quote:Op vrijdag 25 september 2020 22:58 schreef Prisha het volgende: [..] dat klopt
deze waarschijnlijk ook
Je bedoeld die puisterige puber die "Comment Ca Va" zong ? Jeugdsentiment hoe slecht ook. Jan Rietman met z`n lost vast show waar ze zo vaak waren.quote:Op vrijdag 25 september 2020 23:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
The Shorts misschien? Daar was ik vroeger fan van![]()
Rap nee...hoewel...deze rapper in collab met Within Temptation vind ik fantastisch. Hele nummer en Clip heeft wel een bijzondere betekenis voor me dus kan deels daardoor komen. Maar, ik vind t gewoon heel sterk.
Ja diequote:Op zaterdag 26 september 2020 00:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bedoeld die puisterige puber die "Comment Ca Va" zong ? Jeugdsentiment hoe slecht ook. Jan Rietman met z`n lost vast show waar ze zo vaak waren.
En voor LL Cool J wil ik ook nog wel een uitzondering maken wat rap betreft.
Slaap lekker Prisha en de rest van de SC.quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja diem’n crush op de toetsenist kan dat wel deels verklaren. Maar vond t leuk muziek ook.
Ik heb vast iets voor jouw 10%. Effe nachtje over slapen.
En dat is nu dus. Morgen spelen met een Twizy. Met een beetje fantasie is t alsof ik in een DeLorean zit a la Marty![]()
Weltrusten voor straks![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja diem’n crush op de toetsenist kan dat wel deels verklaren. Maar vond t leuk muziek ook.
Ik heb vast iets voor jouw 10%. Effe nachtje over slapen.
En dat is nu dus. Morgen spelen met een Twizy. Met een beetje fantasie is t alsof ik in een DeLorean zit a la Marty![]()
Weltrusten voor straks![]()
truste slapersquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Slaap lekker Prisha en de rest van de SC.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat zelfde mens dat over symmetrische besmetting begon te lullen.
meh, standaard PI is een beetje maf om deze tijdquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Hallo Koen, zo laat nog aan de koffie?
900 miljoen om Wit-Rusland in lockdown te laten gaten, dat is geen geld.quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
ja, ik hoef dat kind ook niet steeds te zienquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:36 schreef Redefine het volgende:
Waarom staat daar eigenlijk nog die foto van Famke Louise onder? Die heeft daar toch allang afstand van gedaan?
900.000 miljoen is nog steeds geen tien miljoen miljard natuurlijkquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Godmiljaar wat een geldquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:41 schreef H_T het volgende:
[..]
900.000 miljoen is nog steeds geen tien miljoen miljard natuurlijk
Spreek voor uzelf, nazibloem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb weer wat vrienden omgebracht, en ben zelf ook een paar keer neergestoken.
[ afbeelding ]Ik zie dat al die youtubers spelen, is dat echt leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel grappigquote:Op zaterdag 26 september 2020 00:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie dat al die youtubers spelen, is dat echt leuk?
Je speelt dan dus wel tegen een groep andere mensen, die je waarschijnlijk als vriend moet toevoegen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 01:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is wel grappigWeinig diepgang, maar best leuk om een paar potjes te spelen
De game kost 4 euro op Steam, en ik heb er al ruim meer dan 4 euro lol aan beleefd
Nee je kan gewoon random games joinen en meespelen. Ik heb in het spel nog geen functie gezien om mensen als vriend toe te voegen. Wat wel kan is een game op private zetten, waarna je de code van de kamer nodig hebt om daarin mee te kunnen spelenquote:Op zaterdag 26 september 2020 01:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Je speelt dan dus wel tegen een groep andere mensen, die je waarschijnlijk als vriend moet toevoegen?
Ik vind het echt heel leuk. Ik speel het met een gamegroep, dus met allemaal mensen die ik min of meer al ken. We praten dan met elkaar via voicechat op Discord, maakt het discussiëren over wie de verrader is een stuk leuker.quote:Op zaterdag 26 september 2020 01:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Je speelt dan dus wel tegen een groep andere mensen, die je waarschijnlijk als vriend moet toevoegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |