Dit was zo fantastisch.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat dit ook christelijk is
DIT KAN NIET WAAR ZIJNquote:Op donderdag 3 september 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
Ik hoor net dat Friesland ook katholieke inwoners heeft
Bron?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja de bron was op zich redelijk betrouwbaar!
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgende keer even je eigen mening verzinnen alsjeblieft
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Werenfriduskerk_(Workum)quote:
Heb ooit een vormsel bijgewoond in Leeuwardenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
Ik hoor net dat Friesland ook katholieke inwoners heeft
Nog geen nieuwe duurt te lang dusquote:Op donderdag 3 september 2020 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Dat was het dan weer met de beste zangers, redelijke aflevering, niet extreem hoogstaand
Nee die plannen ze ook voor ergens halverwege meestalquote:
Jezus... 'Kanjermonument'quote:Op donderdag 3 september 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Werenfriduskerk_(Workum)
Maar deze ligt wel aan de rand van de stad, de Protestantse ligt natuurlijk in het midden
Ik moest vooral lachen om dat 'verzin je eigen mening alsjeblieft'quote:Op donderdag 3 september 2020 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij geniet er altijd wel héél erg van als iemand mij op m'n plaats zet hè
Ik ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 3 september 2020 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen om dat 'verzin je eigen mening alsjeblieft'![]()
én ik geniet ervan dat iemand jou op je plaats zet.
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus... 'Kanjermonument'![]()
Als je dat bent krijg je blijkbaar Kanjersubsidies.
Heldquote:Op donderdag 3 september 2020 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat hebben we allemaal te danken aan:
[ afbeelding ]
Het gaat ook voornamelijk om wat er creepy aan was; ik kan de plot wel omschrijvenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als begenadigd schrijfster moet je dat kunnen
Niet door mijquote:
JA EENSquote:
Top!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het gaat ook voornamelijk om wat er creepy aan was; ik kan de plot wel omschrijven![]()
Volgens mij was er nog een eng compilatiefilmpje van op Youtube, even zoeken!
Beste zangers?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Sommige programma's vraag je je af of ze voor of tijdens corona opgenomen zijn
Als er iemand kucht en de andere gasten beginnen zenuwachtig te lachen en te zweten dan weet je het.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Sommige programma's vraag je je af of ze voor of tijdens corona opgenomen zijn
Ja dat was duidelijk, maar ik bedoel Art Rooijakkers nu, ik zag iemand lopen met mondkapje, maar Art stond net wel erg dichtbij Yolanthequote:
Helderquote:Op donderdag 3 september 2020 21:55 schreef usagi414 het volgende:
Bij een TT in het Twents hoort dan ook een plaatje waar het nu ligt.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als er iemand kucht en de andere gasten beginnen zenuwachtig te lachen en te zweten dan weet je het.
Ik kan hem niet meer vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brave christelijke serie
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Wtf ze komen aardig dicht bij Utrecht nogquote:Op donderdag 3 september 2020 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay ik heb het gewoon van iemand gehoord die toevallig Friese mensen kent.
Ohh dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 3 september 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat was duidelijk, maar ik bedoel Art Rooijakkers nu, ik zag iemand lopen met mondkapje, maar Art stond net wel erg dichtbij Yolanthe
Oja dat was ergquote:Op donderdag 3 september 2020 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Prima gerectificeerd welquote:Op donderdag 3 september 2020 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Zekerquote:
Dan was dat mondkapje toevalquote:Op donderdag 3 september 2020 21:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh dat weet ik ook niet![]()
Met Jim vanavond toch? Is al wel even geleden opgenomen
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan hem niet meer vindenMaar dan voor nu even een korte synopsis:
Holy crapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brave christelijke serieStephen King heeft blijkbaar ook meegeschreven.
Ja maar maart/april is ook al even geledenquote:
Win-winquote:Op donderdag 3 september 2020 21:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen om dat 'verzin je eigen mening alsjeblieft'![]()
én ik geniet ervan dat iemand jou op je plaats zet.
Mooie beestjequote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Em31 het volgende:
Hahaha wat is dit nou weer
[ twitter ]
Is er eentje van de Fresh Prince ontsnapt?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Echt nooit geweten dat hier zóveel van die bedrijven zitten.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:03 schreef Momo het volgende:
Liever in Best rondlopen dan in een bontjas veranderen.
Ja dat was wel echt de ergste episode die ertussen zatquote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Holy crapStephen King heeft blijkbaar ook meegeschreven.
Da's nie' best.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
De meeste zitten wel in Brabant denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt nooit geweten dat hier zóveel van die bedrijven zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |