SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Tiet?quote:
Nee was een combi van @Koen66 's tiet en wat Sanne Hans nu zingt in de Beste Zangersquote:Op donderdag 3 september 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
@:Meke is met d'r hoofd op het toetsenbord gevallen zie ik
Misschien een rare vraag, maar is het persé nodig om de gal te verwijderen? Of komt het anders steeds terug?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: [..] Mijn tante heeft het ook gehad en daar is het niet helemaal goed gegaan de operatie, dus die heeft er nog wel veel last van. Maar volgens de dokter zou je prima zonder gal kunnen leven.
Daar moet je je niet zo door laten beïnvloeden joh!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee was een combi van @:Koen66 's tiet en wat Sanne Hans nu zingt in de Beste Zangers
Turksquote:Op donderdag 3 september 2020 20:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit is wel de eerste Turkse TT in deze reeks denk ik?
Ik vond Mocro Mafia en de beide 'De Twaalf Van'-series ook erg de moeite waard.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je kunt zo een proefabo voor twee weken nemen. Dan heb je het ook wel uitgekeken denk ik
Arrizooooonaquote:Op donderdag 3 september 2020 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Waar is @:Arizona, kom ook in de grouphug!!
@koffieleuk inmiddels ook zelfsquote:Op donderdag 3 september 2020 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen die eerste twaalf van gezienquote:Op donderdag 3 september 2020 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond Mocro Mafia en de beide 'De Twaalf Van'-series ook erg de moeite waard.
Zit zeker coooolaaa of kappesjinooo te drinkenquote:
Bijnaquote:Op donderdag 3 september 2020 20:53 schreef Prisha het volgende:
Als een platte kont kon praten moet ie het niet laten?
Oja dat is waarquote:Op donderdag 3 september 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:koffieleuk inmiddels ook zelfs
Foute Nederlandse films?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb alleen die eerste twaalf van gezienDie was tof inderdaad
![]()
En alle foute Nederlandse films![]()
En Younger!
Ah! De tweede was ook goed vond ikquote:Op donderdag 3 september 2020 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb alleen die eerste twaalf van gezienDie was tof inderdaad
![]()
En alle foute Nederlandse films![]()
En Younger!
En ik vraag me inmiddels af waarom ik de group hug waar ik toch geen deel van uit ga maken, zit te helpen uit te breidenquote:
Turks?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, bij nader inzien zou het ook een Nederlands dialect kunnen zijn
Het is gewoon onze subtiele manier om te zeggen dat België nog gewoon Nederlands is.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Zijn de Nederlanders op dat ze een Belg hebben toegevoegd
Galstenen in de galblaas kunnen leiden tot pijnklachten. Deze klachten kunnen een reden zijn om de galblaas te verwijderen (cholecystectomie). Vergruizen van galstenen of medicijnen om de galstenen op te laten lossen werken niet afdoende.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar is het persé nodig om de gal te verwijderen? Of komt het anders steeds terug?
Ja, allemaal van die chickflicksquote:
Ja Mocro Mafia weet ik niet of ik dat chill vind om in m'n eentje te kijkenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! De tweede was ook goed vond ik
En Mocro Mafia is echt heel heel goed.
Wij Friezen voelen ons altijd wat verheven boven anderen omdat onze taal wel een taal is en de rest slechts een dialect.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot je mij gezien hebtquote:Op donderdag 3 september 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Die Suzan heeft ook weinig aantrekkelijks
Ah zo, dank!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Galstenen in de galblaas kunnen leiden tot pijnklachten. Deze klachten kunnen een reden zijn om de galblaas te verwijderen (cholecystectomie). Vergruizen van galstenen of medicijnen om de galstenen op te laten lossen werken niet afdoende.
Het verwijderen van de galblaas heeft geen gevolgen voor uw dagelijks leven en een dieetaanpassing is niet nodig.
Je bevestigt de stelling door echt extreem knap te zijn en Suzan echt nog slechter af te laten tekenen?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij gezien hebt
Die Freek ziet er best leuk uit.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Zijn ze een setje?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die Freek ziet er best leuk uit.
Ze doet me een beetje denken aan Stacey Rookhuizen.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Nee johquote:Op donderdag 3 september 2020 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Je bevestigt de stelling door echt extreem knap te zijn en Suzan echt nog slechter af te laten tekenen?
Ja toch?quote:
Ja al sinds hun twaalfde ofzoquote:
Wie was dat ook alweer?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze doet me een beetje denken aan Stacey Rookhuizen.
Zolang jij zelf niet van plan bent om er deel van uit te gaan maken valt het wel mee!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Mocro Mafia weet ik niet of ik dat chill vind om in m'n eentje te kijken
quote:
quote:
Nee dat niet, maar het kan wel in m'n hoofd blijven zwevenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang jij zelf niet van plan bent om er deel van uit te gaan maken valt het wel mee!
Ik kan me zo snel maar 1 martelscene herinneren en die viel op zich ook nog wel een beetje mee.
Alleen met kaas?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik vind haar niet lelijk, beetje skinny maar dat is wel op te lossen met veel kaas.
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wij Friezen voelen ons altijd wat verheven boven anderen omdat onze taal wel een taal is en de rest slechts een dialect.Je verheven voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ah okay, ja dan moet je even iemand regelen om mee te kijkenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het kan wel in m'n hoofd blijven zweven
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij gezien hebt
Goed ideequote:Op donderdag 3 september 2020 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay, ja dan moet je even iemand regelen om mee te kijken
Zo klinkt hij ook live hoorquote:
Whut serieus? Dacht altijd dat het pas een paar jaar aan wasquote:
En anders gooi je de kaas maar mijn richting opquote:Op donderdag 3 september 2020 21:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik vind haar niet lelijk, beetje skinny maar dat is wel op te lossen met veel kaas.
Oh ja. Van Eks Fektorquote:Op donderdag 3 september 2020 21:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stacey_Rookhuizen
Volgende keer even je eigen mening verzinnen alsjeblieftquote:Op donderdag 3 september 2020 21:06 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat dit over Suzan & Freek gaat? Hoe zijn die twee geen christelijk zangduo?
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik vind het juist een gristelijk duo klinken![]()
Nee echt al sinds begin middelbarequote:Op donderdag 3 september 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Whut serieus? Dacht altijd dat het pas een paar jaar aan was
Gert en Samson? Eh... Hermien?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:06 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat dit over Suzan & Freek gaat? Hoe zijn die twee geen christelijk zangduo?
Nee vind ik niet nodig, prima gestolen zo.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgende keer even je eigen mening verzinnen alsjeblieft
[..]
Straniiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 3 september 2020 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay, ja dan moet je even iemand regelen om mee te kijken
Vangen!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En anders gooi je de kaas maar mijn richting op
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik zou even goed tussen je 36 liter melk kijken of daar geen afgehaakte paardenhoofden in zittenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee vind ik niet nodig, prima gestolen zo.
Zelfs christelijke duo's zijn niet zo belegen en braafquote:Op donderdag 3 september 2020 21:06 schreef Strani het volgende:
Oh wauwquote:Op donderdag 3 september 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee echt al sinds begin middelbare![]()
Het zou wel echt ultiem kut zijn als het uitgaat
Gristelijke liederen doen ze in hun SM-kelder.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:06 schreef Strani het volgende:
*Hebbes!*quote:
Wie is hier nou de capo?!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou even goed tussen je 36 liter melk kijken of daar geen afgehaakte paardenhoofden in zitten
Nee die zijn lekker ludiekquote:Op donderdag 3 september 2020 21:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zelfs christelijke duo's zijn niet zo belegen en braaf
Hahaquote:Op donderdag 3 september 2020 21:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gristelijke liederen doen ze in hun SM-kelder.
Ja ze zijn ook echt leuk samenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauw![]()
Wel mooi ergens dat je dan nog steeds bij elkaar bent
Heb je ons wat te vertellen Hammie?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Elly & Rikkertquote:Op donderdag 3 september 2020 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee die zijn lekker ludiek
[ afbeelding ]
Ik ben helaas geen onderdeel van een zangduoquote:Op donderdag 3 september 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je ons wat te vertellen Hammie?
Weet het niet hoor. Kaas past in een koolhydraatarm dieetquote:
Ik heb maar een like gedaan want wat ik eigenlijk wilde zeggen durf zelfs ík niet met zo veel mods.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gristelijke liederen doen ze in hun SM-kelder.
Je had het alleen over duo's he?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen onderdeel van een zangduo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
VERTELquote:Op donderdag 3 september 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb maar een like gedaan want wat ik eigenlijk wilde zeggen durf zelfs ík niet met zo veel mods.
Zodra er voedsel in de darm komt (met name vet voedsel) perst de galblaas de gal naar de dunne darm, via de galafvoergang, en breekt vetten af. Wanneer de galblaas is verwijderd, wordt deze functie overgenomen door de lever en de galgangen.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ah zo, dank!
Maar waarom hebben we ‘t ding dan eigenlijk?
Daarvoor geldt hetzelfde. Niet helaas thoughquote:Op donderdag 3 september 2020 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je had het alleen over duo's he?
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]Nou dat wordt rellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan je helpen
Dat ging pas lekker in dat gezin zeg. Manmanmanquote:Op donderdag 3 september 2020 21:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gert en Samson? Eh... Hermien?
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Elly & Rikkert
Jeugdsentiment toch wel
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daarvoor geldt hetzelfde. Niet helaas though
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]Een stelletje watjes met een jasje, dasje en pilsje zouden wel willen dat ze iets van de maffia zouden kunnen verpesten. Eén dreigementje van Toni of Gino en ze plassen in hun broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee. Kunne gij nie efkes geluid regelen bij die Nations Liek? Dit is niksquote:
Nouuuuu, wordt eigenlijk liever geen onderdeel van zo'n duidelijk christelijk duo, hoorquote:Op donderdag 3 september 2020 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Hopelijk dan niet voor lang meer!
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom daar gewoon niet zo vaak meer, probleem opgelostquote:Op donderdag 3 september 2020 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou dat wordt rellenWe gaan je helpen
*juicht wat lullig met de wedstrijd meequote:Op donderdag 3 september 2020 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hee. Kunne gij nie efkes geluid regelen bij die Nations Liek? Dit is niks
Dit is wel ontzettend waarquote:Op donderdag 3 september 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Een stelletje watjes met een jasje, dasje en pilsje zouden wel willen dat ze iets van de maffia zouden kunnen verpesten. Eén dreigementje van Toni of Gino en ze plassen in hun broek.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 3 september 2020 21:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nouuuuu, wordt eigenlijk liever geen onderdeel van zo'n duidelijk christelijk duo, hoor
Gewoon vaker ESF kijkenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kom daar gewoon niet zo vaak meer, probleem opgelost![]()
Maar toch, elke keer als ik het te deum hoor
ZIJN ZIJ DAT? WAS DAT EEN GRISTELIJK PROGRAMMA?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Elly & Rikkert ken ik vooral hier van, toen ik nog een kleine Jobi was:
Ja dat doe ik op zich vaak genoeg, maar tóchquote:Op donderdag 3 september 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon vaker ESF kijkenDan ga je het met wat anders associëren
Oeh. Nou wil ik ‘t wetenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb maar een like gedaan want wat ik eigenlijk wilde zeggen durf zelfs ík niet met zo veel mods.
Hahahahaha ook jeugdsentiment voor jou dusquote:Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
ZIJN ZIJ DAT? WAS DAT EEN GRISTELIJK PROGRAMMA?!?!?!?!?!
🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
JA en JA.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
ZIJN ZIJ DAT? WAS DAT EEN GRISTELIJK PROGRAMMA?!?!?!?!?!
🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
Nóg eentje dan om het goed te makenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oeh. Nou wil ik ‘t weten![]()
Maar ik heb een like![]()
Geen mod te zien trouwensquote:Op donderdag 3 september 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeeezus (hu hu hu)quote:Op donderdag 3 september 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahahaha ook jeugdsentiment voor jou dus![]()
Ja was christelijk, van de EO zelfs
Ja wist ik veel dat ze op een ark zaten johquote:Op donderdag 3 september 2020 21:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
JA en JA.
Ark had het toch al aardig weg moeten geven
VAKER MEKE!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat doe ik op zich vaak genoeg, maar tóch
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahahaha ook jeugdsentiment voor jou dus![]()
Ja was christelijk, van de EO zelfs
Straks ga je me nog vertellen dat dit ook christelijk isquote:Op donderdag 3 september 2020 21:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
JA en JA.
Ark had het toch al aardig weg moeten geven
Ja mama Jobiquote:
Ja. Dat werkt dus nietquote:Op donderdag 3 september 2020 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
*juicht wat lullig met de wedstrijd mee
Maak me nou niet bang joh!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn juist de gevaarlijkste momenten hè, als je ze niet kunt zien!
Little House on the Prairiequote:
quote:
Slaap lekker! Succes morgenquote:
Jeejquote:Op donderdag 3 september 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nóg eentje dan om het goed te maken
Trusten!quote:
Nee hoor, hier nietquote:Op donderdag 3 september 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn juist de gevaarlijkste momenten hè, als je ze niet kunt zien!
Hahahaha dat gifjequote:
In hun onschuld kwam het soms wel wat vreemd overquote:Op donderdag 3 september 2020 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha dat gifje![]()
Sowieso wel echt zo'n show ook die heel lief en gemoedelijk lijkt, maar ondertussen kwam er vaak echt weirde shit voorbij
Mja... nee.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. Dat werkt dus niet![]()
Jij zit toch in het sportwereldje? Kun je niet effe een m/v bellen?
Trusten!quote:
quote:
Ken je de dubbele aflevering Sylvia uit seizoen 8? Jemig hequote:Op donderdag 3 september 2020 21:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In hun onschuld kwam het soms wel wat vreemd over
Maar vond het wel spannend vroeger![]()
Haha, denk dat het in de 80's werd uitgezonden toen ik het gezien heb... dat is ehm... wel ff geledenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ken je de dubbele aflevering Sylvia uit seizoen 8? Jemig heWas een soort horror
Oehquote:Op donderdag 3 september 2020 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Zo vaat uit de vaatwasser en eenvoor me
Ohhhquote:Op donderdag 3 september 2020 21:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Haha, denk dat het in de 80's werd uitgezonden toen ik het gezien heb... dat is ehm... wel ff geleden
Is er al gejankt?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Dat was het dan weer met de beste zangers, redelijke aflevering, niet extreem hoogstaand
Nahh wel een rollende traanquote:
Dit was zo fantastisch.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat dit ook christelijk is
DIT KAN NIET WAAR ZIJNquote:Op donderdag 3 september 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
Ik hoor net dat Friesland ook katholieke inwoners heeft
Bron?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja de bron was op zich redelijk betrouwbaar!
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Werenfriduskerk_(Workum)quote:
Heb ooit een vormsel bijgewoond in Leeuwardenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
Ik hoor net dat Friesland ook katholieke inwoners heeft
Nog geen nieuwe duurt te lang dusquote:Op donderdag 3 september 2020 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Dat was het dan weer met de beste zangers, redelijke aflevering, niet extreem hoogstaand
Nee die plannen ze ook voor ergens halverwege meestalquote:
Jezus... 'Kanjermonument'quote:Op donderdag 3 september 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Werenfriduskerk_(Workum)
Maar deze ligt wel aan de rand van de stad, de Protestantse ligt natuurlijk in het midden
Ik moest vooral lachen om dat 'verzin je eigen mening alsjeblieft'quote:Op donderdag 3 september 2020 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij geniet er altijd wel héél erg van als iemand mij op m'n plaats zet hè
Ik ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 3 september 2020 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen om dat 'verzin je eigen mening alsjeblieft'![]()
én ik geniet ervan dat iemand jou op je plaats zet.
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus... 'Kanjermonument'![]()
Als je dat bent krijg je blijkbaar Kanjersubsidies.
Heldquote:Op donderdag 3 september 2020 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat hebben we allemaal te danken aan:
[ afbeelding ]
Het gaat ook voornamelijk om wat er creepy aan was; ik kan de plot wel omschrijvenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als begenadigd schrijfster moet je dat kunnen
Niet door mijquote:
JA EENSquote:
Top!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het gaat ook voornamelijk om wat er creepy aan was; ik kan de plot wel omschrijven![]()
Volgens mij was er nog een eng compilatiefilmpje van op Youtube, even zoeken!
Beste zangers?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Sommige programma's vraag je je af of ze voor of tijdens corona opgenomen zijn
Als er iemand kucht en de andere gasten beginnen zenuwachtig te lachen en te zweten dan weet je het.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Sommige programma's vraag je je af of ze voor of tijdens corona opgenomen zijn
Ja dat was duidelijk, maar ik bedoel Art Rooijakkers nu, ik zag iemand lopen met mondkapje, maar Art stond net wel erg dichtbij Yolanthequote:
Helderquote:Op donderdag 3 september 2020 21:55 schreef usagi414 het volgende:
Bij een TT in het Twents hoort dan ook een plaatje waar het nu ligt.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als er iemand kucht en de andere gasten beginnen zenuwachtig te lachen en te zweten dan weet je het.
Ik kan hem niet meer vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brave christelijke serie
Wtf ze komen aardig dicht bij Utrecht nogquote:Op donderdag 3 september 2020 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay ik heb het gewoon van iemand gehoord die toevallig Friese mensen kent.
Ohh dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 3 september 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat was duidelijk, maar ik bedoel Art Rooijakkers nu, ik zag iemand lopen met mondkapje, maar Art stond net wel erg dichtbij Yolanthe
Oja dat was ergquote:Op donderdag 3 september 2020 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Prima gerectificeerd welquote:Op donderdag 3 september 2020 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Zekerquote:
Dan was dat mondkapje toevalquote:Op donderdag 3 september 2020 21:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh dat weet ik ook niet![]()
Met Jim vanavond toch? Is al wel even geleden opgenomen
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan hem niet meer vindenMaar dan voor nu even een korte synopsis:
Holy crapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brave christelijke serieStephen King heeft blijkbaar ook meegeschreven.
Ja maar maart/april is ook al even geledenquote:
Win-winquote:Op donderdag 3 september 2020 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen om dat 'verzin je eigen mening alsjeblieft'![]()
én ik geniet ervan dat iemand jou op je plaats zet.
Mooie beestjequote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Em31 het volgende:
Hahaha wat is dit nou weer
[ twitter ]
Is er eentje van de Fresh Prince ontsnapt?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Echt nooit geweten dat hier zóveel van die bedrijven zitten.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:03 schreef Momo het volgende:
Liever in Best rondlopen dan in een bontjas veranderen.
Ja dat was wel echt de ergste episode die ertussen zatquote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Holy crapStephen King heeft blijkbaar ook meegeschreven.
Da's nie' best.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
De meeste zitten wel in Brabant denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt nooit geweten dat hier zóveel van die bedrijven zitten.
Ja ze moeten jouw bontjassen érgens maken Em!quote:Op donderdag 3 september 2020 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Miljoenen van die beestjes per jaar die vet gemest worden en geslacht voor hun bont in Nederland...quote:Op donderdag 3 september 2020 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft wel prima dat ze moeten stoppen, maar las al verhalen dat ze gewoon verdergaan in een ander land.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Miljoenen van die beestjes per jaar die vet gemest worden en geslacht voor hun bont in Nederland...
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nertsen zijn trouwens wel te temmen
The Mink Man is er handig in.
Ja wordt alleen maar duurder zo natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ze moeten jouw bontjassen érgens maken Em!
quote:
Erg handige manier om dat te testen. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
De frettenvereniging "Frettig Gestoord" krijgt trouwens ook wel eens een bunzing of nerts aangeboden als "gevangen fret"... Zelfs de dierenambulance schijnt ze niet altijd uit elkaar te kunnen houden.
De simpelste test is om zo'n diertje te aaien.
Als hij bijt is het wss geen fret.
Als je vinger er half af is, is het wss een nerts.
Vooral in Oost en Noordoost-Brabant zijn veel van dit soort bedrijven. Niet alleen voor nertsen maar ook veel intensieve veeteelt, de bekende megastallen.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wa'hedde gij gegeten?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel lekker uit eten geweext
indiaas etenquote:
dus geen patatquote:
Of Indonesiëquote:Op donderdag 3 september 2020 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgen mensen in India van jou geen patat dan
Shabji Kashmiriquote:
Allebei heerlijkquote:Op donderdag 3 september 2020 23:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of Indonesië
Moet zeggen dat ik de Indische en Indiase keuken altijd door elkaar haal
Vind ik van wel en het is niet pittig.quote:
Is echt wel heel iets andersquote:Op donderdag 3 september 2020 23:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Of Indonesië
Moet zeggen dat ik de Indische en Indiase keuken altijd door elkaar haal
Niks mis met goede vegetarische gerechtenquote:Op donderdag 3 september 2020 23:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vind ik van wel en het is niet pittig.
Het is wel vegetarisch gerecht
Vegetarisch Thais vind ik echt hemelsquote:Op donderdag 3 september 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niks mis met goede vegetarische gerechten
In Londen een keer bij toeval (matig aangegeven) bij een vegetarische Thai terechtgekomen
Interessant wel!quote:Op donderdag 3 september 2020 23:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het ziet zo uit:
https://www.archanaskitch(...)d-apple-tomato-curry
Oeehhh ziet er lekker uitquote:Op donderdag 3 september 2020 23:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het ziet zo uit:
https://www.archanaskitch(...)d-apple-tomato-curry
Als ik voor iedere keer dat ik op bed lag en weer naar beneden ging om wat te nassen een Euro kreeg dan kon ik FOK! wel overkopen denk ik.quote:
Die heb ik ooit nog live gezien in een kerk in Bunschoten!!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ik voor iedere keer dat ik op bed lag en weer naar beneden ging om wat te nassen een Euro kreeg dan kon ik FOK! wel overkopen denk ik.
(wel netjes tanden gepoetst)
Big party?quote:Op donderdag 3 september 2020 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik ooit nog live gezien in een kerk in Bunschoten!!
Toen mocht er nog wel gedanst worden. Veel weet ik er niet meer van, het was in ieder geval wel lekker weer.quote:
Meke, wat mij betreft mag je mensen drietbuul noemenquote:Op donderdag 3 september 2020 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet het topic nog bijlezen, maar gaat het weer Meke? Ik keek net naar de topictitel en vraag me af of je een beroerte hebt gehad.![]()
Zaterdag werken, zondag weet ik nog niet. Trusten!quote:
wat een lieflijk en schattig woord!quote:Op donderdag 3 september 2020 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Meke, wat mij betreft mag je mensen drietbuul noemen
DEFCON BIER! DE DREUGTE NADERT!quote:
Niet meer vroeg naar bed gaanquote:Op vrijdag 4 september 2020 05:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren expres redelijk vroeg naar bed gegaan, zodat ik vandaag eens wel met de wekker uit bed kan komen. Lig ik nu al vanaf 4 uur wakker.
Sterkte voor je vaderquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vader afgeleverd bij het ziekenhuis. Om 9 uur heeft hij de kijkoperatie (indien het te troebel is, dan maken ze een snee) en in principe moet ie dan een nachtje blijven.
Sterktequote:Op vrijdag 4 september 2020 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vader afgeleverd bij het ziekenhuis. Om 9 uur heeft hij de kijkoperatie (indien het te troebel is, dan maken ze een snee) en in principe moet ie dan een nachtje blijven.
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet het topic nog bijlezen, maar gaat het weer Meke? Ik keek net naar de topictitel en vraag me af of je een beroerte hebt gehad.![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Doar bin ik!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Sterkte met je vader!quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Kennersquote:
Bij m'n ouders hadden ze ook al zielige videoclips gemaakt eroverquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
In mijn woonplaats komt komend jaar geen carnavalsoptocht, is besloten. Denk een heel wijs besluit. Maar dan lees je op feesboek weer allemaal mensen die het een samenzwering noemen![]()
Of: "het gaat niet om Corona, het gaat om cultuur vernietigen door communisten"
Dat soort reactiesquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
In mijn woonplaats komt komend jaar geen carnavalsoptocht, is besloten. Denk een heel wijs besluit. Maar dan lees je op feesboek weer allemaal mensen die het een samenzwering noemen![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij m'n ouders hadden ze ook al zielige videoclips gemaakt erover![]()
En ook geen gala etc
Ik moest dan wel weer een beetje gniffelen om "Dan maar Grapperhaus als stadsprins" @quote:
Ik ook. Ik werd gestalkt door een mug vannacht.quote:
Het Rode gevaar dreigt overalquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
Gelukkig is nu nog Blauwe Gevaarquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Net als het Blauwe Gevaar hier in ESF trouwens
Sterktequote:
Zo slecht was dat toch niet?quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Net als het Blauwe Gevaar hier in ESF trouwens
Wel gedood?quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Ik werd gestalkt door een mug vannacht.
communisten, Trump, BLM,EU, Moslims, alles tegen de Nederlandse cultuur, etc bla bla.quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
Ja, maar blauw en rood gaat op het ESF niet goed samenquote:
wow, dat epische nummer kan ik me totaal niet herinnerenquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar blauw en rood gaat op het ESF niet goed samen![]()
Jaquote:
Nee, kreeg hem niet te pakken, hij was me telkens te slim afquote:
Daar hadden de meeste kijkers op de avond zelf al last vanquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, dat epische nummer kan ik me totaal niet herinneren
Er reageren inderdaad gelukkig ook heel veel mensen normaal. En met normaal bedoel ik: Wat jammer, wijs besluit, volgende keer beter. Maar het blijft feesboek, je hebt er altijd wappies bij zitten die overal complotten tegen de vrijheid en/of de Nederlandse cultuur in zien.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
communisten, Trump, BLM,EU, Moslims, alles tegen de Nederlandse cultuur, etc bla bla.
Dat sommige opmerkingen wel wat hout snijden neemt niet weg dat de meerderheid een dikke______ teweegbrengt
Ik hoop dat het allemaal goed gaat, veel sterkte!quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het is een ze, maar dat is jammer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja. Er zijn al zoveel bedreigingen. Rutte, Corona, Illuminatie, 5G, en nu ook nog communisten
![]()
Nu hebben ze het al voorzien op carnavalZe infiltreren steeds dieper in de maatschappij!
[..]
Nee, kreeg hem niet te pakken, hij was me telkens te slim af
Blue is blue and red is red... Het klopt in elk geval wel...quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar blauw en rood gaat op het ESF niet goed samen![]()
ik heb op FB kennelijk weinig connecties met mensen die complottheorien aanhangen. Durf er ook niet op te gaan zoeken want dan is het hek van de damquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er reageren inderdaad gelukkig ook heel veel mensen normaal. En met normaal bedoel ik: Wat jammer, wijs besluit, volgende keer beter. Maar het blijft feesboek, je hebt er altijd wappies bij zitten die overal complotten tegen de vrijheid en/of de Nederlandse cultuur in zien.
Oh ja dat is ook zo bij muggen. Ik ben zo gewend dat mannetjes het stekende geslacht zijnquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is een ze, maar dat is jammer.
Succes voor je vader!!!quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Bij insecten steken alleen de vrouwtjes. En bij muggen zoemen alleen de vrouwtjes.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo bij muggen. Ik ben zo gewend dat mannetjes het stekende geslacht zijn
quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:27 schreef Arizona het volgende:
Jongens! Mendie is jarig! Volgende topictitel moet een naamtopic voor haar worden
@:mandy040986 Gefeliciteerd!
Nou ja, ik ben niet echt ingelezen in de discussie, maar is het echt noodzakelijk een buitenactiviteit als de Carnavalsoptocht al een half jaar van te voren te cancellen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er reageren inderdaad gelukkig ook heel veel mensen normaal. En met normaal bedoel ik: Wat jammer, wijs besluit, volgende keer beter. Maar het blijft feesboek, je hebt er altijd wappies bij zitten die overal complotten tegen de vrijheid en/of de Nederlandse cultuur in zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |