Dat was het alleen geweest als je het juiste antwoord had gegeven.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Maar leuk om te horen dat ik onbedoeld grappig was
OHquote:Op woensdag 2 september 2020 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat was het alleen geweest als je het juiste antwoord had gegeven.
Tsja, als je het zo zegt...quote:Op woensdag 2 september 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ligt aan Bløf!
Wie vraagt er nou niet om mijn hand, maar wel om mijn vingers. Stelletje engnekken!
Zonder 1,5 meter en je schoonmoeder huggenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik wil net zo'n huwelijk als bij Grapperhaus.
Oh, nou dan wordt het hem niet prins!quote:Op woensdag 2 september 2020 21:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik wil net zo'n huwelijk als bij Grapperhaus.
Dit ship strandde snelquote:Op woensdag 2 september 2020 21:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tsja, als je het zo zegt...
Je bent inmiddels al aan zoveel mannen gekoppeld, de juiste zal er misschien wel tussen zitten,quote:
Hahaha wie weetquote:Op woensdag 2 september 2020 21:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent inmiddels al aan zoveel mannen gekoppeld, de juiste zal er misschien wel tussen zitten,
Of je knappe paard op de witte prins, maar dat zou ik dan wel verder stil houden als ik jou was.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je vindt ooit wel je witte prins op het knappe paard
Wie wil die mooie prinses niet schakenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dame slaat paard, toren slaat terug.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wie wil die mooie prinses niet schaken
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze bedoelen vast dat je geen versie uit 2008 moet gebruikenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:01 schreef molloot200 het volgende:
RTL XL zegt bij mij: "In deze browser wordt RTL XL niet meer ondersteund. Probeer een andere zoals Chrome of Firefox". Ik gebruik nu Firefox
Zeker!quote:Op woensdag 2 september 2020 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Of je knappe paard op de witte prins, maar dat zou ik dan wel verder stil houden als ik jou was.
Kattenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!En als het mij als kattenvrouwtje al lukt...
Huh, faalquote:Op woensdag 2 september 2020 22:01 schreef molloot200 het volgende:
RTL XL zegt bij mij: "In deze browser wordt RTL XL niet meer ondersteund. Probeer een andere zoals Chrome of Firefox". Ik gebruik nu Firefox
Knappe prins op witte katquote:Op woensdag 2 september 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Of je knappe paard op de witte prins, maar dat zou ik dan wel verder stil houden als ik jou was.
Hinnikquote:Op woensdag 2 september 2020 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
of knappe kat op de witte prinsquote:Op woensdag 2 september 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |