Qua basisgedrag en hoe ver ze kan lopen zonder haast om te vallen enzo wel, maar ze zit nog wel aan de prednison. En daarvan heeft ze de heeeeele dag honger en dorst. Dus dat is nog wel echt anders.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Aaaaaw. Wat een skattie![]()
Is hij weer de oude?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:11 schreef Greys het volgende:
Fijn weekend allemaal, ook namens
[ afbeelding ]
Ze liet net een ENORME VIEZE STINKSCHEET vlak naast me.quote:
Denk niet vandaag, eerder een administratieve inhaalslag want ik vond de aantallen de afgelopen weken vrij weinig vergeleken met het aantal positieve tests.quote:
Gisteren. Lag op mijn schoot en ineens was daar een weeïge lucht. Hij bewoog er nog niet eens bij, bleef gewoon maffen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze liet net een ENORME VIEZE STINKSCHEET vlak naast me.
Doet Fred dat ook weleens?
Ja zag later inderdaad dat de helft een correctie was van eerder. Zelfs uit april nogquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk niet vandaag, eerder een administratieve inhaalslag want ik vond de aantallen de afgelopen weken vrij weinig vergeleken met het aantal positieve tests.
Welke legpuzzel ben je aan het maken?quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:01 schreef H_T het volgende:
Bliksems. Lekker de laatste stukjes aan het leggen van (weer) een legpuzzel, is er goddorie weer eentje kwijtKan ik dus gaan zoeken waar ik die in hemelsnaam naartoe heb geveegd
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:01 schreef Strani het volgende:
Zo, mooi camerawerk was dat bij het WK Wielrennen.
Wauw, echt. April? Dat is wel heel laat.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja zag later inderdaad dat de helft een correctie was van eerder. Zelfs uit april nog
Ughhhhhquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren. Lag op mijn schoot en ineens was daar een weeïge lucht. Hij bewoog er nog niet eens bij, bleef gewoon maffen.
Zo dan, lekker gewerkt jongens.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja zag later inderdaad dat de helft een correctie was van eerder. Zelfs uit april nog
Als ik Anna was zou ik hier een video van willen en deze in een constante loop op een tv-scherm zetten dat je aan de muur in de woonkamer hangt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:01 schreef Strani het volgende:
Goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:01 schreef Strani het volgende:
Wat mij betreft doen ze het vaker, omwille van een wake up call, voor de mensen die ook wat laks zijn geworden maar wel het moreel besef en fatsoen hebben hierdoor weer een stuk alerter te zijn. Alle beetjes helpen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo dan, lekker gewerkt jongens.![]()
Dat is wel érg laat.
Nou inderdaad hè!quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik Anna was zou ik hier een video van willen en deze in een constante loop op een tv-scherm zetten dat je aan de muur in de woonkamer hangt.
Wie is trouwens de vrouwelijke mede-commentator? Vind haar echt zo suf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |