Ook dat nog!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en drie letters uit mijn username!
De koffers staan al buiten, de achterklep slaat dichtquote:Op woensdag 2 september 2020 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
Niemand weet waarom de zon nog schijnt
Ik zie jouw gezichtquote:
Het is wel over, maar nog niet voorbij!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De koffers staan al buiten, de achterklep slaat dicht
Flat earther spottedquote:Op woensdag 2 september 2020 23:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
Maar ik twijfel of ik nog wel echt naar binnen kanquote:Op woensdag 2 september 2020 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De koffers staan al buiten, de achterklep slaat dicht
Er lag een kaart met de groeten uit Rio!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We gingen op vakantie van het geld van ome Jan!
Het is hier binnen beter dan buiten.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ik twijfel of ik nog wel echt naar binnen kan
Fijn dat ze ook nog even het realisme benoemen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah bestandsnaam plaatje zegt meer over het doel
Rio, de Janeiro, Riooooohohohooooquote:Op woensdag 2 september 2020 23:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er lag een kaart met de groeten uit Rio!
Oh, die songtekst ken ik niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Fijn dat ze ook nog even het realisme benoemen.
@Davequote:Op woensdag 2 september 2020 23:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ik twijfel of ik nog wel echt naar binnen kan
Ik denk dat ik naar Malagaquote:Op woensdag 2 september 2020 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rio, de Janeiro, Riooooohohohoooo
You don't know me.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, die songtekst ken ik niet.
Ze krijgen een pak op hun donder!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rio, de Janeiro, Riooooohohohoooo
quote:Op woensdag 2 september 2020 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, die songtekst ken ik niet.
You don't fool me, she'll take you (you don't fool me) break you (you don't fool me) and break youquote:
Het is allang verleden tijdquote:Op woensdag 2 september 2020 23:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kent mijn stem niet, wie ik ben is wat je nu ziet.
Tot de grond, schudden met die kont van links naar rechts.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze krijgen een pak op hun donder!
Flat earther spottedquote:Op woensdag 2 september 2020 23:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
quote:Op woensdag 2 september 2020 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gebeurde dat maar wat meer met mijn curves
In b4 picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Het is al lang verleden tijdquote:Op woensdag 2 september 2020 23:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kent mijn stem niet, wie ik ben is wat je nu ziet.
Voor wie nog wil mee doen geef het duidelijk aan bij @Moiraquote:Op woensdag 2 september 2020 22:02 schreef Moira het volgende:
Iedereen in de app uitgenodigd en aan de OP toegevoegd!
Ik roep nog ff de algemene opmerking dat men het moet aangeven als je niet wil dat je app-username hier in de OP verschijnt!
Bij een paar ben ik er vanuit gegaan dat ik hem niet geheel of geheel niet erbij kon zetten op basis van de lijst van begin dit jaar, maar ik denk dat ik verder gewoon iedereen die DM't er zo in zet omdat ik er vanuit ga dat mensen het wel zeggen als ze het liever niet in de OP hebben staanVandaar dat ik het graag nog ff in de herhaling gooi voor de zekerheid.
Tis jammer van de zolder maar dat dak dat gaat erafquote:Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tot de grond, schudden met die kont van links naar rechts.
Voor mij geen slingers aan de wand. Geen diner geen restaurant.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is al lang verleden tijd
Dat je mijn verjaardag niet vergat
Tevens: Birgit Schuurman![]()
In de blote kont in de blote kont!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tot de grond, schudden met die kont van links naar rechts.
quote:Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet jij maar een keer naar Jitsi komenquote:
Héquote:Op woensdag 2 september 2020 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tis jammer van de zolder maar dat dak dat gaat eraf
Dat ik heel de wereld voor je wasquote:Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is van voor jouw tijdquote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik denk dat ik deze videoclip nog nooit gezien heb
Of een stijgende lijnquote:Op woensdag 2 september 2020 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb trouwens net even mijn eigen Fok!stats op zitten zoeken (want statistiekjes) en het blijkt dat ik sinds april steeds een beetje ben gestegen in de top
april 55
mei 23
juni 10
juli 5
augustus 3
Dus ik stel voor dat augustus de top van een parabool was en dat het nu weer langzaam bergafwaarts gaat.
Ik zeg ooooooeeeeehquote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hé
Hé
Héeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
De hele tent die wordt gemold!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tis jammer van de zolder maar dat dak dat gaat eraf
Ik wil ook zo’n broek met van die zakken aan de zijkant!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In de blote kont in de blote kont!
quote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik denk dat ik deze videoclip nog nooit gezien heb
Om de een of andere reden verwachtte ik dit antwoordquote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet jij maar een keer naar Jitsi komen
Ik waarschuw niet meer!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hé
Hé
Héeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ben misschien te laat geborenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ik heel de wereld voor je was
Heeft Anouk ook nog gebruikt qua melodie laterquote:
Een meet mag ook hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden verwachtte ik dit antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |