Susan en Freek niet kennen?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks! Ik ken alleen Stef Bos en Miss Montreal
Is ook weer zoquote:Op donderdag 3 september 2020 20:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er meer aan ligt dat ik je sowieso nooit zie.
Beter goed gejat dan eh..quote:Op donderdag 3 september 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik vind het juist een gristelijk duo klinken![]()
Maar zij worden dus keihard uitgekotst door iedereen want superzoetsappig en hun grootste hit was een beetje gejatMaar sitekem zijn ze best oke
![]()
Ja dat vinden behoorlijk wat mensen, want ze scoren best lekkerquote:Op donderdag 3 september 2020 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best leuke liedjes, maar dat mag je niet zeggen.
Haha preciesquote:Op donderdag 3 september 2020 20:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan eh..
Ik ken die mensen allemaal nietquote:Op donderdag 3 september 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik vind het juist een gristelijk duo klinken![]()
Maar zij worden dus keihard uitgekotst door iedereen want superzoetsappig en hun grootste hit was een beetje gejatMaar sitekem zijn ze best oke
![]()
Die tweede ken ik niet (nog niet gehoord.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat vinden behoorlijk wat mensen, want ze scoren best lekker![]()
Ik vond weg van jou en nu de overkant allebei leuk![]()
En luister al dagen hun Spotify op repeat
Jammer dat Willeke al eens meedeed maar zou episch zijnquote:Op donderdag 3 september 2020 20:16 schreef Meke het volgende:
Ik heb er ook wel zin in dat Merol een keer mee gaat doen aan De Beste ZangersEn dat dan een Willeke Alberti hou je bek en bef me gaat zingen
![]()
Operatie? Hoop niet ernstigquote:Op donderdag 3 september 2020 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Operatie van mijn vader is vervroegd naar morgen. Wel al om half 8 in het ziekenhuis zijn morgenochtend.![]()
Oh spannend! Wat voor operatie?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Operatie van mijn vader is vervroegd naar morgen. Wel al om half 8 in het ziekenhuis zijn morgenochtend.![]()
Nou dan ga je ze vanavond leren kennenquote:
Met Snellequote:Op donderdag 3 september 2020 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die tweede ken ik niet (nog niet gehoord.
Haha ja ik zat even zo'n soort type te bedenkenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jammer dat Willeke al eens meedeed maar zou episch zijn
quote:
Hij heeft galstenen van 2,5 cm, en dan gaan ze zijn gal verwijderen.quote:
Oh Snellequote:Op donderdag 3 september 2020 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Met Snelle![]()
Maarja die zit er dus niet in, en Weg van jou ook niet.
Is al in november opgenomen
Corry KINGquote:Op donderdag 3 september 2020 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik zat even zo'n soort type te bedenken![]()
Corrie King zou hem sowieso rocken![]()
Zij was zó tof ook in Robinson
Oké gelukkig niet heel heftig! Maar nog steeds wel spannendquote:Op donderdag 3 september 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft galstenen van 2,5 cm, en dan gaan ze zijn gal verwijderen.
Oh die vind ik ook wel leukquote:
Ja echt hoorquote:
Oh die zijn naar. Ze doen het zeker laproscopisch?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft galstenen van 2,5 cm, en dan gaan ze zijn gal verwijderen.
jaquote:Op donderdag 3 september 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt hoor![]()
![]()
Kut AishaMet haar kutnagels
Dit, Snelle is volgens mij echt een lieverdquote:Op donderdag 3 september 2020 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Liever 10x Snelle dan zo'n type als Boef
Ik denk dat we anders vanavond begonnen warenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
Goffer..ik mis het wel. Al waren het allemaal stomme BN'ners...normaliter was het nu aftellen geblazen. Miss gewoon vooral de gezelligheid van die topic
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat we anders vanavond begonnen waren
Hij is er de laatste week wel ziek door.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Oké gelukkig niet heel heftig! Maar nog steeds wel spannend
nee ook al nietquote:Op donderdag 3 september 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
Hee niks gehoord over dat ze NL vs BE nu als regulier seizoen uit gaan zenden, toch?
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh die zijn naar. Ze doen het zeker laproscopisch?
I knowquote:
Ja, ok. True.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Liever 10x Snelle dan zo'n type als Boef
Oh wel heftigquote:Op donderdag 3 september 2020 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is er de laatste week wel ziek door.
Succes en sterkte dan morgen..komt goedquote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
Goffer..ik mis het wel. Al waren het allemaal stomme BN'ners...normaliter was het nu aftellen geblazen. Miss gewoon vooral de gezelligheid van die topic
Nee maar die hebben we toch al gezienquote:
Een van de weinige huidige lichting NL zangers die ik wel kan waarderenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit, Snelle is volgens mij echt een lieverd
Hij is ziek van de pijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wel heftigIk dacht dat het vooral veel pijn was eigenlijk!
Zitten er wel meer leuke tussenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een van de weinige huidige lichting NL zangers die ik wel kan waarderen
Wat heb ik ermee te makenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar die hebben we toch al gezien
Met Koen![]()
Sneuquote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is ziek van de pijn.
De Koen monologenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar die hebben we toch al gezien
Met Koen![]()
Hey schatquote:
Alles!quote:
Zolang ze geen soort van rap doen of alleen bestaande nummers verkrachten is er wel een kansquote:
Vannacht ook braken, maar enkel wat slijm dat eruit kwam.quote:
en U en U en U en U!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Alles!
Weet je nog hoe fris je begon aan het seizoen?![]()
[ afbeelding ]
En hoe vies je eindigde?![]()
[ afbeelding ]
(Oh deze eilandraadWas echt m'n lievelings
)
Nee dat doet die Tabitha dus, die nu ook meedoet aan de Beste Zangersquote:Op donderdag 3 september 2020 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang ze geen soort van rap doen of alleen bestaande nummers verkrachten is er wel een kans
Oh ja, dat is Koenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Alles!
Weet je nog hoe fris je begon aan het seizoen?![]()
[ afbeelding ]
En hoe vies je eindigde?![]()
[ afbeelding ]
(Oh deze eilandraadWas echt m'n lievelings
)
Agossiequote:Op donderdag 3 september 2020 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vannacht ook braken, maar enkel wat slijm dat eruit kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |