Op zich wel jammer dat de ijsbeer doodgeschoten is. Wat is zijn schuld?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ijsbeer doet waar die voor gemaakt is.
Die toeristen moeten ze verjagen, ijsbeer was goed bezig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
Op zich wel jammer dat de ijsbeer doodgeschoten is. Wat is zijn schuld?
Ze hadden hem moeten verjagen met hun geweren.
Waarom mag een dier wel andere dieren doden maar een mens niet? Het klinkt niet alsof de ijsbeer honger had en hem had opgegeten dus dat is geen goed argument.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
Op zich wel jammer dat de ijsbeer doodgeschoten is. Wat is zijn schuld?
Ze hadden hem moeten verjagen met hun geweren.
Prachtige dieren die 60 kilometer per uur kunnen rennen. En een klauw hebben met voldoende spierkracht om je hoofd aan gort te slaan. Mijn advies mocht je zo een dier tegenkomen? Houd je dood of zorg er voor dat je een krachtig vuurwapen bij je hebt. Waarmee je ook een olifant mee neer kan schieten. En in het geval van dood houden veel succes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:00 schreef Justin_Case het volgende:
Gruwelijk.
Ben niet zo'n fan van beren, behalve masturberen.
Waarom mag een mens wel andere dieren vermoorden maar een mens niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:19 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Waarom mag een dier wel andere dieren doden maar een mens niet? Het klinkt niet alsof de ijsbeer honger had en hem had opgegeten dus dat is geen goed argument.
Wat is de reden voor het doden van de ijsbeer? Wraak? Of omdat de beer gevaarlijk is? Water is nat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:19 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Waarom mag een dier wel andere dieren doden maar een mens niet? Het klinkt niet alsof de ijsbeer honger had en hem had opgegeten dus dat is geen goed argument.
Dat is wat overdreven, beren halen meestal 40 km/u. Nog steeds sneller dan een mens dus rennen heeft inderdaad weinig zinquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Megumi het volgende:
Prachtige dieren die 60 kilometer per uur kunnen rennen. En een klauw hebben met voldoende spierkracht om je hoofd aan gort te slaan. Mijn advies mocht je zo een dier tegenkomen? Houd je dood of zorg er voor dat je een krachtig vuurwapen bij je hebt. Waarmee je ook een olifant mee neer kan schieten. En in het geval van dood houden veel succes.
Ik zeg nergens dat dat niet mag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom mag een mens wel andere dieren vermoorden maar een mens niet?
Wat denk je dat de reden is? Hij heeft net iemand vermoord en loopt daar rond op een camping. Als ik een beer dood schiet moet ik toch ook niet gaan zeuren als er daarna 3 op me afkomen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat is de reden voor het doden van de ijsbeer? Wraak? Of omdat de beer gevaarlijk is? Water is nat.
? Het gaat hier meer denk ik om een ongeluk? En het is bekend dat dit soort dieren eenmaal niet meer bang voor een mens dit gedrag het aanvallen van een mens zullen herhalen. Dus als deze beer wordt af gemaakt is dat terecht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom mag een mens wel andere dieren vermoorden maar een mens niet?
Als de ijsbeer honger heeft zal dood spelen niet zo een zin hebben. Je moet daar vooral niet in een tent slapen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
Prachtige dieren die 60 kilometer per uur kunnen rennen. En een klauw hebben met voldoende spierkracht om je hoofd aan gort te slaan. Mijn advies mocht je zo een dier tegenkomen? Houd je dood of zorg er voor dat je een krachtig vuurwapen bij je hebt. Waarmee je ook een olifant mee neer kan schieten. En in het geval van dood houden veel succes.
Nee joh, die houden dat nooit 2 uur vol. Ze rennen alleen korte stukken, zeker ijsberen niet want die zijn meer gewend om te zwemmen. Bruine of zwarte hebben misschien wat betere conditie. Op de lange afstand wint een goede marathon renner het wel van een beer. Sprinters niet. Maar het zijn zeker wel mooie beesten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als de ijsbeer honger heeft zal dood spelen niet zo een zin hebben. Je moet daar vooral niet in een tent slapen.
Een beest van 700 kg dat 2 uur lang met 40 km/uur kan rennen. Onvoorstelbaar.
Waarom? Ik vind het wel een mooie dood.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:32 schreef StateOfMind het volgende:
Rest in pieces
Verschrikkelijke manier om aan je einde te komen.
Milieuvriendelijk wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel een mooie dood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |