SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Tiet?quote:
Nee was een combi van @Koen66 's tiet en wat Sanne Hans nu zingt in de Beste Zangersquote:Op donderdag 3 september 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
@:Meke is met d'r hoofd op het toetsenbord gevallen zie ik
Misschien een rare vraag, maar is het persé nodig om de gal te verwijderen? Of komt het anders steeds terug?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: [..] Mijn tante heeft het ook gehad en daar is het niet helemaal goed gegaan de operatie, dus die heeft er nog wel veel last van. Maar volgens de dokter zou je prima zonder gal kunnen leven.
Daar moet je je niet zo door laten beïnvloeden joh!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee was een combi van @:Koen66 's tiet en wat Sanne Hans nu zingt in de Beste Zangers
Turksquote:Op donderdag 3 september 2020 20:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit is wel de eerste Turkse TT in deze reeks denk ik?
Ik vond Mocro Mafia en de beide 'De Twaalf Van'-series ook erg de moeite waard.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je kunt zo een proefabo voor twee weken nemen. Dan heb je het ook wel uitgekeken denk ik
Arrizooooonaquote:Op donderdag 3 september 2020 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Waar is @:Arizona, kom ook in de grouphug!!
@koffieleuk inmiddels ook zelfsquote:Op donderdag 3 september 2020 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Waar is @:Arizona, kom ook in de grouphug!!
Ik heb alleen die eerste twaalf van gezienquote:Op donderdag 3 september 2020 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond Mocro Mafia en de beide 'De Twaalf Van'-series ook erg de moeite waard.
Zit zeker coooolaaa of kappesjinooo te drinkenquote:
Bijnaquote:Op donderdag 3 september 2020 20:53 schreef Prisha het volgende:
Als een platte kont kon praten moet ie het niet laten?
Oja dat is waarquote:Op donderdag 3 september 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:koffieleuk inmiddels ook zelfs
Foute Nederlandse films?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb alleen die eerste twaalf van gezienDie was tof inderdaad
![]()
En alle foute Nederlandse films![]()
En Younger!
Ah! De tweede was ook goed vond ikquote:Op donderdag 3 september 2020 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb alleen die eerste twaalf van gezienDie was tof inderdaad
![]()
En alle foute Nederlandse films![]()
En Younger!
En ik vraag me inmiddels af waarom ik de group hug waar ik toch geen deel van uit ga maken, zit te helpen uit te breidenquote:
Turks?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, bij nader inzien zou het ook een Nederlands dialect kunnen zijn
Het is gewoon onze subtiele manier om te zeggen dat België nog gewoon Nederlands is.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Zijn de Nederlanders op dat ze een Belg hebben toegevoegd
Galstenen in de galblaas kunnen leiden tot pijnklachten. Deze klachten kunnen een reden zijn om de galblaas te verwijderen (cholecystectomie). Vergruizen van galstenen of medicijnen om de galstenen op te laten lossen werken niet afdoende.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar is het persé nodig om de gal te verwijderen? Of komt het anders steeds terug?
Ja, allemaal van die chickflicksquote:
Ja Mocro Mafia weet ik niet of ik dat chill vind om in m'n eentje te kijkenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! De tweede was ook goed vond ik
En Mocro Mafia is echt heel heel goed.
Wij Friezen voelen ons altijd wat verheven boven anderen omdat onze taal wel een taal is en de rest slechts een dialect.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot je mij gezien hebtquote:Op donderdag 3 september 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Die Suzan heeft ook weinig aantrekkelijks
Ah zo, dank!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Galstenen in de galblaas kunnen leiden tot pijnklachten. Deze klachten kunnen een reden zijn om de galblaas te verwijderen (cholecystectomie). Vergruizen van galstenen of medicijnen om de galstenen op te laten lossen werken niet afdoende.
Het verwijderen van de galblaas heeft geen gevolgen voor uw dagelijks leven en een dieetaanpassing is niet nodig.
Je bevestigt de stelling door echt extreem knap te zijn en Suzan echt nog slechter af te laten tekenen?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij gezien hebt
Die Freek ziet er best leuk uit.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Zijn ze een setje?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die Freek ziet er best leuk uit.
Ze doet me een beetje denken aan Stacey Rookhuizen.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Nee johquote:Op donderdag 3 september 2020 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Je bevestigt de stelling door echt extreem knap te zijn en Suzan echt nog slechter af te laten tekenen?
Ja toch?quote:
Ja al sinds hun twaalfde ofzoquote:
Wie was dat ook alweer?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze doet me een beetje denken aan Stacey Rookhuizen.
Zolang jij zelf niet van plan bent om er deel van uit te gaan maken valt het wel mee!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Mocro Mafia weet ik niet of ik dat chill vind om in m'n eentje te kijken
quote:
quote:
Nee dat niet, maar het kan wel in m'n hoofd blijven zwevenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang jij zelf niet van plan bent om er deel van uit te gaan maken valt het wel mee!
Ik kan me zo snel maar 1 martelscene herinneren en die viel op zich ook nog wel een beetje mee.
Alleen met kaas?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik vind haar niet lelijk, beetje skinny maar dat is wel op te lossen met veel kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |