienen een correct antwoord op de vraag :)

Maar geldt dezelfde standaard voor de president of niet?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:14:03 #184
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195794716
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:11 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als ik een journactivist was, zou ik zeggen dat jij zojuist hebt erkend dat Trump de vierkiezingsuitslag niet hoeft te accepteren.

Dat je daadwerkelijke antwoord iets genuanceerder was... tsja. Moet je maar mee leren leven. Zie je het probleem?
H jammer, ik had hoop dat er eindelijk iets serieus uit je zou komen. Trol
pi_195794814
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je bedoelt journalisten die tussen het rellend tuig staan en daardoor wel eens in de weg komen van de politie?

Nee dat is totaal vergelijkbaar met Obama die journalisten vervolgde omdat die luisterde naar klokkenluiders in zijn administratie.
Obama maakte zeker fouten en dit is een onderdeel van zijn regime die mij tegenstaat. Waarom zou je Trump verdedigen?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:18:37 #186
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195794824
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:13 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik heb het interview gezien. Je klaagt dat Stahl onderbreekt terwijl Trump iets zegt. En dat is omdat Trump iets zegt dat niet waar is of de vraag niet beantwoordt. Daar is ze voor. Voor de kijkers he, want die verdienen een correct antwoord op de vraag :)
Ik zag het anders. Het was vaak opinie gestuurd, dus Stahl was het niet eens met een antwoord waardoor ze inbrak.
Daarnaast "klaagde" ik ook nog over parate kennis door selectief uit Congres documenten te citeren.

quote:
Maar geldt dezelfde standaard voor de president of niet?
Nee. Het ligt sowieso aan de setting. Bovendien een journalist heeft een andere rol/functie dan de president.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:21:17 #187
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195794879
Proloog

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195794888
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:32 schreef dellipder het volgende:
Ik ben benieuwd of de aanfluiting van 60 Minutes overtroffen gaat worden, maar de achtergrond van Kristen Welker voorspelt nu al op zijn minst een evenaring.

[ twitter ]
_O_ TRUMPGOD _O_.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_195794890
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:18 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zag het anders. Het was vaak opinie gestuurd, dus Stahl was het niet eens met een antwoord waardoor ze inbrak.
Daarnaast "klaagde" ik ook nog over parate kennis door selectief uit Congres documenten te citeren.
Het is dan ook goed dat een journalist het niet eens is met antwoorden die de vraag niet beantwoorden of keiharde leugens :) Ze doet haar werk dus prima.

quote:
Nee. Het ligt sowieso aan de setting. Bovendien een journalist heeft een andere rol/functie dan de president.
Waar staan die regels opgesteld? De grondwet ofzo? Heb je een linkje? :)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:28:56 #190
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195795047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:21 schreef MoreDakka het volgende:

Het is dan ook goed dat een journalist het niet eens is met antwoorden die de vraag niet beantwoorden of keiharde leugens :) Ze doet haar werk dus prima.
Ik vind dat je hier een beetje de mist ingaat. Een journalist zou eigenlijk alleen feiten en gedachten moeten verzamelen en dat doorgeven aan de kijker. Ik zit niet te wachten op de persoonlijke opinie van een journalist. Ik maak mijn eigen opvattingen op basis van de informatie die tot mij komt. Dat dit niet de norm is bij sommigen, begrijp ik evengoed.

quote:
Waar staan die regels opgesteld? De grondwet ofzo? Heb je een linkje? :)
Je vraagt het aan mij. Ik geef je repliek.
Als je met die vraag komt om daarbij te suggereren dat voor de president dezelfde standaard geldt als een journalist, ben je dan ook niet jouw opvattingen als maatstaf op te hemelen?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195795109
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:28 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vind dat je hier een beetje de mist ingaat. Een journalist zou eigenlijk alleen feiten en gedachten moeten verzamelen en dat doorgeven aan de kijker. Ik zit niet te wachten op de persoonlijke opinie van een journalist. Ik maak mijn eigen opvattingen op basis van de informatie die tot mij komt. Dat dit niet de norm is bij sommigen, begrijp ik evengoed.
De journalist stelt vragen. De vragen behoeven antwoorden. En de journalist moet er voor zorgen dat die antwoorden de kijker informeren in plaats van misleiden.

Overigens zeg je nu dat je het ook slecht vindt als iemand als Hannity Trump interviewt.

quote:
Je vraagt het aan mij. Ik geef je repliek.
Als je met die vraag komt om daarbij te suggereren dat voor de president dezelfde standaard geldt als een journalist, ben je dan ook niet jouw opvattingen als maatstaf op te hemelen?
En ik stel je een volgende vraag. Komt daar antwoord op? :)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:36:55 #192
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195795231
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:31 schreef MoreDakka het volgende:

De journalist stelt vragen. De vragen behoeven antwoorden. En de journalist moet er voor zorgen dat die antwoorden de kijker informeren in plaats van misleiden.

Overigens zeg je nu dat je het ook slecht vindt als iemand als Hannity Trump interviewt.
Ik vind Hannity verschrikkelijk, maar dit doet niet ter zake. Ik zie het duidelijk anders dan jij. Imo wil jij van de media hapklare informatiebrokken. Ik wil een journalist die daar niet zit om zijn/haar eigen narcisme te botvieren, maar zo'n sfeer te creren en vragen te arrangeren dat ik als consument zo veel als mogelijk informatie krijg.
Jij en ik hebben een totaal verschillende opvatting wat journalistiek moet betekenen.

quote:
En ik stel je een volgende vraag. Komt daar antwoord op? :)
Geen andere reactie dan ik eerder had gegeven.

quote:
Nee. Het ligt sowieso aan de setting. Bovendien een journalist heeft een andere rol/functie dan de president.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195795266
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:36 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vind Hannity verschrikkelijk, maar dit doet niet ter zake. Ik zie het duidelijk anders dan jij. Imo wil jij van de media hapklare informatiebrokken. Ik wil een journalist die daar niet zit om zijn/haar eigen narcisme te botvieren, maar zo'n sfeer te creren en vragen te arrangeren dat ik als consument zo veel als mogelijk informatie krijg.

En daar hoort dus bij het aanstippen van onwaarheden, ontwijkingen en het niet beantwoorden van de vragen. :)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:39:58 #194
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195795304
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:38 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En daar hoort dus bij het aanstippen van onwaarheden, ontwijkingen en het niet beantwoorden van de vragen. :)
Nee. En sowieso was dat niet aan de orde op het moment als ze opinirend stuurt, want daar had ik het zojuist nog over.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195795323
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:28 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vind dat je hier een beetje de mist ingaat. Een journalist zou eigenlijk alleen feiten en gedachten moeten verzamelen en dat doorgeven aan de kijker. Ik zit niet te wachten op de persoonlijke opinie van een journalist. Ik maak mijn eigen opvattingen op basis van de informatie die tot mij komt. Dat dit niet de norm is bij sommigen, begrijp ik evengoed.
Een journalist is meer dan een doorgeefluik. Wanneer de genterviewde aantoonbaar onzin verkoopt, dan moet de journalist diegene daar op wijzen en doorvragen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:42:57 #196
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195795379
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een journalist is meer dan een doorgeefluik. Wanneer de genterviewde aantoonbaar onzin verkoopt, dan moet de journalist diegene daar op wijzen en doorvragen.
Ik heb het over de primaire rol. En ik heb het ook over een sfeer creren, vragen arrangeren. Elke journalist heeft een persoonlijkheid. Het gaat erom dat een journalist en in dit geval Leslie Stahl imo heel erg haar mening aan het opdringen was en dat was een verschrikkelijke wanprestatie.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195795443
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:39 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee.
Jawel. Dat zeg je zelf ook. Trump liegt en ontwijkt vrijwel elke vraag, dus is die bijsturing nodig.
pi_195795453
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:42 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het over de primaire rol. En ik heb het ook over een sfeer creren, vragen arrangeren. Elke journalist heeft een persoonlijkheid. Het gaat erom dat een journalist en in dit geval Leslie Stahl imo heel erg haar mening aan het opdringen was en dat was een verschrikkelijke wanprestatie.
Wat bedoel je met 'vragen arrangeren'?

Er is nogal wat gebeurd de afgelopen maanden/jaren. Natuurlijk wordt hem het vuur aan de schenen gelegd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:46:25 #199
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195795458
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:46 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Jawel. Dat zeg je zelf ook. Trump liegt en ontwijkt vrijwel elke vraag, dus is die bijsturing nodig.
Nee.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195795485
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:46 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee.
Goed argument :)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:49:23 #201
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195795538
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'vragen arrangeren'?

Ik bedoel daarmee wat de journalist wil behandelen en hoeveel hij/zij van een onderwerp te weten wil komen (misschien niet alleen feiten, bepaalde emoties, grondslag van ideen), dus informatie daarover verzamelt om door te geven.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195795542
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:28 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vind dat je hier een beetje de mist ingaat. Een journalist zou eigenlijk alleen feiten en gedachten moeten verzamelen en dat doorgeven aan de kijker.
Dus je vind dat de journalisten van de Telegraaf, Elsevier. WNL . Powned en FOX verkeerd bezig zijn?
En niet te vergeten FOK!-frontpage
Berichtgeving heeft men altijd gedaan vanuit de eigen visie.
Ook een neutrale opstelling, niet duidelijk de eigen waardeoordelen laten zien, is vanuit een eigen visie.verslag doen
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:50:28 #203
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195795568
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:47 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Goed argument :)
Het is vragen naar de bekende weg. Ik heb daarover al iets gezegd en ik blijf daarbij.

quote:
Nee. Het ligt sowieso aan de setting. Bovendien een journalist heeft een andere rol/functie dan de president.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195795583
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik bedoel daarmee wat de journalist wil behandelen en hoeveel hij/zij van een onderwerp te weten wil komen (misschien niet alleen feiten, bepaalde emoties, grondslag van ideen), dus informatie daarover verzamelt om door te geven.
Omdat de kijker dat wil weten, want het gaat om de kijker informeren toch? :)
pi_195795596
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het is vragen naar de bekende weg. Ik heb daarover al iets gezegd en ik blijf daarbij.
[..]

De bekende weg is inderdaad inhoudsloos gezever zonder onderbouwing :D
pi_195795653
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik bedoel daarmee wat de journalist wil behandelen en hoeveel hij/zij van een onderwerp te weten wil komen (misschien niet alleen feiten, bepaalde emoties, grondslag van ideen), dus informatie daarover verzamelt om door te geven.
Zo werken interviews, beste jongen. Je vraagt door, probeert erachter te komen wat de genterviewde dreef.

Een interview is niet simpelweg een vragenlijstje dat je afwerkt. Je kaart een onderwerp en afhankelijk van het antwoord vraag je door. Dat is het kenmerk van een goed journalist.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:56:27 #207
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195795745
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

C'est aDus je vind dat de journalisten van de Telegraaf, Elsevier. WNL . Powned en FOX verkeerd bezig zijn?
En niet te vergeten FOK!-frontpage
Berichtgeving heeft men altijd gedaan vanuit de eigen visie.
Ook een neutrale opstelling, niet duidelijk de eigen waardeoordelen laten zien, is vanuit een eigen visie.
Ik moet zeggen dat ik niets uit dat lijstje -behalve Fok! O-) - echt volg. En verkeerd bezig. Kijk, ik serveer niet meteen alles af als er een wanprestatie is geleverd in een uitzending van een media outlet. Maar ik heb de uitzending gezien, daarnaast heb ik een eigen visie over de journalistiek en mijn eigen beoordelingsvermogen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195795748
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:18 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zag het anders. Het was vaak opinie gestuurd, dus Stahl was het niet eens met een antwoord waardoor ze inbrak.
Daarnaast "klaagde" ik ook nog over parate kennis door selectief uit Congres documenten te citeren.
[..]

Nee. Het ligt sowieso aan de setting. Bovendien een journalist heeft een andere rol/functie dan de president.
Een journalist heeft inderdaad een andere rol/functie, een journalist moet informatie boven tafel krijgen ook als de genterviewde niet van plan is die te geven. Dus als de journalist een vraag stelt en de genterviewde probeert die vraag te ontwijken dan is het de taak van de journalist om in te grijpen.
Een interview is immers geen campagnefilmpje van de genterviewde.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 21:58:00 #209
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195795781
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:50 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Omdat de kijker dat wil weten, want het gaat om de kijker informeren toch? :)
Ik vind dat als een journalist zo graag wil debatteren ze dan beter voor het presidentschap kan gaan.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:00:18 #210
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195795854
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo werken interviews, beste jongen. Je vraagt door, probeert erachter te komen wat de genterviewde dreef.

Een interview is niet simpelweg een vragenlijstje dat je afwerkt. Je kaart een onderwerp en afhankelijk van het antwoord vraag je door. Dat is het kenmerk van een goed journalist.
Beste gozer. Zoals Leslie Stahl "interviewde" werkt het niet.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:02:30 #211
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195795923
Nice

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195796023
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:56 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik niets uit dat lijstje -behalve Fok! O-) - echt volg. En verkeerd bezig. Kijk, ik serveer niet meteen alles af als er een wanprestatie is geleverd in een uitzending van een media outlet. Maar ik heb de uitzending gezien, daarnaast heb ik een eigen visie over de journalistiek en mijn eigen beoordelingsvermogen.
Prima... Ik heb ook mijn eigen beoordelingsvermogen. Blijf kritisch wat je leest, hoort, ziet. Zo hoort het ook
Zoals jij het formuleerde lijk je te beweren dat journalisten niet moeten werken vanuit de eigen mening of die niet mogen laten zien. Dat is niet realistisch.
Men kan wel iets publiceren zo neutraal mogelijk. Maar ook dan zie je de waardeoordelen tussen de regels/beelden schemerend.
Het begint al bij de doelgroep wat een medium kiest. . Nederlands nieuws voor Nederlanders voor een Nederlandse medium
Een tv-station te Ohio doet dat niet zoveel ..
pi_195796031
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Beste gozer. Zoals Leslie Stahl "interviewde" werkt het niet.
Wat vond je dan van het interview met Chris Wallace? Of met die Australische kerel?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:08:57 #214
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195796073
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat vond je dan van het interview met Chris Wallace? Of met die Australische kerel?
Waarom wil je dat weten?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:15:14 #215
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195796240
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Prima... Ik heb ook mijn eigen beoordelingsvermogen. Blijf kritisch wat je leest, hoort, ziet. Zo hoort het ook
Zoals jij het formuleerde lijk je te beweren dat journalisten niet moeten werken vanuit de eigen mening of die niet mogen laten zien. Dat is niet realistisch.
Men kan wel iets publiceren zo neutraal mogelijk. Maar ook dan zie je de waardeoordelen tussen de regels/beelden schemerend.
Het begint al bij de doelgroep wat een medium kiest. . Nederlands nieuws voor Nederlanders voor een Nederlandse medium
Een tv-station te Ohio doet dat niet zoveel ..
Ik had het meer over debatteren en onbeschoftheid in plaats van integere vragen stellen om achter informatie te komen. En natuurlijk zijn journalisten niet sec een doorgeefluik Aan de andere kant zitten ze daar niet voor zichzelf, maar omdat ze een primaire taak hebben en het gevoel dat ik kreeg bij het zien van het 60 Minutes interview was het eerste. Daarom stelde ik dat het een wanprestatie was.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195796326
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:08 schreef dellipder het volgende:

[..]

Waarom wil je dat weten?
Omdat ik het idee heb ik dat jij een interviewer direct afserveert als die in jouw ogen te kritisch is richting Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195796332
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik had het meer over debatteren en onbeschoftheid
Maar dat is een andere kwestie. Overigens is Trump onbeschoft en dat lokt natuurlijk reacties uit.
Dat heb je in een verhit interview.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:19:12 #218
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195796344
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat ik het idee heb ik dat jij een interviewer direct afserveert als die in jouw ogen te kritisch is richting Trump.
Dan ga maar lekker naar de pomp lopen met je idee. Je bent wel eerlijk. Dat dan weer wel.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:21:28 #219
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195796409
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar dat is een andere kwestie. Overigens is Trump onbeschoft en dat lokt natuurlijk reacties uit.
Dat heb je in een verhit interview.
Nee, dit is geen andere kwestie. Dit is -onder andere- wat ik hier heb ingebracht (en blijkbaar moet dat op verschillende manieren getest worden).
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:21:47 #220
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195796424
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik had het meer over debatteren en onbeschoftheid in plaats van integere vragen stellen om achter informatie te komen. En natuurlijk zijn journalisten niet sec een doorgeefluik Aan de andere kant zitten ze daar niet voor zichzelf, maar omdat ze een primaire taak hebben en het gevoel dat ik kreeg bij het zien van het 60 Minutes interview was het eerste. Daarom stelde ik dat het een wanprestatie was.
Een laffe jankerd die niet tegen inhoudelijke vragen kan bedoel je?
pi_195796567
quote:
83s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:19 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dan ga maar lekker naar de pomp lopen met je idee. Je bent wel eerlijk. Dat dan weer wel.
Tsja, je gaf niet voor niets geen antwoord op mijn eerdere vragen. Maar je vond dat die Australir dus een sterk interview deed?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:27:43 #222
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195796607
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, je gaf niet voor niets geen antwoord op mijn eerdere vragen. Maar je vond dat die Australir dus een sterk interview deed?
Jouw vooringenomenheid staat in de weg om zin te genereren inhoudelijk te reageren.

Ik weet niet eens op welke vragen je doelt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195796664
Trump heeft de onbeschoftheid aan zijn kont hangen.
Die bullly-houding zag je ook in het eerste debat met Biden.
Trump wilde steeds het hoogste en laatste woord. Zo veel mogelijk spreektijd inpikken Biden zo min mogelijk laten praten
Als het gaat om de machtigste man van het land dan is het terecht dat journalisten hem daarom niet willen steunen en tegenspraak geven.
Dat is ook de taak van journalisten: de politieke macht controleren
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:30:23 #224
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195796699
Prima, maar ik heb het specifiek over Leslie Stahl en het 60 Minutes interview (un-edited versie).
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:31:14 #225
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195796724
Biden was de eerste die Trump onderbrak. Biden is dus de onbeschofte bullebak van de twee.

Trump de Genadige behandelt iedereen met respect tot hij oneerlijk wordt behandeld.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 22:31:47 #226
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195796746
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:30 schreef dellipder het volgende:
Prima, maar ik heb het specifiek over Leslie Stahl en het 60 Minutes interview (un-edited versie).
Trump gaat op 3 november winnen van Stahl.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195796770
quote:
4s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:31 schreef Ensiferum het volgende:
Biden was de eerste die Trump onderbrak. Biden is dus de onbeschofte bullebak van de twee.

Trump de Genadige behandelt iedereen met respect tot hij oneerlijk wordt behandeld.
het is geen dom trump als een godverheerlijking van je.
Je trolt
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:34:14 #228
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195796817
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump gaat op 3 november winnen van Stahl.
Joe Biden heeft vijf dagen vrij genomen. Dit is ongekend, minder dan twee weken voor de verkiezingen. Dat dan weer wel.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195796837
quote:
4s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:31 schreef Ensiferum het volgende:

Trump de Genadige behandelt iedereen met respect tot hij oneerlijk wordt behandeld.
Hahahahahahahahahaah _O-

Bedankt, dat was echt het beste dat ik in dagen heb gelezen :)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:37:40 #230
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195796888
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:35 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahaah _O-

Bedankt, dat was echt het beste dat ik in dagen heb gelezen :)
Het is enkel logisch. Trumps zwakte is dat hij wil dat iedereen hem mag. Derhalve zal iedereen als eerste de zachtaardige kant van Trump zien. Als je geen gebruikt van die vriendelijkheid wenst te maken... tsja.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:37:58 #231
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195796895
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Joe Biden heeft vijf dagen vrij genomen. Dit is ongekend, minder dan twee weken voor de verkiezingen. Dat dan weer wel.
Hey mag Biden niet ook een keertje een potje golven?
pi_195796931
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:37 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het is enkel logisch. Trumps zwakte is dat hij wil dat iedereen hem mag. Derhalve zal iedereen als eerste de zachtaardige kant van Trump zien. Als je geen gebruikt van die vriendelijkheid wenst te maken... tsja.
Iedereen ja? Weet je dat echt zeker? :D
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:40:01 #233
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195796951
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Iedereen ja? Weet je dat echt zeker? :D
Ja.
pi_195796960
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:37 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het is enkel logisch. Trumps zwakte is dat hij wil dat iedereen hem mag. Derhalve zal iedereen als eerste de zachtaardige kant van Trump zien. Als je geen gebruikt van die vriendelijkheid wenst te maken... tsja.
Het is enkel logisch. Gerard T's zwakte is dat hij wil dat alle wijven op hem geilen. Derhalve zullen alle vrouwen als eerste de goede kant van Gerard T zien. Als je geen gebruikt van die ontvankelijkheid wenst te maken... tsja.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 23:18:55 #235
491163 Viesdik
pi_195797729
Mike Pence! Die zegt dat Pelosi moet aufmachen!

  donderdag 22 oktober 2020 @ 23:18:58 #236
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_195797730
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bara, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 23:20:15 #237
491163 Viesdik
pi_195797751
Pence vind ik ook een topper
bikkelhard
  donderdag 22 oktober 2020 @ 23:22:37 #238
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195797789
Ben benieuwd vannacht naar de plannen en het beleid wat Trump voor ogen heeft voor de komende 4 jaar!
Zuiger van het FOK!-OMT
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 23:25:49 #239
491163 Viesdik
pi_195797853
Pence werd gewoon emotioneel.
Holy moly
pi_195797924
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:22 schreef DonDruiper het volgende:
Ben benieuwd vannacht naar de plannen en het beleid wat Trump voor ogen heeft voor de komende 4 jaar!
Voorspelling: "Mijn beleid en plannen zijn echt superdupergoed, het beste ooit en ik presenteer het over twee weken! Je gaat ervan versteld staan hoe goed het is. En o ja, het beleid van mijn opponent is slecht, het slechtste beleid ooit, zo slecht."
pi_195797954
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:22 schreef DonDruiper het volgende:
Ben benieuwd vannacht naar de plannen en het beleid wat Trump voor ogen heeft voor de komende 4 jaar!
Dat hoor je over 2 weken.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 23:31:57 #242
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195797958
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:25 schreef Viesdik het volgende:
Pence werd gewoon emotioneel.
Holy moly
Pence.. brr.. ook zo'n engnek. Alles aan die man is nep.. een raspoliticus.
Zuiger van het FOK!-OMT
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 23:37:04 #243
491163 Viesdik
pi_195798029
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:31 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Pence.. brr.. ook zo'n engnek. Alles aan die man is nep.. een raspoliticus.
:')
  donderdag 22 oktober 2020 @ 23:37:21 #244
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195798032
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:37 schreef Viesdik het volgende:

[..]

:')
:')
Zuiger van het FOK!-OMT
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 23:49:13 #245
491163 Viesdik
pi_195798181
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:37 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

:')
:D
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:01:24 #246
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195798294
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat hoor je over 2 weken.
En dan over 2 weken...en dan over 2 weken...en dan over 2 weken. Afijn, 4 jaar later...over 2 weken ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195798465
Maar moet je je voorstellen he, de man is 4 jaar president en het beste argument om op hem te stemmen is een verhaaltje over Hunter Biden? Hoe treurig.
pi_195798551
twitter

Kennelijk dement. Treurig.
pi_195798821


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2020 01:31:48 (Probeer maar normaal een discussie te voeren) ]
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:53:06 #250
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195798952
Hlt Nederlandse tijd is het debat
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_195798983
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:53 schreef hollandia02 het volgende:
Hlt Nederlandse tijd is het debat
half 3 voorbeschouwing (OP1), 3 uur begin (NOS)
pi_195799900
twitter
pi_195800561
Nou Trump gaat dus winnen, met Biden's perikelen omtrent olie zal Pennsylvania richting Trump gaan en Biden heeft PA en Florida nodig om te kunnen winnen _O_

4 more years of tears! O+

Trump was verder sterk in debat. :P C'mon man!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:49:39 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195801442
Pennsylvania Crude wordt alleen nog maar gebruikt als smeerolie. Ik denk niet dat de bewoners van die staat in een omgeploegd wasteland willen wonen omdat er hier en daar een deur piept.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195802091
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Obama arresteerde journalisten.
Erdogan arresteerde journalisten.
Xi arresteerde journalisten.

Tja collectivisten houden niet van het vrije woord.
Recentelijk heb ik mij even verdiept in de relatie tussen Obama en de media en ik kan niet anders dan concluderen dat de vorige president op dat vlak een grote schurk was, die nauwelijks onderdeed voor Trump.

Destijds is dat een beetje langs mij heen gegaan, maar het valt mij enorm tegen van Obama.

Obama undermined press freedom. Now he wants a strong media to stop Trump?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:43:00 #256
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195802291
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Recentelijk heb ik mij even verdiept in de relatie tussen Obama en de media en ik kan niet anders dan concluderen dat de vorige president op dat vlak een grote schurk was, die nauwelijks onderdeed voor Trump.

Destijds is dat een beetje langs mij heen gegaan, maar het valt mij enorm tegen van Obama.

Obama undermined press freedom. Now he wants a strong media to stop Trump?
Dit is redelijk oud nieuws, maar je bent nooit te oud om wat te leren. Misschien moet je ook eens verdiepen dat rondom de besluitvorming van de JCPOA het Congres door de CIA en de NSA werden afgeluisterd.
Schandaal vrije jaren...
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195802425
Ik kijk het debat terug, Biden noemt na 30 minuten Trump "abrahim lincoln here?" lol en noemt de proud boys de poor boys _O-
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195802472
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:52 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kijk het debat terug, Biden noemt na 30 minuten Trump "abrahim lincoln here?" lol en noemt de proud boys de poor boys _O-
Je snapt dat 'Lincoln here' sarcastisch was bedoeld?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:55:23 #259
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195802473
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:52 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kijk het debat terug, Biden noemt na 30 minuten Trump "abrahim lincoln here?" lol en noemt de proud boys de poor boys _O-
Zelfs Biden realiseert zich dat Trump de grootsheid van Lincoln evenaart.
En uiteraard "Poor boys are just as talented as white boys!"
pi_195802554
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je snapt dat 'Lincoln here' sarcastisch was bedoeld?
Ja na het stukje van Trump erna wel, dacht dat hij gewoon een foutje maakte :') bij hem weet je dat niet altijd direct, net zoals hij al 2x gezegd heeft dat hij voor senate runt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:05:19 #261
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195802601
twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:25:56 #262
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195802907
Consensus, Trump verloor dik van Biden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:31:14 #263
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195803004
Hmm, dan heb ik een ander debat gezien. Trump was fantastisch _O_
pi_195803090
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:25 schreef Tijger_m het volgende:
Consensus, Trump verloor dik van Biden.
Dit is de consensus van wie? Linksgeorinteerde users hier? De linksgeorinteerde mainstream media? Ik gok dat rechts-georinteerde media zoals FoxNews of de DailyWire een andere conclusie zullen hebben. Dus wie heeft er dan gelijk? Het is natuurlijk ook geen concrete wedstrijd met punten, er is veel ruimte voor interpretatie en veel mensen kijken natuurlijk door een bepaalde bril ;).
pi_195803127
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:36 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is de consensus van wie? Linksgeorinteerde users hier? De linksgeorinteerde mainstream media? Ik gok dat rechts-georinteerde media zoals FoxNews of de DailyWire een andere conclusie zullen hebben. Dus wie heeft er dan gelijk? Het is natuurlijk ook geen concrete wedstrijd met punten, er is veel ruimte voor interpretatie en veel mensen kijken natuurlijk door een bepaalde bril ;).
Wetenschappelijke polls.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:40:57 #266
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195803147
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:36 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is de consensus van wie? Linksgeorinteerde users hier? De linksgeorinteerde mainstream media? Ik gok dat rechts-georinteerde media zoals FoxNews of de DailyWire een andere conclusie zullen hebben. Dus wie heeft er dan gelijk? Het is natuurlijk ook geen concrete wedstrijd met punten, er is veel ruimte voor interpretatie en veel mensen kijken natuurlijk door een bepaalde bril ;).
3 polls. Alledrie geven ze Biden als de winnaar met een ruime marge, de onwetenschappelijke CNN poll met undecided voters gaf alle stemmen aan Biden.

Doe er mee wat je wil.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195803202
Is er ergens nu een onafhankelijk stuk over het debat?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195803205
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:39 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wetenschappelijke polls.
Welke wetenschappelijke polls precies?

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

3 polls. Alledrie geven ze Biden als de winnaar met een ruime marge, de onwetenschappelijke CNN poll met undecided voters gaf alle stemmen aan Biden.

Doe er mee wat je wil.
Tja, CNN. Dat is al lastig om serieus te nemen aangezien die een politieke agenda pushen.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:45:21 #269
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195803208
Ik kwam ook wat polls tegen en toen bleek dat iemand de moeite had genomen deze (en nog meer) overzichtelijk onder elkaar te zetten.

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195803226
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
Is er ergens nu een onafhankelijk stuk over het debat?
https://thehill.com/homen(...)l-trump-biden-debate
pi_195803330
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:45 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Welke wetenschappelijke polls precies?
twitter


quote:
[..]

Tja, CNN. Dat is al lastig om serieus te nemen aangezien die een politieke agenda pushen.
Los dat van wat hier staat onzin is, voert CNN zelf geen polls uit, maar die huren daar een bedrijf voor. Hoe denk je dat dat gebeurt? Staat namelijk beschreven en kun je gewoon met enkele muisclicks achterhalen. :')
pi_195803371
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:36 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is de consensus van wie? Linksgeorinteerde users hier? De linksgeorinteerde mainstream media? Ik gok dat rechts-georinteerde media zoals FoxNews of de DailyWire een andere conclusie zullen hebben. Dus wie heeft er dan gelijk? Het is natuurlijk ook geen concrete wedstrijd met punten, er is veel ruimte voor interpretatie en veel mensen kijken natuurlijk door een bepaalde bril ;).
Uiteindelijk maakt het ook geen reet uit wie er volgend welke polls heeft gewonnen. Beide kandidaten hebben geen gekke capriolen gehaald, waardoor de kans klein is dat er veel kiezers op andere gedachten zijn gebracht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195803420
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uiteindelijk maakt het ook geen reet uit wie er volgend welke polls heeft gewonnen. Beide kandidaten hebben geen gekke capriolen gehaald, waardoor de kans klein is dat er veel kiezers op andere gedachten zijn gebracht.
Zo is 't. De bovenstaande percentages komen redelijk overeen met de federale polling percentages van voor het debat. Het ziet er dus niet naar uit dat het veel uit zal maken voor de race.
pi_195803502
quote:
Beetje remise dus. Trump een stuk gematigder dan anders, en dus mogelijk twijfelende kiezers getrokken. Anderzijds kwam Biden niet als een seniele oude opa uit de hoek, en kon prima zichzelf staande houden.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195803555
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

[ twitter ]
[..]

Los dat van wat hier staat onzin is, voert CNN zelf geen polls uit, maar die huren daar een bedrijf voor. Hoe denk je dat dat gebeurt? Staat namelijk beschreven en kun je gewoon met enkele muisclicks achterhalen. :')
Voor zover ik weet voert CNN de polling zelf uit? Maar dropt gerust even een linkje als ik iets over het hoofd heb gezien.

En Data Progress :D ..

quote:
Data for Progress is the think tank for the future of progressivism. Through polling, policy development, and more, our work shows progressive causes can win.
quote:
Progressive Senate Project

It is not enough for Democrats to win the White House - if we want to enact real progressive change we must take the Senate as well.
_O-

US Politics Polls zijn wel redelijk unbiased volgens mij :).
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:04:25 #276
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195803603
Wat we hebben geleerd van links is, als je ergens een labeltje op plakt, dan is het zo. Plak je ergens het labeltje antifa op, dan ben je automatisch tegen fascisme, wat je ook doet. Plak je het labeltje racist op iemand, dan is die automatisch een racist, wat die persoon ook doet of heeft gedaan. Plak je ergens het labeltje wetenschappelijk op, dan is het automatisch deugdelijk, ongeacht de methodiek en definities.
pi_195803682
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:45 schreef dellipder het volgende:
Ik kwam ook wat polls tegen en toen bleek dat iemand de moeite had genomen deze (en nog meer) overzichtelijk onder elkaar te zetten.

[ twitter ]
Leuk alle stemmen optellen op cijfers achter de komma uitkomen terwijl de ingehuurde diehard trumpsupporters op al die verschillende polss geklikt hebben. Geniale data analyse hoor. :') _O-
pi_195803702
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:01 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Voor zover ik weet voert CNN de polling zelf uit? Maar dropt gerust even een linkje als ik iets over het hoofd heb gezien.
quote:
The study was conducted for CNN via telephone by SSRS, an independent research company. Interviews were
conducted on October 22, 2020 among a sample of 585 registered voters who watched the presidential debate.
The margin of sampling error for total respondents is +/-5.7 at the 95% confidence level. The design effect is 1.98.
Survey respondents were first interviewed as part of a random national sample conducted on the SSRS Omnibus
from October 6-7 and October 13-18, 2020. Respondents were also recruited October 15-17, 2020 via the SSRS
Opinion Panel, a nationally representative panel of U.S. adults age 18 or older. In those interviews, respondents
indicated they planned to watch the debate and were willing to be re-interviewed after the debate. More
information about SSRS can be obtained by visiting www.ssrs.com. Unless otherwise noted, results beginning with
the March 31-April 2, 2006 survey and ending with the April 22-25, 2017 survey are from surveys conducted by
ORC International. Results before March 31, 2006 are from surveys conducted by Gallup.

http://cdn.cnn.com/cnn/20(...)te.reaction.poll.pdf
Voordat je random verdachtmakingen de wereld in helpt, zou je er goed aan doen je huiswerk te doen.

quote:
En Data Progress :D ..
[..]

[..]

_O-

US Politics Polls zijn wel redelijk unbiased volgens mij :).
Data Progress is een progressieve groep, die van dit rijtje nog de slechtste polling heeft voor Biden. Je verwart continu het hebben van een bias, met niet goed je werk doen. Dit hoor je ook wel eens van de andere kant die Fox News polls enorm wantrouwen (die daar ook een bedrijf voor inhuren, net als CNN), maar die staan hoog aangeschreven en je zult voor mij daar echt niet van horen dat die polls vooringenomen uit zijn gevoerd of dat de uitkomst en bepaalde agenda pusht.

Polls van campagne's zelf die naar buiten gebracht worden of van slechte pollsters zijn een ander verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 23-10-2020 12:18:51 ]
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:11:14 #279
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_195803719
Melania heeft echt een gruwelijke hekel aan Trump. :7
Die kan niet wachten tot ze over 12 dagen van hem kan scheiden.

twitter
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:23:23 #280
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195803954
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Beetje remise dus. Trump een stuk gematigder dan anders, en dus mogelijk twijfelende kiezers getrokken. Anderzijds kwam Biden niet als een seniele oude opa uit de hoek, en kon prima zichzelf staande houden.
Het meest opvallende, belangrijkste punt uit het debat was het statement van Joe Biden waarin hij stelt dat onder zijn leiding de olie-industrie volledig uitgefaseerd gaat worden uit de Amerikaanse economie.
Ik denk dat dit wel wat doet met de stemvoorkeur van mensen die een baan hebben in de olie-industrie en ondersteunende branches in die staten.

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:27:04 #281
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195804031
De olieindustrie is veel te klein en heeft geen toekomst. Fracking en teerzanden zijn te duur.

Het is de moeite niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195804042
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:23 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het meest opvallende, belangrijkste punt uit het debat was het statement van Joe Biden waarin hij stelt dat onder zijn leiding de olie-industrie volledig uitgefaseerd gaat worden uit de Amerikaanse economie.
Ik denk dat dit wel wat doet met de stemvoorkeur van mensen die een baan hebben in de olie-industrie en ondersteunende branches in die staten.

[ twitter ]
Jawel, maar die stemden waarschijnlijk al republikeins. Probleem van Trump is dat hij nu een tegenstander heeft die je niet echt ''intens'' kunt haten.;
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195804044
Die schamele 145.000 medewerkers in de gas olieindustrie gaan trump niet aan zijn overwinning helpen.

https://datausa.io/profile/naics/oil-gas-extraction

:D
pi_195804072
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:27 schreef Basp1 het volgende:
Die schamele 145.000 medewerkers in de gas olieindustrie gaan trump niet aan zijn overwinning helpen.

https://datausa.io/profile/naics/oil-gas-extraction

:D
Klopt.
Maar vergis je niet dat de Amerikaanse economie echt nog op olie draait, velen rijden in onzuinige grote auto's, vrachtverkeer (macks). En ook de productie van goederen is gebaat bij een lage olieprijs en weinig schaarste.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195804081
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:27 schreef Basp1 het volgende:
Die schamele 145.000 medewerkers in de gas olieindustrie gaan trump niet aan zijn overwinning helpen.

https://datausa.io/profile/naics/oil-gas-extraction

:D
Je hebt ook wel familie van enzo, natuurlijk. Maar oliebedrijven zijn allang bezig met een transitie van oliebedrijf naar energiebedrijf en die transitie gaat vele decennia duren. Dus dit kan moeilijk als een verrassing komen voor het smaldeel met een voorkeur voor Biden.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:30:07 #286
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195804097
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jawel, maar die stemden waarschijnlijk al republikeins. Probleem van Trump is dat hij nu een tegenstander heeft die je niet echt ''intens'' kunt haten.;
Nee. Pennsylvania is een zogenaamde battleground. Daarom ging president Obama juist in deze staat op campagne voor Joe Biden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:32:05 #287
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195804130
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:27 schreef Basp1 het volgende:
Die schamele 145.000 medewerkers in de gas olieindustrie gaan trump niet aan zijn overwinning helpen.

https://datausa.io/profile/naics/oil-gas-extraction

:D
Dit is niet echt een slimme opmerking. Het gaat namelijk over de verkiezingen en dus is alleen het cijfer 20 electoral college (wat betreft Pennsylvania) belangrijk.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:36:31 #288
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195804187
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

een lage olieprijs
Dan is fracking onrendabel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195804189
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Klopt.
Maar vergis je niet dat de Amerikaanse economie echt nog op olie draait, velen rijden in onzuinige grote auto's, vrachtverkeer (macks). En ook de productie van goederen is gebaat bij een lage olieprijs en weinig schaarste.
De Amerikaanse economie draait op olie omdat de inrichting van dat land bizar op auto's gericht is en mensen vaak niet eens in op fiets of loopafstand van hun werk kunnen wonen, het dramatische openbaar vervoer in de meeste steden. Dat gaat men ook niet zomaar veranderen. Vox heeft gisteren over het gebrekkige ov nog een mooie documentaire uitgebracht.

  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:44:53 #290
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195804304
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan is fracking onrendabel.
Fracking is nu al onrendabel en een aantal grote bedrijven in die sector liggen al stil of zijn failliet.. Fracking is rendabel, grof gezegd, bij $60 per vat.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195805578
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Recentelijk heb ik mij even verdiept in de relatie tussen Obama en de media en ik kan niet anders dan concluderen dat de vorige president op dat vlak een grote schurk was, die nauwelijks onderdeed voor Trump.

Destijds is dat een beetje langs mij heen gegaan, maar het valt mij enorm tegen van Obama.

Obama undermined press freedom. Now he wants a strong media to stop Trump?
Het is een beetje langs iedereen gegaan, Obama werd beschermd door de media.
Maar het siert je wel dat je niet met een whataboutism bent gekomen.
pi_195805961
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De Amerikaanse economie draait op olie omdat de inrichting van dat land bizar op auto's gericht is en mensen vaak niet eens in op fiets of loopafstand van hun werk kunnen wonen, het dramatische openbaar vervoer in de meeste steden. Dat gaat men ook niet zomaar veranderen. Vox heeft gisteren over het gebrekkige ov nog een mooie documentaire uitgebracht.

Zeer interessant weer. Prima dat je dit eventjes dropt :). Alleen toen er dit werd gezegd:

quote:
So what would it take to shrink this part of the chart -- to get more Americans to use public transit? What would that look like? And who has the power to make that happen?
Was het ook direct al wel duidelijk dat het zou gaan uitdraaien op een semi-verkapt campagne-filmpje voor de Democraten. Zij willen wl investeren, Republikeinen niet. Conclusie: vote Democrat :D

Dit soort sluikreclames zijn zo ontzettend onnodig. Als Vox dat toch eens zou loslaten zou het een prima media platform zijn. Ook dit is weer een informatief filmpje, maar er moet dus weer een politieke agenda worden gepusht. Zonde.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2020 14:10:50 ]
pi_195806403
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:10 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Zeer interessant weer. Prima dat je dit eventjes dropt :). Alleen toen er dit werd gezegd:
[..]

Was het ook direct al wel duidelijk dat het zou gaan uitdraaien op een semi-verkapt campagne-filmpje voor de Democraten. Zij willen wl investeren, Republikeinen niet. Conclusie: vote Democrat :D

Dit soort sluikreclames zijn zo ontzettend onnodig. Als Vox dat toch eens zou loslaten zou het een prima media platform zijn. Ook dit is weer een informatief filmpje, maar er moet dus weer een politieke agenda worden gepusht. Zonde.
Maar het zijn gewoon feiten. Wil je meer openbaar vervoer? Stem dan niet Republikeins. Hoe wil je die informatie z brengen dat beide partijen er hetzelfde uitzien dan? Dat kan namelijk niet.

Is dit dezelfde reflex als deze: trump doet iets kuts -> media bericht 'trump doet X en dat is kut -> Trumpfans boos op media?

Ik weet niet meer of jij op Trump zou stemmen als het kon, in dat geval is de vraag gericht aan anderen.
What Would Goku Do
pi_195806534
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:10 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Zeer interessant weer. Prima dat je dit eventjes dropt :). Alleen toen er dit werd gezegd:
[..]

Was het ook direct al wel duidelijk dat het zou gaan uitdraaien op een semi-verkapt campagne-filmpje voor de Democraten. Zij willen wl investeren, Republikeinen niet. Conclusie: vote Democrat :D

Dit soort sluikreclames zijn zo ontzettend onnodig. Als Vox dat toch eens zou loslaten zou het een prima media platform zijn. Ook dit is weer een informatief filmpje, maar er moet dus weer een politieke agenda worden gepusht. Zonde.
Heeft goedheiligman Obama niks gedaan in die 8 jaar aan public transport? waarom zal Biden (Obama/Hillary marionet) het nu wel doen? Ik heb meer vertrouwen dat Trump dit eerder aanpakt dan die louche figuren.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195806566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Heeft goedheiligman Obama niks gedaan in die 8 jaar aan public transport? waarom zal Biden (Obama/Hillary marionet) het nu wel doen? Ik heb meer vertrouwen dat Trump dit eerder aanpakt dan die louche figuren.
Dan zal Trump zijn eigen partij de middelvinger moeten geven en een plan uitonderhandelen met de Democraten. En dan heeft alsnog een handjevol dissidente Republikeinen nodig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195806633
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Heeft goedheiligman Obama niks gedaan in die 8 jaar aan public transport? waarom zal Biden (Obama/Hillary marionet) het nu wel doen? Ik heb meer vertrouwen dat Trump dit eerder aanpakt dan die louche figuren.
Trump's 'Infrastructur week' was een immens succes inderdaad.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195806659
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan zal Trump zijn eigen partij de middelvinger moeten geven en een plan uitonderhandelen met de Democraten. En dan heeft alsnog een handjevol dissidente Republikeinen nodig.
Volgens mij is het ook erg moeilijk en niet rendabel om public transport te verbeteren daar, amerikanen zijn zo gewend aan het niet gebruiken van public transport, en is ook niet gek in een land van die grootte met veel afgelegen woningen en plekken. Alleen grote steden is het handig zoals NY.

Nederland qua infrastructuur is gewoon een piece of cake. Het zal nooit zo worden als in ons kikkerlandje.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195806666
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Heeft goedheiligman Obama niks gedaan in die 8 jaar aan public transport? waarom zal Biden (Obama/Hillary marionet) het nu wel doen? Ik heb meer vertrouwen dat Trump dit eerder aanpakt dan die louche figuren.
Dat trumpisten maar wat roepen hoef je niet keer op keer voor het publiek hier te bevestigen. :D

Trump Shifts Obama Transit Funding to Roads

Funding for mass transit? The Obama White House allocated 28 percent of its multi-modal grants. Trump cut that to 8.5 percent.

Rail projects? Obama was at 15.7 percent on roads. Trump is at 9.2 percent.

And bicycle or pedestrian projects? Obama pegged those at 10.5 percent. Trump cut it to zero.
pi_195806804
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat trumpisten maar wat roepen hoef je niet keer op keer voor het publiek hier te bevestigen. :D

Trump Shifts Obama Transit Funding to Roads

Funding for mass transit? The Obama White House allocated 28 percent of its multi-modal grants. Trump cut that to 8.5 percent.

Rail projects? Obama was at 15.7 percent on roads. Trump is at 9.2 percent.

And bicycle or pedestrian projects? Obama pegged those at 10.5 percent. Trump cut it to zero.
Amerika is gewoon geen fiets land, veels te groot voor. Ik snap dat er overal fiets enthousiasten zijn en ik fiets zelf ook graag, maar je kan dat niet overal verwachten, het zou wel veel banen opleveren, maar de kosten zijn voor het aantal gebruikers van fietspaden door heel amerika gewoon niet verantwoord.
Pedestrians vind ik wel dat alles goed voor geregeld moet worden dat snap ik niet.

Het land is gewoon te groot om forenzen met de trein te laten gaan, vliegen is velen malen goedkoper.(kost amerika niks om de passagiers vliegtuigen te onderhouden, is voor maatschappijen) En belangrijker, sneller. Time is money.
Grootste deel zal voornamelijk industrie zijn die het spoor gebruikt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195806844
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Amerika is gewoon geen fiets land, veels te groot voor. Ik snap dat er overal fiets enthousiasten zijn en ik fiets zelf ook graag, maar je kan dat niet overal verwachten, het zou wel veel banen opleveren, maar de kosten zijn voor het aantal gebruikers van fietspaden door heel amerika gewoon niet verantwoord.
Pedestrians vind ik wel dat alles goed voor geregeld moet worden dat snap ik niet.

Het land is gewoon te groot om forenzen met de trein te laten gaan, vliegen is velen malen goedkoper.(kost amerika niks om de passagiers vliegtuigen te onderhouden) En belangrijker, sneller. Time is money.
Grootste deel zal voornamelijk industrie zijn die het spoor gebruikt.
Je slaat weer eens een ander pad in om maar niet verder te gaan over je eigen punt dat ontkracht is. Waarom zit je op een forum?
What Would Goku Do
pi_195806882
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:46 schreef viagraap het volgende:

[..]

Je slaat weer eens een ander pad in om maar niet verder te gaan over je eigen punt dat ontkracht is. Waarom zit je op een forum?
Nou? duidelijk? omdat het gewoon een kansloos verhaal is dat public transport. Obama deed schijninvesteringen die nergens toe hebben geleid, omdat hij anders niet mee werkt aan het 2025 of 2050 emissions project en klimaat bullshit. En Trump doet niet mee aan die ongein en kijkt naar de feiten en wil geen fietsland maken van Amerika.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')