Is ook weer zoquote:Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De ESF specials heb ik uiteraard wel gekekenEn in het begin ook wel eens gevolgd
Maar weet niet... Is niet echt een programma waar ik speciaal voor in ga schakelen. Als er achteraf een tof optreden blijkt te zijn gegeven, is er altijd nog Youtube
Afgelopen paar jaar keek ik altijd wel maar ben er nu niet echt mee bezigquote:Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De ESF specials heb ik uiteraard wel gekekenEn in het begin ook wel eens gevolgd
Maar weet niet... Is niet echt een programma waar ik speciaal voor in ga schakelen. Als er achteraf een tof optreden blijkt te zijn gegeven, is er altijd nog Youtube
Geologie nerdquote:Op donderdag 3 september 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Heb je hem met een reden? Of gewoon voor de mooi?
Haha een watquote:Op donderdag 3 september 2020 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een beeld van een maki sushi was.![]()
Nouja dan weet je nog nietsquote:Op donderdag 3 september 2020 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik heb plaatje ook even onder een spoiler geknald. Niet aan gedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ben je gek niet doen hoorquote:
Ojaquote:
Noouuu, denk dat je toch wel echt een rottige persoonlijkheid moet hebben om je zó in het spel te gedragenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar die zaten echt in het spel, dat voelde andersBij Aisha heb ik nog steeds het gevoel dat ze echt zo is
Speelt ook wel mee dat er soms wordt aangekondigd wat sommige kandidaten gaan zingen en dan denk ik "oh leuk, dat kijk ik daarna dan nog even speciaal terug!" of de artiest boeit me sowieso al niet, en dan hoef ik er niks van te kijkenquote:
KOENquote:
Ja is ook weer zoquote:Op donderdag 3 september 2020 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Noouuu, denk dat je toch wel echt een rottige persoonlijkheid moet hebben om je zó in het spel te gedragenIemand op een slinkse wijze het spel uitmikken is inderdaad onderdeel van het spel, maar dat was ook gewoon echt pestgedrag.
En nee Aisha lijkt me ook absoluut niet sympathiek
Haha, nou wil er toch wel een keer over mee willen pratenquote:
Ja maar dan word je ook nooit ín het programma verrastquote:Op donderdag 3 september 2020 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Speelt ook wel mee dat er soms wordt aangekondigd wat sommige kandidaten gaan zingen en dan denk ik "oh leuk, dat kijk ik daarna dan nog even speciaal terug!" of de artiest boeit me sowieso al niet, en dan hoef ik er niks van te kijken
Nee, dat vind ik allemaal onzin. Maar veel van die winkels hebben dat wel voor bepaalde "eigenschappen". Mocht het wel werken dan ben ik 1 stuk zen met mijn verzamelingquote:Op donderdag 3 september 2020 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
OjaMaar niet voor bijgeloof of iets?
Ja gewoon kijkenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, nou wil er toch wel een keer over mee willen praten
Ah mogen ze niet zingenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:47 schreef GeorgeM het volgende:
Geen tribunegeluiden tijdens de Nations League
Haha ja dat klopt, maar blijkbaar geef ik daar dan niet echt veel omquote:Op donderdag 3 september 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dan word je ook nooit ín het programma verrast
Ik had gehoopt dat het op tv zou komen dit najaar zodat jullie het op de "gewone" manier konden volgen. Maar ik vrees van niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, nou wil er toch wel een keer over mee willen praten
Haha ja daarom was ik ook wel benieuwd, maar vond dat al niet echt heeel erg iets voor jouquote:Op donderdag 3 september 2020 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik allemaal onzin. Maar veel van die winkels hebben dat wel voor bepaalde "eigenschappen". Mocht het wel werken dan ben ik 1 stuk zen met mijn verzameling
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee geen Videolandquote:Op donderdag 3 september 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja gewoon kijken![]()
Heb je al Videoland?
Ik verwacht het ook niet. Maar had wel echt heel mooi uitgekomen zo!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat het op tv zou komen dit najaar zodat jullie het op de "gewone" manier konden volgen. Maar ik vrees van niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |