quote:Op donderdag 3 september 2020 16:11 schreef Momo het volgende:
Een betje op Lutsenko gedaan vanochtend
"Ik zet mij altijd voor de volle 50% in!"quote:Op donderdag 3 september 2020 19:01 schreef Meke het volgende:
Even ongevraagd loopbaanadvies mensen; als je net nieuw bij een baan bent, post dan geen schijtlollige plaatjes over werken openbaar op Facebook![]()
Twee compleet willekeurige voorbeelden; "van hard werken is nog nooit iemand doodgegaan, maar ik was ook niet van plan de eerste te worden" of "de hoogtepunten van m'n werk zijn de lunchpauze en naar huis gaan"
Xoxo
Mijn ex-collega
“Ik ben vandaag wat te laat, maar ter compensatie ga ik vanmiddag wat eerder weg.”quote:Op donderdag 3 september 2020 19:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Ik zet mij altijd voor de volle 50% in!"
90'squote:Op donderdag 3 september 2020 19:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Mijn twee favoriete radio-DJ's reunited op de radio met alleen maar 90s muziek. Ik ken slechtere donderdagavonden!
Wie? en Wie?quote:Op donderdag 3 september 2020 19:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Mijn twee favoriete radio-DJ's reunited op de radio met alleen maar 90s muziek. Ik ken slechtere donderdagavonden!
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Ik ben vandaag wat te laat, maar ter compensatie ga ik vanmiddag wat eerder weg.”
Welke radiozender?quote:Op donderdag 3 september 2020 19:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ekdom & Veenstra (niet per se in die volgorde)!
Hopelijk kan ik het later terug luisteren. Ik ga vanavond uit eten.quote:
Dat te laat overkwam me wel iets te vaak (vrijwel altijd) maar ging niet eerder wegquote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Ik ben vandaag wat te laat, maar ter compensatie ga ik vanmiddag wat eerder weg.”
Ik verwacht dat je 'm morgen op deze pagina gaat kunnen vinden!quote:Op donderdag 3 september 2020 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik het later terug luisteren. Ik ga vanavond uit eten.
Ekstra Weekendquote:Op donderdag 3 september 2020 19:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ekdom & Veenstra (niet per se in die volgorde)!
Thanks voor de linkquote:Op donderdag 3 september 2020 19:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je 'm morgen op deze pagina gaat kunnen vinden!
Wel dom jaquote:Op donderdag 3 september 2020 19:01 schreef Meke het volgende:
Even ongevraagd loopbaanadvies mensen; als je net nieuw bij een baan bent, post dan geen schijtlollige plaatjes over werken openbaar op Facebook![]()
Twee compleet willekeurige voorbeelden; "van hard werken is nog nooit iemand doodgegaan, maar ik was ook niet van plan de eerste te worden" of "de hoogtepunten van m'n werk zijn de lunchpauze en naar huis gaan"
Xoxo
Mijn ex-collega
Ik ken 'm meer als "Ik ben vanmorgen wat te laat, maar dat gaat me vanmiddag niet weer gebeuren"quote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Floor Jansen is al geweest, dus vast niet de moeite waard om te kijken.quote:
Ja de line up trekt mij ook niet zo. Ook geen Simone of Anneke.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Floor Jansen is al geweest, dus vast niet de moeite waard om te kijken.
Nee, ze kwamen er pas achter toen hij al ontslagen was, maar het paste wel goed in het plaatjequote:Op donderdag 3 september 2020 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel dom jaMaar is 'ie daarom ook echt ontslagen? Want dat zou ik dan weer wat overdreven vinden.
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Haaaa leuk dan mag ik ook weer klagen a la @:Meke over wielrennen
Het was mij nog niet opgevallenquote:
Klagenquote:Op donderdag 3 september 2020 19:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat ze zich inhoudt, of dat ze klaagt?
Ik weet niet wat ik moet denken van de bezetting dit jaarquote:
wie zijn er allemaal?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet denken van de bezetting dit jaar
Nee de klachten over jou gaan meestal ook via DMquote:
quote:
Word er ook niet heel warm van nee, maar wie weet zitten er toch wat leuke verrassingen tussen.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet denken van de bezetting dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Thanks! Ik ken alleen Stef Bos en Miss Montrealquote:
Milow ken je denk ik ook wel?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks! Ik ken alleen Stef Bos en Miss Montreal
zegt me niksquote:
Grappigquote:
Nooit van gehoord. En wie de f. zijn Susan & Freek, klinkt als een komisch duoquote:Op donderdag 3 september 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Grappig![]()
De meeste in deze groep hebben echt maar één of twee hits![]()
Die van Wulf;
Haha ik vind het juist een gristelijk duo klinkenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. En wie de f. zijn Susan & Freek, klinkt als een komisch duo
Ik denk dat het er meer aan ligt dat ik je sowieso nooit zie.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee de klachten over jou gaan meestal ook via DM
Ik vind het eigenlijk best leuke liedjes, maar dat mag je niet zeggen.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik vind het juist een gristelijk duo klinken![]()
Maar zij worden dus keihard uitgekotst door iedereen want superzoetsappig en hun grootste hit was een beetje gejatMaar sitekem zijn ze best oke
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |