Da's ook niet bestquote:Op donderdag 3 september 2020 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had al een pre-lunch dip.
Die is na de lunchonderbreking wel netjes doorgegaan naar een after-lunch dip.quote:
Het is je dag nietquote:Op donderdag 3 september 2020 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is na de lunchonderbreking wel netjes doorgegaan naar een after-lunch dip.
Je bent wel mooi consistent.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is na de lunchonderbreking wel netjes doorgegaan naar een after-lunch dip.
1 Dennis bier.... 2 Dennis bier....quote:Op donderdag 3 september 2020 13:37 schreef Strani het volgende:
Harry Vermeegen stond net achter me bij de kassa
vroeg je z'n handtekening?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:37 schreef Strani het volgende:
Juistquote:Op donderdag 3 september 2020 13:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
1 Dennis bier.... 2 Dennis bier....
Nee ik behield m'n pokerfacequote:
Neem een zeehond. Opgelost, slotjequote:Op donderdag 3 september 2020 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het past niet in het Nederlandse klimaat.
Wat een vent was datquote:Op donderdag 3 september 2020 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist
[..]
Nee ik behield m'n pokerface
quote:Op donderdag 3 september 2020 12:30 schreef koffieleuk het volgende:
Eigenlijk bugel, maar heb wel een paar jaar trompet gespeeld dus dat komt wel goed
.
Het FOK! ESF orkestquote:Op donderdag 3 september 2020 12:35 schreef molloot200 het volgende:
Trompet en bugel zitten inderdaad niet zo ver van elkaar af.
Ik heb eerder 9 jaar trompet gespeeld en speel nu 3 jaar hoorn. Is wel net iets anders maar qua noten lezen en ventielen is het natuurlijk wel hetzelfde.
En ondanks dat heb ik toch al heel wat gedaan, al voelt het niet zo.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 13:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Het FOK! ESF orkestIk drum let's make some music!
Heb je ook een foto?quote:Op donderdag 3 september 2020 14:00 schreef Arizona het volgende:
Ik heb heel hard gewerkt en nu zit mijn hoofd vol. Even wat anders doen.
Ik werk aan de eettafel vandaag. De kat ligt wéér in de stoel naast mij te slapen. Lekker lui beest
Wel heel gezellig zo
Oeh, dit avontuur gaan wij niet meer overtreffenquote:Op donderdag 3 september 2020 13:37 schreef Strani het volgende:
waar zit zo'n fotoboek? ik was benieuwdquote:Op donderdag 3 september 2020 14:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb er net eentje in mijn Fotoboek bijgezet, heb weer ruzie met imgur
Fotoboek van Arizonaquote:Op donderdag 3 september 2020 14:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
waar zit zo'n fotoboek? ik was benieuwd
ohhh het ging over de kat. Ik dacht dat je een eettafel aan het maken wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |