Susan en Freek niet kennen?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks! Ik ken alleen Stef Bos en Miss Montreal
Is ook weer zoquote:Op donderdag 3 september 2020 20:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er meer aan ligt dat ik je sowieso nooit zie.
Beter goed gejat dan eh..quote:Op donderdag 3 september 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik vind het juist een gristelijk duo klinken![]()
Maar zij worden dus keihard uitgekotst door iedereen want superzoetsappig en hun grootste hit was een beetje gejatMaar sitekem zijn ze best oke
![]()
Ja dat vinden behoorlijk wat mensen, want ze scoren best lekkerquote:Op donderdag 3 september 2020 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best leuke liedjes, maar dat mag je niet zeggen.
Haha preciesquote:Op donderdag 3 september 2020 20:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan eh..
Ik ken die mensen allemaal nietquote:Op donderdag 3 september 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik vind het juist een gristelijk duo klinken![]()
Maar zij worden dus keihard uitgekotst door iedereen want superzoetsappig en hun grootste hit was een beetje gejatMaar sitekem zijn ze best oke
![]()
Die tweede ken ik niet (nog niet gehoord.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat vinden behoorlijk wat mensen, want ze scoren best lekker![]()
Ik vond weg van jou en nu de overkant allebei leuk![]()
En luister al dagen hun Spotify op repeat
Jammer dat Willeke al eens meedeed maar zou episch zijnquote:Op donderdag 3 september 2020 20:16 schreef Meke het volgende:
Ik heb er ook wel zin in dat Merol een keer mee gaat doen aan De Beste ZangersEn dat dan een Willeke Alberti hou je bek en bef me gaat zingen
![]()
Operatie? Hoop niet ernstigquote:Op donderdag 3 september 2020 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Operatie van mijn vader is vervroegd naar morgen. Wel al om half 8 in het ziekenhuis zijn morgenochtend.![]()
Oh spannend! Wat voor operatie?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Operatie van mijn vader is vervroegd naar morgen. Wel al om half 8 in het ziekenhuis zijn morgenochtend.![]()
Nou dan ga je ze vanavond leren kennenquote:
Met Snellequote:Op donderdag 3 september 2020 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die tweede ken ik niet (nog niet gehoord.
Haha ja ik zat even zo'n soort type te bedenkenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jammer dat Willeke al eens meedeed maar zou episch zijn
quote:
Hij heeft galstenen van 2,5 cm, en dan gaan ze zijn gal verwijderen.quote:
Oh Snellequote:Op donderdag 3 september 2020 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Met Snelle![]()
Maarja die zit er dus niet in, en Weg van jou ook niet.
Is al in november opgenomen
Corry KINGquote:Op donderdag 3 september 2020 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik zat even zo'n soort type te bedenken![]()
Corrie King zou hem sowieso rocken![]()
Zij was zó tof ook in Robinson
Oké gelukkig niet heel heftig! Maar nog steeds wel spannendquote:Op donderdag 3 september 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft galstenen van 2,5 cm, en dan gaan ze zijn gal verwijderen.
Oh die vind ik ook wel leukquote:
Ja echt hoorquote:
Oh die zijn naar. Ze doen het zeker laproscopisch?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
jaquote:Op donderdag 3 september 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt hoor![]()
![]()
Kut AishaMet haar kutnagels
Dit, Snelle is volgens mij echt een lieverdquote:Op donderdag 3 september 2020 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Liever 10x Snelle dan zo'n type als Boef
Ik denk dat we anders vanavond begonnen warenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
Goffer..ik mis het wel. Al waren het allemaal stomme BN'ners...normaliter was het nu aftellen geblazen. Miss gewoon vooral de gezelligheid van die topic
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat we anders vanavond begonnen waren
Hij is er de laatste week wel ziek door.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Oké gelukkig niet heel heftig! Maar nog steeds wel spannend
nee ook al nietquote:Op donderdag 3 september 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
Hee niks gehoord over dat ze NL vs BE nu als regulier seizoen uit gaan zenden, toch?
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh die zijn naar. Ze doen het zeker laproscopisch?
I knowquote:
Ja, ok. True.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Liever 10x Snelle dan zo'n type als Boef
Oh wel heftigquote:Op donderdag 3 september 2020 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is er de laatste week wel ziek door.
Succes en sterkte dan morgen..komt goedquote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
Goffer..ik mis het wel. Al waren het allemaal stomme BN'ners...normaliter was het nu aftellen geblazen. Miss gewoon vooral de gezelligheid van die topic
Nee maar die hebben we toch al gezienquote:
Een van de weinige huidige lichting NL zangers die ik wel kan waarderenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit, Snelle is volgens mij echt een lieverd
Hij is ziek van de pijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wel heftigIk dacht dat het vooral veel pijn was eigenlijk!
Zitten er wel meer leuke tussenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een van de weinige huidige lichting NL zangers die ik wel kan waarderen
Wat heb ik ermee te makenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar die hebben we toch al gezien
Met Koen![]()
Sneuquote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is ziek van de pijn.
De Koen monologenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar die hebben we toch al gezien
Met Koen![]()
Hey schatquote:
Alles!quote:
Zolang ze geen soort van rap doen of alleen bestaande nummers verkrachten is er wel een kansquote:
Vannacht ook braken, maar enkel wat slijm dat eruit kwam.quote:
en U en U en U en U!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Alles!
Weet je nog hoe fris je begon aan het seizoen?![]()
[ afbeelding ]
En hoe vies je eindigde?![]()
[ afbeelding ]
(Oh deze eilandraadWas echt m'n lievelings
)
Nee dat doet die Tabitha dus, die nu ook meedoet aan de Beste Zangersquote:Op donderdag 3 september 2020 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang ze geen soort van rap doen of alleen bestaande nummers verkrachten is er wel een kans
Oh ja, dat is Koenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Alles!
Weet je nog hoe fris je begon aan het seizoen?![]()
[ afbeelding ]
En hoe vies je eindigde?![]()
[ afbeelding ]
(Oh deze eilandraadWas echt m'n lievelings
)
Agossiequote:Op donderdag 3 september 2020 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vannacht ook braken, maar enkel wat slijm dat eruit kwam.
Hou op, nu wil ik het nog bijna gaan volgen ookquote:Op donderdag 3 september 2020 20:16 schreef Meke het volgende:
Ik heb er ook wel zin in dat Merol een keer mee gaat doen aan De Beste ZangersEn dat dan een Willeke Alberti hou je bek en bef me gaat zingen
![]()
Ja maar dat is nu dus nog nietquote:Op donderdag 3 september 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou op, nu wil ik het nog bijna gaan volgen ook
edit: ik gooi m onder de spoiler effe voor degenen die ER NL vs BE nog moeten kijken, hoewel dit niks weggeeft maar wel een mooi moment wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Gaafquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
mooiquote:
Dat blijft wel een van de meest onsympathieke deelnemers in het programmaquote:Op donderdag 3 september 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt hoor![]()
![]()
Kut AishaMet haar kutnagels
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
ik ook niet. Oh shit, Jobi moet het nog kijken en Dave ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Mijn tante heeft het ook gehad en daar is het niet helemaal goed gegaan de operatie, dus die heeft er nog wel veel last van. Maar volgens de dokter zou je prima zonder gal kunnen leven.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
AgossieWat zijn de verwachtingen? Is het dan meestal wel helemaal weer goed na zo'n operatie? Verwachten ze dat hij lang moet herstellen?
Ja, maar die zaten echt in het spel, dat voelde andersquote:Op donderdag 3 september 2020 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat blijft wel een van de meest onsympathieke deelnemers in het programmaAl konden Carl en John er in 2005 ook wat van
Fijn je te zienquote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook niet. Oh shit, Jobi moet het nog kijken en Dave ook
Ohh dan zorgt dat ook wel voor extra stress zeker?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn tante heeft het ook gehad en daar is het niet helemaal goed gegaan de operatie, dus die heeft er nog wel veel last van. Maar volgens de dokter zou je prima zonder gal kunnen leven.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:39 schreef Prisha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat laat ie niet merken.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh dan zorgt dat ook wel voor extra stress zeker?
De ESF specials heb ik uiteraard wel gekekenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu dus nog niet![]()
En volg je het nog niet?Vind het echt wel een programma voor jou
Tofquote:
ja ik heb plaatje ook even onder een spoiler geknald. Niet aan gedachtquote:Op donderdag 3 september 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Daarom zette ik het ook in spoiler
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een beeld van een maki sushi was.![]()
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook niet. Oh shit, Jobi moet het nog kijken en Dave ook
Is ook weer zoquote:Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De ESF specials heb ik uiteraard wel gekekenEn in het begin ook wel eens gevolgd
Maar weet niet... Is niet echt een programma waar ik speciaal voor in ga schakelen. Als er achteraf een tof optreden blijkt te zijn gegeven, is er altijd nog Youtube
Afgelopen paar jaar keek ik altijd wel maar ben er nu niet echt mee bezigquote:Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De ESF specials heb ik uiteraard wel gekekenEn in het begin ook wel eens gevolgd
Maar weet niet... Is niet echt een programma waar ik speciaal voor in ga schakelen. Als er achteraf een tof optreden blijkt te zijn gegeven, is er altijd nog Youtube
Geologie nerdquote:Op donderdag 3 september 2020 20:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Heb je hem met een reden? Of gewoon voor de mooi?
Haha een watquote:Op donderdag 3 september 2020 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een beeld van een maki sushi was.![]()
Nouja dan weet je nog nietsquote:Op donderdag 3 september 2020 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik heb plaatje ook even onder een spoiler geknald. Niet aan gedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ben je gek niet doen hoorquote:
Ojaquote:
Noouuu, denk dat je toch wel echt een rottige persoonlijkheid moet hebben om je zó in het spel te gedragenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar die zaten echt in het spel, dat voelde andersBij Aisha heb ik nog steeds het gevoel dat ze echt zo is
Speelt ook wel mee dat er soms wordt aangekondigd wat sommige kandidaten gaan zingen en dan denk ik "oh leuk, dat kijk ik daarna dan nog even speciaal terug!" of de artiest boeit me sowieso al niet, en dan hoef ik er niks van te kijkenquote:
KOENquote:
Ja is ook weer zoquote:Op donderdag 3 september 2020 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Noouuu, denk dat je toch wel echt een rottige persoonlijkheid moet hebben om je zó in het spel te gedragenIemand op een slinkse wijze het spel uitmikken is inderdaad onderdeel van het spel, maar dat was ook gewoon echt pestgedrag.
En nee Aisha lijkt me ook absoluut niet sympathiek
Haha, nou wil er toch wel een keer over mee willen pratenquote:
Ja maar dan word je ook nooit ín het programma verrastquote:Op donderdag 3 september 2020 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Speelt ook wel mee dat er soms wordt aangekondigd wat sommige kandidaten gaan zingen en dan denk ik "oh leuk, dat kijk ik daarna dan nog even speciaal terug!" of de artiest boeit me sowieso al niet, en dan hoef ik er niks van te kijken
Nee, dat vind ik allemaal onzin. Maar veel van die winkels hebben dat wel voor bepaalde "eigenschappen". Mocht het wel werken dan ben ik 1 stuk zen met mijn verzamelingquote:Op donderdag 3 september 2020 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
OjaMaar niet voor bijgeloof of iets?
Ja gewoon kijkenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, nou wil er toch wel een keer over mee willen praten
Ah mogen ze niet zingenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:47 schreef GeorgeM het volgende:
Geen tribunegeluiden tijdens de Nations League
Haha ja dat klopt, maar blijkbaar geef ik daar dan niet echt veel omquote:Op donderdag 3 september 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dan word je ook nooit ín het programma verrast
Ik had gehoopt dat het op tv zou komen dit najaar zodat jullie het op de "gewone" manier konden volgen. Maar ik vrees van niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, nou wil er toch wel een keer over mee willen praten
Haha ja daarom was ik ook wel benieuwd, maar vond dat al niet echt heeel erg iets voor jouquote:Op donderdag 3 september 2020 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik allemaal onzin. Maar veel van die winkels hebben dat wel voor bepaalde "eigenschappen". Mocht het wel werken dan ben ik 1 stuk zen met mijn verzameling
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee geen Videolandquote:Op donderdag 3 september 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja gewoon kijken![]()
Heb je al Videoland?
Ik verwacht het ook niet. Maar had wel echt heel mooi uitgekomen zo!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat het op tv zou komen dit najaar zodat jullie het op de "gewone" manier konden volgen. Maar ik vrees van niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |