DEFCON BIER! DE DREUGTE NADERT!quote:
Niet meer vroeg naar bed gaanquote:Op vrijdag 4 september 2020 05:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren expres redelijk vroeg naar bed gegaan, zodat ik vandaag eens wel met de wekker uit bed kan komen. Lig ik nu al vanaf 4 uur wakker.
Sterkte voor je vaderquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vader afgeleverd bij het ziekenhuis. Om 9 uur heeft hij de kijkoperatie (indien het te troebel is, dan maken ze een snee) en in principe moet ie dan een nachtje blijven.
Sterktequote:Op vrijdag 4 september 2020 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vader afgeleverd bij het ziekenhuis. Om 9 uur heeft hij de kijkoperatie (indien het te troebel is, dan maken ze een snee) en in principe moet ie dan een nachtje blijven.
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet het topic nog bijlezen, maar gaat het weer Meke? Ik keek net naar de topictitel en vraag me af of je een beroerte hebt gehad.![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Doar bin ik!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Waar is @:Arizona, kom ook in de grouphug!!
Sterkte met je vader!quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Waar is @:Arizona, kom ook in de grouphug!!
Kennersquote:
Bij m'n ouders hadden ze ook al zielige videoclips gemaakt eroverquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
In mijn woonplaats komt komend jaar geen carnavalsoptocht, is besloten. Denk een heel wijs besluit. Maar dan lees je op feesboek weer allemaal mensen die het een samenzwering noemen![]()
Of: "het gaat niet om Corona, het gaat om cultuur vernietigen door communisten"
Dat soort reactiesquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
In mijn woonplaats komt komend jaar geen carnavalsoptocht, is besloten. Denk een heel wijs besluit. Maar dan lees je op feesboek weer allemaal mensen die het een samenzwering noemen![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij m'n ouders hadden ze ook al zielige videoclips gemaakt erover![]()
En ook geen gala etc
Ik moest dan wel weer een beetje gniffelen om "Dan maar Grapperhaus als stadsprins" @quote:
Het Rode gevaar dreigt overalquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:58 schreef Arizona het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |