Geef me een note dan, kom op dan!quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen Spanjool.
Ze waren gisteravond wel lekker bezig, dus ze hebben hun rust wel even verdiendquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
De mods laten het weer afweten inderdaad!!
quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef me een note dan, kom op dan!
Was het heftig ja?quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ze waren gisteravond wel lekker bezig, dus ze hebben hun rust wel even verdiend
bijna 12 posts op rijquote:
Er is toch een topic op fok maar er zoveel mogelijk opgeteld wordt tot dat een mod post, dan begint de teller weer op 0.quote:
Ik vind De Vooravond nog gejaagder dan DWDD. Wel een goede vervanger, maar het mag allemaal wel ietsjes rustiger.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:56 schreef Strani het volgende:
Ik vind wel dat De Vooravond veel gebalanceerder is in deze zin dan DWDD trouwens. De laatste was wel héél opzichtig links.
Ja!quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:47 schreef Momo het volgende:
Oeps, weer wat mensen op de kast gejaagd in NWS
Ze hebben juist geen punt, want het is geen meervoudsvorm. hen/hun is in dit geval gewoon enkelvoud.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat topic heb ik gisteren nog gelezen. Blijkbaar een onderwerp dat veel mensen enorm raakt inderdaad.
Al vind ik wel dat de (normaal reagerende) tegenstanders een punt hebben dat het eisen van het gebruiken van een meervoudsvorm de acceptatie en normalisering van transgenders niet noodzakelijkerwijs bevordert.
Nee😠quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei, ik sta niet eens in de top 10. Harder posten dan.
Dit stelt niks voorquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:18 schreef Em31 het volgende:
Ophef in ESF, dat maken we toch niet vaak mee.
Kitten is synoniem voor klein kindquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Als iemand niet beter weet zouden ze denken dat dit om een kind gaat
Het maakt mij persoonlijk niet uit. Als jij ‘hen’ op prijs stelt, pas ik me moeiteloos aan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja!Dank je. Het is fijn om toch wat steun te vinden. Ik had niet verwacht dat het er zo negatief aan toe zou gaan. In het vorige topic over dit onderwerp werd er met veel meer respect en begrip gepraat.
[..]
Ze hebben juist geen punt, want het is geen meervoudsvorm. hen/hun is in dit geval gewoon enkelvoud.
Hen zwaait naar Fred_B en post iets op hun favoriete subforum.
Een tijdje terug zijn een paar mensen bij het plaatselijke lhbti-café 'hen/hun' voor me gaan gebruiken. Ik waardeer dat toch meer dan ik verwachtte. Na een paar keer voelt dat ook gewoon.
Kittens zijn wel schattiger dan kleine kinderen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kitten is synoniem voor klein kind
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Kittens zijn wel schattiger dan kleine kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |