Goed moment om te gaan tukkenquote:
Daar kan wel wat aan gedaan worden, maar dat is niet helemaal legaal.quote:
Slaapse!quote:
Waarom geeft Trouw dit ook aandacht..quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat zelfde mens dat over symmetrische besmetting begon te lullen.
Prachtig gevoel hè!quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:27 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen.![]()
Dat ik de eerste ben komt ook niet vaak voor.![]()
Er wordt sowieso véél te veel aandacht gegeven aan de verkeerde mensen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom geeft Trouw dit ook aandacht..
Dat had ik voor de corona ophef alquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik hoef dat kind ook niet steeds te zien
Mogguh! Goed plan!quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het regent al behoorlijk hard, dus ik blijf nog even in bed liggen.
Zonnetje hierzoquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het regent al behoorlijk hard, dus ik blijf nog even in bed liggen.
Met zijn allen richting Spanjequote:Op zaterdag 26 september 2020 08:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Mogguh! Goed plan!
Hier wordt het vandaag 'slechts' 25 graden nadat het in de afgelopen dagen altijd rond de 28/29 was. Prima wandelweer dus voor de namiddag
Dat noemen die ‘kritiese’ journalistjes hoor en wederhoor.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Er wordt sowieso véél te veel aandacht gegeven aan de verkeerde mensen de laatste tijd.
Ik vind het prima!quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met zijn allen richting Spanje
Ik denk dat het vaak meer juist 'kijk eens hoe dom deze mensen zijn' is. Op zich terecht, maar wel heel vermoeiend en ook contraproductief om ons de hele tijd op zulke dommerikken te richten. Ik hoor liever nieuws over hoe het gaat met de verschillende vaccins en zo.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat noemen die ‘kritiese’ journalistjes hoor en wederhoor.
Heb je genoeg logeerbedden?quote:
Ik heb een slaapbank waar anderhalve persoon op kan. Dan kan er nog één op de normale bank en eventueel kan iemand nog in m'n luie stoel slapen. De rest dan op de grond denk ik.quote:
Het is ook een deel ramptoerisme natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaak meer juist 'kijk eens hoe dom deze mensen zijn' is. Op zich terecht, maar wel heel vermoeiend en ook contraproductief om ons de hele tijd op zulke dommerikken te richten. Ik hoor liever nieuws over hoe het gaat met de verschillende vaccins en zo.
En dan een presentator dan ook nog doet of iets niet zwart of wit is, is nog het ergste.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ook een deel ramptoerisme natuurlijk.
Maar je kan geen evenement of politieke beslissing bedenken, of er moeten tegenstanders in de media verschijnen. Zelfs als het volledig duidelijk is dat iets zwart of wit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |