Slaap lekker! Succes morgenquote:
Jeejquote:Op donderdag 3 september 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nóg eentje dan om het goed te maken
Trusten!quote:
Nee hoor, hier nietquote:Op donderdag 3 september 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zijn juist de gevaarlijkste momenten hè, als je ze niet kunt zien!
Hahahaha dat gifjequote:
In hun onschuld kwam het soms wel wat vreemd overquote:Op donderdag 3 september 2020 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha dat gifje![]()
Sowieso wel echt zo'n show ook die heel lief en gemoedelijk lijkt, maar ondertussen kwam er vaak echt weirde shit voorbij
Mja... nee.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. Dat werkt dus niet![]()
Jij zit toch in het sportwereldje? Kun je niet effe een m/v bellen?
Trusten!quote:
quote:
Ken je de dubbele aflevering Sylvia uit seizoen 8? Jemig hequote:Op donderdag 3 september 2020 21:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In hun onschuld kwam het soms wel wat vreemd over
Maar vond het wel spannend vroeger![]()
Haha, denk dat het in de 80's werd uitgezonden toen ik het gezien heb... dat is ehm... wel ff geledenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ken je de dubbele aflevering Sylvia uit seizoen 8? Jemig heWas een soort horror
Oehquote:Op donderdag 3 september 2020 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Zo vaat uit de vaatwasser en eenvoor me
Ohhhquote:Op donderdag 3 september 2020 21:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Haha, denk dat het in de 80's werd uitgezonden toen ik het gezien heb... dat is ehm... wel ff geleden
Is er al gejankt?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Dat was het dan weer met de beste zangers, redelijke aflevering, niet extreem hoogstaand
Nahh wel een rollende traanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |