Ja levensgevaarlijk!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze gooien ook met radijs toch?
Ken je dat niet? Dat je als bijrijder je voet tegen de mat ‘drukt’ alsof je remt als je het eng vindt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meeremmen, hoe moet ik dat voor me zien?
Ahh oh zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Dat je als bijrijder je voet tegen de mat ‘drukt’ alsof je remt als je het eng vindt?
Ik word elke dag wakker met wake me up before you gogo, krijg je daar geen royals voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, rond Kerst denk ik.
Als de alle radio stations around the world ‘Last Christmas’ draaien![]()
Nee. I wish
Ik doe het alleen als mijn man plotseling moet remmen en dan zo dat hij het niet merktquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat doet mam ook bij mij. Echt gekmakend
Dat is ook zoiets jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh oh zoIk weet niet, misschien doe ik dat ook wel? Ik hou me wel eens vast aan die handel bij je hoofd als ik vind dat we af moeten slaan
Waarschijnlijk wel. Was nu voor het eerst dat er iemand naast mij zat in de trein. Voelt toch wat apart zo in deze tijdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier ook weekend![]()
Volgende week beginnen alle scholen in de regio weer toch? Dat zul je wel merken in het ov lijkt me
Oh dat zou ik ook wel weer gek vinden, dat kan echt nog niet in m'n hoofd hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Was nu voor het eerst dat er iemand naast mij zat in de trein. Voelt toch wat apart zo in deze tijdEn dat was ook alweer een halfjaar geleden.
Dat is balenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Toen ik bij het station aankwam wachtte mij nog een zeer onaangename verrassing. Mijn fiets is gejat![]()
Ik ben dan wel verzekerd. En heb nog een een reserve fiets (nou ja rammelbak). Maar toch wel klote
Stortregen nu weer iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier kwam het net ook met bakken uit de lucht hoor (omgeving Arnhem)
Ja dat voelt heel raar aan. Toen ik instapte leek het erop dat dit al het geval zou zijn. Maar toen was er nog een plek vrij. Maar bij Leiden kwamen er veel mensen bij, dus toen wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook wel weer gek vinden, dat kan echt nog niet in m'n hoofd hoor
Kakquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Toen ik bij het station aankwam wachtte mij nog een zeer onaangename verrassing. Mijn fiets is gejat![]()
Ik ben dan wel verzekerd. En heb nog een een reserve fiets (nou ja rammelbak). Maar toch wel klote
Echtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik word elke dag wakker met wake me up before you gogo, krijg je daar geen royals voor
Ah echt balenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Balen zeg. Station Voorburg?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Goeiequote:
Neee wat stomquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig was het dan maar een klein stukje, maar tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat voelt heel raar aan. Toen ik instapte leek het erop dat dit al het geval zou zijn. Maar toen was er nog een plek vrij. Maar bij Leiden kwamen er veel mensen bij, dus toen wel.
Oh neeee! Dat is kutquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Haha ja is m'n wekker. Meestal gaat hij bij de tweede jitterbug al uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Echt![]()
![]()
Dan zou ik al in Noordwijk moeten wonen.
Even manager bellen
Hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:25 schreef GeorgeM het volgende:
Jeumig. Onweer. Alles.
Lijkt wel hagel, zo hard gaat het
Ja thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goeie![]()
Wel in gemeenschap van goederen dan.
Tipje![]()
Bijna 700 euro. Ben wel verzekerd, zit nog binnen de 3 jaar, dus krijg m 100% vergoed, zolang de verzekering niet opeens gekke dingen doet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is balen
Was het een dure fiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |