Ja ben heel benieuwdquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh die wil ik ook graag nog zien
Rijk trouwen is m'n plan voor nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu nog een manier vinden om rijk te worden
Veel plezier!quote:
Ahh wisselgeld is datquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh jaIk wil ook graag een huis aan het strand
![]()
We liepen langs zo’n mega dikke villa, die te koop stond. 3,8 miljoen![]()
Hoppa
Ik vind dat boek echt zo mooiquote:
Thanksquote:
Ahh dat is altijd een optie natuurlijkquote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OhhVeel sterkte nog met het bijrijden dan
Tuukquote:
Ooooh 3,8 miljoen. Dat heb je toch zo bij elkaar Sjors?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh jaIk wil ook graag een huis aan het strand
![]()
We liepen langs zo’n mega dikke villa, die te koop stond. 3,8 miljoen![]()
Hoppa
We kunnen ook een bank overvallenquote:
Meeremmen, hoe moet ik dat voor me zien?quote:
Ik heb een vorige film wel eens gezien, maar weet er niet zoveel meer van, dus dat is ook fijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind dat boek echt zo mooiEcht heel vaak gelezen. En een aantal eerdere verfilmingen vind ik ook mooi
Ja, rond Kerst denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooooh 3,8 miljoen. Dat heb je toch zo bij elkaar Sjors?
Ja daaromquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh dat is altijd een optie natuurlijk
Niet te vertrouwen die beestenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
NWS / Nederlander verscheurd door woeste ijsbeer
Ahh ja dan laat je je gewoon wat meer verrassenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb een vorige film wel eens gezien, maar weet er niet zoveel meer van, dus dat is ook fijn
Mijn vriendinnen zeggen ook dat ik een heel andere bijrijder ben sinds ik m'n rijbewijs hebquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat doet mam ook bij mij. Echt gekmakend
Jaaa ik heb nog wel wat rode overalls liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |