Ik kom daar gewoon niet zo vaak meer, probleem opgelostquote:Op donderdag 3 september 2020 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou dat wordt rellenWe gaan je helpen
*juicht wat lullig met de wedstrijd meequote:Op donderdag 3 september 2020 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hee. Kunne gij nie efkes geluid regelen bij die Nations Liek? Dit is niks
Dit is wel ontzettend waarquote:Op donderdag 3 september 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Een stelletje watjes met een jasje, dasje en pilsje zouden wel willen dat ze iets van de maffia zouden kunnen verpesten. Eén dreigementje van Toni of Gino en ze plassen in hun broek.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 3 september 2020 21:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nouuuuu, wordt eigenlijk liever geen onderdeel van zo'n duidelijk christelijk duo, hoor
Gewoon vaker ESF kijkenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kom daar gewoon niet zo vaak meer, probleem opgelost![]()
Maar toch, elke keer als ik het te deum hoor
ZIJN ZIJ DAT? WAS DAT EEN GRISTELIJK PROGRAMMA?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Elly & Rikkert ken ik vooral hier van, toen ik nog een kleine Jobi was:
Ja dat doe ik op zich vaak genoeg, maar tóchquote:Op donderdag 3 september 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon vaker ESF kijkenDan ga je het met wat anders associëren
Oeh. Nou wil ik ‘t wetenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb maar een like gedaan want wat ik eigenlijk wilde zeggen durf zelfs ík niet met zo veel mods.
Hahahahaha ook jeugdsentiment voor jou dusquote:Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
ZIJN ZIJ DAT? WAS DAT EEN GRISTELIJK PROGRAMMA?!?!?!?!?!
🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
JA en JA.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
ZIJN ZIJ DAT? WAS DAT EEN GRISTELIJK PROGRAMMA?!?!?!?!?!
🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
Nóg eentje dan om het goed te makenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oeh. Nou wil ik ‘t weten![]()
Maar ik heb een like![]()
Geen mod te zien trouwensquote:Op donderdag 3 september 2020 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb maar een like gedaan want wat ik eigenlijk wilde zeggen durf zelfs ík niet met zo veel mods.
Jeeezus (hu hu hu)quote:Op donderdag 3 september 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahahaha ook jeugdsentiment voor jou dus![]()
Ja was christelijk, van de EO zelfs
Ja wist ik veel dat ze op een ark zaten johquote:Op donderdag 3 september 2020 21:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
JA en JA.
Ark had het toch al aardig weg moeten geven
VAKER MEKE!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat doe ik op zich vaak genoeg, maar tóch
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahahaha ook jeugdsentiment voor jou dus![]()
Ja was christelijk, van de EO zelfs
Straks ga je me nog vertellen dat dit ook christelijk isquote:Op donderdag 3 september 2020 21:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
JA en JA.
Ark had het toch al aardig weg moeten geven
Ja mama Jobiquote:
Ja. Dat werkt dus nietquote:Op donderdag 3 september 2020 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
*juicht wat lullig met de wedstrijd mee
Maak me nou niet bang joh!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn juist de gevaarlijkste momenten hè, als je ze niet kunt zien!
Little House on the Prairiequote:
quote:
Slaap lekker! Succes morgenquote:
Jeejquote:Op donderdag 3 september 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nóg eentje dan om het goed te maken
Trusten!quote:
Nee hoor, hier nietquote:Op donderdag 3 september 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn juist de gevaarlijkste momenten hè, als je ze niet kunt zien!
Hahahaha dat gifjequote:
In hun onschuld kwam het soms wel wat vreemd overquote:Op donderdag 3 september 2020 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha dat gifje![]()
Sowieso wel echt zo'n show ook die heel lief en gemoedelijk lijkt, maar ondertussen kwam er vaak echt weirde shit voorbij
Mja... nee.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. Dat werkt dus niet![]()
Jij zit toch in het sportwereldje? Kun je niet effe een m/v bellen?
Trusten!quote:
quote:
Ken je de dubbele aflevering Sylvia uit seizoen 8? Jemig hequote:Op donderdag 3 september 2020 21:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In hun onschuld kwam het soms wel wat vreemd over
Maar vond het wel spannend vroeger![]()
Haha, denk dat het in de 80's werd uitgezonden toen ik het gezien heb... dat is ehm... wel ff geledenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ken je de dubbele aflevering Sylvia uit seizoen 8? Jemig heWas een soort horror
Oehquote:Op donderdag 3 september 2020 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Zo vaat uit de vaatwasser en eenvoor me
Ohhhquote:Op donderdag 3 september 2020 21:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Haha, denk dat het in de 80's werd uitgezonden toen ik het gezien heb... dat is ehm... wel ff geleden
Is er al gejankt?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Dat was het dan weer met de beste zangers, redelijke aflevering, niet extreem hoogstaand
Nahh wel een rollende traanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |