Dit soort opmerkingen kan je beter tegen @Prisha maken. Die begrijpt het.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dame slaat paard, toren slaat terug.
Schaakmat...quote:Op woensdag 2 september 2020 22:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen kan je beter tegen @:prisha maken. Die begrijpt het.
Ja op Chrome doet ie het ook. Ik dacht ook dat m'n Firefox automatisch updatete, maar blijkbaar niet danquote:Op woensdag 2 september 2020 22:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze bedoelen vast dat je geen versie uit 2008 moet gebruiken
Chrome werkt hier iig goed met die site.
Ik zie een link met een paard!quote:Op woensdag 2 september 2020 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dame slaat paard, toren slaat terug.
Ik vraag het me al jaren af!quote:Op woensdag 2 september 2020 22:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wie wil die mooie prinses niet schaken
quote:
Die prins moet niet op een kat gaan zitten hoorquote:
Of een knappe poesquote:Op woensdag 2 september 2020 22:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
of knappe kat op de witte prins
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die prins moet niet op een kat gaan zitten hoorAfknapper!
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]Alleen maar pixelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind ik ook een afknapper!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Maar dat mutsje is tochquote:Op woensdag 2 september 2020 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alleen maar pixelsVind ik ook een afknapper!
Die zit er niet óp he?quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:01 schreef molloot200 het volgende:
RTL XL zegt bij mij: "In deze browser wordt RTL XL niet meer ondersteund. Probeer een andere zoals Chrome of Firefox". Ik gebruik nu Firefox
Daar wordt niet meer gefrommeldquote:Op woensdag 2 september 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik zag vandaag bij de overlijdensadvertenties in de plaatselijke krant in Dordrecht (Dordt Centraal) trouwens dat ons een Huig ontvallen is.![]()
@:aoibhin
Even op MyHeritage kijken of het mijn familielid betreft!quote:Op woensdag 2 september 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik zag vandaag bij de overlijdensadvertenties in de plaatselijke krant in Dordrecht (Dordt Centraal) trouwens dat ons een Huig ontvallen is.![]()
Heb jij Huigfamilie?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Even op MyHeritage kijken of het mijn familielid betreft!
Hmmm die krant ken ik niet... Scheelt dat ik al lang niet meer in Dordt woonquote:Op woensdag 2 september 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
Interessante graftekst: “uitgefrommeld”quote:Op woensdag 2 september 2020 22:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar wordt niet meer gefrommeld
Nee, ik eigenlijk ook niet. Maar ik werd erop gewezen omdat er een bekende tussen de familieberichten stond.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm die krant ken ik niet... Scheelt dat ik al lang niet meer in Dordt woon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |