Mag wel hoor! Ik ga binnenkort toch weer zakken denk ikquote:Op woensdag 2 september 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik ga je echt niet passeren Meke
Oh jaquote:Op woensdag 2 september 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heeft Anouk ook nog gebruikt qua melodie later
Je kunt gewoon je spullen pakken!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoewel jij vaak gedreigd had weg te gaan.
Dacht ik, je speelt gewoon een spel.
Ik heb je aangehoord, maar niets gedaan.
En deze versie is ook zoveel beter dan die verkrachting van een jaar of wat terugquote:Op woensdag 2 september 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wat ziet het er allemaal lekker cheap en normaaltjes uitHeel verschil met de clips van nu
Ooooh wow deze ken ik nietquote:Op woensdag 2 september 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heeft Anouk ook nog gebruikt qua melodie later
Ho ho, waar ben ik dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Mag wel hoor! Ik ga binnenkort toch weer zakken denk ik
Mag het licht uit?quote:Op woensdag 2 september 2020 23:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ben misschien te laat geboren
Of in een land met ander licht
Ik weet nog dat ik dat nummer hoorde en echt dacht "WTF dat heb ik écht eerder gehoord, maar HOE HEET DAT NUMMER!?"quote:
Ik heb genoeg van al jouw makken!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kunt gewoon je spullen pakken!
Ja ik nu al ook. Ik zal niet de top 10 tot nu toe hebben denk ikquote:Op woensdag 2 september 2020 23:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Mag wel hoor! Ik ga binnenkort toch weer zakken denk ik
Had wel op "Sad Singalong Songs" gekund qua stijl...quote:Op woensdag 2 september 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooooh wow deze ken ik nietEn ik ben op zich wel fan van Anouk, ben benieuwd wat ze hiervan wist te maken
Het lijkt wel of ik je aan het stalken ben vandaag. Maar je wilt niet (of misschien juist wel) weten wat de ESF`ers van WIDM vindenquote:
Ja ik vind hem wel tof! Hier had ze ook echt toestemming voor gekregen; geen plagiaat ofzoquote:Op woensdag 2 september 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooooh wow deze ken ik nietEn ik ben op zich wel fan van Anouk, ben benieuwd wat ze hiervan wist te maken
Ik ship vanaf nu FredPrincequote:Op woensdag 2 september 2020 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mag het licht uit?
Als ik je in mijn armen sluit.
Er zijn zo veel nummers die dat aan is gedaan. Onderweg, Daar Gaat Ze.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En deze versie is ook zoveel beter dan die verkrachting van een jaar of wat terug
quote:Op woensdag 2 september 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dat nummer hoorde en echt dacht "WTF dat heb ik écht eerder gehoord, maar HOE HEET DAT NUMMER!?"
IK LEEF NIET MEER VOOR JOUquote:Op woensdag 2 september 2020 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van al jouw makken!
Nummer 1!quote:
1 school en 2 WIDMquote:Op woensdag 2 september 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik nu al ook. Ik zal niet de top 10 tot nu toe hebben denk ikIk ga weer even met nummer 1 focus op school. En nummer 2 op WIDM
Nee, grapje, dat kom ik gewoon hier in de SC bespreken
Vandaag is rood! Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart-wit...quote:Op woensdag 2 september 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
IK LEEF NIET MEER VOOR JOU
TETTEDUHDUHDUHH
Deze maand hèquote:Op woensdag 2 september 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
1 school en 2 WIDM
Gewaagde uitspraak
Tettuh?quote:Op woensdag 2 september 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
IK LEEF NIET MEER VOOR JOU
TETTEDUHDUHDUHH
Ja had echt mooi gepast inderdaad!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Had wel op "Sad Singalong Songs" gekund qua stijl...
Ja, zeldzaam kansloos is dat.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er zijn zo veel nummers die dat aan is gedaan. Onderweg, Daar Gaat Ze.
Nieuwste voorbeeld is deze van Toen ik je zag.
Echt wat een gedrochtquote:Op woensdag 2 september 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh Mollie onder mijquote:Op woensdag 2 september 2020 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Nummer 1!
En dan kan Mollie nummer 2
Maar in de kleur van jouw lippen!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vandaag is rood! Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart-wit...
Maar de mooiste kleur van allemaal, dat is nog steeds oranje.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vandaag is rood! Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart-wit...
Jaquote:
En hebben kippen, hebben kippen lippen....quote:Op woensdag 2 september 2020 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar in de kleur van jouw lippen!
Damn dit is helemaal heiligschennisquote:Op woensdag 2 september 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik gok dat Strani dan weer gewoon op zijn oude vertrouwde plek terugkomt hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh Mollie onder mijBen benieuwd
Meke is een dieseltje.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat @:Meke deze maand inderdaad rustig begonnen is.
Wilde het al haast niet luisteren, maar mezelf toch gedwongen, omdat ik ook wel vind dat je niet iets kan afkraken wat je niet gezien/geluisterd hebtquote:Op woensdag 2 september 2020 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, een mooi klein intiem nummer van, en dan maak je er zo'n vreselijke "remix" van
Tour vergelijking graag!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat @:Meke deze maand inderdaad rustig begonnen is.
Oh naar dat wederzien kijk ik ook uit hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik gok dat Strani dan weer gewoon op zijn oude vertrouwde plek terugkomt hoor
Valt wel mee, gewoon de stoterstangen goed smeren.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op de één of andere manier klinkt dit fout
Ze geven alles ook net een andere titel hè.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wilde het al haast niet luisteren, maar mezelf toch gedwongen, omdat ik ook wel vind dat je niet iets kan afkraken wat je niet gezien/geluisterd hebt![]()
Maar nu kan ik dit niet meer onthoren
Ohhh deze!quote:
Het smeren van goede stangenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon de stoterstangen goed smeren.
Ja, gaaf hequote:Op woensdag 2 september 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh deze!![]()
![]()
![]()
![]()
Nog op gestemd voor Top 2000 vorig jaar
En dan specifiek deze versie
quote:Op woensdag 2 september 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tour vergelijkingen vraag je maar aan mensen die er verstand van hebben.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tour vergelijking graag!
Leer ik ook eens wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |