Hou op, nu wil ik het nog bijna gaan volgen ookquote:Op donderdag 3 september 2020 20:16 schreef Meke het volgende:
Ik heb er ook wel zin in dat Merol een keer mee gaat doen aan De Beste ZangersEn dat dan een Willeke Alberti hou je bek en bef me gaat zingen
![]()
Ja maar dat is nu dus nog nietquote:Op donderdag 3 september 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou op, nu wil ik het nog bijna gaan volgen ook
edit: ik gooi m onder de spoiler effe voor degenen die ER NL vs BE nog moeten kijken, hoewel dit niks weggeeft maar wel een mooi moment wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft galstenen van 2,5 cm, en dan gaan ze zijn gal verwijderen.
Gaafquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
mooiquote:
Dat blijft wel een van de meest onsympathieke deelnemers in het programmaquote:Op donderdag 3 september 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt hoor![]()
![]()
Kut AishaMet haar kutnagels
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
ik ook niet. Oh shit, Jobi moet het nog kijken en Dave ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Mijn tante heeft het ook gehad en daar is het niet helemaal goed gegaan de operatie, dus die heeft er nog wel veel last van. Maar volgens de dokter zou je prima zonder gal kunnen leven.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
AgossieWat zijn de verwachtingen? Is het dan meestal wel helemaal weer goed na zo'n operatie? Verwachten ze dat hij lang moet herstellen?
Ja, maar die zaten echt in het spel, dat voelde andersquote:Op donderdag 3 september 2020 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat blijft wel een van de meest onsympathieke deelnemers in het programmaAl konden Carl en John er in 2005 ook wat van
Fijn je te zienquote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook niet. Oh shit, Jobi moet het nog kijken en Dave ook
Ohh dan zorgt dat ook wel voor extra stress zeker?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn tante heeft het ook gehad en daar is het niet helemaal goed gegaan de operatie, dus die heeft er nog wel veel last van. Maar volgens de dokter zou je prima zonder gal kunnen leven.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:39 schreef Prisha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat laat ie niet merken.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh dan zorgt dat ook wel voor extra stress zeker?
De ESF specials heb ik uiteraard wel gekekenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu dus nog niet![]()
En volg je het nog niet?Vind het echt wel een programma voor jou
Tofquote:
ja ik heb plaatje ook even onder een spoiler geknald. Niet aan gedachtquote:Op donderdag 3 september 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Daarom zette ik het ook in spoiler
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een beeld van een maki sushi was.![]()
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook niet. Oh shit, Jobi moet het nog kijken en Dave ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |