Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Goede taakverdelingGing je in Noordwijk zelf shoppen?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:48 schreef Meke het volgende:
Ik ga vanavond om 21u naar een kinderfilm en er hebben gewoon nog meer mensen geboekt ook
Wat leuk! Welke ga je zien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:48 schreef Meke het volgende:
Ik ga vanavond om 21u naar een kinderfilm en er hebben gewoon nog meer mensen geboekt ook
Het komt met bakken uit de lucht. De hele weg al (van Noordwijk naar Doetinchem)quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:40 schreef Prisha het volgende:
oh volgens mij komt die bui van Georgie nu mijn kant op. Zie hele donkere wolken.
quote:
Haha, welke?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:48 schreef Meke het volgende:
toch even op buienradar gekeken. Ik zie het inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het komt met bakken uit de lucht. De hele weg al (van Noordwijk naar Doetinchem)
Oeh, hopelijk zijn jullie de bui zo voorbij en gaat ie jullie niet achtervolgen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk hard![]()
We zijn onderweg naar huis
Leuk!quote:
Ik praat geen poepquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
toch even op buienradar gekeken. Ik zie het inderdaad.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, hopelijk zijn jullie de bui zo voorbij en gaat ie jullie niet achtervolgen!
Ahquote:
quote:
Ik heb Truus van Gaal gezienquote:
quote:
quote:
Mijn man rijdt. Die vindt dat topquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhVeel succes met de reis dan nog! Al die regen op de weg lijkt me niet relaxed
Stom! Hier regent het af en toe, maar geen onweer of ietsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het komt met bakken uit de lucht. De hele weg al (van Noordwijk naar Doetinchem)
Ook leuk!quote:
Ohh die wil ik ook graag nog zienquote:
Ohhquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn man rijdt. Die vindt dat top![]()
Ik niet
Nu nog een manier vinden om rijk te wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ook leuk!
Als ik later rijk ben koop ik een huis aan het strand in Noordwijk
Oh jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ook leuk!
Als ik later rijk ben koop ik een huis aan het strand in Noordwijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |