Ik ken mijn Daves!quote:
Er was zo'n tweet van Rick toch dat ze het zouden proberen?quote:Op woensdag 2 september 2020 23:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee maar ik weet ook niet of in januari wel WIDM is dit jaar aangezien ze niet mochten reizen
Ik schaam mezelf ervoor dat ik deze songtekst herkenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Je moet blijven jumpen tot je sterretjes ziet
De een ziet ze gelijk en de ander ziet ze niet
Fijn!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou vooruit, morgen ben ik er wel weer![]()
![]()
Ja maar was die tweet niet een reis om uit te proberen op de tijd dat ze eigenlijk al de reis met z'n allen hadden moeten maken? Ik denk best dat er een seizoen zal komen hoor maar ik acht de kans ook realistisch dat die niet in januari zal startenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er was zo'n tweet van Rick toch dat ze het zouden proberen?
Later in het jaar is ook wel aannemelijk ja. De intentie was er wel om het te proberen voor volgend jaar, maar duidelijkheid is er niet. Sindsdien geen updates meer geweest volgens mij.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja maar was die tweet niet een reis om uit te proberen op de tijd dat ze eigenlijk al de reis met z'n allen hadden moeten maken? Ik denk best dat er een seizoen zal komen hoor maar ik acht de kans ook realistisch dat die niet in januari zal starten
We'll see! Op zich is met zo'n speciaal seizoen in het najaar ook de WIDM-honger voor begin 2021 al wel wat gestildquote:Op donderdag 3 september 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Later in het jaar is ook wel aannemelijk ja. De intentie was er wel om het te proberen voor volgend jaar, maar duidelijkheid is er niet. Sindsdien geen updates meer geweest volgens mij.
Ja maar als we daarna ANDERHALF jaar moeten wachtenquote:Op donderdag 3 september 2020 00:03 schreef Moira het volgende:
[..]
We'll see! Op zich is met zo'n speciaal seizoen in het najaar ook de WIDM-honger voor begin 2021 al wel wat gestild
Ik denk dat ze 2021 nog in de zomer doen en dan 2022 weer in het voorjaarquote:Op donderdag 3 september 2020 00:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar als we daarna ANDERHALF jaar moeten wachten
Ik sla heul geen paardenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen kan je beter tegen @:prisha maken. Die begrijpt het.
Kijk mensen, zo kan het ookquote:Momo
02-09 23:53
Gefrituurde aardappelreepjes met witte saus op basis van olie en eidooiers
Maar kan je TFP dan nog wel schaakmat zetten? Ik heb er ook geen verstand vanquote:
quote:
Dan doe ik gewoon een korte rokade.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar kan je TFP dan nog wel schaakmat zetten? Ik heb er ook geen verstand van
Waarschijnlijk verstandiger dan een rolladequote:Op donderdag 3 september 2020 00:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon een korte rokade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |