SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zal die 8% wel net gebeuren tijdens de race natuurlijk.
Dat gezicht is natuurlijk zo strak getrokken dat ze niet te lang kan glimlachen, want dat doet dan pijn.quote:
From outer spacequote:
Ik ben die plaatsen allemaal tegengekomen gisteravond!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Straks ga je zeggen dat je plaatsen als Siebengewald, Mechelen, Vijlen of Kuttingen Echt niet kent
Lekker man. Waar zit je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:18 schreef Kreator het volgende:
Ben wel gruwelijk nat nu. Net gezwommen. De zee is heerlijk hier.
Waterval bekeken vanmorgen. Nu lunchen. Thuglife.
Krijg zin om een dansje te doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
From outer space
I just walked in to find you here with that sad look upon your face
We kunnen uitsluiten dus dat de DDOS'er uit Zeeland komt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Grote storing Delta.Uit verschillende plaatsen in Zeeland komen meldingen binnen dat men geen internet en daarmee samenhangende diensten meer heeft.
Of is die ddos'er nu ook getroffen door geen internet en daarom werkt FOK! nu weer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We kunnen uitsluiten dus dat de DDOS'er uit Zeeland komt.
Gaat het nog wel goed met de Deltawerken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Grote storing Delta.Uit verschillende plaatsen in Zeeland komen meldingen binnen dat men geen internet en daarmee samenhangende diensten meer heeft.
Die hebben ook wel wat onderhoud nodig. Vooral de Zeelandbrug is in slechte staat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Gaat het nog wel goed met de Deltawerken?
Zegt mij ook niks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:39 schreef H_T het volgende:
Ik zie net op Twitter dat #Bommenberend trending is. Het blijkt vandaag het Groningens ontzet te zijn, daar had ik nog nooit van gehoord
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:39 schreef H_T het volgende:
Ik zie net op Twitter dat #Bommenberend trending is. Het blijkt vandaag het Groningens ontzet te zijn, daar had ik nog nooit van gehoord
Foei!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:39 schreef H_T het volgende:
Je zou zeggen dat dat wel belangrijk is, de deltawerken onderhouden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben ook wel wat onderhoud nodig. Vooral de Zeelandbrug is in slechte staat.
quote:
Kunnen jullie mij een spoedcursusje geven?quote:
Het is alleen even de vraag wie dat gaat betalen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dat wel belangrijk is, de deltawerken onderhouden.
Mexicoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is alleen even de vraag wie dat gaat betalen.
Met Groningens Ontzet of het Gronings Ontzet (ook: Achtentwintigsten en Bommen Berend genoemd) wordt gevierd dat de stad Groningen in het rampjaar 1672 het beleg door Bernhard von Galen, bisschop van Münster had doorstaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:45 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie mij een spoedcursusje geven?
M'n eerste gedachte was "Hoe kun je hier posten zonder internet?", dus zo slim ben ik niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier zitten allemaal slimme mensen toch?
Waarom heb ik geen internet meer, maar nog wel een verbinding met mijn werk. Ik had gedacht dat ie er ook wel uit zou klappen op het moment dat ik geen internet zou hebben.
KPN?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heb ik geen internet meer, maar nog wel een verbinding met mijn werk. Ik had gedacht dat ie er ook wel uit zou klappen op het moment dat ik geen internet zou hebben.
Via mobiel. Want de 4G+ van T-mobile werkt nog gewoon.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
M'n eerste gedachte was "Hoe kun je hier posten zonder internet?", dus zo slim ben ik niet.
Klinkt niet best!quote:
Ja dat bedacht ik me dus ook vrij snel, maar ik wilde toch even bewijzen dat ik niet zo heel slim ben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Via mobiel. Want de 4G+ van T-mobile werkt nog gewoon.
quote:
Grote storing bij Delta vandaag door heel de provincie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt niet best!
Ik weet wel dat KPN een paar rare storingen heeft vandaag. Maar daar heb je dus niets aan.
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me dus ook vrij snel, maar ik wilde toch even bewijzen dat ik niet zo heel slim ben.
Daar was ook geen twijfel over hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me dus ook vrij snel, maar ik wilde toch even bewijzen dat ik niet zo heel slim ben.
En dit.quote:
zit je op het signaal van iemand anders mee te liften? Of heb je je telefoon als hotspot aanstaan?quote:
Wanneer ik op het privé gedeelte van mijn laptop naar een internetpagina wil, lukt dat niet. Maar via de beveiligde verbinding met werk, kan ik gewoon normaal werken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:20 schreef Meke het volgende:
[..]
En dit.
Misschien heeft je werkomgeving wel een backup draaien die nog niet doorheeft dat er geen internet is?
Nee, mijn laptop heeft enkel verbinding via de kabel. Draadloze verbinding staat uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
zit je op het signaal van iemand anders mee te liften? Of heb je je telefoon als hotspot aanstaan?
Hij hoort daar weer te staan. In 2018 heeft Leeuwarden hem meegenomen als ludieke actie voor culturele hoofdstad 2018 Europaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:57 schreef Meridiaan het volgende:
T Peerd van oom Loeks is ook een Gronings begrip.
Echter ontvreemd in 2018 lees ik net.
En als je over dat wifi icoontje in je rechteronderhoek zweeft...wat zie je dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, mijn laptop heeft enkel verbinding via de kabel. Draadloze verbinding staat uitgeschakeld.
Je gewetenquote:
Uit staat er dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
En als je over dat wifi icoontje in je rechteronderhoek zweeft...wat zie je dan?
Maar is dat niet sowieso met een VPN dan? Mijn laptop zegt ook dat hij geen verbinding met mijn thuisnetwerk heeft, maar wel met de VPNquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer ik op het privé gedeelte van mijn laptop naar een internetpagina wil, lukt dat niet. Maar via de beveiligde verbinding met werk, kan ik gewoon normaal werken.
Ja dat staat er bij mij als ik over dat internet icoontje zweef of erop klik. Mijn werk Always VPN On en daaronder staat mijn eigen wifi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar is dat niet sowieso met een VPN dan? Mijn laptop zegt ook dat hij geen verbinding met mijn thuisnetwerk heeft, maar wel met de VPN
Ja, dat is via een soort Citrix-verbinding. Geen Citrix maar een andere, maar weet even niet meer welke. Maar ik moet voor het inloggen daar wel altijd naar een internetpagina gaan voordat ik er verbinding mee kan maken. Want als ik bij een klant ben heb ik ook eerst internet nodig om in te kunnen loggen. Of is dat dan enkel voor het inloggen benodigd en daarna niet meer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar is dat niet sowieso met een VPN dan? Mijn laptop zegt ook dat hij geen verbinding met mijn thuisnetwerk heeft, maar wel met de VPN
Serieus? Het klonk mij meer als een rare studentengrap in de oren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hij hoort daar weer te staan. In 2018 heeft Leeuwarden hem meegenomen als ludieke actie voor culturele hoofdstad 2018 Europa
Het kan zijn dat de DNS van je provider dienst weigert. Je hebt dan feitelijk nog wel internet, maar de TomTom van je provider kan je niet meer zeggen hoe je op fok.nl moet komen. De verbinding naar je werk gaat altijd met een vaste set coördinaten (IP-adres) en die weet je computer nog wel, dus hoeft hij niet aan de internet-TomTom te vragen hoe hij daar moet komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://nos.nl/l/2251883quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:33 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Serieus? Het klonk mij meer als een rare studentengrap in de oren.
Maar hij is nog niet terug dus.
Ja, dat zou wel kunnen inderdaad. Chrome gaf wel een dns fout inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de DNS van je provider dienst weigert. Je hebt dan feitelijk nog wel internet, maar de TomTom van je provider kan je niet meer zeggen hoe je op fok.nl moet komen. De verbinding naar je werk gaat altijd met een vaste set coördinaten (IP-adres) en die weet je computer nog wel, dus hoeft hij niet aan de internet-TomTom te vragen hoe hij daar moet komen.
Je kan eventueel een ping of tracert doen om dat te checken
Groningen is gewoon niet hetzelfde zo. Tijd om Leeuwarden te bestormen.quote:
Via command prompt kan je dan de volgende twee tests doen:quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel kunnen inderdaad. Chrome gaf wel een dns fout inderdaad.
Ik ben gewoon heel lui, dat is wat andersquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, dus dat betekent dat je niet bestaat.
quote:
Dat is geen verrassing.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel lui, dat is wat anders
I know, dat kan toch niet?!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan hadden we nu een MP die Willem Engel steunt
quote:
Echt ja, helemaal van het padje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
I know, dat kan toch niet?!![]()
Die Willem Engel vind ik maar een raar figuur
Zijn er al verdachten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:25 schreef Em31 het volgende:
Je bent toch wel een beetje een sneue kneus als je een week lang bezig bent met een forum plat te leggen.
Lijkt me iemand die een ban heeft gekregen. Dat lijkt me toch wel te achterhalen zijn wie dat is/zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:25 schreef Em31 het volgende:
Je bent toch wel een beetje een sneue kneus als je een week lang bezig bent met een forum plat te leggen.
Test 1 is 3 keer goed gegaan, en bij 1 keer request timed out.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Via command prompt kan je dan de volgende twee tests doen:
[ afbeelding ]
In dit geval gaan beide tests goed. Als test 1 fout gaat, heb je geen verbinding met internet. Gaat test 1 goed, maar test 2 niet, dan is er hoogstwaarschijnlijk een DNS-probleem
Hoezo een week, dit heeft me máánden voorbereiding gekostquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:25 schreef Em31 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat Strani vanochtend zo vroeg wakker was lijkt me nogal verdacht.
[ afbeelding ]
Inderdaad, en dat hij er wat vroeger mee is begonnen trappen we niet in hoor...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat Strani vanochtend zo vroeg wakker was lijkt me nogal verdacht.
[ afbeelding ]
Met Discord en al. De barmhartige uithangen die zo graag wil dat we bij elkaar blijven, maar ondertussen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo een week, dit heeft me máánden voorbereiding gekost
Waar Baudet en zijn fans zich erg druk om maken, vandaar dat dit nu werd gedeeld. Beide gewoon erg dom.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:55 schreef F1gamer het volgende:
Ferd hield zich ook niet aan de anderhalve meter.
Kap nou gewoon eens man, nu weten we het welquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo een week, dit heeft me máánden voorbereiding gekost
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met Discord en al. De barmhartige uithangen die zo graag wil dat we bij elkaar blijven, maar ondertussen...
Nou ja dat is het, ik wil jullie gewoon allemaal op Discord hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kap nou gewoon eens man, nu weten we het wel
Ik vind het gewoon irritant dat het nog werkt ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nou ja dat is het, ik wil jullie gewoon allemaal op Discord hebben
230 teams geloof ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Netjes!Hoeveel deden er mee in totaal?
Oh zeker heel knap dan!quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oorzaak van de storing is bekend. Betreft een DDOS-aanval. De aanval is nog steeds gaande, dus is het nog niet bekend wanneer het weer is opgelost.
Nicequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het lijkt weer te werken.
net ken of niet ken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef Meridiaan het volgende:
Er heeft iemand die ik net ken mij een bericht op whatsapp gestuurd: ''hee lekkertje! Alles goed??''
Heeft iemand geen gepaste reactie?
ja, dat maakt een groot verschil namelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Niet ken.
Of ken net, voor de friezen.
Huh, raarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Niet ken.
Of ken net, voor de friezen.
Even opnieuw: Iemand die ik niet ken heeft mij geappt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh, raarEcht niet toch iemand die je vaag kent?
Heb ik ook eens gehad hoor. Was het een gozer die een chick wilde appen, maar die chick had niet haar eigen nummer doorgegeven, vermoed ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh, raarEcht niet toch iemand die je vaag kent?
Gewoon lekker meespelen en zien wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Even opnieuw: Iemand die ik niet ken heeft mij geappt.
Herken de foto ook niet.
Haha ja zal misschien wel zoiets zijn danquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad hoor. Was het een gozer die een chick wilde appen, maar die chick had niet haar eigen nummer doorgegeven, vermoed ik.
Patat in Eindhovenquote:
“Jou moest ik net hebben. Je moet je melden voor het contactonderzoek”.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef Meridiaan het volgende:
Er heeft iemand die ik net ken mij een bericht op whatsapp gestuurd: ''hee lekkertje! Alles goed??''
quote:
Haha!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:46 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
“Jou moest ik net hebben. Je moet je melden voor het contactonderzoek”.
quote:
'Nee, 6 fout'quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef Meridiaan het volgende:
Heej, goed dat je appt! Ik heb een probleempje, ik moet een bedrag betalen maar kan niet bij mijn internetbankieren!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Haha!
Zal wel appen dat ie vast het verkeerde nummer heeft gekregen.
Een tikkie sturen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heej, goed dat je appt! Ik heb een probleempje, ik moet een bedrag betalen maar kan niet bij mijn internetbankieren!
8 tot macht 10 combinaties uit proberen om de juiste telefoonnummer te pakken krijgen. (Als je vanuit gaat de eerste 2 cijfers beginnen met 06)quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Haha!
Zal wel appen dat ie vast het verkeerde nummer heeft gekregen.
Aan de andere kant; ik zeg ook friet en woon in de patatzone, dus veel hoeft het ook niet te zeggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
We winnen terrein! Net als dat we alvast een paar meter van België geannexeerd hebben! Alles voor de patat!
Pataterritorium
108 optiesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
8 tot macht 10 combinaties uit proberen om de juiste telefoonnummer te pakken krijgen. (Als je vanuit gaat de eerste 2 cijfers beginnen met 06)
Het is weekendquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:55 schreef H_T het volgende:
[..]
108 optiesJe hebt 8 keer de keus uit 10 opties, dus 10x10x10...x10
En da's 100.000.000
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:46 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
“Jou moest ik net hebben. Je moet je melden voor het contactonderzoek”.
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heej, goed dat je appt! Ik heb een probleempje, ik moet een bedrag betalen maar kan niet bij mijn internetbankieren!
Zou wel hilarisch zijn als één van jullie nu mijn reactie terugkrijgt en deze herkentquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:05 schreef Mandy040986 het volgende:
“Hier volgt een keuzemenu:
Voor Lekkertje toets 1.
Doorgaan? Toets 2.
Weet je het zeker: toets 3
Echt waar? Toets 4
Laatste kans. Zeker weten? Toets 5
Voor bevestigen toets 6.
Je hebt het verkeerde nummer, vriend.”
Whehehehequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Voor Lekkertje toets 1.
Doorgaan? Toets 2.
Echt waar? Toets 4
Voor bevestigen toets 6.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Voor Lekkertje toets 1.
Doorgaan? Toets 2.
Echt waar? Toets 4
Voor bevestigen toets 6.
quote:
Nicequote:
'Hey goed dat je reageert. Van mijn dokter moet ik iedereen laten weten dat ik een SOA heb. Laat je ook snel testen?'quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef Meridiaan het volgende:
Is het niet zo dat de eerste twee cijfers na de 06 provider-afhankelijk zijn of is dat al losgelaten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:55 schreef H_T het volgende:
[..]
108 optiesJe hebt 8 keer de keus uit 10 opties, dus 10x10x10...x10
En da's 100.000.000
Mijn nummer is al bij zoveel providers actief geweest dat ik durf te zeggen dat die eis er inmiddels uit isquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de eerste twee cijfers na de 06 provider-afhankelijk zijn of is dat al losgelaten?
Niet meer, want providers bieden nummerbehoud aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de eerste twee cijfers na de 06 provider-afhankelijk zijn of is dat al losgelaten?
zeezout karamel en smaakt prima in één zin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:22 schreef H_T het volgende:
Update over chocoladeletterarcheologie: de letter G van de Hema in melkchocola/zeezout/caramel smaakt ook prima als deze al enige tijd over datum is. Over andere letters van andere merken en in andere smaken is nog geen oordeel geveld.
Ja, had het al gelezen op Omroep Zeeland.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:25 schreef F1gamer het volgende:
@:luctor.et.Emergo
https://www.ad.nl/binnenl(...)eland-plat~ac52069d/
Die van Tony chocolonny is lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zeezout karamel en smaakt prima in één zin.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:26 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die van Tony chocolonny is lekker
Ik ben blij dat ik dat niet meer hoef te doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hier ook. Maar ik moet dan ook morgen weer werken
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:26 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Maar zo ellendig duur.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:26 schreef F1gamer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef Meridiaan het volgende:
Oh fuck. Die gast appt terug dat mijn nummer op sexjobs.nl staat...
Dit wordt ongeloofwaardig. Kut.
Nee, het is al drie jaar uit en zo steekt hij niet in elkaar.quote:
Oh lekker dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee, het is al drie jaar uit en zo steekt hij niet in elkaar.
Heb de link nu. Het is ook echt mijn nummer gvd
Slaat de rest van de advertentie ook op jou? Zo niet, dan kan het gewoon een tikfout zijn van de adverteerderquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat naarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Voel mij helemaal een beetje vies.
Nee geen pics.
Nee, is ook niet mijn foto en niet mijn sexuele interesse (quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Slaat de rest van de advertentie ook op jou? Zo niet, dan kan het gewoon een tikfout zijn van de adverteerder
Bah :/ Geen lekker begin van je weekend. Ik hoop dat je het nummer er snel af kan krijgen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee geen pics.
Dan zal het eerder een fout zijn dan dat iemand je bewust probeert te sarrenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee, is ook niet mijn foto en niet mijn sexuele interesse ()
Ja, ehm... contact opnemen met die website dan? Ik zou er niet per sé mijn nummer voor opzeggen eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
In de verste verte nietquote:
Hopelijk kun je snel je nummer van die site krijgen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:57 schreef Meridiaan het volgende:
Zo krijgt de TT wel een hele andere insteek.
Naja die man die mij appte nam het iig sportief op.
Ga ik ook niet doen. Heb nu gemaild naar de websitequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ehm... contact opnemen met die website dan? Ik zou er niet per sé mijn nummer voor opzeggen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee geen pics.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:57 schreef Meridiaan het volgende:
Nope! Wel af en toe een donkere wolk, dus ik heb nog hoopquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:04 schreef Meridiaan het volgende:
Oooh lek is al boven.. Die gozer heeft zelf het verkeerde nummer ingetikt en kwam toen bij mij uit.. Net één cijfertje verkeerd. In mijn schrik/haast zie ik ook pas net dat het nummer op de site daar net even anders is. Een keer diep ademhalen helpt #PietPaniek
Nog maar een mailtje dus. Maar oef, ik schrok.
Ah gelukkig! Scheelt toch weer veel gedoequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:04 schreef Meridiaan het volgende:
Oooh lek is al boven.. Die gozer heeft zelf het verkeerde nummer ingetikt en kwam toen bij mij uit.. Net één cijfertje verkeerd. In mijn schrik/haast zie ik ook pas net dat het nummer op de site daar net even anders is. Een keer diep ademhalen helpt #PietPaniek
Aha. Fijn dat het allemaal meevalt danquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:04 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn keuzemenu ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:57 schreef Meridiaan het volgende:
@Strani waarom haat jij Zeeland?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:25 schreef F1gamer het volgende:
@:luctor.et.Emergo
https://www.ad.nl/binnenl(...)eland-plat~ac52069d/
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef Meridiaan het volgende:
Hij heeft mij inmiddels geblokt.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:29 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen puf meer.
Nog even doorbijten en dan weekend
Vind kantoordagen een stuk vermoeiender dan thuiswerkdagen
In Noordwijk even flink iddquote:
Wat een gedoequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Noordwijk?quote:
Met mijn gewicht waai ik niet maar zo ergens heenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Noordwijk?Ben je helemaal daarheen gewaaid?
owjjj naar zee. Lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met mijn gewicht waai ik niet maar zo ergens heen![]()
Even een paar daagjes naar zee
Ja heerlijk!quote:
ha ok. maar die foto van die post daarnet, je zit nú in de auto? Regent het zo hard?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Gister man en kind wandelen. Ikke shoppen
JOEY DOES NOT SHARE FOOD!!!quote:
Iedereen weer naar kantoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:35 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Pffffffffffffgggggfffffffffsssssfffff
Oh neeequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef Meridiaan het volgende:
Nouja dat scheelt dan nog iets, maar wel naarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zag ook ineens de link met de TTquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:57 schreef Meridiaan het volgende:
Pfooeh gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:04 schreef Meridiaan het volgende:
Hier ook weekendquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:20 schreef Redefine het volgende:
WeekendNou ja eigenlijk pas echt als ik straks thuis ben.
Het is nu overigens voor het eerst flink drukker in de trein. Nog steeds niet de normale drukte (want dan had ik moeten staan). Ben benieuwd hoe dat de komende weken gaat zijn.
Goede taakverdelingquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Gister man en kind wandelen. Ikke shoppen
Wat tof! En wat een werkquote:
Ja, verschrikkelijk hardquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ok. maar die foto van die post daarnet, je zit nú in de auto? Regent het zo hard?
Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Goede taakverdelingGing je in Noordwijk zelf shoppen?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:48 schreef Meke het volgende:
Ik ga vanavond om 21u naar een kinderfilm en er hebben gewoon nog meer mensen geboekt ook
Wat leuk! Welke ga je zien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:48 schreef Meke het volgende:
Ik ga vanavond om 21u naar een kinderfilm en er hebben gewoon nog meer mensen geboekt ook
Het komt met bakken uit de lucht. De hele weg al (van Noordwijk naar Doetinchem)quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:40 schreef Prisha het volgende:
oh volgens mij komt die bui van Georgie nu mijn kant op. Zie hele donkere wolken.
quote:
Haha, welke?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:48 schreef Meke het volgende:
toch even op buienradar gekeken. Ik zie het inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het komt met bakken uit de lucht. De hele weg al (van Noordwijk naar Doetinchem)
Oeh, hopelijk zijn jullie de bui zo voorbij en gaat ie jullie niet achtervolgen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk hard![]()
We zijn onderweg naar huis
Leuk!quote:
Ik praat geen poepquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
toch even op buienradar gekeken. Ik zie het inderdaad.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, hopelijk zijn jullie de bui zo voorbij en gaat ie jullie niet achtervolgen!
Ahquote:
quote:
Ik heb Truus van Gaal gezienquote:
quote:
quote:
Mijn man rijdt. Die vindt dat topquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhVeel succes met de reis dan nog! Al die regen op de weg lijkt me niet relaxed
Stom! Hier regent het af en toe, maar geen onweer of ietsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het komt met bakken uit de lucht. De hele weg al (van Noordwijk naar Doetinchem)
Ook leuk!quote:
Ohh die wil ik ook graag nog zienquote:
Ohhquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn man rijdt. Die vindt dat top![]()
Ik niet
Nu nog een manier vinden om rijk te wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ook leuk!
Als ik later rijk ben koop ik een huis aan het strand in Noordwijk
Oh jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ook leuk!
Als ik later rijk ben koop ik een huis aan het strand in Noordwijk
Ja ben heel benieuwdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh die wil ik ook graag nog zien
Rijk trouwen is m'n plan voor nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu nog een manier vinden om rijk te worden
Veel plezier!quote:
Ahh wisselgeld is datquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh jaIk wil ook graag een huis aan het strand
![]()
We liepen langs zo’n mega dikke villa, die te koop stond. 3,8 miljoen![]()
Hoppa
Ik vind dat boek echt zo mooiquote:
Thanksquote:
Ahh dat is altijd een optie natuurlijkquote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OhhVeel sterkte nog met het bijrijden dan
Tuukquote:
Ooooh 3,8 miljoen. Dat heb je toch zo bij elkaar Sjors?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh jaIk wil ook graag een huis aan het strand
![]()
We liepen langs zo’n mega dikke villa, die te koop stond. 3,8 miljoen![]()
Hoppa
We kunnen ook een bank overvallenquote:
Meeremmen, hoe moet ik dat voor me zien?quote:
Ik heb een vorige film wel eens gezien, maar weet er niet zoveel meer van, dus dat is ook fijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind dat boek echt zo mooiEcht heel vaak gelezen. En een aantal eerdere verfilmingen vind ik ook mooi
Ja, rond Kerst denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooooh 3,8 miljoen. Dat heb je toch zo bij elkaar Sjors?
Ja daaromquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh dat is altijd een optie natuurlijk
Niet te vertrouwen die beestenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
NWS / Nederlander verscheurd door woeste ijsbeer
Ahh ja dan laat je je gewoon wat meer verrassenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb een vorige film wel eens gezien, maar weet er niet zoveel meer van, dus dat is ook fijn
Mijn vriendinnen zeggen ook dat ik een heel andere bijrijder ben sinds ik m'n rijbewijs hebquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat doet mam ook bij mij. Echt gekmakend
Jaaa ik heb nog wel wat rode overalls liggenquote:
Ja levensgevaarlijk!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze gooien ook met radijs toch?
Ken je dat niet? Dat je als bijrijder je voet tegen de mat ‘drukt’ alsof je remt als je het eng vindt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meeremmen, hoe moet ik dat voor me zien?
Ahh oh zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Dat je als bijrijder je voet tegen de mat ‘drukt’ alsof je remt als je het eng vindt?
Ik word elke dag wakker met wake me up before you gogo, krijg je daar geen royals voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, rond Kerst denk ik.
Als de alle radio stations around the world ‘Last Christmas’ draaien![]()
Nee. I wish
Ik doe het alleen als mijn man plotseling moet remmen en dan zo dat hij het niet merktquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat doet mam ook bij mij. Echt gekmakend
Dat is ook zoiets jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh oh zoIk weet niet, misschien doe ik dat ook wel? Ik hou me wel eens vast aan die handel bij je hoofd als ik vind dat we af moeten slaan
Waarschijnlijk wel. Was nu voor het eerst dat er iemand naast mij zat in de trein. Voelt toch wat apart zo in deze tijdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier ook weekend![]()
Volgende week beginnen alle scholen in de regio weer toch? Dat zul je wel merken in het ov lijkt me
Oh dat zou ik ook wel weer gek vinden, dat kan echt nog niet in m'n hoofd hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Was nu voor het eerst dat er iemand naast mij zat in de trein. Voelt toch wat apart zo in deze tijdEn dat was ook alweer een halfjaar geleden.
Dat is balenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Toen ik bij het station aankwam wachtte mij nog een zeer onaangename verrassing. Mijn fiets is gejat![]()
Ik ben dan wel verzekerd. En heb nog een een reserve fiets (nou ja rammelbak). Maar toch wel klote
Stortregen nu weer iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier kwam het net ook met bakken uit de lucht hoor (omgeving Arnhem)
Ja dat voelt heel raar aan. Toen ik instapte leek het erop dat dit al het geval zou zijn. Maar toen was er nog een plek vrij. Maar bij Leiden kwamen er veel mensen bij, dus toen wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook wel weer gek vinden, dat kan echt nog niet in m'n hoofd hoor
Kakquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Toen ik bij het station aankwam wachtte mij nog een zeer onaangename verrassing. Mijn fiets is gejat![]()
Ik ben dan wel verzekerd. En heb nog een een reserve fiets (nou ja rammelbak). Maar toch wel klote
Echtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik word elke dag wakker met wake me up before you gogo, krijg je daar geen royals voor
Ah echt balenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Balen zeg. Station Voorburg?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Goeiequote:
Neee wat stomquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig was het dan maar een klein stukje, maar tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat voelt heel raar aan. Toen ik instapte leek het erop dat dit al het geval zou zijn. Maar toen was er nog een plek vrij. Maar bij Leiden kwamen er veel mensen bij, dus toen wel.
Oh neeee! Dat is kutquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Haha ja is m'n wekker. Meestal gaat hij bij de tweede jitterbug al uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Echt![]()
![]()
Dan zou ik al in Noordwijk moeten wonen.
Even manager bellen
Hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:25 schreef GeorgeM het volgende:
Jeumig. Onweer. Alles.
Lijkt wel hagel, zo hard gaat het
Ja thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goeie![]()
Wel in gemeenschap van goederen dan.
Tipje![]()
Bijna 700 euro. Ben wel verzekerd, zit nog binnen de 3 jaar, dus krijg m 100% vergoed, zolang de verzekering niet opeens gekke dingen doet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is balen
Was het een dure fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |