quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:58 schreef Prisha het volgende: [..] dat klopt
deze waarschijnlijk ook
Je bedoeld die puisterige puber die "Comment Ca Va" zong ? Jeugdsentiment hoe slecht ook. Jan Rietman met z`n lost vast show waar ze zo vaak waren.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
The Shorts misschien? Daar was ik vroeger fan van![]()
Rap nee...hoewel...deze rapper in collab met Within Temptation vind ik fantastisch. Hele nummer en Clip heeft wel een bijzondere betekenis voor me dus kan deels daardoor komen. Maar, ik vind t gewoon heel sterk.
Ja diequote:Op zaterdag 26 september 2020 00:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bedoeld die puisterige puber die "Comment Ca Va" zong ? Jeugdsentiment hoe slecht ook. Jan Rietman met z`n lost vast show waar ze zo vaak waren.
En voor LL Cool J wil ik ook nog wel een uitzondering maken wat rap betreft.
Slaap lekker Prisha en de rest van de SC.quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja diem’n crush op de toetsenist kan dat wel deels verklaren. Maar vond t leuk muziek ook.
Ik heb vast iets voor jouw 10%. Effe nachtje over slapen.
En dat is nu dus. Morgen spelen met een Twizy. Met een beetje fantasie is t alsof ik in een DeLorean zit a la Marty![]()
Weltrusten voor straks![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja diem’n crush op de toetsenist kan dat wel deels verklaren. Maar vond t leuk muziek ook.
Ik heb vast iets voor jouw 10%. Effe nachtje over slapen.
En dat is nu dus. Morgen spelen met een Twizy. Met een beetje fantasie is t alsof ik in een DeLorean zit a la Marty![]()
Weltrusten voor straks![]()
truste slapersquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Slaap lekker Prisha en de rest van de SC.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat zelfde mens dat over symmetrische besmetting begon te lullen.
meh, standaard PI is een beetje maf om deze tijdquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Hallo Koen, zo laat nog aan de koffie?
900 miljoen om Wit-Rusland in lockdown te laten gaten, dat is geen geld.quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
ja, ik hoef dat kind ook niet steeds te zienquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:36 schreef Redefine het volgende:
Waarom staat daar eigenlijk nog die foto van Famke Louise onder? Die heeft daar toch allang afstand van gedaan?
900.000 miljoen is nog steeds geen tien miljoen miljard natuurlijkquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Godmiljaar wat een geldquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:41 schreef H_T het volgende:
[..]
900.000 miljoen is nog steeds geen tien miljoen miljard natuurlijk
Spreek voor uzelf, nazibloem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb weer wat vrienden omgebracht, en ben zelf ook een paar keer neergestoken.
[ afbeelding ]Ik zie dat al die youtubers spelen, is dat echt leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel grappigquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie dat al die youtubers spelen, is dat echt leuk?
Je speelt dan dus wel tegen een groep andere mensen, die je waarschijnlijk als vriend moet toevoegen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 01:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is wel grappigWeinig diepgang, maar best leuk om een paar potjes te spelen
De game kost 4 euro op Steam, en ik heb er al ruim meer dan 4 euro lol aan beleefd
Nee je kan gewoon random games joinen en meespelen. Ik heb in het spel nog geen functie gezien om mensen als vriend toe te voegen. Wat wel kan is een game op private zetten, waarna je de code van de kamer nodig hebt om daarin mee te kunnen spelenquote:Op zaterdag 26 september 2020 01:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Je speelt dan dus wel tegen een groep andere mensen, die je waarschijnlijk als vriend moet toevoegen?
Ik vind het echt heel leuk. Ik speel het met een gamegroep, dus met allemaal mensen die ik min of meer al ken. We praten dan met elkaar via voicechat op Discord, maakt het discussiëren over wie de verrader is een stuk leuker.quote:Op zaterdag 26 september 2020 01:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Je speelt dan dus wel tegen een groep andere mensen, die je waarschijnlijk als vriend moet toevoegen?
Goed moment om te gaan tukkenquote:
Daar kan wel wat aan gedaan worden, maar dat is niet helemaal legaal.quote:
Slaapse!quote:
Waarom geeft Trouw dit ook aandacht..quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Prachtig gevoel hè!quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:27 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen.![]()
Dat ik de eerste ben komt ook niet vaak voor.![]()
Er wordt sowieso véél te veel aandacht gegeven aan de verkeerde mensen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom geeft Trouw dit ook aandacht..
Dat had ik voor de corona ophef alquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik hoef dat kind ook niet steeds te zien
Mogguh! Goed plan!quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het regent al behoorlijk hard, dus ik blijf nog even in bed liggen.
Zonnetje hierzoquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het regent al behoorlijk hard, dus ik blijf nog even in bed liggen.
Met zijn allen richting Spanjequote:Op zaterdag 26 september 2020 08:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Mogguh! Goed plan!
Hier wordt het vandaag 'slechts' 25 graden nadat het in de afgelopen dagen altijd rond de 28/29 was. Prima wandelweer dus voor de namiddag
Dat noemen die ‘kritiese’ journalistjes hoor en wederhoor.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Er wordt sowieso véél te veel aandacht gegeven aan de verkeerde mensen de laatste tijd.
Ik vind het prima!quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met zijn allen richting Spanje
Ik denk dat het vaak meer juist 'kijk eens hoe dom deze mensen zijn' is. Op zich terecht, maar wel heel vermoeiend en ook contraproductief om ons de hele tijd op zulke dommerikken te richten. Ik hoor liever nieuws over hoe het gaat met de verschillende vaccins en zo.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat noemen die ‘kritiese’ journalistjes hoor en wederhoor.
Heb je genoeg logeerbedden?quote:
Ik heb een slaapbank waar anderhalve persoon op kan. Dan kan er nog één op de normale bank en eventueel kan iemand nog in m'n luie stoel slapen. De rest dan op de grond denk ik.quote:
Het is ook een deel ramptoerisme natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaak meer juist 'kijk eens hoe dom deze mensen zijn' is. Op zich terecht, maar wel heel vermoeiend en ook contraproductief om ons de hele tijd op zulke dommerikken te richten. Ik hoor liever nieuws over hoe het gaat met de verschillende vaccins en zo.
En dan een presentator dan ook nog doet of iets niet zwart of wit is, is nog het ergste.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ook een deel ramptoerisme natuurlijk.
Maar je kan geen evenement of politieke beslissing bedenken, of er moeten tegenstanders in de media verschijnen. Zelfs als het volledig duidelijk is dat iets zwart of wit is.
Dat is wel waar ja. Hoewel er dan nog altijd mensen zijn die beweren dat 'hun mening' wordt weggestopt door de media.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ook een deel ramptoerisme natuurlijk.
Maar je kan geen evenement of politieke beslissing bedenken, of er moeten tegenstanders in de media verschijnen. Zelfs als het volledig duidelijk is dat iets zwart of wit is.
En de media is links.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Hoewel er dan nog altijd mensen zijn die beweren dat 'hun mening' wordt weggestopt door de media.
Communistische bende daar bij de VVDquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:56 schreef Em31 het volgende:
Maar goed, de mensen die vooral zeggen dat de media links is, vinden de VVD ook links.
Marx Rutte en zijn Rode vriendjesquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Communistische bende daar bij de VVD
De Televaagquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
De Telegraaf is behoorlijk links ja.
Spannendquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:15 schreef Strani het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen met het simuleren van een WK voetbal (inclusief versnelde kwalificatie) met PES 2020.
Eerste kwalificatiewedstrijd staat momenteel 4-1 tussen Litouwen en Liechtenstein (knock-out).
Het houdt me van de straat.
Je weet niet half!quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet niet half!
Nederland moet straks tegen Moldavië. Als het daarvan wint en dan ook de winnaar van het duel tussen Griekenland en Hongarijë verslaat, mag het naar het WK. Ik bedoel maar.
Heel goed!quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik zit al klaar in mijn oranje-outfit
Succes gewenst!quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over een uur in de sporthal zijn. Zal maar eens uit bed komen.
Buenos [nogwat] Straan!quote:
quote:
<moest even lachen>quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ongegeneerd geleend van vkmag (die het ook weer heeft geleend)...
[ afbeelding ]
eyyy Koenquote:
Jobi kan nog ingehaald wordenquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:51 schreef Strani het volgende:
nr aantal posts gebruiker
1 1800 Aoibhin
2 1057 Meke
3 1009 Cyan9
4 987 Strani
5 832 Luctor.et.Emergo
6 793 Koen66
7 706 Arizona
8 702 H_T
9 641 Fred_B
10 635 ESF1Gamer
Met nog maar een paar dagen te gaan zijn veel posities aardig duidelijk geworden, maar in de strijd om de tweede plek kan het nog spannend worden.
Tijd voor de grote spam actie van mijquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:51 schreef Strani het volgende:
1 1800 Aoibhin
2 1057 Meke
3 1009 Cyan9
4 987 Strani
5 832 Luctor.et.Emergo
6 793 Koen66
7 706 Arizona
8 702 H_T
9 641 Fred_B
10 635 ESF1Gamer
Met nog maar een paar dagen te gaan zijn veel posities aardig duidelijk geworden, maar in de strijd om de tweede plek kan het nog spannend worden.
Never give upquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat die in de eerste helft van de maand een zeer solide fundering heeft neergezet
never surrender!quote:
Ze kan wel een paar dagen afwezigheid hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat die in de eerste helft van de maand een zeer solide fundering heeft neergezet
Weet nog nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:13 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er mensen die vanavond om 19:25 op NPO Zapp mee kijken en chatten met onze NSF van het Junior Eurovisiesongfestival?
Picsquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dus straks vaarwel tegen mijn corona kapsel
Degelijk gezakt van plek 3 naar plek 14quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:51 schreef Strani het volgende:
1 1800 Aoibhin
2 1057 Meke
3 1009 Cyan9
4 987 Strani
5 832 Luctor.et.Emergo
6 793 Koen66
7 706 Arizona
8 702 H_T
9 641 Fred_B
10 635 ESF1Gamer
Ja, wat is daar nou misgegaan?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Degelijk gezakt van plek 3 naar plek 14
Corona is nog steeds een hoax?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:47 schreef Momo het volgende:
Oeps, weer wat mensen op de kast gejaagd in NWS
Oh, dat topic heb ik gisteren nog gelezen. Blijkbaar een onderwerp dat veel mensen enorm raakt inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee er was weer een topic met transgender onvriendelijke posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |