Oh nee ik vind het fijn dat je het deeltquote:Op woensdag 2 september 2020 23:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ik je aan het stalken ben vandaag. Maar je wilt niet (of misschien juist wel) weten wat de ESF`ers van WIDM vinden
Ja halloooo jij zat me nog uit te voeteren dat ik alleen de finish wilde kijken!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tour vergelijkingen vraag je maar aan mensen die er verstand van hebben.
Kalisperma!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat ligt imo vooral aan Paul de Leeuw
Op welke plek je ook staat, je blijft de ESF prinsesquote:
Wij ook van jouquote:Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh nee ik vind het fijn dat je het deeltESF
Mensen uit de ESF SC
Mensen uit ESF die ook in MOL posten
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil in het nieuwe seizoen wel weer wat meer in MOL komen kijkenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh nee ik vind het fijn dat je het deeltESF
Mensen uit de ESF SC
Mensen uit ESF die ook in MOL posten
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan niet? Dat zullen we volgend jaar vanzelf wel zienquote:Op woensdag 2 september 2020 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar de mooiste kleur van allemaal, dat is nog steeds oranje.
En kampioen op Wembley, hé Nederland dat kan je (niet, red. )
quote:Op woensdag 2 september 2020 23:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op welke plek je ook staat, je blijft de ESF prinses
Dat was @Strani , ik was het slechts met hem eens.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooo jij zat me nog uit te voeteren dat ik alleen de finish wilde kijken!
Leuke anekdote:quote:Op woensdag 2 september 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh deze!![]()
![]()
![]()
![]()
Nog op gestemd voor Top 2000 vorig jaar
En dan specifiek deze versie
Gezelligquote:Op woensdag 2 september 2020 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wil in het nieuwe seizoen wel weer wat meer in MOL komen kijkenIk heb vorig seizoen eigenlijk alleen gepost in de jubileumtopics
In 1996, toen we nog via de kabel tv keken, kon het nietquote:Op woensdag 2 september 2020 23:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat kan niet? Dat zullen we volgend jaar vanzelf wel zien
Is Alderliefste zijn achternaam? Ik dacht een artiestennaam. Mooie achternaam welquote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Leuke anekdote:
Die zanger, Gerard Alderliefste heeft trouwens nog college gegeven aan een vriendin van me, hij is verslavingsarts en zij deed HBO-V in die richting.
Ja maar jij als blauwe hebt toch een voorbeeldfunctie he? Het openbaar eens zijn met anderen is het universeel eens zijn!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat was @:Strani , ik was het slechts met hem eens.
Precies! Werkt heel goed zo naast elkaar de twee seizoenenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Gezellig
Aoibhin zei ook al dat het juist wel handig uit komt dat ze een keer een seizoen wat later in het jaar hebben, zodat het niet in de weg zit met het NSF-seizoen
Ik denk bij het EK 1996 aan een hele andere kabelquote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In 1996, toen we nog via de kabel tv keken, kon het niet
Niks is erger dan Paul de Leeuwquote:Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat ligt imo vooral aan Paul de Leeuw
Zeker een mooie naam. Voor hetzelfde geld was het Gerard Scheurwater of Gerard Kreukniet geweest.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is Alderliefste zijn achternaam? Ik dacht een artiestennaam. Mooie achternaam wel
Ja, dan hoef je niet lang te zoeken naar een artiestennaamquote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is Alderliefste zijn achternaam? Ik dacht een artiestennaam. Mooie achternaam wel
Ohh wat tof dat je dan ineens mensen zomaar ergens tegenkomt in een heel andere settingquote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Leuke anekdote:
Die zanger, Gerard Alderliefste heeft trouwens nog college gegeven aan een vriendin van me, hij is verslavingsarts en zij deed HBO-V in die richting.
Ik dacht ECHT dat ik weinig posts hadquote:Op woensdag 2 september 2020 23:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat @:Meke deze maand inderdaad rustig begonnen is.
Ik dacht, ik verwerk het subtielquote:Op woensdag 2 september 2020 23:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk bij het EK 1996 aan een hele andere kabel
quote:Op woensdag 2 september 2020 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon de stoterstangen goed smeren.
Ja dan zou ik het ook wel wetenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je niet lang te zoeken naar een artiestennaam
Trusten!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik duik het bed in, morgen weer vroeg voor de laptop voor een livecollege
*bouwt Koen weer op*quote:Op woensdag 2 september 2020 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Je gaat het niet geloven maar ik stort in
Het was dan ook wel een hele goede mening.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar jij als blauwe hebt toch een voorbeeldfunctie he? Het openbaar eens zijn met anderen is het universeel eens zijn!
Ik kan je moeilijk de ESF queen noemen, want dat is Greysquote:
Wel aan het NK, daar werd ze 3e (en heb haar daarmee gefeliciteerd).quote:Op woensdag 2 september 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh wat tof dat je dan ineens mensen zomaar ergens tegenkomt in een heel andere settingLeuk!
Deed trouwens Anouska Koster niet mee aan La Course (jij kende haar toch?)?
Vlak terrein is voor een niet-kenner gewoon niet zo boeiend. Tenzij er gefinisht wordt.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was dan ook wel een hele goede mening.
UITERAARDquote:Op woensdag 2 september 2020 23:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan je moeilijk de ESF queen noemen, want dat is Greys
Trusten voor zo!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:34 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga ook onder de wol, het is al weer veel te laat.
Technisch gezien was het bijna nooit vlak.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vlak terrein is voor een niet-kenner gewoon niet zo boeiend. Tenzij er gefinisht wordt.
Jaaa La Course heb ik wel helemaal gevolgdquote:Op woensdag 2 september 2020 23:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel aan het NK, daar werd ze 3e (en heb haar daarmee gefeliciteerd).
La Course volgens mij niet, heb het er niet meer over gehad eigenlijk
Weet wel dat Anna van der Breggen die ook op haar naam heeft geschreven (net als het NK).
Dat is wel heel drastisch Koen!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Het grote vertrekken, ik ga er ook een einde aan maken
Ja mierenneuker, gewoon minder bergen en minder op en neer, en gewoon minder, nja, ups en downs!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Technisch gezien was het bijna nooit vlak.
Als ze zelf maar niet valtquote:Op woensdag 2 september 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa La Course heb ik wel helemaal gevolgd
En dacht echt even de naam Anouska te hebben horen vallen, maar misschien dat het dan een andere was ofzo
Volgens mij niet! Als ze het was, danquote:Op woensdag 2 september 2020 23:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ze zelf maar niet valt(is ze nogal bedreven in gebleken)
Nah, volgens mij reed ze niet mee.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij niet! Als ze het was, dan
@Davequote:Op woensdag 2 september 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja mierenneuker, gewoon minder bergen en minder op en neer, en gewoon minder, nja, ups en downs!
Nee maar ik weet ook niet of in januari wel WIDM is dit jaar aangezien ze niet mochten reizenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies! Werkt heel goed zo naast elkaar de twee seizoenenEn voor de verandering in januari ook waarschijnlijk geen seizoen tíjdens de NSFs
Je moet blijven jumpen tot je sterretjes zietquote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hé
Hé
Héeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ken mijn Daves!quote:
Er was zo'n tweet van Rick toch dat ze het zouden proberen?quote:Op woensdag 2 september 2020 23:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee maar ik weet ook niet of in januari wel WIDM is dit jaar aangezien ze niet mochten reizen
Ik schaam mezelf ervoor dat ik deze songtekst herkenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Je moet blijven jumpen tot je sterretjes ziet
De een ziet ze gelijk en de ander ziet ze niet
Fijn!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou vooruit, morgen ben ik er wel weer![]()
![]()
Ja maar was die tweet niet een reis om uit te proberen op de tijd dat ze eigenlijk al de reis met z'n allen hadden moeten maken? Ik denk best dat er een seizoen zal komen hoor maar ik acht de kans ook realistisch dat die niet in januari zal startenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er was zo'n tweet van Rick toch dat ze het zouden proberen?
Later in het jaar is ook wel aannemelijk ja. De intentie was er wel om het te proberen voor volgend jaar, maar duidelijkheid is er niet. Sindsdien geen updates meer geweest volgens mij.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja maar was die tweet niet een reis om uit te proberen op de tijd dat ze eigenlijk al de reis met z'n allen hadden moeten maken? Ik denk best dat er een seizoen zal komen hoor maar ik acht de kans ook realistisch dat die niet in januari zal starten
We'll see! Op zich is met zo'n speciaal seizoen in het najaar ook de WIDM-honger voor begin 2021 al wel wat gestildquote:Op donderdag 3 september 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Later in het jaar is ook wel aannemelijk ja. De intentie was er wel om het te proberen voor volgend jaar, maar duidelijkheid is er niet. Sindsdien geen updates meer geweest volgens mij.
Ja maar als we daarna ANDERHALF jaar moeten wachtenquote:Op donderdag 3 september 2020 00:03 schreef Moira het volgende:
[..]
We'll see! Op zich is met zo'n speciaal seizoen in het najaar ook de WIDM-honger voor begin 2021 al wel wat gestild
Ik denk dat ze 2021 nog in de zomer doen en dan 2022 weer in het voorjaarquote:Op donderdag 3 september 2020 00:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar als we daarna ANDERHALF jaar moeten wachten
Ik sla heul geen paardenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen kan je beter tegen @:prisha maken. Die begrijpt het.
Kijk mensen, zo kan het ookquote:Momo
02-09 23:53
Gefrituurde aardappelreepjes met witte saus op basis van olie en eidooiers
Maar kan je TFP dan nog wel schaakmat zetten? Ik heb er ook geen verstand vanquote:
quote:
Dan doe ik gewoon een korte rokade.quote:Op donderdag 3 september 2020 00:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar kan je TFP dan nog wel schaakmat zetten? Ik heb er ook geen verstand van
Waarschijnlijk verstandiger dan een rolladequote:Op donderdag 3 september 2020 00:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon een korte rokade.
Het wordt pas echt luguber als je naar beneden loopt en je kamer is leeg.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:44 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen. Vannacht gedroomd over inbrekers. Wakker geschrokken en daarna niet meer echt goed geslapen.![]()
Ahh da's niet fijn Beertje, maar alles is okay nu!quote:Op donderdag 3 september 2020 08:44 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen. Vannacht gedroomd over inbrekers. Wakker geschrokken en daarna niet meer echt goed geslapen.![]()
Eentje net boven de knie. Goede keuzequote:Op donderdag 3 september 2020 00:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon een korte rokade.
Je bent jezelf echt niet meer Straniquote:Op donderdag 3 september 2020 09:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed plan!!![]()
WTF sinds wanneer ben ik ochtendploeg
Nee, of ja, ik ben een nieuwe Strani, een bétere Strani!quote:Op donderdag 3 september 2020 09:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je bent jezelf echt niet meer Strani
Als je een upgrade hebt gehad is het helemaal goed. Tijd om die plek 1 te bemachtigen deze maandquote:Op donderdag 3 september 2020 10:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, of ja, ik ben een nieuwe Strani, een bétere Strani!
There is only Onequote:Op donderdag 3 september 2020 10:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, of ja, ik ben een nieuwe Strani, een bétere Strani!
Oei nee dat gaat niet gebeuren! Sterker nog, ik sta alweer op m'n nieuwe vertrouwde vijfde plekquote:Op donderdag 3 september 2020 10:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je een upgrade hebt gehad is het helemaal goed. Tijd om die plek 1 te bemachtigen deze maand
dat voelt toch als thuiskomenquote:
Goed voor de tuinquote:Op donderdag 3 september 2020 10:16 schreef Prisha het volgende:
Het regent het regent de pannetjes worden nat
Goed voor alles. Ik zag al paddenstoelen gisteren! Krijg echt het herfst gevoel dan.quote:
ha ja doe je goedquote:
Moeilijk in de zin van heimwee?quote:Op donderdag 3 september 2020 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja doe je goed![]()
Ik zat er aan te denken binnenkort een paar afleveringen terug te kijken. Vind het wel moeilijk, maar heb er wel zin in eigenlijk.
Meer dat het een dingetje was waar mijn vader gek op was, en ondanks dat hij er al 10 jaar niet meer is, mis ik hem wel heel erg. Maar misschien is het juist dan goed.quote:
Herfst is mooiquote:
Geen ideequote:Op donderdag 3 september 2020 09:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed plan!!![]()
WTF sinds wanneer ben ik ochtendploeg
Ik ga ook voor de top5quote:Op donderdag 3 september 2020 10:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei nee dat gaat niet gebeuren! Sterker nog, ik sta alweer op m'n nieuwe vertrouwde vijfde plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |