Maar dat ligt imo vooral aan Paul de Leeuwquote:Op woensdag 2 september 2020 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Une Belle Histoire hebben ze nog ernstiger verkracht.
Ja inderdaad, net iets anders uit de songtekst inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2020 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze geven alles ook net een andere titel hè.
Onderweg = Verleden tijd
Toen ik je zag = Mij niet eens gezien
Daar gaat ze = Nooit verdiend
Weet ook niet wat dat voor trend is
Oh nee ik vind het fijn dat je het deeltquote:Op woensdag 2 september 2020 23:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ik je aan het stalken ben vandaag. Maar je wilt niet (of misschien juist wel) weten wat de ESF`ers van WIDM vinden
Ja halloooo jij zat me nog uit te voeteren dat ik alleen de finish wilde kijken!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tour vergelijkingen vraag je maar aan mensen die er verstand van hebben.
Kalisperma!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat ligt imo vooral aan Paul de Leeuw
Op welke plek je ook staat, je blijft de ESF prinsesquote:
Wij ook van jouquote:Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh nee ik vind het fijn dat je het deeltESF
Mensen uit de ESF SC
Mensen uit ESF die ook in MOL posten
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil in het nieuwe seizoen wel weer wat meer in MOL komen kijkenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh nee ik vind het fijn dat je het deeltESF
Mensen uit de ESF SC
Mensen uit ESF die ook in MOL posten
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan niet? Dat zullen we volgend jaar vanzelf wel zienquote:Op woensdag 2 september 2020 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar de mooiste kleur van allemaal, dat is nog steeds oranje.
En kampioen op Wembley, hé Nederland dat kan je (niet, red. )
quote:Op woensdag 2 september 2020 23:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op welke plek je ook staat, je blijft de ESF prinses
Dat was @Strani , ik was het slechts met hem eens.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooo jij zat me nog uit te voeteren dat ik alleen de finish wilde kijken!
Leuke anekdote:quote:Op woensdag 2 september 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh deze!![]()
![]()
![]()
![]()
Nog op gestemd voor Top 2000 vorig jaar
En dan specifiek deze versie
Gezelligquote:Op woensdag 2 september 2020 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wil in het nieuwe seizoen wel weer wat meer in MOL komen kijkenIk heb vorig seizoen eigenlijk alleen gepost in de jubileumtopics
In 1996, toen we nog via de kabel tv keken, kon het nietquote:Op woensdag 2 september 2020 23:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat kan niet? Dat zullen we volgend jaar vanzelf wel zien
Is Alderliefste zijn achternaam? Ik dacht een artiestennaam. Mooie achternaam welquote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Leuke anekdote:
Die zanger, Gerard Alderliefste heeft trouwens nog college gegeven aan een vriendin van me, hij is verslavingsarts en zij deed HBO-V in die richting.
Ja maar jij als blauwe hebt toch een voorbeeldfunctie he? Het openbaar eens zijn met anderen is het universeel eens zijn!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat was @:Strani , ik was het slechts met hem eens.
Precies! Werkt heel goed zo naast elkaar de twee seizoenenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Gezellig
Aoibhin zei ook al dat het juist wel handig uit komt dat ze een keer een seizoen wat later in het jaar hebben, zodat het niet in de weg zit met het NSF-seizoen
Ik denk bij het EK 1996 aan een hele andere kabelquote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In 1996, toen we nog via de kabel tv keken, kon het niet
Niks is erger dan Paul de Leeuwquote:Op woensdag 2 september 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat ligt imo vooral aan Paul de Leeuw
Zeker een mooie naam. Voor hetzelfde geld was het Gerard Scheurwater of Gerard Kreukniet geweest.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is Alderliefste zijn achternaam? Ik dacht een artiestennaam. Mooie achternaam wel
Ja, dan hoef je niet lang te zoeken naar een artiestennaamquote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is Alderliefste zijn achternaam? Ik dacht een artiestennaam. Mooie achternaam wel
Ohh wat tof dat je dan ineens mensen zomaar ergens tegenkomt in een heel andere settingquote:Op woensdag 2 september 2020 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Leuke anekdote:
Die zanger, Gerard Alderliefste heeft trouwens nog college gegeven aan een vriendin van me, hij is verslavingsarts en zij deed HBO-V in die richting.
Ik dacht ECHT dat ik weinig posts hadquote:Op woensdag 2 september 2020 23:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie dat @:Meke deze maand inderdaad rustig begonnen is.
Ik dacht, ik verwerk het subtielquote:Op woensdag 2 september 2020 23:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk bij het EK 1996 aan een hele andere kabel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |