quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:58 schreef Prisha het volgende: [..] dat klopt
deze waarschijnlijk ook
Je bedoeld die puisterige puber die "Comment Ca Va" zong ? Jeugdsentiment hoe slecht ook. Jan Rietman met z`n lost vast show waar ze zo vaak waren.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
The Shorts misschien? Daar was ik vroeger fan van![]()
Rap nee...hoewel...deze rapper in collab met Within Temptation vind ik fantastisch. Hele nummer en Clip heeft wel een bijzondere betekenis voor me dus kan deels daardoor komen. Maar, ik vind t gewoon heel sterk.
Ja diequote:Op zaterdag 26 september 2020 00:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bedoeld die puisterige puber die "Comment Ca Va" zong ? Jeugdsentiment hoe slecht ook. Jan Rietman met z`n lost vast show waar ze zo vaak waren.
En voor LL Cool J wil ik ook nog wel een uitzondering maken wat rap betreft.
Slaap lekker Prisha en de rest van de SC.quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja diem’n crush op de toetsenist kan dat wel deels verklaren. Maar vond t leuk muziek ook.
Ik heb vast iets voor jouw 10%. Effe nachtje over slapen.
En dat is nu dus. Morgen spelen met een Twizy. Met een beetje fantasie is t alsof ik in een DeLorean zit a la Marty![]()
Weltrusten voor straks![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja diem’n crush op de toetsenist kan dat wel deels verklaren. Maar vond t leuk muziek ook.
Ik heb vast iets voor jouw 10%. Effe nachtje over slapen.
En dat is nu dus. Morgen spelen met een Twizy. Met een beetje fantasie is t alsof ik in een DeLorean zit a la Marty![]()
Weltrusten voor straks![]()
truste slapersquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Slaap lekker Prisha en de rest van de SC.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat zelfde mens dat over symmetrische besmetting begon te lullen.
meh, standaard PI is een beetje maf om deze tijdquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Hallo Koen, zo laat nog aan de koffie?
900 miljoen om Wit-Rusland in lockdown te laten gaten, dat is geen geld.quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
ja, ik hoef dat kind ook niet steeds te zienquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:36 schreef Redefine het volgende:
Waarom staat daar eigenlijk nog die foto van Famke Louise onder? Die heeft daar toch allang afstand van gedaan?
900.000 miljoen is nog steeds geen tien miljoen miljard natuurlijkquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Godmiljaar wat een geldquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:41 schreef H_T het volgende:
[..]
900.000 miljoen is nog steeds geen tien miljoen miljard natuurlijk
Spreek voor uzelf, nazibloem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb weer wat vrienden omgebracht, en ben zelf ook een paar keer neergestoken.
[ afbeelding ]Ik zie dat al die youtubers spelen, is dat echt leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel grappigquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie dat al die youtubers spelen, is dat echt leuk?
Je speelt dan dus wel tegen een groep andere mensen, die je waarschijnlijk als vriend moet toevoegen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 01:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is wel grappigWeinig diepgang, maar best leuk om een paar potjes te spelen
De game kost 4 euro op Steam, en ik heb er al ruim meer dan 4 euro lol aan beleefd
Nee je kan gewoon random games joinen en meespelen. Ik heb in het spel nog geen functie gezien om mensen als vriend toe te voegen. Wat wel kan is een game op private zetten, waarna je de code van de kamer nodig hebt om daarin mee te kunnen spelenquote:Op zaterdag 26 september 2020 01:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Je speelt dan dus wel tegen een groep andere mensen, die je waarschijnlijk als vriend moet toevoegen?
Ik vind het echt heel leuk. Ik speel het met een gamegroep, dus met allemaal mensen die ik min of meer al ken. We praten dan met elkaar via voicechat op Discord, maakt het discussiren over wie de verrader is een stuk leuker.quote:Op zaterdag 26 september 2020 01:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Je speelt dan dus wel tegen een groep andere mensen, die je waarschijnlijk als vriend moet toevoegen?
Goed moment om te gaan tukkenquote:
Daar kan wel wat aan gedaan worden, maar dat is niet helemaal legaal.quote:
Slaapse!quote:
Waarom geeft Trouw dit ook aandacht..quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Prachtig gevoel h!quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:27 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen.![]()
Dat ik de eerste ben komt ook niet vaak voor.![]()
Er wordt sowieso vl te veel aandacht gegeven aan de verkeerde mensen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom geeft Trouw dit ook aandacht..
Dat had ik voor de corona ophef alquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik hoef dat kind ook niet steeds te zien
Mogguh! Goed plan!quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het regent al behoorlijk hard, dus ik blijf nog even in bed liggen.
Zonnetje hierzoquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het regent al behoorlijk hard, dus ik blijf nog even in bed liggen.
Met zijn allen richting Spanjequote:Op zaterdag 26 september 2020 08:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Mogguh! Goed plan!
Hier wordt het vandaag 'slechts' 25 graden nadat het in de afgelopen dagen altijd rond de 28/29 was. Prima wandelweer dus voor de namiddag
Dat noemen die ‘kritiese’ journalistjes hoor en wederhoor.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Er wordt sowieso vl te veel aandacht gegeven aan de verkeerde mensen de laatste tijd.
Ik vind het prima!quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met zijn allen richting Spanje
Ik denk dat het vaak meer juist 'kijk eens hoe dom deze mensen zijn' is. Op zich terecht, maar wel heel vermoeiend en ook contraproductief om ons de hele tijd op zulke dommerikken te richten. Ik hoor liever nieuws over hoe het gaat met de verschillende vaccins en zo.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat noemen die ‘kritiese’ journalistjes hoor en wederhoor.
Heb je genoeg logeerbedden?quote:
Ik heb een slaapbank waar anderhalve persoon op kan. Dan kan er nog n op de normale bank en eventueel kan iemand nog in m'n luie stoel slapen. De rest dan op de grond denk ik.quote:
Het is ook een deel ramptoerisme natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaak meer juist 'kijk eens hoe dom deze mensen zijn' is. Op zich terecht, maar wel heel vermoeiend en ook contraproductief om ons de hele tijd op zulke dommerikken te richten. Ik hoor liever nieuws over hoe het gaat met de verschillende vaccins en zo.
En dan een presentator dan ook nog doet of iets niet zwart of wit is, is nog het ergste.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ook een deel ramptoerisme natuurlijk.
Maar je kan geen evenement of politieke beslissing bedenken, of er moeten tegenstanders in de media verschijnen. Zelfs als het volledig duidelijk is dat iets zwart of wit is.
Dat is wel waar ja. Hoewel er dan nog altijd mensen zijn die beweren dat 'hun mening' wordt weggestopt door de media.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ook een deel ramptoerisme natuurlijk.
Maar je kan geen evenement of politieke beslissing bedenken, of er moeten tegenstanders in de media verschijnen. Zelfs als het volledig duidelijk is dat iets zwart of wit is.
En de media is links.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Hoewel er dan nog altijd mensen zijn die beweren dat 'hun mening' wordt weggestopt door de media.
Communistische bende daar bij de VVDquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:56 schreef Em31 het volgende:
Maar goed, de mensen die vooral zeggen dat de media links is, vinden de VVD ook links.
Marx Rutte en zijn Rode vriendjesquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Communistische bende daar bij de VVD
De Televaagquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
De Telegraaf is behoorlijk links ja.
Spannendquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:15 schreef Strani het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen met het simuleren van een WK voetbal (inclusief versnelde kwalificatie) met PES 2020.
Eerste kwalificatiewedstrijd staat momenteel 4-1 tussen Litouwen en Liechtenstein (knock-out).
Het houdt me van de straat.
Je weet niet half!quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet niet half!
Nederland moet straks tegen Moldavi. Als het daarvan wint en dan ook de winnaar van het duel tussen Griekenland en Hongarij verslaat, mag het naar het WK. Ik bedoel maar.
Heel goed!quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik zit al klaar in mijn oranje-outfit
Succes gewenst!quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over een uur in de sporthal zijn. Zal maar eens uit bed komen.
Buenos [nogwat] Straan!quote:
quote:
<moest even lachen>quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ongegeneerd geleend van vkmag (die het ook weer heeft geleend)...
[ afbeelding ]
eyyy Koenquote:
Jobi kan nog ingehaald wordenquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:51 schreef Strani het volgende:
nr aantal posts gebruiker
1 1800 Aoibhin
2 1057 Meke
3 1009 Cyan9
4 987 Strani
5 832 Luctor.et.Emergo
6 793 Koen66
7 706 Arizona
8 702 H_T
9 641 Fred_B
10 635 ESF1Gamer
Met nog maar een paar dagen te gaan zijn veel posities aardig duidelijk geworden, maar in de strijd om de tweede plek kan het nog spannend worden.
Tijd voor de grote spam actie van mijquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:51 schreef Strani het volgende:
1 1800 Aoibhin
2 1057 Meke
3 1009 Cyan9
4 987 Strani
5 832 Luctor.et.Emergo
6 793 Koen66
7 706 Arizona
8 702 H_T
9 641 Fred_B
10 635 ESF1Gamer
Met nog maar een paar dagen te gaan zijn veel posities aardig duidelijk geworden, maar in de strijd om de tweede plek kan het nog spannend worden.
Never give upquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat die in de eerste helft van de maand een zeer solide fundering heeft neergezet
never surrender!quote:
Ze kan wel een paar dagen afwezigheid hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat die in de eerste helft van de maand een zeer solide fundering heeft neergezet
Weet nog nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:13 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er mensen die vanavond om 19:25 op NPO Zapp mee kijken en chatten met onze NSF van het Junior Eurovisiesongfestival?
Picsquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dus straks vaarwel tegen mijn corona kapsel
Degelijk gezakt van plek 3 naar plek 14quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:51 schreef Strani het volgende:
1 1800 Aoibhin
2 1057 Meke
3 1009 Cyan9
4 987 Strani
5 832 Luctor.et.Emergo
6 793 Koen66
7 706 Arizona
8 702 H_T
9 641 Fred_B
10 635 ESF1Gamer
Ja, wat is daar nou misgegaan?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Degelijk gezakt van plek 3 naar plek 14
Corona is nog steeds een hoax?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:47 schreef Momo het volgende:
Oeps, weer wat mensen op de kast gejaagd in NWS
Oh, dat topic heb ik gisteren nog gelezen. Blijkbaar een onderwerp dat veel mensen enorm raakt inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee er was weer een topic met transgender onvriendelijke posts.
What did you doquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:47 schreef Momo het volgende:
Ja gedeeltelijk eens, maar altijd die heftige reacties op transgenders of mensen met een andere seksuele voorkeur daar word ik zo moe van.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat topic heb ik gisteren nog gelezen. Blijkbaar een onderwerp dat veel mensen enorm raakt inderdaad.
Al vind ik wel dat de (normaal reagerende) tegenstanders een punt hebben dat het eisen van het gebruiken van een meervoudsvorm de acceptatie en normalisering van transgenders niet noodzakelijkerwijs bevordert.
Replenisher klinkt meer als een wc-reinigerquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Misschien interessant voor de mensen hier die werkzoekend zijn. Lekker replenishen bij de Wielrijdersbond.
Ga gerust je gang in NWS, KLB of ONZ maar niet hier.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Beetje jammer van de censuur hier. Leve de diversiteit zolang die zich slechts uit in uiterlijkheden, niet in opvattingen.
Ik mag hier niet - een heel stuk minder expliciet dan ik nu doe - stellen dat iemand die besluit/meent "non-binair" te zijn volstrekt onvergelijkbaar is met iemand die een zwaar medisch traject doorloopt om (zoveel mogelijk) van geslacht te veranderen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ga gerust je gang in NWS, KLB of ONZ maar niet hier.
Ja, het is blijkbaar een soort vakkenvullen voor gevorderden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Replenisher klinkt meer als een wc-reiniger
Dus een winkelmedewerker wordt er gezochtquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Misschien interessant voor de mensen hier die werkzoekend zijn. Lekker replenishen bij de Wielrijdersbond.
Er zijn mensen die non-binair zijn die ook een traject als dat doorgaan. Niet heel relevant dat jij non-binair onzin noemt, genoeg mensen die zich zo voelen ook al kan jij je dat niet voorstellen. En de rest van de discussie daarover kan je daar doen in het NWS topic.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik mag hier niet - een heel stuk minder expliciet dan ik nu doe - stellen dat iemand die besluit/meent "non-binair" te zijn volstrekt onvergelijkbaar is met iemand die een zwaar medisch traject doorloopt om (zoveel mogelijk) van geslacht te veranderen?
Ik denk dat @Meke haar positie veilig is, de kans is groter dat je mij nog inhaalt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:51 schreef Strani het volgende:
1 1800 Aoibhin
2 1057 Meke
3 1009 Cyan9
4 987 Strani
5 832 Luctor.et.Emergo
6 793 Koen66
7 706 Arizona
8 702 H_T
9 641 Fred_B
10 635 ESF1Gamer
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dat verder gaat dan enkele cosmetische ingrepen die je eerder in lijn zou kunnen stellen met extreme bodymods dan een transitie.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die non-binair zijn die ook een traject als dat doorgaan. Niet heel relevant dat jij non-binair onzin noemt, genoeg mensen die zich zo voelen ook al kan jij je dat niet voorstellen. En de rest van de discussie daarover kan je daar doen in het NWS topic.
Als de discussie daarover in NWS loopt, dan hoef je het niet hier te brengen. Het is wel goed zo.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dat verder gaat dan enkele cosmetische ingrepen die je eerder in lijn zou kunnen stellen met extreme bodymods dan een transitie.
yup, de knipbeurt was nodig want ik was in februari voor het laatst naar de kapper geweestquote:
Ja daar ben ik ook bang voor. Kom op Sjaan, je bent mod nu, beetje doorposten hoor!quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Meke haar positie veilig is, de kans is groter dat je mij nog inhaalt.
Oei, ik sta niet eens in de top 10. Harder posten dan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Kom op Sjaan, je bent mod nu, beetje doorposten hoor!
De mods laten het weer afweten inderdaad!!quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei, ik sta niet eens in de top 10. Harder posten dan.
Ik vind dit niet kunnen Spanjool.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
De mods laten het weer afweten inderdaad!!
Geef me een note dan, kom op dan!quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen Spanjool.
Ze waren gisteravond wel lekker bezig, dus ze hebben hun rust wel even verdiendquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
De mods laten het weer afweten inderdaad!!
quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef me een note dan, kom op dan!
Was het heftig ja?quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ze waren gisteravond wel lekker bezig, dus ze hebben hun rust wel even verdiend
bijna 12 posts op rijquote:
Er is toch een topic op fok maar er zoveel mogelijk opgeteld wordt tot dat een mod post, dan begint de teller weer op 0.quote:
Ik vind De Vooravond nog gejaagder dan DWDD. Wel een goede vervanger, maar het mag allemaal wel ietsjes rustiger.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:56 schreef Strani het volgende:
Ik vind wel dat De Vooravond veel gebalanceerder is in deze zin dan DWDD trouwens. De laatste was wel hl opzichtig links.
Ja!quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:47 schreef Momo het volgende:
Ze hebben juist geen punt, want het is geen meervoudsvorm. hen/hun is in dit geval gewoon enkelvoud.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat topic heb ik gisteren nog gelezen. Blijkbaar een onderwerp dat veel mensen enorm raakt inderdaad.
Al vind ik wel dat de (normaal reagerende) tegenstanders een punt hebben dat het eisen van het gebruiken van een meervoudsvorm de acceptatie en normalisering van transgenders niet noodzakelijkerwijs bevordert.
Nee😠quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei, ik sta niet eens in de top 10. Harder posten dan.
Dit stelt niks voorquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:18 schreef Em31 het volgende:
Ophef in ESF, dat maken we toch niet vaak mee.
Kitten is synoniem voor klein kindquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Als iemand niet beter weet zouden ze denken dat dit om een kind gaat
Het maakt mij persoonlijk niet uit. Als jij ‘hen’ op prijs stelt, pas ik me moeiteloos aan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja!Dank je. Het is fijn om toch wat steun te vinden. Ik had niet verwacht dat het er zo negatief aan toe zou gaan. In het vorige topic over dit onderwerp werd er met veel meer respect en begrip gepraat.
[..]
Ze hebben juist geen punt, want het is geen meervoudsvorm. hen/hun is in dit geval gewoon enkelvoud.
Hen zwaait naar Fred_B en post iets op hun favoriete subforum.
Een tijdje terug zijn een paar mensen bij het plaatselijke lhbti-caf 'hen/hun' voor me gaan gebruiken. Ik waardeer dat toch meer dan ik verwachtte. Na een paar keer voelt dat ook gewoon.
Kittens zijn wel schattiger dan kleine kinderen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kitten is synoniem voor klein kind
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Kittens zijn wel schattiger dan kleine kinderen.
In het Engels is het ook enkelvoudquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het maakt mij persoonlijk niet uit. Als jij ‘hen’ op prijs stelt, pas ik me moeiteloos aan.
Alleen denk ik niet dat hen gecombineerd met enkelvoud (dat is trouwens anders dan wat in het Engels gedaan wordt) echt natuurlijk gaat klinken. Koninklijk meervoud (We gaan even naar de WC om onze blaas te ledigen) is na honderden jaren ook nog niet echt genormaliseerd. Misschien dat ‘het’ in dit geval handiger was gekozen.
#jehebteenlevenquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Veel wielrennen.
En meer schoolwerk dan in augustus
Ik lees links en rechts dat de Koning Diederik Jekel schijnt te zijn maar ik hoor hem er echt totaal niet inquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb gisteravond The Masked Singer gekeken.
Skelet ben ik mee eens. De koning is Danny de Munkquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik lees links en rechts dat de Koning Diederik Jekel schijnt te zijn maar ik hoor hem er echt totaal niet in
Skelet denk ik dat Kim Feenstra is, de rest geen idee.
Ja ik hoorde ook Danny de Munk heel duidelijk, mijn gezin ging daarin mee. Maar op internet staat dus overal Diederik Jekel maar ik zie het gewoon niet voor me.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Skelet ben ik mee eens. De koning is Danny de Munk
maar wat is daar spoiler aan als het slechts speculatie is?quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:56 schreef Dave het volgende:
Oh, dit moet zeker weer in spoilers h?
Alleen WIDM.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:56 schreef Dave het volgende:
Oh, dit moet zeker weer in spoilers h?
Ditquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
maar wat is daar spoiler aan als het slechts speculatie is?
Ze heeft het overleefdquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:57 schreef Dave het volgende:
Heeft @:Guanabana Zwolle trouwens overleefd?
Het is toch ook slechts speculatie dat Merel de mol is?quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
maar wat is daar spoiler aan als het slechts speculatie is?
Als expeditie Robinson begintquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vanaf welke dag hoeft WIDM niet meer in spoilers?
Je wil alles wat in spoilers staat over X dagen uit de spoilers gaan halen? Good luck!quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vanaf welke dag hoeft WIDM niet meer in spoilers?
Lijkt me wel grappig 😆quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Je wil alles wat in spoilers staat over X dagen uit de spoilers gaan halen? Good luck!
Nee dan begin ik pas vanaf dag X over WIDM te pratenquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Je wil alles wat in spoilers staat over X dagen uit de spoilers gaan halen? Good luck!
En dat voor een molloot.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee dan begin ik pas vanaf dag X over WIDM te praten
Ja, op 14 april gaan we het even goed hebben over het feit datquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:04 schreef Dave het volgende:
[..]
En dat voor een molloot.
Staat die 200 dan voor dag 200 na uitzending?
Die twee tweets ook onder deze, wtfquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:13 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht nog even dat het een grapje was.
Ja dat zou een leuk gevonden hint zijn inderdaad als hij het echt is, maar ik hoor het gewoon nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:19 schreef Em31 het volgende:
Ik hoor wel Diederik Jekel trouwens en de ‘dj’ hint is dan ook ineens logisch
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat zou een leuk gevonden hint zijn inderdaad als hij het echt is, maar ik hoor het gewoon niet
Verschrikkelijk. Het loopt erg snel op nu. Er was een tijd dat we blij waren met maar 38 corona doden, ik vrees ervoor dat het nog wel meer gaat stijgen de komende tijd.quote:
quote:
Crash koning van het huidige veld is Grosjeanquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom verbaast dat me nou niks
Je bent te laatquote:
Ja, ik moest nog wat anders doen eerst.quote:
Ja heb gisteren mijn Guanabanalyse al gepost!quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:57 schreef Dave het volgende:
Heeft @:Guanabana Zwolle trouwens overleefd?
Ah okay, hmm daar heb ik zelf geen last van, dat het gejaagd is dan. Renze moet nog een beetje groeien in z'n rol denk ik maar dat zal wel goedkomen. Fidan is gewoon sterk. Alleen ja, de minuut van Ruud en dat stukje op het einde, daar zit nog wel ruimte voor verbetering.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind De Vooravond nog gejaagder dan DWDD. Wel een goede vervanger, maar het mag allemaal wel ietsjes rustiger.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:05 schreef Guanabana het volgende:
De Greview/Guanabanalyse over Zwolle:
Mooi centrumDeed me eigenlijk behoorlijk denken aan Amersfoort op verschillende plekken. Ook een leuke boekwinkel-in-kerk zoals in Maastricht.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:18 schreef Em31 het volgende:
Ophef in ESF, dat maken we toch niet vaak mee.
We zijn hier met heel weinig al tevreden.quote:
Dit seizoen verbast me zulke perikelen bij Vettel ook niks hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Crash koning van het huidige veld is Grosjean
Waanders in de Broeren is inderdaad mooi! Hield met zich in het centrum nog een beetje aan de regels, of was het chaos zoals in de lokale AH hier gisteren?quote:
Centrum was best druk, ja. We zijn in de Grote Kerk geweest, langs de Fundatie gelopen en in de buurt koffie gedronken, langs de Sassenpoort, langs de Librije (quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Waanders in de Broeren is inderdaad mooi! Hield met zich in het centrum nog een beetje aan de regels, of was het chaos zoals in de lokale AH hier gisteren?
Peperbus nog op geweest?
Fundatie bezocht?
Of gewoon wat in het centrum gewandeld en geshopped?
Je had kunnen afsluiten met sushi in de kerk! (Blue Sakura)quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Centrum was best druk, ja. We zijn in de Grote Kerk geweest, langs de Fundatie gelopen en in de buurt koffie gedronken, langs de Sassenpoort, langs de Librije (), langs de Peperbus. En toen weer naar huis, want het moet niet te gek worden natuurlijk
Ja daar liepen we ook nog langs ja! Leek wel leuk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Je had kunnen afsluiten met sushi in de kerk! (Blue Sakura)
quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:52 schreef Dave het volgende:
Voordat iedereen denkt dat alles in een kerk is in Zwolle: nee.
Sushiquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja daar liepen we ook nog langs ja! Leek wel leuk.
Ben er zelf nog nooit geweest, Gehoord dat het lekker is, maar binnen wel lawaaiig is (galm, want kerk).quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja daar liepen we ook nog langs ja! Leek wel leuk.
Dat is toch meer @Strani cup of teaquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:58 schreef Dave het volgende:
[..]
't Is meer zo'n asian fushion gebeuren.
En ze hebben er ook patat.
Dat dacht ik ook al. Hij heeft de motor en versnellingsbak vervangen toch?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verstappen P2
Maar heeft Max nog een gridstraf voor het wisselen van allerlei onderdelen?
Ja, inderdaad. Maar ik hoor Olav er niet over, maar ja, dat zegt niks.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Hij heeft de motor en versnellingsbak vervangen toch?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:11 schreef Greys het volgende:
Fijn weekend allemaal, ook namens
[ afbeelding ]
Aaaaaw. Wat een skattiequote:Op zaterdag 26 september 2020 15:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker weten? Ik ben ooit nog een keer naar Pann on tour geweest in Zwolle en dat was ook in een kerk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:52 schreef Dave het volgende:
Voordat iedereen denkt dat alles in een kerk is in Zwolle: nee.
Ik hoor Max er ook niet over.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ik hoor Olav er niet over, maar ja, dat zegt niks.
Vorige race natuurlijk niet gefinisht, dus dan mag je wel wat gratis vervangen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hoor Max er ook niet over.
Fingers crossed
Qua basisgedrag en hoe ver ze kan lopen zonder haast om te vallen enzo wel, maar ze zit nog wel aan de prednison. En daarvan heeft ze de heeeeele dag honger en dorst. Dus dat is nog wel echt anders.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Aaaaaw. Wat een skattie![]()
Is hij weer de oude?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ze liet net een ENORME VIEZE STINKSCHEET vlak naast me.quote:
Denk niet vandaag, eerder een administratieve inhaalslag want ik vond de aantallen de afgelopen weken vrij weinig vergeleken met het aantal positieve tests.quote:
Gisteren. Lag op mijn schoot en ineens was daar een weege lucht. Hij bewoog er nog niet eens bij, bleef gewoon maffen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze liet net een ENORME VIEZE STINKSCHEET vlak naast me.
Doet Fred dat ook weleens?
Ja zag later inderdaad dat de helft een correctie was van eerder. Zelfs uit april nogquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk niet vandaag, eerder een administratieve inhaalslag want ik vond de aantallen de afgelopen weken vrij weinig vergeleken met het aantal positieve tests.
Welke legpuzzel ben je aan het maken?quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:01 schreef H_T het volgende:
Bliksems. Lekker de laatste stukjes aan het leggen van (weer) een legpuzzel, is er goddorie weer eentje kwijtKan ik dus gaan zoeken waar ik die in hemelsnaam naartoe heb geveegd
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:01 schreef Strani het volgende:
Zo, mooi camerawerk was dat bij het WK Wielrennen.
Wauw, echt. April? Dat is wel heel laat.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja zag later inderdaad dat de helft een correctie was van eerder. Zelfs uit april nog
Ughhhhhquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren. Lag op mijn schoot en ineens was daar een weege lucht. Hij bewoog er nog niet eens bij, bleef gewoon maffen.
Zo dan, lekker gewerkt jongens.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja zag later inderdaad dat de helft een correctie was van eerder. Zelfs uit april nog
Als ik Anna was zou ik hier een video van willen en deze in een constante loop op een tv-scherm zetten dat je aan de muur in de woonkamer hangt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:01 schreef Strani het volgende:
Goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:01 schreef Strani het volgende:
Wat mij betreft doen ze het vaker, omwille van een wake up call, voor de mensen die ook wat laks zijn geworden maar wel het moreel besef en fatsoen hebben hierdoor weer een stuk alerter te zijn. Alle beetjes helpen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo dan, lekker gewerkt jongens.![]()
Dat is wel rg laat.
Nou inderdaad h!quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik Anna was zou ik hier een video van willen en deze in een constante loop op een tv-scherm zetten dat je aan de muur in de woonkamer hangt.
Wie is trouwens de vrouwelijke mede-commentator? Vind haar echt zo suf.
Roxane Knetemanquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik Anna was zou ik hier een video van willen en deze in een constante loop op een tv-scherm zetten dat je aan de muur in de woonkamer hangt.
Wie is trouwens de vrouwelijke mede-commentator? Vind haar echt zo suf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:13 schreef Cee het volgende:
Roxane Knetemann, als in familie van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar inderdaad ja. Dat maakt het des te pijnlijker.
Als dat zo werkt wel ja.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat mij betreft doen ze het vaker, omwille van een wake up call, voor de mensen die ook wat laks zijn geworden maar wel het moreel besef en fatsoen hebben hierdoor weer een stuk alerter te zijn. Alle beetjes helpen.
Dit hoorde je ook te doen pre-corona.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat zo werkt wel ja.
Stond net met n buuf buiten te praten. Keurig afstand. Een vrouw van verderop kwam er bij en hoorde het ons over 'supermarkt' hebben. Wij hadden net tegen elkaar gezegd dat dat de plek is waar we ons eigenlijk het minst veilig voelen en te schijterig zijn om als eerste een mondkapje op te zetten daar. Dus die andere dame (60+) loopt langs, hoort 'supermarkt' en roept tegen ons 'Nou irritant he. Er stond net een man voor de zuivel en hij kon niet kiezen dus ik heb gewoon voor hem langs wat gepakt hoor, dat getreuzel'. Buuf en ik keken haar aan... Zo:
Dus mijn buurvrouw zegt 'Nou ik doe dus wl mee en je kunt ook vragen PARDON MAG IK ER EVEN BIJ zodat die man even weg kan stappen'. Nou ze vond dat allemaal maar onzin.
En daar zijn er dus zoooooo veel van. Las net op Twitter dat ze nog meer willen gaan doen met gedragscoaching enzo. Maar ik denk cht dat de mensen die het nu al gewoon niet willen het dan ineens wel gaan doen. Zouden de Willempies Twee volgende week ineens denken 'ohhhh AMDERHALVE meter, dat wist ik echt niet joh'. Elke lul wt dat inmiddels toch al lang?
Dus een mondkapje is nog steeds niet verplicht in de supermarkt? Gek hoor... Dat is hier sinds maart altijd verplicht geweest in winkels. Het gaat ook om de bescherming van het personeel.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat zo werkt wel ja.
Stond net met n buuf buiten te praten. Keurig afstand. Een vrouw van verderop kwam er bij en hoorde het ons over 'supermarkt' hebben. Wij hadden net tegen elkaar gezegd dat dat de plek is waar we ons eigenlijk het minst veilig voelen en te schijterig zijn om als eerste een mondkapje op te zetten daar. Dus die andere dame (60+) loopt langs, hoort 'supermarkt' en roept tegen ons 'Nou irritant he. Er stond net een man voor de zuivel en hij kon niet kiezen dus ik heb gewoon voor hem langs wat gepakt hoor, dat getreuzel'. Buuf en ik keken haar aan... Zo:
Dus mijn buurvrouw zegt 'Nou ik doe dus wl mee en je kunt ook vragen PARDON MAG IK ER EVEN BIJ zodat die man even weg kan stappen'. Nou ze vond dat allemaal maar onzin.
En daar zijn er dus zoooooo veel van. Las net op Twitter dat ze nog meer willen gaan doen met gedragscoaching enzo. Maar ik denk cht dat de mensen die het nu al gewoon niet willen het dan ineens wel gaan doen. Zouden de Willempies Twee volgende week ineens denken 'ohhhh AMDERHALVE meter, dat wist ik echt niet joh'. Elke lul wt dat inmiddels toch al lang?
Dezequote:Op zaterdag 26 september 2020 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke legpuzzel ben je aan het maken?
We zijn inmiddels geloof ik n van de weinige (of zelfs enige?) landen in Europa waar dat niet gebruikelijk of verplicht is.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus een mondkapje is nog steeds niet verplicht in de supermarkt? Gek hoor... Dat is hier sinds maart altijd verplicht geweest in winkels. Het gaat ook om de bescherming van het personeel.
Ja precies. Blijf uit elkaars personal space.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit hoorde je ook te doen pre-corona.
Mocht de overheid dat invoeren zie ik ook genoeg mensen er niet aan houden In America hebben ze beveiling die je de winkel uitgooid. Wat gaan ze hier doen in de lokale AH of Jumbo als iemand zonder mondkapje binnenkomt en er ook geen een wil opzetten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn inmiddels geloof ik n van de weinige (of zelfs enige?) landen in Europa waar dat niet gebruikelijk of verplicht is.
De enige ja, in ieder geval volgens die wiskundige die gisteren bij Op1 aan tafel zat en zei dat ze in augustus al met indammen van de besmettingen hadden moeten beginnen en dat 20 oktober een soort van D-day is voor IC capaciteit.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn inmiddels geloof ik n van de weinige (of zelfs enige?) landen in Europa waar dat niet gebruikelijk of verplicht is.
'Stond met buuf te praten, wij alletwee boos over supermarkt dat iedereen daar asociaal is komt opeens andere buuf zo van ja dit en dat en ik ga er gewoon voorlangs hoor onzin allemaal, nou zegt die eerste buuf ik doe wl gewoon mee hoor je moet gewoon normaal doen met die smoel van je nouuuu die andere helemaal over de rooie gillen niet normaal maar ja moet je maar gewoon meedoen jatognietdan'quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel korter zo, maar niet per se beter te volgenquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
'Stond met buuf te praten, wij alletwee boos over supermarkt dat iedereen daar asociaal is komt opeens andere buuf zo van ja dit en dat en ik ga er gewoon voorlangs hoor onzin allemaal, nou zegt die eerste buuf ik doe wl gewoon mee hoor je moet gewoon normaal doen met die smoel van je nouuuu die andere helemaal over de rooie gillen niet normaal maar ja moet je maar gewoon meedoen jatognietdan'
Dachten Zweden/Noorwegen/Denemarken/Finland ook niet toch?quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:27 schreef Dave het volgende:
[..]
De enige ja, in ieder geval volgens die wiskundige die gisteren bij Op1 aan tafel zat en zei dat ze in augustus al met indammen van de besmettingen hadden moeten beginnen en dat 20 oktober een soort van D-day is voor IC capaciteit.
Mand.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is wel korter zo, maar niet per se beter te volgen
Succes met zoekenquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Er mist n stukje van de Lost Boys. Ik heb de puzzel geleend, dus nu weet ik niet of dat stukje al ontbrak voor ik er aan begon. Maar ik ga nog wel even speuren, want het is niet netjes om die incompleet terug te geven
Haha ja alleen nog even niet over de vangrail vliegen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij wielrennen? Ziet er wel goed uit voor Anna
Dat soort dingen gebeuren niet Emquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha ja alleen nog even niet over de vangrail vliegen.
Nou ja, dat ligt wat genuanceerder, het RIVM basseert zich op een onderzoek uit Noorwegen inderdaad. Maar dat gaat uit van 6 besmette mensen op de 1000, terwijl we in Nederland nu op de 20 zitten. (Heb de cijfers niet helemaal paraat)quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dachten Zweden/Noorwegen/Denemarken/Finland ook niet toch?
Ja dat wordt ook nog een ding inderdaad. Als ik De Jonge moet geloven knnen ze het wettelijk niet eens verplichten in NL. In al die andere landen niema problema, maar hier.... Dan moet het in een noodverordening ofzo en daar moeten ze eerst 3,5 jaar over vergaderen, 7 maanden was te kort denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Mocht de overheid dat invoeren zie ik ook genoeg mensen er niet aan houden In America hebben ze beveiling die je de winkel uitgooid. Wat gaan ze hier doen in de lokale AH of Jumbo als iemand zonder mondkapje binnenkomt en er ook geen een wil opzetten.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
'Stond met buuf te praten, wij alletwee boos over supermarkt dat iedereen daar asociaal is komt opeens andere buuf zo van ja dit en dat en ik ga er gewoon voorlangs hoor onzin allemaal, nou zegt die eerste buuf ik doe wl gewoon mee hoor je moet gewoon normaal doen met die smoel van je nouuuu die andere helemaal over de rooie gillen niet normaal maar ja moet je maar gewoon meedoen jatognietdan'
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Succes met zoeken
Je hebt een bordspel met andere villians en die wil eens keer spelen.
Ja ik bedoelde dat die ook geen mondkapjes dragen in de supermarkt enzoquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou ja, dat ligt wat genuanceerder, het RIVM basseert zich op een onderzoek uit Noorwegen inderdaad. Maar dat gaat uit van 6 besmette mensen op de 1000, terwijl we in Nederland nu op de 20 zitten. (Heb de cijfers niet helemaal paraat)
Bizar hoor. Al zou het maar tien procent helpen ofzo.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:27 schreef Dave het volgende:
[..]
De enige ja, in ieder geval volgens die wiskundige die gisteren bij Op1 aan tafel zat en zei dat ze in augustus al met indammen van de besmettingen hadden moeten beginnen en dat 20 oktober een soort van D-day is voor IC capaciteit.
Ja dat denk ik dus ook. Net als in OV. Merendeel doet het gewoon. Dus alle beetjes helpen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dat die ook geen mondkapjes dragen in de supermarkt enzo
Snap ook niet wat het probleem is hoor, had gewoon vanaf het begin gezegd dat het binnen moet en de meerderheid had het gewoon keurig gedaan.
Deze keer staan de kussentjes wel goedquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren niet Em
Nou dat vind jij dat jij daar moe van wordt, maar ik ben het daar niet mee eens hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:37 schreef Em31 het volgende:
Word sowieso maar moe van alle tegenstrijdige meningen.
Dito. Maar ik denk dat als je de mensen uitlegt dat met mondkapjes in winkels etc er minder kans is dat er dingen echt op slot moeten, de mening over de kapjes aardig gedragen gaat worden inmiddels. Op de Engelfans na. Maar voor mn gevoel zou het overgrote deel er geen probleem mee hebben. Denk jij? Misschien zit ik in vertekenende bubbels hoor, hier en op Twitter.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:37 schreef Em31 het volgende:
Word sowieso maar moe van alle tegenstrijdige meningen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit hoorde je ook te doen pre-corona.
Ze zijn vooral bang dat mensen dan de anderhalve meter helemaal loslaten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Bizar hoor. Al zou het maar tien procent helpen ofzo.
Feit blijft dat een kuchwolk tot wel twintig minuten in bv een supermarkt kan blijven hangen in een gangpad. Hele grote kans dat mensen daar doorheen lopen. Als de kucher een kapje draagt komen er toch echt een deel minder deeltjes in de lucht. Dat is nu echt al door tig onderzoeken geconcludeerd, dus niet Greys de wannebe viroloog. Ik snap dat eigenwijze echt niet. Maar ja, als ze erop terugkomen en dus wl kapjes dragen zijn ze mss bang dat ze er daarna op afgerekend worden wat ze eerst riepen?
Ik kon het spel laatst spelen op de bordspellenvereniging waar ik lid van ben. Alleen had ik Silke net in huis, dus die wou ik niet lang alleen laten. Dus een volgende keer beter.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:36 schreef H_T het volgende:
[..]Daar zit ik aan te denken om die een keer cadeau te doen, maar dan hoop ik wel dat het leuk is. Ik heb de spelregels al op internet gevonden, dus die kan ik eerst rustig doorlezen voor ik het eventueel koop
Terwijl hun EIGEN gedragsonderzoek van rivm (die waar ook uitkwam dat 90 procent van de mensen met klachten gewoon naar de supermarkt gaat) als uitslag had dat verreweg de meeste mensen door mondkapjes er juist meer herinnerd zouden worden afstand te houden. Maar die (openbare) uitslag kwam ze niet zo goed uit.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze zijn vooral bang dat mensen dan de anderhalve meter helemaal loslaten.
Nee ik denk dat het de meesten echt niet uitmaakt, buiten misschien, maar de meesten doen zo'n ding in de supermarkt echt wel op.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito. Maar ik denk dat als je de mensen uitlegt dat met mondkapjes in winkels etc er minder kans is dat er dingen echt op slot moeten, de mening over de kapjes aardig gedragen gaat worden inmiddels. Op de Engelfans na. Maar voor mn gevoel zou het overgrote deel er geen probleem mee hebben. Denk jij? Misschien zit ik in vertekenende bubbels hoor, hier en op Twitter.
Ja, inderdaad, wat een engnek is dat?quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat ze best wel eens mogen kijken of het reglementair mogelijk is om zo’n types als Willem Engel en zijn harde kern op te pakken, aan te klagen. Zal wel niet, mag vast niet want vrijheid van meningsuiting blah blah maar dit soort dwarsliggers moet je gewoon stoppen voordat ze nog meer mentaal zwakke mensen gaan benvloeden en instanties en personen gaan intimideren en treiteren. Levensgevaarlijk in alle opzichten.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:42 schreef Dave het volgende:
Er zaten in The Boys alweer Hamilton referenties. Musical, niet Lewis.
Word zo moe van jouquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat vind jij dat jij daar moe van wordt, maar ik ben het daar niet mee eens hoor
Jup. Nou heeft ie voetbalfans weet opgeroepen morgen in Rotterdam op de Coolsingel te gaan staan blren geloof ik.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat ze best wel eens mogen kijken of het reglementair mogelijk is om zo’n types als Willem Engel en zijn harde kern op te pakken, aan te klagen. Zal wel niet, mag vast niet want vrijheid van meningsuiting blah blah maar dit soort dwarsliggers moet je gewoon stoppen voordat ze nog meer mentaal zwakke mensen gaan benvloeden en instanties en personen gaan intimideren en treiteren. Levensgevaarlijk in alle opzichten.
Wat ik dan wel weer een beetje snap, als je bijv. zag wat er bij de Tour gebeurdequote:Op zaterdag 26 september 2020 16:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze zijn vooral bang dat mensen dan de anderhalve meter helemaal loslaten.
Dit moet toch strafbaar zijn? In wat voor wereld is dit nog juridisch gezien toelaatbaar?quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Nou heeft ie voetbalfans weet opgeroepen morgen in Rotterdam op de Coolsingel te gaan staan blren geloof ik.
En aan z'n verzoek om een verzorgingshuis te gaan lastigvallen werd ook gehoor gegeven. Hou m'n hart vast.
Hahaha ik hoorde het ookquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:45 schreef Cee het volgende:
Wat tof dat Elettra Lamborghini hier ook aan het WK meedoet, die meid kan alles.
Volgens die Dorien Rose die eerder poste over asymmetrische besmettingquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Nou heeft ie voetbalfans weet opgeroepen morgen in Rotterdam op de Coolsingel te gaan staan blren geloof ik.
En aan z'n verzoek om een verzorgingshuis te gaan lastigvallen werd ook gehoor gegeven. Hou m'n hart vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |