What did you doquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:47 schreef Momo het volgende:
Oeps, weer wat mensen op de kast gejaagd in NWS
Ja gedeeltelijk eens, maar altijd die heftige reacties op transgenders of mensen met een andere seksuele voorkeur daar word ik zo moe van.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat topic heb ik gisteren nog gelezen. Blijkbaar een onderwerp dat veel mensen enorm raakt inderdaad.
Al vind ik wel dat de (normaal reagerende) tegenstanders een punt hebben dat het eisen van het gebruiken van een meervoudsvorm de acceptatie en normalisering van transgenders niet noodzakelijkerwijs bevordert.
Replenisher klinkt meer als een wc-reinigerquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Misschien interessant voor de mensen hier die werkzoekend zijn. Lekker replenishen bij de Wielrijdersbond.
Ga gerust je gang in NWS, KLB of ONZ maar niet hier.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Beetje jammer van de censuur hier. Leve de diversiteit zolang die zich slechts uit in uiterlijkheden, niet in opvattingen.
Ik mag hier niet - een heel stuk minder expliciet dan ik nu doe - stellen dat iemand die besluit/meent "non-binair" te zijn volstrekt onvergelijkbaar is met iemand die een zwaar medisch traject doorloopt om (zoveel mogelijk) van geslacht te veranderen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ga gerust je gang in NWS, KLB of ONZ maar niet hier.
Ja, het is blijkbaar een soort vakkenvullen voor gevorderden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Replenisher klinkt meer als een wc-reiniger
Dus een winkelmedewerker wordt er gezochtquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Misschien interessant voor de mensen hier die werkzoekend zijn. Lekker replenishen bij de Wielrijdersbond.
Er zijn mensen die non-binair zijn die ook een traject als dat doorgaan. Niet heel relevant dat jij non-binair onzin noemt, genoeg mensen die zich zo voelen ook al kan jij je dat niet voorstellen. En de rest van de discussie daarover kan je daar doen in het NWS topic.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik mag hier niet - een heel stuk minder expliciet dan ik nu doe - stellen dat iemand die besluit/meent "non-binair" te zijn volstrekt onvergelijkbaar is met iemand die een zwaar medisch traject doorloopt om (zoveel mogelijk) van geslacht te veranderen?
Ik denk dat @Meke haar positie veilig is, de kans is groter dat je mij nog inhaalt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:51 schreef Strani het volgende:
nr aantal posts gebruiker
1 1800 Aoibhin
2 1057 Meke
3 1009 Cyan9
4 987 Strani
5 832 Luctor.et.Emergo
6 793 Koen66
7 706 Arizona
8 702 H_T
9 641 Fred_B
10 635 ESF1Gamer
Met nog maar een paar dagen te gaan zijn veel posities aardig duidelijk geworden, maar in de strijd om de tweede plek kan het nog spannend worden.
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dat verder gaat dan enkele cosmetische ingrepen die je eerder in lijn zou kunnen stellen met extreme bodymods dan een transitie.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die non-binair zijn die ook een traject als dat doorgaan. Niet heel relevant dat jij non-binair onzin noemt, genoeg mensen die zich zo voelen ook al kan jij je dat niet voorstellen. En de rest van de discussie daarover kan je daar doen in het NWS topic.
Als de discussie daarover in NWS loopt, dan hoef je het niet hier te brengen. Het is wel goed zo.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dat verder gaat dan enkele cosmetische ingrepen die je eerder in lijn zou kunnen stellen met extreme bodymods dan een transitie.
yup, de knipbeurt was nodig want ik was in februari voor het laatst naar de kapper geweestquote:
Ja daar ben ik ook bang voor. Kom op Sjaan, je bent mod nu, beetje doorposten hoor!quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Meke haar positie veilig is, de kans is groter dat je mij nog inhaalt.
Oei, ik sta niet eens in de top 10. Harder posten dan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Kom op Sjaan, je bent mod nu, beetje doorposten hoor!
De mods laten het weer afweten inderdaad!!quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei, ik sta niet eens in de top 10. Harder posten dan.
Ik vind dit niet kunnen Spanjool.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
De mods laten het weer afweten inderdaad!!
Geef me een note dan, kom op dan!quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen Spanjool.
Ze waren gisteravond wel lekker bezig, dus ze hebben hun rust wel even verdiendquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
De mods laten het weer afweten inderdaad!!
quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef me een note dan, kom op dan!
Was het heftig ja?quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ze waren gisteravond wel lekker bezig, dus ze hebben hun rust wel even verdiend
bijna 12 posts op rijquote:
Er is toch een topic op fok maar er zoveel mogelijk opgeteld wordt tot dat een mod post, dan begint de teller weer op 0.quote:
Ik vind De Vooravond nog gejaagder dan DWDD. Wel een goede vervanger, maar het mag allemaal wel ietsjes rustiger.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:56 schreef Strani het volgende:
Ik vind wel dat De Vooravond veel gebalanceerder is in deze zin dan DWDD trouwens. De laatste was wel héél opzichtig links.
Ja!quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:47 schreef Momo het volgende:
Oeps, weer wat mensen op de kast gejaagd in NWS
Ze hebben juist geen punt, want het is geen meervoudsvorm. hen/hun is in dit geval gewoon enkelvoud.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat topic heb ik gisteren nog gelezen. Blijkbaar een onderwerp dat veel mensen enorm raakt inderdaad.
Al vind ik wel dat de (normaal reagerende) tegenstanders een punt hebben dat het eisen van het gebruiken van een meervoudsvorm de acceptatie en normalisering van transgenders niet noodzakelijkerwijs bevordert.
Nee😠quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei, ik sta niet eens in de top 10. Harder posten dan.
Dit stelt niks voorquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:18 schreef Em31 het volgende:
Ophef in ESF, dat maken we toch niet vaak mee.
Kitten is synoniem voor klein kindquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Als iemand niet beter weet zouden ze denken dat dit om een kind gaat
Het maakt mij persoonlijk niet uit. Als jij ‘hen’ op prijs stelt, pas ik me moeiteloos aan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja!Dank je. Het is fijn om toch wat steun te vinden. Ik had niet verwacht dat het er zo negatief aan toe zou gaan. In het vorige topic over dit onderwerp werd er met veel meer respect en begrip gepraat.
[..]
Ze hebben juist geen punt, want het is geen meervoudsvorm. hen/hun is in dit geval gewoon enkelvoud.
Hen zwaait naar Fred_B en post iets op hun favoriete subforum.
Een tijdje terug zijn een paar mensen bij het plaatselijke lhbti-café 'hen/hun' voor me gaan gebruiken. Ik waardeer dat toch meer dan ik verwachtte. Na een paar keer voelt dat ook gewoon.
Kittens zijn wel schattiger dan kleine kinderen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kitten is synoniem voor klein kind
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Kittens zijn wel schattiger dan kleine kinderen.
In het Engels is het ook enkelvoudquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het maakt mij persoonlijk niet uit. Als jij ‘hen’ op prijs stelt, pas ik me moeiteloos aan.
Alleen denk ik niet dat hen gecombineerd met enkelvoud (dat is trouwens anders dan wat in het Engels gedaan wordt) echt natuurlijk gaat klinken. Koninklijk meervoud (We gaan even naar de WC om onze blaas te ledigen) is na honderden jaren ook nog niet echt genormaliseerd. Misschien dat ‘het’ in dit geval handiger was gekozen.
#jehebteenlevenquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Veel wielrennen.
En meer schoolwerk dan in augustus
Ik lees links en rechts dat de Koning Diederik Jekel schijnt te zijn maar ik hoor hem er echt totaal niet inquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb gisteravond The Masked Singer gekeken.
Skelet ben ik mee eens. De koning is Danny de Munkquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik lees links en rechts dat de Koning Diederik Jekel schijnt te zijn maar ik hoor hem er echt totaal niet in
Skelet denk ik dat Kim Feenstra is, de rest geen idee.
Ja ik hoorde ook Danny de Munk heel duidelijk, mijn gezin ging daarin mee. Maar op internet staat dus overal Diederik Jekel maar ik zie het gewoon niet voor me.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Skelet ben ik mee eens. De koning is Danny de Munk
maar wat is daar spoiler aan als het slechts speculatie is?quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:56 schreef Dave het volgende:
Oh, dit moet zeker weer in spoilers hč?
Alleen WIDM.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:56 schreef Dave het volgende:
Oh, dit moet zeker weer in spoilers hč?
Ditquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
maar wat is daar spoiler aan als het slechts speculatie is?
Ze heeft het overleefdquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:57 schreef Dave het volgende:
Heeft @:Guanabana Zwolle trouwens overleefd?
Het is toch ook slechts speculatie dat Merel de mol is?quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
maar wat is daar spoiler aan als het slechts speculatie is?
Als expeditie Robinson begintquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vanaf welke dag hoeft WIDM niet meer in spoilers?
Je wil alles wat in spoilers staat over X dagen uit de spoilers gaan halen? Good luck!quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vanaf welke dag hoeft WIDM niet meer in spoilers?
Lijkt me wel grappig 😆quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Je wil alles wat in spoilers staat over X dagen uit de spoilers gaan halen? Good luck!
Nee dan begin ik pas vanaf dag X over WIDM te pratenquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Je wil alles wat in spoilers staat over X dagen uit de spoilers gaan halen? Good luck!
En dat voor een molloot.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee dan begin ik pas vanaf dag X over WIDM te praten
Ja, op 14 april gaan we het even goed hebben over het feit datquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:04 schreef Dave het volgende:
[..]
En dat voor een molloot.
Staat die 200 dan voor dag 200 na uitzending?
Die twee tweets ook onder deze, wtfquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:13 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht nog even dat het een grapje was.
Ja dat zou een leuk gevonden hint zijn inderdaad als hij het echt is, maar ik hoor het gewoon nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:19 schreef Em31 het volgende:
Ik hoor wel Diederik Jekel trouwens en de ‘dj’ hint is dan ook ineens logisch
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat zou een leuk gevonden hint zijn inderdaad als hij het echt is, maar ik hoor het gewoon niet
Verschrikkelijk. Het loopt erg snel op nu. Er was een tijd dat we blij waren met maar 38 corona doden, ik vrees ervoor dat het nog wel meer gaat stijgen de komende tijd.quote:
quote:
Crash koning van het huidige veld is Grosjeanquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom verbaast dat me nou niks
Je bent te laatquote:
Ja, ik moest nog wat anders doen eerst.quote:
Ja heb gisteren mijn Guanabanalyse al gepost!quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:57 schreef Dave het volgende:
Heeft @:Guanabana Zwolle trouwens overleefd?
Ah okay, hmm daar heb ik zelf geen last van, dat het gejaagd is dan. Renze moet nog een beetje groeien in z'n rol denk ik maar dat zal wel goedkomen. Fidan is gewoon sterk. Alleen ja, de minuut van Ruud en dat stukje op het einde, daar zit nog wel ruimte voor verbetering.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind De Vooravond nog gejaagder dan DWDD. Wel een goede vervanger, maar het mag allemaal wel ietsjes rustiger.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:05 schreef Guanabana het volgende:
De Greview/Guanabanalyse over Zwolle:
Mooi centrumDeed me eigenlijk behoorlijk denken aan Amersfoort op verschillende plekken. Ook een leuke boekwinkel-in-kerk zoals in Maastricht.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:18 schreef Em31 het volgende:
Ophef in ESF, dat maken we toch niet vaak mee.
We zijn hier met heel weinig al tevreden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |