quote:Op donderdag 3 september 2020 12:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat is zeker wel lastig, maar daar wordt aan gewerkt. Ben wel lid van de studievereniging, en van zowel de faculteit en de studie is er een actieve Discord
+ ik ga nog waarschijnlijk turnen en ergens trompet spelen
Eigenlijk bugel, maar heb wel een paar jaar trompet gespeeld dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 3 september 2020 12:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]Speel jij ook trompet?
Wat fijn dat jullie met Discord werken. Hier loopt het per vak langs elkaar heen, ik word daar zelf helemaal gek van. De docenten zijn zelf ook nog niet helemaal erop ingesteld en weten zelf ook nog niet zo goed wat het beste werkt voor hen. Heel frustrerend soms
Trompet en bugel zitten inderdaad niet zo ver van elkaar af.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Eigenlijk bugel, maar heb wel een paar jaar trompet gespeeld dus dat komt wel goed
Discord is wel voor en door studenten. Docenten hier moeten ook nog een beetje settelen, wat af en toe wel irritant is ja.
Moet je wel warme fristi drinkenquote:Op donderdag 3 september 2020 12:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat is zeker wel lastig, maar daar wordt aan gewerkt. Ben wel lid van de studievereniging, en van zowel de faculteit en de studie is er een actieve Discord
+ ik ga nog waarschijnlijk turnen/volleyballen en ergens trompet spelen
Tuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa maar dat is iets heel anders!
Goed om te weten. Straks maar opzetten dan.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:18 schreef Cyan9 het volgende:
Voor de liefhebbers, de tour is van start. NOS is er vanaf 13:15 bij.
Daarom moet ik geen hond hebben.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:43 schreef Mandy040986 het volgende:
Natgeregend tijdens het uitlaten van de hond.
Het hoort er een beetje bij.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom moet ik geen hond hebben.
Het past niet in het Nederlandse klimaat.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Het hoort er een beetje bij.
Er is zowaar een kopgroep.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed om te weten. Straks maar opzetten dan.
Inmiddels niet meer nee.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het past niet in het Nederlandse klimaat.
huehue natquote:Op donderdag 3 september 2020 12:43 schreef Mandy040986 het volgende:
Heeft ie weer een mooie boomstam meegesleept?quote:Op donderdag 3 september 2020 12:43 schreef Mandy040986 het volgende:
quote:
Altijd.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft ie weer een mooie boomstam meegesleept?
Finish berg op, serieuze listige klimmetjes, kopgroep van 8 man op zo'n 5 minuten nu, ik zou kijken.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:04 schreef Em31 het volgende:
Kan het een leuke etappe worden vandaag?
Dat klinkt inderdaad de moeite waardquote:Op donderdag 3 september 2020 13:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Finish berg op, serieuze listige klimmetjes, kopgroep van 8 man op zo'n 5 minuten nu, ik zou kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |