quote:Op woensdag 2 september 2020 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon de stoterstangen goed smeren.
Ja dan zou ik het ook wel wetenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je niet lang te zoeken naar een artiestennaam
Trusten!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik duik het bed in, morgen weer vroeg voor de laptop voor een livecollege
*bouwt Koen weer op*quote:Op woensdag 2 september 2020 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Je gaat het niet geloven maar ik stort in
Het was dan ook wel een hele goede mening.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar jij als blauwe hebt toch een voorbeeldfunctie he? Het openbaar eens zijn met anderen is het universeel eens zijn!
Ik kan je moeilijk de ESF queen noemen, want dat is Greysquote:
Wel aan het NK, daar werd ze 3e (en heb haar daarmee gefeliciteerd).quote:Op woensdag 2 september 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh wat tof dat je dan ineens mensen zomaar ergens tegenkomt in een heel andere settingLeuk!
Deed trouwens Anouska Koster niet mee aan La Course (jij kende haar toch?)?
Vlak terrein is voor een niet-kenner gewoon niet zo boeiend. Tenzij er gefinisht wordt.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was dan ook wel een hele goede mening.
UITERAARDquote:Op woensdag 2 september 2020 23:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan je moeilijk de ESF queen noemen, want dat is Greys
Trusten voor zo!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:34 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga ook onder de wol, het is al weer veel te laat.
Technisch gezien was het bijna nooit vlak.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vlak terrein is voor een niet-kenner gewoon niet zo boeiend. Tenzij er gefinisht wordt.
Jaaa La Course heb ik wel helemaal gevolgdquote:Op woensdag 2 september 2020 23:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel aan het NK, daar werd ze 3e (en heb haar daarmee gefeliciteerd).
La Course volgens mij niet, heb het er niet meer over gehad eigenlijk
Weet wel dat Anna van der Breggen die ook op haar naam heeft geschreven (net als het NK).
Dat is wel heel drastisch Koen!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Het grote vertrekken, ik ga er ook een einde aan maken
Ja mierenneuker, gewoon minder bergen en minder op en neer, en gewoon minder, nja, ups en downs!quote:Op woensdag 2 september 2020 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Technisch gezien was het bijna nooit vlak.
Als ze zelf maar niet valtquote:Op woensdag 2 september 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa La Course heb ik wel helemaal gevolgd
En dacht echt even de naam Anouska te hebben horen vallen, maar misschien dat het dan een andere was ofzo
Volgens mij niet! Als ze het was, danquote:Op woensdag 2 september 2020 23:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ze zelf maar niet valt(is ze nogal bedreven in gebleken)
Nah, volgens mij reed ze niet mee.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij niet! Als ze het was, dan
@Davequote:Op woensdag 2 september 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja mierenneuker, gewoon minder bergen en minder op en neer, en gewoon minder, nja, ups en downs!
Nee maar ik weet ook niet of in januari wel WIDM is dit jaar aangezien ze niet mochten reizenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Precies! Werkt heel goed zo naast elkaar de twee seizoenenEn voor de verandering in januari ook waarschijnlijk geen seizoen tíjdens de NSFs
Je moet blijven jumpen tot je sterretjes zietquote:Op woensdag 2 september 2020 23:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hé
Hé
Héeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |