Het wordt pas echt luguber als je naar beneden loopt en je kamer is leeg.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:44 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen. Vannacht gedroomd over inbrekers. Wakker geschrokken en daarna niet meer echt goed geslapen.![]()
Ahh da's niet fijn Beertje, maar alles is okay nu!quote:Op donderdag 3 september 2020 08:44 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen. Vannacht gedroomd over inbrekers. Wakker geschrokken en daarna niet meer echt goed geslapen.![]()
Eentje net boven de knie. Goede keuzequote:Op donderdag 3 september 2020 00:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon een korte rokade.
Je bent jezelf echt niet meer Straniquote:Op donderdag 3 september 2020 09:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed plan!!![]()
WTF sinds wanneer ben ik ochtendploeg
Nee, of ja, ik ben een nieuwe Strani, een bétere Strani!quote:Op donderdag 3 september 2020 09:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je bent jezelf echt niet meer Strani
Als je een upgrade hebt gehad is het helemaal goed. Tijd om die plek 1 te bemachtigen deze maandquote:Op donderdag 3 september 2020 10:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, of ja, ik ben een nieuwe Strani, een bétere Strani!
There is only Onequote:Op donderdag 3 september 2020 10:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, of ja, ik ben een nieuwe Strani, een bétere Strani!
Oei nee dat gaat niet gebeuren! Sterker nog, ik sta alweer op m'n nieuwe vertrouwde vijfde plekquote:Op donderdag 3 september 2020 10:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je een upgrade hebt gehad is het helemaal goed. Tijd om die plek 1 te bemachtigen deze maand
dat voelt toch als thuiskomenquote:
Goed voor de tuinquote:Op donderdag 3 september 2020 10:16 schreef Prisha het volgende:
Het regent het regent de pannetjes worden nat
Goed voor alles. Ik zag al paddenstoelen gisteren! Krijg echt het herfst gevoel dan.quote:
ha ja doe je goedquote:
Moeilijk in de zin van heimwee?quote:Op donderdag 3 september 2020 10:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja doe je goed![]()
Ik zat er aan te denken binnenkort een paar afleveringen terug te kijken. Vind het wel moeilijk, maar heb er wel zin in eigenlijk.
Meer dat het een dingetje was waar mijn vader gek op was, en ondanks dat hij er al 10 jaar niet meer is, mis ik hem wel heel erg. Maar misschien is het juist dan goed.quote:
Herfst is mooiquote:
Geen ideequote:Op donderdag 3 september 2020 09:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed plan!!![]()
WTF sinds wanneer ben ik ochtendploeg
Ik ga ook voor de top5quote:Op donderdag 3 september 2020 10:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei nee dat gaat niet gebeuren! Sterker nog, ik sta alweer op m'n nieuwe vertrouwde vijfde plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |