Wat een gedoequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee, is ook niet mijn foto en niet mijn sexuele interesse ()
Noordwijk?quote:
Met mijn gewicht waai ik niet maar zo ergens heenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Noordwijk?Ben je helemaal daarheen gewaaid?
owjjj naar zee. Lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met mijn gewicht waai ik niet maar zo ergens heen![]()
Even een paar daagjes naar zee
Ja heerlijk!quote:
ha ok. maar die foto van die post daarnet, je zit nú in de auto? Regent het zo hard?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Gister man en kind wandelen. Ikke shoppen
JOEY DOES NOT SHARE FOOD!!!quote:
Iedereen weer naar kantoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:35 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Pffffffffffffgggggfffffffffsssssfffff
Oh neeequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef Meridiaan het volgende:
Oh fuck. Die gast appt terug dat mijn nummer op sexjobs.nl staat...
Dit wordt ongeloofwaardig. Kut.
Nouja dat scheelt dan nog iets, maar wel naarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee, is ook niet mijn foto en niet mijn sexuele interesse ()
Ik zag ook ineens de link met de TTquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:57 schreef Meridiaan het volgende:
Zo krijgt de TT wel een hele andere insteek.
Naja die man die mij appte nam het iig sportief op.
Pfooeh gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:04 schreef Meridiaan het volgende:
Oooh lek is al boven.. Die gozer heeft zelf het verkeerde nummer ingetikt en kwam toen bij mij uit.. Net één cijfertje verkeerd. In mijn schrik/haast zie ik ook pas net dat het nummer op de site daar net even anders is. Een keer diep ademhalen helpt #PietPaniek
Nog maar een mailtje dus. Maar oef, ik schrok.
Hier ook weekendquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:20 schreef Redefine het volgende:
WeekendNou ja eigenlijk pas echt als ik straks thuis ben.
Het is nu overigens voor het eerst flink drukker in de trein. Nog steeds niet de normale drukte (want dan had ik moeten staan). Ben benieuwd hoe dat de komende weken gaat zijn.
Goede taakverdelingquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Gister man en kind wandelen. Ikke shoppen
Wat tof! En wat een werkquote:
Ja, verschrikkelijk hardquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ok. maar die foto van die post daarnet, je zit nú in de auto? Regent het zo hard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |