Tis jammer van de zolder maar dat dak dat gaat erafquote:Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tot de grond, schudden met die kont van links naar rechts.
Voor mij geen slingers aan de wand. Geen diner geen restaurant.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is al lang verleden tijd
Dat je mijn verjaardag niet vergat
Tevens: Birgit Schuurman![]()
In de blote kont in de blote kont!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tot de grond, schudden met die kont van links naar rechts.
quote:Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet jij maar een keer naar Jitsi komenquote:
Héquote:Op woensdag 2 september 2020 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tis jammer van de zolder maar dat dak dat gaat eraf
Dat ik heel de wereld voor je wasquote:Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is van voor jouw tijdquote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik denk dat ik deze videoclip nog nooit gezien heb
Of een stijgende lijnquote:Op woensdag 2 september 2020 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb trouwens net even mijn eigen Fok!stats op zitten zoeken (want statistiekjes) en het blijkt dat ik sinds april steeds een beetje ben gestegen in de top
april 55
mei 23
juni 10
juli 5
augustus 3
Dus ik stel voor dat augustus de top van een parabool was en dat het nu weer langzaam bergafwaarts gaat.
Ik zeg ooooooeeeeehquote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hé
Hé
Héeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
De hele tent die wordt gemold!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tis jammer van de zolder maar dat dak dat gaat eraf
Ik wil ook zo’n broek met van die zakken aan de zijkant!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In de blote kont in de blote kont!
quote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik denk dat ik deze videoclip nog nooit gezien heb
Om de een of andere reden verwachtte ik dit antwoordquote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet jij maar een keer naar Jitsi komen
Ik waarschuw niet meer!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hé
Hé
Héeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ben misschien te laat geborenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ik heel de wereld voor je was
Heeft Anouk ook nog gebruikt qua melodie laterquote:
Een meet mag ook hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden verwachtte ik dit antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |