De andere Quintana heeft een vervelend wondje.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omkijken en vervolgens vol over een bidon rijden
Wat dan?quote:Op donderdag 3 september 2020 14:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De andere Quintana heeft een vervelend wondje.
Ruilen van hond?quote:Op donderdag 3 september 2020 12:43 schreef Mandy040986 het volgende:
Natgeregend tijdens het uitlaten van de hond.
Oh, even gemist. Ik ben nog aan het werk, soort van.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de wond was net even fijn in beeld.
Ik zal volgende keer Dayer zeggen.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, even gemist. Ik ben nog aan het werk, soort van.
quote:Op donderdag 3 september 2020 10:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Meer dat het een dingetje was waar mijn vader gek op was, en ondanks dat hij er al 10 jaar niet meer is, mis ik hem wel heel erg. Maar misschien is het juist dan goed.
Nee hiermee heb ik de SC eigenlijk wel zo'n beetje gewonnen hè?quote:Op donderdag 3 september 2020 14:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oeh, dit avontuur gaan wij niet meer overtreffen
Onbetwiste dagwinnaar hoorquote:Op donderdag 3 september 2020 15:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hiermee heb ik de SC eigenlijk wel zo'n beetje gewonnen hè?
Kunnen we je straks bewonderen in zijn vlog?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:37 schreef Strani het volgende:
Harry Vermeegen stond net achter me bij de kassa
Zo bijzonder is dat toch niet voor een telefoonaccu?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet voor een telefoonaccu?
Zal toch wel?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kunnen we je straks bewonderen in zijn vlog?
Gelachenquote:Op donderdag 3 september 2020 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Wederom bewijs van een voorspellende blik.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:11 schreef Momo het volgende:
Een betje op Lutsenko gedaan vanochtend
Deal. Alleen als het hard regent dan.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:59 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ruilen van hond?![]()
Senna gaat echt niet naar buiten als het regent, ja ze loopt wel mee tot de voordeur en ik kan haar de riem om doen maar zodra de voordeur opengaat en ze merkt dat het regent dan verzet ze geen poot meeren ik vind het juist heerlijk om in de regen te wandelen. Ik kan natuurlijk in mijn uppie gaan wandelen maar dat is ook zo saai!
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Deal. Alleen als het hard regent dan.
Slim!quote:Op donderdag 3 september 2020 16:11 schreef Momo het volgende:
Wat zeg je nou allemaal Mo?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:11 schreef Momo het volgende:
Lutsenko op een bedje gedaan vanochtend
Niveautje dit.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:24 schreef Strani het volgende:
En dit gewoon tegen een mod hè! Fearless ben ik.
Gewoon een sollicitatie naar eenquote:Op donderdag 3 september 2020 17:24 schreef Strani het volgende:
En dit gewoon tegen een mod hè! Fearless ben ik.
Kom maar op, ik kan ze hebben!quote:Op donderdag 3 september 2020 17:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon een sollicitatie naar een
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2020 17:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon een sollicitatie naar een
[ afbeelding ]
Lekker hoor, welke odd?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:11 schreef Momo het volgende:
15,50, maar 2 euro opgezet omdat het ook wel echt een gok was.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker hoor, welke odd?
Ik had nog even Herrada overwogen op 48-1 (al was ik daar natuurlijk niets mee opgeschoten).
Toch netjesquote:Op donderdag 3 september 2020 18:00 schreef Momo het volgende:
[..]
15,50, maar 2 euro opgezet omdat het ook wel echt een gok was.
Toch weer ¤ 13,50 verdient. Daar moet ik zo'n twee uur voor werken, denk ik zo.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:00 schreef Momo het volgende:
[..]
15,50, maar 2 euro opgezet omdat het ook wel echt een gok was.
29 euro zelfs (nog langer werkenquote:Op donderdag 3 september 2020 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch weer ¤ 13,50 verdient. Daar moet ik zo'n twee uur voor werken, denk ik zo.
Oh ik dacht dat ze 15,50 had gewonnen bij de inzet van 2 euro.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
29 euro zelfs (nog langer werken)
2x15,50=31
Min de inleg van 2 euro.
Had ook gekund, maar dan was de odd 7,25 geweestquote:Op donderdag 3 september 2020 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze 15,50 had gewonnen bij de inzet van 2 euro.
Ik weet de odds niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Had ook gekund, maar dan was de odd 7,25 geweest
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:11 schreef Momo het volgende:
"Ik zet mij altijd voor de volle 50% in!"quote:Op donderdag 3 september 2020 19:01 schreef Meke het volgende:
Even ongevraagd loopbaanadvies mensen; als je net nieuw bij een baan bent, post dan geen schijtlollige plaatjes over werken openbaar op Facebook![]()
Twee compleet willekeurige voorbeelden; "van hard werken is nog nooit iemand doodgegaan, maar ik was ook niet van plan de eerste te worden" of "de hoogtepunten van m'n werk zijn de lunchpauze en naar huis gaan"
Xoxo
Mijn ex-collega
“Ik ben vandaag wat te laat, maar ter compensatie ga ik vanmiddag wat eerder weg.”quote:Op donderdag 3 september 2020 19:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Ik zet mij altijd voor de volle 50% in!"
90'squote:Op donderdag 3 september 2020 19:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Mijn twee favoriete radio-DJ's reunited op de radio met alleen maar 90s muziek. Ik ken slechtere donderdagavonden!
Wie? en Wie?quote:Op donderdag 3 september 2020 19:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Mijn twee favoriete radio-DJ's reunited op de radio met alleen maar 90s muziek. Ik ken slechtere donderdagavonden!
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Ik ben vandaag wat te laat, maar ter compensatie ga ik vanmiddag wat eerder weg.”
Welke radiozender?quote:Op donderdag 3 september 2020 19:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ekdom & Veenstra (niet per se in die volgorde)!
Hopelijk kan ik het later terug luisteren. Ik ga vanavond uit eten.quote:
Dat te laat overkwam me wel iets te vaak (vrijwel altijd) maar ging niet eerder wegquote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Ik ben vandaag wat te laat, maar ter compensatie ga ik vanmiddag wat eerder weg.”
Ik verwacht dat je 'm morgen op deze pagina gaat kunnen vinden!quote:Op donderdag 3 september 2020 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik het later terug luisteren. Ik ga vanavond uit eten.
Ekstra Weekendquote:Op donderdag 3 september 2020 19:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ekdom & Veenstra (niet per se in die volgorde)!
Thanks voor de linkquote:Op donderdag 3 september 2020 19:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je 'm morgen op deze pagina gaat kunnen vinden!
Wel dom jaquote:Op donderdag 3 september 2020 19:01 schreef Meke het volgende:
Even ongevraagd loopbaanadvies mensen; als je net nieuw bij een baan bent, post dan geen schijtlollige plaatjes over werken openbaar op Facebook![]()
Twee compleet willekeurige voorbeelden; "van hard werken is nog nooit iemand doodgegaan, maar ik was ook niet van plan de eerste te worden" of "de hoogtepunten van m'n werk zijn de lunchpauze en naar huis gaan"
Xoxo
Mijn ex-collega
Ik ken 'm meer als "Ik ben vanmorgen wat te laat, maar dat gaat me vanmiddag niet weer gebeuren"quote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Floor Jansen is al geweest, dus vast niet de moeite waard om te kijken.quote:
Ja de line up trekt mij ook niet zo. Ook geen Simone of Anneke.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Floor Jansen is al geweest, dus vast niet de moeite waard om te kijken.
Nee, ze kwamen er pas achter toen hij al ontslagen was, maar het paste wel goed in het plaatjequote:Op donderdag 3 september 2020 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel dom jaMaar is 'ie daarom ook echt ontslagen? Want dat zou ik dan weer wat overdreven vinden.
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Haaaa leuk dan mag ik ook weer klagen a la @:Meke over wielrennen
Het was mij nog niet opgevallenquote:
Klagenquote:Op donderdag 3 september 2020 19:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat ze zich inhoudt, of dat ze klaagt?
Ik weet niet wat ik moet denken van de bezetting dit jaarquote:
wie zijn er allemaal?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet denken van de bezetting dit jaar
Nee de klachten over jou gaan meestal ook via DMquote:
quote:
Word er ook niet heel warm van nee, maar wie weet zitten er toch wat leuke verrassingen tussen.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet denken van de bezetting dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Thanks! Ik ken alleen Stef Bos en Miss Montrealquote:
Milow ken je denk ik ook wel?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks! Ik ken alleen Stef Bos en Miss Montreal
zegt me niksquote:
Grappigquote:
Nooit van gehoord. En wie de f. zijn Susan & Freek, klinkt als een komisch duoquote:Op donderdag 3 september 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Grappig![]()
De meeste in deze groep hebben echt maar één of twee hits![]()
Die van Wulf;
Haha ik vind het juist een gristelijk duo klinkenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. En wie de f. zijn Susan & Freek, klinkt als een komisch duo
Ik denk dat het er meer aan ligt dat ik je sowieso nooit zie.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee de klachten over jou gaan meestal ook via DM
Ik vind het eigenlijk best leuke liedjes, maar dat mag je niet zeggen.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik vind het juist een gristelijk duo klinken![]()
Maar zij worden dus keihard uitgekotst door iedereen want superzoetsappig en hun grootste hit was een beetje gejatMaar sitekem zijn ze best oke
![]()
Susan en Freek niet kennen?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks! Ik ken alleen Stef Bos en Miss Montreal
Is ook weer zoquote:Op donderdag 3 september 2020 20:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er meer aan ligt dat ik je sowieso nooit zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |