SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Maak niet uit.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:02 schreef Prisha het volgende:
Ben maar niet voor een Groot TT gegaan
Heyyy hoe is t met de hartslag?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maak niks uit
wie het kleine niet eert is het grote niet weerd
Sorry, ik zal niet meer ongevraagd 's nachts langskomen en vanuit de hoek van je slaapkamer kijken hoe je slaapt.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:44 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen. Vannacht gedroomd over inbrekers. Wakker geschrokken en daarna niet meer echt goed geslapen.![]()
ja gaat hard nu. Moet alweer de kerstverlichting aan aan als ik ga lopen buiten.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind alleen wel dat het alweer snel donker wordt.
Katquote:Op donderdag 3 september 2020 11:18 schreef koffieleuk het volgende:
Mijn online college was even tijdelijk onderbroken door een kat
Tot nu toe is het wel herhaling, maar dat is alsnog wel handigquote:Op donderdag 3 september 2020 11:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:koffieleuk wel interessante college?
Heb je nog enkel online les?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Tot nu toe is het wel herhaling, maar dat is alsnog wel handig
Waarover gaat de college?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Tot nu toe is het wel herhaling, maar dat is alsnog wel handig
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:18 schreef koffieleuk het volgende:
Mijn online college was even tijdelijk onderbroken door een kat
Inderdaad ja. Precies één (1) werkcollege is misschien fysiek.quote:
Kansrekening!quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn kat ligt op de stoel naast de mijne te slapen![]()
Goedemorgen allemaal! Druk druk druk hier.
ik heb een witte en een zwarte knikker...quote:Op donderdag 3 september 2020 11:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Precies één (1) werkcollege is misschien fysiek.
[..]
Kansrekening!
[..]
Doet het nog.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal niet meer ongevraagd 's nachts langskomen en vanuit de hoek van je slaapkamer kijken hoe je slaapt.
Weet je zeker dat het @Aoibhin niet was?quote:Op donderdag 3 september 2020 08:44 schreef ijs_beer het volgende: Goedemorgen. Vannacht gedroomd over inbrekers. Wakker geschrokken en daarna niet meer echt goed geslapen.
![]()
![]()
awwwquote:Op donderdag 3 september 2020 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eenzaamheid doet rare dingen met je.
Och arrem.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eenzaamheid doet rare dingen met je.
Ik breek nooit in!quote:Op donderdag 3 september 2020 11:39 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het @:Aoibhin niet was?
Jaaaaa maar dat is iets heel anders!quote:
AOIquote:Op donderdag 3 september 2020 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa maar dat is iets heel anders!
kansberekening, altijd 50%. wel of niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kansrekening is van de enigste onderdeel van statistiek waar ik niet goed in was
goed, en daar?quote:
HAAGSquote:
Op statistiek na, verder wel interessant de colleges? Oftewel, denk je dat je een goede keuze hebt gemaakt qua studie?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Precies één (1) werkcollege is misschien fysiek.
[..]
Kansrekening!
[..]
Zekerquote:Op donderdag 3 september 2020 12:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op statistiek na, verder wel interessant de colleges? Oftewel, denk je dat je een goede keuze hebt gemaakt qua studie?
Waarom moet je een vak laten vallen dan?quote:Op donderdag 3 september 2020 12:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zeker
Moet eigenlijk nog een vak laten vallen maar het is allemaal te interessant
Ben je weer terug nu het regent?quote:Op donderdag 3 september 2020 12:10 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha zie nu pas dat ik in de signature van @:ijs_beer sta
Weet nietquote:Op donderdag 3 september 2020 12:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben je weer terug nu het regent?
Denk dat het anders niet haalbaar wordt! Heb in eerste instantie voor iets teveel vakken ingeschreven, om van alles een beetje te proevenquote:Op donderdag 3 september 2020 12:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom moet je een vak laten vallen dan?
Zo is het maar netquote:Op donderdag 3 september 2020 12:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet nietBen terug als ik er zin in heb.
Ah zo. Ja, je kan het altijd proberen. Wordt het misschien lastiger, en als het niet lukt kan je het eventueel volgend jaar opnieuw proberen?quote:Op donderdag 3 september 2020 12:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk dat het anders niet haalbaar wordt! Heb in eerste instantie voor iets teveel vakken ingeschreven, om van alles een beetje te proeven
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 3 september 2020 12:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, je kan het altijd proberen. Wordt het misschien lastiger, en als het niet lukt kan je het eventueel volgend jaar opnieuw proberen?
Mooi om te horen wel dat je in ieder geval een goede keuze hebt gemaaktquote:
Dat is zeker wel lastig, maar daar wordt aan gewerkt. Ben wel lid van de studievereniging, en van zowel de faculteit en de studie is er een actieve Discordquote:Op donderdag 3 september 2020 12:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mooi om te horen wel dat je in ieder geval een goede keuze hebt gemaakt
En lijkt me best lastig dat je zo weinig fysiek onderwijs krijgt. Ik ken nu iedereen wel na die paar jaar, maar als je echt nieuw bent lijkt het me iets lastiger omdat je nog minder binding hebt etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |