Wat een gedoequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee, is ook niet mijn foto en niet mijn sexuele interesse ()
Noordwijk?quote:
Met mijn gewicht waai ik niet maar zo ergens heenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Noordwijk?Ben je helemaal daarheen gewaaid?
owjjj naar zee. Lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met mijn gewicht waai ik niet maar zo ergens heen![]()
Even een paar daagjes naar zee
Ja heerlijk!quote:
ha ok. maar die foto van die post daarnet, je zit nú in de auto? Regent het zo hard?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Gister man en kind wandelen. Ikke shoppen
JOEY DOES NOT SHARE FOOD!!!quote:
Iedereen weer naar kantoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:35 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Pffffffffffffgggggfffffffffsssssfffff
Oh neeequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:47 schreef Meridiaan het volgende:
Oh fuck. Die gast appt terug dat mijn nummer op sexjobs.nl staat...
Dit wordt ongeloofwaardig. Kut.
Nouja dat scheelt dan nog iets, maar wel naarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee, is ook niet mijn foto en niet mijn sexuele interesse ()
Ik zag ook ineens de link met de TTquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:57 schreef Meridiaan het volgende:
Zo krijgt de TT wel een hele andere insteek.
Naja die man die mij appte nam het iig sportief op.
Pfooeh gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:04 schreef Meridiaan het volgende:
Oooh lek is al boven.. Die gozer heeft zelf het verkeerde nummer ingetikt en kwam toen bij mij uit.. Net één cijfertje verkeerd. In mijn schrik/haast zie ik ook pas net dat het nummer op de site daar net even anders is. Een keer diep ademhalen helpt #PietPaniek
Nog maar een mailtje dus. Maar oef, ik schrok.
Hier ook weekendquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:20 schreef Redefine het volgende:
WeekendNou ja eigenlijk pas echt als ik straks thuis ben.
Het is nu overigens voor het eerst flink drukker in de trein. Nog steeds niet de normale drukte (want dan had ik moeten staan). Ben benieuwd hoe dat de komende weken gaat zijn.
Goede taakverdelingquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Gister man en kind wandelen. Ikke shoppen
Wat tof! En wat een werkquote:
Ja, verschrikkelijk hardquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ok. maar die foto van die post daarnet, je zit nú in de auto? Regent het zo hard?
Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Goede taakverdelingGing je in Noordwijk zelf shoppen?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:48 schreef Meke het volgende:
Ik ga vanavond om 21u naar een kinderfilm en er hebben gewoon nog meer mensen geboekt ook
Wat leuk! Welke ga je zien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:48 schreef Meke het volgende:
Ik ga vanavond om 21u naar een kinderfilm en er hebben gewoon nog meer mensen geboekt ook
Het komt met bakken uit de lucht. De hele weg al (van Noordwijk naar Doetinchem)quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:40 schreef Prisha het volgende:
oh volgens mij komt die bui van Georgie nu mijn kant op. Zie hele donkere wolken.
quote:
Haha, welke?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:48 schreef Meke het volgende:
toch even op buienradar gekeken. Ik zie het inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het komt met bakken uit de lucht. De hele weg al (van Noordwijk naar Doetinchem)
Oeh, hopelijk zijn jullie de bui zo voorbij en gaat ie jullie niet achtervolgen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk hard![]()
We zijn onderweg naar huis
Leuk!quote:
Ik praat geen poepquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
toch even op buienradar gekeken. Ik zie het inderdaad.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, hopelijk zijn jullie de bui zo voorbij en gaat ie jullie niet achtervolgen!
Ahquote:
quote:
Ik heb Truus van Gaal gezienquote:
quote:
quote:
Mijn man rijdt. Die vindt dat topquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhVeel succes met de reis dan nog! Al die regen op de weg lijkt me niet relaxed
Stom! Hier regent het af en toe, maar geen onweer of ietsquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het komt met bakken uit de lucht. De hele weg al (van Noordwijk naar Doetinchem)
Ook leuk!quote:
Ohh die wil ik ook graag nog zienquote:
Ohhquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn man rijdt. Die vindt dat top![]()
Ik niet
Nu nog een manier vinden om rijk te wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ook leuk!
Als ik later rijk ben koop ik een huis aan het strand in Noordwijk
Oh jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ook leuk!
Als ik later rijk ben koop ik een huis aan het strand in Noordwijk
Ja ben heel benieuwdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh die wil ik ook graag nog zien
Rijk trouwen is m'n plan voor nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu nog een manier vinden om rijk te worden
Veel plezier!quote:
Ahh wisselgeld is datquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh jaIk wil ook graag een huis aan het strand
![]()
We liepen langs zo’n mega dikke villa, die te koop stond. 3,8 miljoen![]()
Hoppa
Ik vind dat boek echt zo mooiquote:
Thanksquote:
Ahh dat is altijd een optie natuurlijkquote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OhhVeel sterkte nog met het bijrijden dan
Tuukquote:
Ooooh 3,8 miljoen. Dat heb je toch zo bij elkaar Sjors?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh jaIk wil ook graag een huis aan het strand
![]()
We liepen langs zo’n mega dikke villa, die te koop stond. 3,8 miljoen![]()
Hoppa
We kunnen ook een bank overvallenquote:
Meeremmen, hoe moet ik dat voor me zien?quote:
Ik heb een vorige film wel eens gezien, maar weet er niet zoveel meer van, dus dat is ook fijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind dat boek echt zo mooiEcht heel vaak gelezen. En een aantal eerdere verfilmingen vind ik ook mooi
Ja, rond Kerst denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooooh 3,8 miljoen. Dat heb je toch zo bij elkaar Sjors?
Ja daaromquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh dat is altijd een optie natuurlijk
Niet te vertrouwen die beestenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
NWS / Nederlander verscheurd door woeste ijsbeer
Ahh ja dan laat je je gewoon wat meer verrassenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb een vorige film wel eens gezien, maar weet er niet zoveel meer van, dus dat is ook fijn
Mijn vriendinnen zeggen ook dat ik een heel andere bijrijder ben sinds ik m'n rijbewijs hebquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat doet mam ook bij mij. Echt gekmakend
Jaaa ik heb nog wel wat rode overalls liggenquote:
Ja levensgevaarlijk!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze gooien ook met radijs toch?
Ken je dat niet? Dat je als bijrijder je voet tegen de mat ‘drukt’ alsof je remt als je het eng vindt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meeremmen, hoe moet ik dat voor me zien?
Ahh oh zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Dat je als bijrijder je voet tegen de mat ‘drukt’ alsof je remt als je het eng vindt?
Ik word elke dag wakker met wake me up before you gogo, krijg je daar geen royals voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, rond Kerst denk ik.
Als de alle radio stations around the world ‘Last Christmas’ draaien![]()
Nee. I wish
Ik doe het alleen als mijn man plotseling moet remmen en dan zo dat hij het niet merktquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat doet mam ook bij mij. Echt gekmakend
Dat is ook zoiets jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh oh zoIk weet niet, misschien doe ik dat ook wel? Ik hou me wel eens vast aan die handel bij je hoofd als ik vind dat we af moeten slaan
Waarschijnlijk wel. Was nu voor het eerst dat er iemand naast mij zat in de trein. Voelt toch wat apart zo in deze tijdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier ook weekend![]()
Volgende week beginnen alle scholen in de regio weer toch? Dat zul je wel merken in het ov lijkt me
Oh dat zou ik ook wel weer gek vinden, dat kan echt nog niet in m'n hoofd hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Was nu voor het eerst dat er iemand naast mij zat in de trein. Voelt toch wat apart zo in deze tijdEn dat was ook alweer een halfjaar geleden.
Dat is balenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Toen ik bij het station aankwam wachtte mij nog een zeer onaangename verrassing. Mijn fiets is gejat![]()
Ik ben dan wel verzekerd. En heb nog een een reserve fiets (nou ja rammelbak). Maar toch wel klote
Stortregen nu weer iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier kwam het net ook met bakken uit de lucht hoor (omgeving Arnhem)
Ja dat voelt heel raar aan. Toen ik instapte leek het erop dat dit al het geval zou zijn. Maar toen was er nog een plek vrij. Maar bij Leiden kwamen er veel mensen bij, dus toen wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook wel weer gek vinden, dat kan echt nog niet in m'n hoofd hoor
Kakquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Toen ik bij het station aankwam wachtte mij nog een zeer onaangename verrassing. Mijn fiets is gejat![]()
Ik ben dan wel verzekerd. En heb nog een een reserve fiets (nou ja rammelbak). Maar toch wel klote
Echtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik word elke dag wakker met wake me up before you gogo, krijg je daar geen royals voor
Ah echt balenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Balen zeg. Station Voorburg?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Goeiequote:
Neee wat stomquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig was het dan maar een klein stukje, maar tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat voelt heel raar aan. Toen ik instapte leek het erop dat dit al het geval zou zijn. Maar toen was er nog een plek vrij. Maar bij Leiden kwamen er veel mensen bij, dus toen wel.
Oh neeee! Dat is kutquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
Haha ja is m'n wekker. Meestal gaat hij bij de tweede jitterbug al uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Echt![]()
![]()
Dan zou ik al in Noordwijk moeten wonen.
Even manager bellen
Hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:25 schreef GeorgeM het volgende:
Jeumig. Onweer. Alles.
Lijkt wel hagel, zo hard gaat het
Ja thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goeie![]()
Wel in gemeenschap van goederen dan.
Tipje![]()
Bijna 700 euro. Ben wel verzekerd, zit nog binnen de 3 jaar, dus krijg m 100% vergoed, zolang de verzekering niet opeens gekke dingen doet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is balen
Was het een dure fiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |