Oh zeker heel knap dan!quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oorzaak van de storing is bekend. Betreft een DDOS-aanval. De aanval is nog steeds gaande, dus is het nog niet bekend wanneer het weer is opgelost.
Nicequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het lijkt weer te werken.
net ken of niet ken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef Meridiaan het volgende:
Er heeft iemand die ik net ken mij een bericht op whatsapp gestuurd: ''hee lekkertje! Alles goed??''
Heeft iemand geen gepaste reactie?
ja, dat maakt een groot verschil namelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Niet ken.
Of ken net, voor de friezen.
Huh, raarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Niet ken.
Of ken net, voor de friezen.
Even opnieuw: Iemand die ik niet ken heeft mij geappt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh, raarEcht niet toch iemand die je vaag kent?
Heb ik ook eens gehad hoor. Was het een gozer die een chick wilde appen, maar die chick had niet haar eigen nummer doorgegeven, vermoed ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh, raarEcht niet toch iemand die je vaag kent?
Gewoon lekker meespelen en zien wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Even opnieuw: Iemand die ik niet ken heeft mij geappt.
Herken de foto ook niet.
Haha ja zal misschien wel zoiets zijn danquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad hoor. Was het een gozer die een chick wilde appen, maar die chick had niet haar eigen nummer doorgegeven, vermoed ik.
Patat in Eindhovenquote:
“Jou moest ik net hebben. Je moet je melden voor het contactonderzoek”.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef Meridiaan het volgende:
Er heeft iemand die ik net ken mij een bericht op whatsapp gestuurd: ''hee lekkertje! Alles goed??''
quote:
Haha!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:46 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
“Jou moest ik net hebben. Je moet je melden voor het contactonderzoek”.
quote:
'Nee, 6 fout'quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef Meridiaan het volgende:
Heej, goed dat je appt! Ik heb een probleempje, ik moet een bedrag betalen maar kan niet bij mijn internetbankieren!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Haha!
Zal wel appen dat ie vast het verkeerde nummer heeft gekregen.
Een tikkie sturen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heej, goed dat je appt! Ik heb een probleempje, ik moet een bedrag betalen maar kan niet bij mijn internetbankieren!
8 tot macht 10 combinaties uit proberen om de juiste telefoonnummer te pakken krijgen. (Als je vanuit gaat de eerste 2 cijfers beginnen met 06)quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Haha!
Zal wel appen dat ie vast het verkeerde nummer heeft gekregen.
Aan de andere kant; ik zeg ook friet en woon in de patatzone, dus veel hoeft het ook niet te zeggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
We winnen terrein! Net als dat we alvast een paar meter van België geannexeerd hebben! Alles voor de patat!
Pataterritorium
108 optiesquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
8 tot macht 10 combinaties uit proberen om de juiste telefoonnummer te pakken krijgen. (Als je vanuit gaat de eerste 2 cijfers beginnen met 06)
Het is weekendquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:55 schreef H_T het volgende:
[..]
108 optiesJe hebt 8 keer de keus uit 10 opties, dus 10x10x10...x10
En da's 100.000.000
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:46 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
“Jou moest ik net hebben. Je moet je melden voor het contactonderzoek”.
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heej, goed dat je appt! Ik heb een probleempje, ik moet een bedrag betalen maar kan niet bij mijn internetbankieren!
Zou wel hilarisch zijn als één van jullie nu mijn reactie terugkrijgt en deze herkentquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:05 schreef Mandy040986 het volgende:
“Hier volgt een keuzemenu:
Voor Lekkertje toets 1.
Doorgaan? Toets 2.
Weet je het zeker: toets 3
Echt waar? Toets 4
Laatste kans. Zeker weten? Toets 5
Voor bevestigen toets 6.
Je hebt het verkeerde nummer, vriend.”
Whehehehequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Voor Lekkertje toets 1.
Doorgaan? Toets 2.
Echt waar? Toets 4
Voor bevestigen toets 6.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Voor Lekkertje toets 1.
Doorgaan? Toets 2.
Echt waar? Toets 4
Voor bevestigen toets 6.
quote:
Nicequote:
'Hey goed dat je reageert. Van mijn dokter moet ik iedereen laten weten dat ik een SOA heb. Laat je ook snel testen?'quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef Meridiaan het volgende:
Is het niet zo dat de eerste twee cijfers na de 06 provider-afhankelijk zijn of is dat al losgelaten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:55 schreef H_T het volgende:
[..]
108 optiesJe hebt 8 keer de keus uit 10 opties, dus 10x10x10...x10
En da's 100.000.000
Mijn nummer is al bij zoveel providers actief geweest dat ik durf te zeggen dat die eis er inmiddels uit isquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de eerste twee cijfers na de 06 provider-afhankelijk zijn of is dat al losgelaten?
Niet meer, want providers bieden nummerbehoud aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de eerste twee cijfers na de 06 provider-afhankelijk zijn of is dat al losgelaten?
zeezout karamel en smaakt prima in één zin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:22 schreef H_T het volgende:
Update over chocoladeletterarcheologie: de letter G van de Hema in melkchocola/zeezout/caramel smaakt ook prima als deze al enige tijd over datum is. Over andere letters van andere merken en in andere smaken is nog geen oordeel geveld.
Ja, had het al gelezen op Omroep Zeeland.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:25 schreef F1gamer het volgende:
@:luctor.et.Emergo
https://www.ad.nl/binnenl(...)eland-plat~ac52069d/
Die van Tony chocolonny is lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zeezout karamel en smaakt prima in één zin.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:26 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die van Tony chocolonny is lekker
Ik ben blij dat ik dat niet meer hoef te doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hier ook. Maar ik moet dan ook morgen weer werken
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:26 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Maar zo ellendig duur.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:26 schreef F1gamer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef Meridiaan het volgende:
Oh fuck. Die gast appt terug dat mijn nummer op sexjobs.nl staat...
Dit wordt ongeloofwaardig. Kut.
Nee, het is al drie jaar uit en zo steekt hij niet in elkaar.quote:
Oh lekker dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee, het is al drie jaar uit en zo steekt hij niet in elkaar.
Heb de link nu. Het is ook echt mijn nummer gvd
Slaat de rest van de advertentie ook op jou? Zo niet, dan kan het gewoon een tikfout zijn van de adverteerderquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat naarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Voel mij helemaal een beetje vies.
Nee geen pics.
Nee, is ook niet mijn foto en niet mijn sexuele interesse (quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Slaat de rest van de advertentie ook op jou? Zo niet, dan kan het gewoon een tikfout zijn van de adverteerder
Bah :/ Geen lekker begin van je weekend. Ik hoop dat je het nummer er snel af kan krijgen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee geen pics.
Dan zal het eerder een fout zijn dan dat iemand je bewust probeert te sarrenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee, is ook niet mijn foto en niet mijn sexuele interesse ()
Ja, ehm... contact opnemen met die website dan? Ik zou er niet per sé mijn nummer voor opzeggen eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee, is ook niet mijn foto en niet mijn sexuele interesse ()
In de verste verte nietquote:
Hopelijk kun je snel je nummer van die site krijgen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:57 schreef Meridiaan het volgende:
Zo krijgt de TT wel een hele andere insteek.
Naja die man die mij appte nam het iig sportief op.
Ga ik ook niet doen. Heb nu gemaild naar de websitequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ehm... contact opnemen met die website dan? Ik zou er niet per sé mijn nummer voor opzeggen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee geen pics.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:57 schreef Meridiaan het volgende:
Nope! Wel af en toe een donkere wolk, dus ik heb nog hoopquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:04 schreef Meridiaan het volgende:
Oooh lek is al boven.. Die gozer heeft zelf het verkeerde nummer ingetikt en kwam toen bij mij uit.. Net één cijfertje verkeerd. In mijn schrik/haast zie ik ook pas net dat het nummer op de site daar net even anders is. Een keer diep ademhalen helpt #PietPaniek
Nog maar een mailtje dus. Maar oef, ik schrok.
Ah gelukkig! Scheelt toch weer veel gedoequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:04 schreef Meridiaan het volgende:
Oooh lek is al boven.. Die gozer heeft zelf het verkeerde nummer ingetikt en kwam toen bij mij uit.. Net één cijfertje verkeerd. In mijn schrik/haast zie ik ook pas net dat het nummer op de site daar net even anders is. Een keer diep ademhalen helpt #PietPaniek
Aha. Fijn dat het allemaal meevalt danquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:04 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn keuzemenu ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:57 schreef Meridiaan het volgende:
Naja die man die mij appte nam het iig sportief op.
@Strani waarom haat jij Zeeland?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:25 schreef F1gamer het volgende:
@:luctor.et.Emergo
https://www.ad.nl/binnenl(...)eland-plat~ac52069d/
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef Meridiaan het volgende:
Oh fuck. Die gast appt terug dat mijn nummer op sexjobs.nl staat...
Dit wordt ongeloofwaardig. Kut.
Hij heeft mij inmiddels geblokt.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:29 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen puf meer.
Nog even doorbijten en dan weekend
Vind kantoordagen een stuk vermoeiender dan thuiswerkdagen
In Noordwijk even flink iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |