Oh zeker heel knap dan!quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oorzaak van de storing is bekend. Betreft een DDOS-aanval. De aanval is nog steeds gaande, dus is het nog niet bekend wanneer het weer is opgelost.
Nicequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het lijkt weer te werken.
net ken of niet ken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef Meridiaan het volgende:
Er heeft iemand die ik net ken mij een bericht op whatsapp gestuurd: ''hee lekkertje! Alles goed??''
Heeft iemand geen gepaste reactie?
ja, dat maakt een groot verschil namelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Niet ken.
Of ken net, voor de friezen.
Huh, raarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Niet ken.
Of ken net, voor de friezen.
Even opnieuw: Iemand die ik niet ken heeft mij geappt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh, raarEcht niet toch iemand die je vaag kent?
Heb ik ook eens gehad hoor. Was het een gozer die een chick wilde appen, maar die chick had niet haar eigen nummer doorgegeven, vermoed ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh, raarEcht niet toch iemand die je vaag kent?
Gewoon lekker meespelen en zien wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Even opnieuw: Iemand die ik niet ken heeft mij geappt.
Herken de foto ook niet.
Haha ja zal misschien wel zoiets zijn danquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad hoor. Was het een gozer die een chick wilde appen, maar die chick had niet haar eigen nummer doorgegeven, vermoed ik.
Patat in Eindhovenquote:
“Jou moest ik net hebben. Je moet je melden voor het contactonderzoek”.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef Meridiaan het volgende:
Er heeft iemand die ik net ken mij een bericht op whatsapp gestuurd: ''hee lekkertje! Alles goed??''
Heeft iemand geen gepaste reactie?
quote:
Haha!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:46 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
“Jou moest ik net hebben. Je moet je melden voor het contactonderzoek”.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |