What did you doquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:47 schreef Momo het volgende:
Oeps, weer wat mensen op de kast gejaagd in NWS
Ja gedeeltelijk eens, maar altijd die heftige reacties op transgenders of mensen met een andere seksuele voorkeur daar word ik zo moe van.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat topic heb ik gisteren nog gelezen. Blijkbaar een onderwerp dat veel mensen enorm raakt inderdaad.
Al vind ik wel dat de (normaal reagerende) tegenstanders een punt hebben dat het eisen van het gebruiken van een meervoudsvorm de acceptatie en normalisering van transgenders niet noodzakelijkerwijs bevordert.
Replenisher klinkt meer als een wc-reinigerquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Misschien interessant voor de mensen hier die werkzoekend zijn. Lekker replenishen bij de Wielrijdersbond.
Ga gerust je gang in NWS, KLB of ONZ maar niet hier.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Beetje jammer van de censuur hier. Leve de diversiteit zolang die zich slechts uit in uiterlijkheden, niet in opvattingen.
Ik mag hier niet - een heel stuk minder expliciet dan ik nu doe - stellen dat iemand die besluit/meent "non-binair" te zijn volstrekt onvergelijkbaar is met iemand die een zwaar medisch traject doorloopt om (zoveel mogelijk) van geslacht te veranderen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ga gerust je gang in NWS, KLB of ONZ maar niet hier.
Ja, het is blijkbaar een soort vakkenvullen voor gevorderden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Replenisher klinkt meer als een wc-reiniger
Dus een winkelmedewerker wordt er gezochtquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:10 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Misschien interessant voor de mensen hier die werkzoekend zijn. Lekker replenishen bij de Wielrijdersbond.
Er zijn mensen die non-binair zijn die ook een traject als dat doorgaan. Niet heel relevant dat jij non-binair onzin noemt, genoeg mensen die zich zo voelen ook al kan jij je dat niet voorstellen. En de rest van de discussie daarover kan je daar doen in het NWS topic.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik mag hier niet - een heel stuk minder expliciet dan ik nu doe - stellen dat iemand die besluit/meent "non-binair" te zijn volstrekt onvergelijkbaar is met iemand die een zwaar medisch traject doorloopt om (zoveel mogelijk) van geslacht te veranderen?
Ik denk dat @Meke haar positie veilig is, de kans is groter dat je mij nog inhaalt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:51 schreef Strani het volgende:
nr aantal posts gebruiker
1 1800 Aoibhin
2 1057 Meke
3 1009 Cyan9
4 987 Strani
5 832 Luctor.et.Emergo
6 793 Koen66
7 706 Arizona
8 702 H_T
9 641 Fred_B
10 635 ESF1Gamer
Met nog maar een paar dagen te gaan zijn veel posities aardig duidelijk geworden, maar in de strijd om de tweede plek kan het nog spannend worden.
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dat verder gaat dan enkele cosmetische ingrepen die je eerder in lijn zou kunnen stellen met extreme bodymods dan een transitie.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die non-binair zijn die ook een traject als dat doorgaan. Niet heel relevant dat jij non-binair onzin noemt, genoeg mensen die zich zo voelen ook al kan jij je dat niet voorstellen. En de rest van de discussie daarover kan je daar doen in het NWS topic.
Als de discussie daarover in NWS loopt, dan hoef je het niet hier te brengen. Het is wel goed zo.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat dat verder gaat dan enkele cosmetische ingrepen die je eerder in lijn zou kunnen stellen met extreme bodymods dan een transitie.
yup, de knipbeurt was nodig want ik was in februari voor het laatst naar de kapper geweestquote:
Ja daar ben ik ook bang voor. Kom op Sjaan, je bent mod nu, beetje doorposten hoor!quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Meke haar positie veilig is, de kans is groter dat je mij nog inhaalt.
Oei, ik sta niet eens in de top 10. Harder posten dan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Kom op Sjaan, je bent mod nu, beetje doorposten hoor!
De mods laten het weer afweten inderdaad!!quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei, ik sta niet eens in de top 10. Harder posten dan.
Ik vind dit niet kunnen Spanjool.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
De mods laten het weer afweten inderdaad!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |