SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja het blijft tv he?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook nog het nadeel van het programma. OF je krijgt echt een goede match want dat is leuk om te zienOF je krijgt echt een slechte match, want dat is ook leuk om te zien
Meestal halen ze het einde van het programma niet eensquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het blijft tv he?![]()
Ik vraag me ook wel af hoe vaak die stelletjes bij elkaar blijven
quote:
Misschien is die match nog wel matiger!quote:
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien is die match nog wel matiger!
Ja dat is nou makkelijk gezegd natuurlijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb liever Jobi dan m'n nummer 1 plek hoor
Ja liefst heb ik allebei natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is nou makkelijk gezegd natuurlijk!
Als hij voor een club in de zandbak kiest, is dat wel ongeveer hetzelfde niveauquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:14 schreef usagi414 het volgende:
Hoe vaak zal deze grap nog worden gedaan![]()
[ twitter ]
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:13 schreef Meke het volgende:
Soms gaat het ook wel goed hoor Jobi![ facebook ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:09 schreef Meke het volgende:
1 2143 Aoibhin
2 2000 Meke
3 1600 Redefine
Jobi je bent weer aan het uitlopenEn wel stom dat je niet meedoet met @:Redefine en ik in de mooie ronde getallen
Ja eensquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:16 schreef Strani het volgende:
Nou, ziet er naar uit dat FOK! het heel aardig doet vandaag (op het quoten na!). Discord heeft volgens mij wel aardig gewerkt als back-up, en is ook direct weer stilgevallen toen FOK! terugwas, zoals de bedoeling was.
Als iemand nog een discord invite wil voor toekomstige noodgevallen, en het in de SC had gemist, DM dan even.
Het zou toch wat zijn als Meke eerlijk toegeeft dat ik op moet tyfenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is nou makkelijk gezegd natuurlijk!
Jaa doenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OhMisschien toch maar deelname overwegen
Oh er is nog een achterkamertje?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:16 schreef Strani het volgende:
Nou, ziet er naar uit dat FOK! het heel aardig doet vandaag (op het quoten na!). Discord heeft volgens mij wel aardig gewerkt als back-up, en is ook direct weer stilgevallen toen FOK! terugwas, zoals de bedoeling was.
Als iemand nog een discord invite wil voor toekomstige noodgevallen, en het in de SC had gemist, DM dan even.
Nou ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar je zei toch dat je maar even terug zou komen?!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als Meke eerlijk toegeeft dat ik op moet tyfen
Veel te vaak. Vooral van Ajax supporters i.c.m. Suarezquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:14 schreef usagi414 het volgende:
Hoe vaak zal deze grap nog worden gedaan![]()
[ twitter ]
Ja hequote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja eens![]()
En ik vond het ook wel leuk om jullie gewoon te kunnen spreken toen ik niet op het forum kon
Ja maar die heb jij wel eens geprobeerd al toch? Of lukte dat toen niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh er is nog een achterkamertje?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa doen![]()
![]()
En zelfs als het echt heel kut gaat is iedereen het na drie weken toch wel weer vergetenGewoon een vakantie boeken rond de uitzending als je tijdens de date het al kut vond
Ja in je hoofd is het gewoon een hobby en gewoon gezellig maar per ongeluk hecht ik me dan toch wel aan julliequote:
Ik doe dit expres om je te pestenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar je zei toch dat je maar even terug zou komen?!
Gemeen!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doe dit expres om je te pesten
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar die heb jij wel eens geprobeerd al toch? Of lukte dat toen niet?
Ja doenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OhMisschien toch maar deelname overwegen
"Op zich is het leuk als je er bent, maar het is k leuk als je er niet bent"quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als Meke eerlijk toegeeft dat ik op moet tyfen
Die zag ik ook rond gaan en die zijn niet grappig. Maar bij deze is het linkje ook zo leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel te vaak. Vooral van Ajax supporters i.c.m. Suarez
Volgens mij heb je hier genoeg supporters hoorquote:
Helemaal gelijk heb je!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja in je hoofd is het gewoon een hobby en gewoon gezellig maar per ongeluk hecht ik me dan toch wel aan jullieEn als k kan beslissen dat ik even niet post is het prima, maar FOK! moet dat niet ineens gaan zitten te bepalen
Ik hoor het haar zo zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
"Op zich is het leuk als je er bent, maar het is k leuk als je er niet bent"
(En dit dan zo'n beetje op de manier waarop @:Meke praat h)
Alles went hoor!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeMaar vind Discord niet zo'n fijn platform. Dan maar eventjes geen SC
Hier hebben ze er wel iets moeite ingestoken. Dan is het nog wel aardig.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die zag ik ook rond gaan en die zijn niet grappig. Maar bij deze is het linkje ook zo leuk.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeMaar vind Discord niet zo'n fijn platform. Dan maar eventjes geen SC
Ik had ooit hetzelfde kunnen zeggen, maar de laatste tijd ben ik wat meer "de klik" kwijt ofzo. Geen idee waar het aan ligt. Jullie vind ik nog wel tofquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal gelijk heb je!
Voor mij is deze SC echt een virtuele huiskamer, het geeft me een prettig gevoel om 'm open te hebben. Als ik in het buitenland ben vind ik het ook fijn dat ik met de SC iets van routine heb
Hoe praat ik?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
"Op zich is het leuk als je er bent, maar het is k leuk als je er niet bent"
(En dit dan zo'n beetje op de manier waarop @:Meke praat h)
De deur staat hier inderdaad open.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal gelijk heb je!
Voor mij is deze SC echt een virtuele huiskamer, het geeft me een prettig gevoel om 'm open te hebben. Als ik in het buitenland ben vind ik het ook fijn dat ik met de SC iets van routine heb
Dat is dan ook weer zoquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier genoeg supporters hoor
Wat vind je dan niet meer zo tof?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had ooit hetzelfde kunnen zeggen, maar de laatste tijd ben ik wat meer "de klik" kwijt ofzo. Geen idee waar het aan ligt. Jullie vind ik nog wel tof![]()
Nah, nee. Het is vast gezellig zonder mijquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
De deur staat hier inderdaad open.
Dat ben je altijdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik in het buitenland ben vind ik het ook fijn dat ik met de SC iets van routine heb
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal gelijk heb je!
Ja, ok, hoe omschrijf je dit...quote:
Waarom ligt zij aan de champagne?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:13 schreef Meke het volgende:
Soms gaat het ook wel goed hoor Jobi![ facebook ]
Als je gewoon even elk half uur komt melden dat alles goed gaat, lijkt mij dat wel voldoende hoor!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:23 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou precies! En ik post ook wel eens dagen weinig tot niets, lees lang niet alles terug maar ik wil wel de mogelijkheid hebbenAls mijn vrijwilligerswerk weer doorgaat of ik een keer op vakantie ga, zullen jullie me ook nauwelijks zien, gok ik zo
Dat mag hoor. Denk misschien ook door andere dingen in je leven nu, dat dat allemaal even helemaal opgeschud wordtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had ooit hetzelfde kunnen zeggen, maar de laatste tijd ben ik wat meer "de klik" kwijt ofzo. Geen idee waar het aan ligt. Jullie vind ik nog wel tof![]()
Kan er niet zo mijn vinger opleggen. Heb vaak gewoon niet echt zin ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat vind je dan niet meer zo tof?
Alleen beter voor je portemonnee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als hij voor een club in de zandbak kiest, is dat wel ongeveer hetzelfde niveau
Graag, ben nu wel benieuwdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
We zullen het vanavond eens analyseren
'Kun je dat laatste stuk nog een keer herhalen? Sorry, nog n keer.'quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
We zullen het vanavond eens analyseren
Ja, Straan heeft zo vaak nadrukkelijk gezegd dat hij Nederlander is, dan moet hij ook wel consequent zijnquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan er niet zo mijn vinger opleggen. Heb vaak gewoon niet echt zin ofzo.
Externe factoren spelen vaak een grotere rol dan interne, inderdaad. Dat ik hier een aantal weken minder gepost heb heeft ook niks te maken met de SC zelf.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Denk misschien ook door andere dingen in je leven nu, dat dat allemaal even helemaal opgeschud wordt
Omdat het een vooruitblik is: als de baby er is mag de man mooi voeden zodat zij zich kan bezattenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ligt zij aan de champagne?![]()
Zou kunnen. Maar heb ook gewoon vaak niet zoveel te meldenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Denk misschien ook door andere dingen in je leven nu, dat dat allemaal even helemaal opgeschud wordt
En dan allemaal hl geconcentreerd luisteren wanneer Meke praat, niet naar wt ze zegt maar naar hoe ze het zegt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
De deur staat hier inderdaad open.
[..]
'Kun je dat laatste stuk nog een keer herhalen? Sorry, nog n keer.'
We zullen eens zienquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je gewoon even elk half uur komt melden dat alles goed gaat, lijkt mij dat wel voldoende hoor!
Oh, nee, laat ik voorop stellen dat het niks met de SC te maken heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:25 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Externe factoren spelen vaak een grotere rol dan interne, inderdaad. Dat ik hier een aantal weken minder gepost heb heeft ook niks te maken met de SC zelf.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Kun je dat laatste stuk nog een keer herhalen? Sorry, nog n keer.'
Nu dat je een keer hebt meegestreden om het kampioenschap zal het zker opvallen ja!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
We zullen eens zien![]()
Vorig jaar heb ik vier weken niet gepost, maar toen was ik nog niet zo'n regular dat het opviel denk ik
Allemaal met kladblok in de hand.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:26 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan allemaal hl geconcentreerd luisteren wanneer Meke praat, niet naar wt ze zegt maar naar hoe ze het zegt.
Alsof je dat daarvoor wel hadquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar heb ook gewoon vaak niet zoveel te melden
Ik word er NU al ongemakkelijk vanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:26 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan allemaal hl geconcentreerd luisteren wanneer Meke praat, niet naar wt ze zegt maar naar hoe ze het zegt.
Was wel lekker rustig toenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]
We zullen eens zien![]()
Vorig jaar heb ik vier weken niet gepost, maar toen was ik nog niet zo'n regular dat het opviel denk ik
Ja joh, een en al kwaliteitquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Allemaal met kladblok in de hand.
Ik troost je met de gedachte dat ik er waarschijnlijk niet ben vanavondquote:
Precies, nu tel ik pas ECHT meequote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu dat je een keer hebt meegestreden om het kampioenschap zal het zker opvallen ja!
Omdat ik er niet meer ben natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan er niet zo mijn vinger opleggen. Heb vaak gewoon niet echt zin ofzo.
Ja waar ben jij johquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat ik ik er niet meer ben natuurlijk
Toen was het sowieso rustig, ik had denk ik per maand toen aan posts wat ik vandaag per dag hebquote:
Dat zegt veel over in de inhoud van de SCquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Strani het volgende:
Leider in het maandklassement: "Ik heb niet zo veel te melden"
Gelukkig weet ik hoe ik mensen eruit kan kickenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik troost je met de gedachte dat ik er waarschijnlijk niet ben vanavondMijn analyserende blik is echt moordend
Guanaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omdat ik er niet meer ben natuurlijk
Haaaa Guanabananana!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Toen was het sowieso rustig, ik had denk ik per maand toen aan posts wat ik vandaag per dag heb
Ik ben nu al vergeten?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zegt veel over in de inhoud van de SC
65quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zegt veel over in de inhoud van de SC
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Welkom bij de groten van deze SC!
Wie?quote:
@Davequote:
quote:
Nee maar t is nu wel drie keer over de kop gegaan ten opzichte van toenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Een jaar geleden was de SC toch echt niet rustig en ik ook niet
Ja, maar rustig is andersquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar t is nu wel drie keer over de kop gegaan ten opzichte van toen
Ja maar vooral de slechte matchesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook nog het nadeel van het programma. OF je krijgt echt een goede match want dat is leuk om te zienOF je krijgt echt een slechte match, want dat is ook leuk om te zien
Guana!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier!quote:
Blij!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Guana![]()
![]()
Hoe blij ben jij met storm en regen?
quote:
H_T!quote:
Nog een bepaald thema of algemeen?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben ondertussen bezig met een quiz voor op het vriendenweekend en word dolenthousiast hiervan
Ja okee goed puntquote:
Ja maar ook wel veel kritische mensen hoor. Grote kans dat als er gewoon een leuke match voor mij gemaakt wordt, ik hem alsnog ga zitten afkrakenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar vooral de slechte matches
Leukquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben ondertussen bezig met een quiz voor op het vriendenweekend en word dolenthousiast hiervan
quote:
Arme kerel!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ook wel veel kritische mensen hoor. Grote kans dat als er gewoon een leuke match voor mij gemaakt wordt, ik hem alsnog ga zitten afkraken
Nouja in m'n hoofd hquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar weet niet of ik blijf hoor.
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar weet niet of ik blijf hoor.
Ja, maar uiteindelijk moet die snuiter er wel achterkomen wat er in je hoofd omgaatquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja in m'n hoofd h![]()
Ik kan heel goed beleefd doen
De puntige knien van FOK!.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ook wel veel kritische mensen hoor. Grote kans dat als er gewoon een leuke match voor mij gemaakt wordt, ik hem alsnog ga zitten afkraken
Ja maar dan kan ik toch zeggen: "Ik voel gewoon niet zo'n klik"quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk moet die snuiter er wel achterkomen wat er in je hoofd omgaat
Haha precies datquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De puntige knien van FOK!.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
En nu toch echt mijn pakketje ophalenTot straks misschien nog!
Wat is er 1 september?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:40 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Misschien tot straks, maar sowieso tot 1 september hoor
Dan ben ik vast nummer 1 van deze SC en kan Jobi weer veilig terugkomen zonder concurrentie te zijnquote:
Ja dat ook, vitamientjes weer nemenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:41 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, dan is er genot, want r in de maand, maar wat bedoel jij?
Ja maar daar heb ik jullie ook wel voor nodig hoor, anders wordt het zo'n monoloogquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks grapje, gewoon doorposten jij!
Dat niveau inderdaadquote:
Ah je gaat weer reacties herhalen, dan kom je wel inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik jullie ook wel voor nodig hoor, anders wordt het zo'n monoloog
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je gaat weer reacties herhalen, dan kom je wel inderdaad
Ik wilde dit eigenlijk 10x posten, maar kreeg een melding dat ik niet twee keer achter elkaar hetzelfde mocht postenquote:
Ah, wij zijn je hazen!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik jullie ook wel voor nodig hoor, anders wordt het zo'n monoloog
Precies!quote:
Ho ho. In ware First Dates stijl moet je eigenlijk de hele date in een deuk liggen. Heel veel gemeen hebben. Tussentijds tegen de camera zeggen hoe leuk die ander eigenlijk wel niet is.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Die posts trekken we we er inderdaad weer vanaf.quote:
Maar dit kan toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho ho. In ware First Dates stijl moet je eigenlijk de hele date in een deuk liggen. Heel veel gemeen hebben. Tussentijds tegen de camera zeggen hoe leuk die ander eigenlijk wel niet is.
En dan bij het beslis moment: 'Nee ik hoef geen nieuwe date, ik voelde geen klik. Jij toch ook niet?'
![]()
Strani Som.quote:
Met liefde!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies!
Jullie houden me uit de wind![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Met liefde!
En nogmaals, het is niks tegen Jobi, maar het gaat om de toekomst van deze SC. Ik cijfer mezelf deze maand ook even weg voor het nieuwe bloed.
Nog altijd beter dat de SC over je dateleven gaat, en dat de SC niet je dateleven s.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:51 schreef Meke het volgende:
Ik weet trouwens niet wat het over mij zegt als ik straks inderdaad nummer 1 ben en 80% van die posts gingen over mijn dateleven
Ik ben heel blij dat ik die illusie nog steeds hoog kan houden inderdaad, dat jullie allemaal niet van elkaar weten hoeveel van jullie ik stiekem al gedatet hebquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog altijd beter dat de SC over je dateleven gaat, en dat de SC niet je dateleven s.
Uiteraard kan dat. Maar ik bedoel dan ook dat je tijdens de uitzending zit te kijken en denkt nou daar vliegen de vonken wel vanafquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dit kan toch?Ik kan iemand heel leuk vinden maar geen romantische klik hebben hoor
Maar staat wel stom op tv
Ik zou sowieso bijna altijd bij First Dates als ik iemand ook maar een btje leuk vind, nog willen afspreken zonder camera's. Ik zou daar ZO hyperbewust van worden
Oh dat weten we allemaal allang van elkaar maar we vinden het wel okay zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik die illusie nog steeds hoog kan houden inderdaad, dat jullie allemaal niet van elkaar weten hoeveel van jullie ik stiekem al gedatet heb
Dat lijkt mij inderdaad niet best.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog altijd beter dat de SC over je dateleven gaat, en dat de SC niet je dateleven s.
De hele SC tochquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik die illusie nog steeds hoog kan houden inderdaad, dat jullie allemaal niet van elkaar weten hoeveel van jullie ik stiekem al gedatet heb
Hoezo, wat is er mis met de vrouwelijke SC-ers? Leg dat maar eens uit Redefine!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad niet best.
Ja, dat is ook wel het nadeel natuurlijk, ik denk dat een eerste date sowieso altijd superongemakkelijk isquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat. Maar ik bedoel dan ook dat je tijdens de uitzending zit te kijken en denkt nou daar vliegen de vonken wel vanaf![]()
In dat soort gevallen, waar je het dus ook echt heel leuk hebt gehad, zou ik toch eerder zeggen. Ik weet niet of het wat is of wordt, dat moeten we bij een tweede date (zonder camera's) maar eens bekijken.
Want niet elke klik komt gelijk bij een eerste date h. Al verschilt het wel van de Engelse versie t.o.v. onze versie. Hier is het nee gehalte wel heel erg hoog.
Dan is het goedquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat weten we allemaal allang van elkaar maar we vinden het wel okay zo.
Ik luister @Redefinequote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er mis met de vrouwelijke SC-ers? Leg dat maar eens uit Redefine!
Ik bedoel dat je date leven dan puur virtueel zou zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er mis met de vrouwelijke SC-ers? Leg dat maar eens uit Redefine!
Je kunt toch ook in het echt daten met mensen van internet?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je date leven dan puur virtueel zou zijnUiteraard is er niks mis met de vrouwen uit de SC
Dat eerste. Ja precies. Ik zou zelf daarom ook nooit eraan meedoen. Snap eigenlijk niet waarom iemand dat wel zou willen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel het nadeel natuurlijk, ik denk dat een eerste date sowieso altijd superongemakkelijk isZeker met zo'n gekke setting en met camera erbij. Daardoor wil je sowieso ook niet alles over jezelf vertellen in verband met privacy van andere mensen enzo.
Ik zou dan ook heel snel neigen naar nog eens zonder camera's afspreken. Maarja, je wilt natuurlijk ook niet degene zijn die wl nog eens wil afspreken en dat de ander dan niet wil
Natuurlijk kan dat. Genoeg voorbeelden hier op FOK!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kunt toch ook in het echt daten met mensen van internet?
En gelukkig maar![]()
Nee, ik zou dan sowieso eerder meedoen aan Married at First Sight denk ik dan First Dates. Maar dan alsnog vind ik de camera's inderdaad wel een redelijk zwaarwegend argument om het nooit te doenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat eerste. Ja precies. Ik zou zelf daarom ook nooit eraan meedoen. Snap eigenlijk niet waarom iemand dat wel zou willen.
Dat tweede zou ik ook doen als ik dan al mee zou doen. Als het een leuke date is, gewoon even kijken hoe het is zonder de camera's erbij.
Waarbij dan wel hetzelfde geldt als normaal. Als de ander een enorm saaie doos is waar niks uitkomt, dan spreek ik ook geen tweede keer meer af.
Haha ja was lichtelijk sarcastisch hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Genoeg voorbeelden hier op FOK!![]()
Maar ik interpreteerde de opmerking van Strani als iets wat puur digitaal was.
Hoezo is het beter voor de toekomst van de SC als bepaalde leden even wat minder posten?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:50 schreef Strani het volgende:
En nogmaals, het is niks tegen Jobi, maar het gaat om de toekomst van deze SC. Ik cijfer mezelf deze maand ook even weg voor het nieuwe bloed.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Anders haakt het publiek afquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoezo is het beter voor de toekomst van de SC als bepaalde leden even wat minder posten?Die logica snap ik even niet
En lopen de reclame-inkomsten terugquote:
Eerder aan Married at First Sight?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ik zou dan sowieso eerder meedoen aan Married at First Sight denk ik dan First Dates. Maar dan alsnog vind ik de camera's inderdaad wel een redelijk zwaarwegend argument om het nooit te doen![]()
![]()
Ugh ja saaie mensen
En nog stds niet gewonnenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:14 schreef Redefine het volgende:
@:Strani doet overigens al jaren mee aan De Spaanse droom.
Ja nouja dan word je wel uitgebreider gematcht en MOET je elkaar wel leren kennenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eerder aan Married at First Sight?Dat is nou echt programma Nr 1 waar ik nooit aan mee zou willen doen, brrr
Nou, vaak zitten er van die koppels tussen waarvan je denkt "hoe dan"quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nouja dan word je wel uitgebreider gematcht en MOET je elkaar wel leren kennen
Haha ja dat is ook weer zoquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, vaak zitten er van die koppels tussen waarvan je denkt "hoe dan"![]()
En dan MOET je wel helemaal op huwelijksreis enzo en op elkaars lip zitten
Nee dat maak jij ervan h.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Genoeg voorbeelden hier op FOK!![]()
Maar ik interpreteerde de opmerking van Strani als iets wat puur digitaal was.
Hoe date je dan berhaupt digitaal? In DM?quote:
Nou ik ben benieuwd wanneer we je daar gaan zienquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook weer zoMaarja dan negeer je elkaar gewoon en dan af en toe voor de camera even iets leuks doen
Wat dan?quote:
Ja nee niet want cameraquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd wanneer we je daar gaan zien
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wil ik Outlook afsluiten, krijg ik een foutmelding waarbij ik 'm moet afsluiten.
De Spaanse serie (Foodie Love) die ik er gisteravond even ingooide gaat over daten. In de eerste aflevering die ik gisteren zag hadden ze hun eerste "date", wat eigenlijk geen date zou zijn maar even koffie drinken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel het nadeel natuurlijk, ik denk dat een eerste date sowieso altijd superongemakkelijk is![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wil ik Outlook afsluiten, krijg ik een foutmelding waarbij ik 'm moet afsluiten.
O dat is leuk! Zijn dat dan steeds dezelfden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Spaanse serie (Foodie Love) die ik er gisteravond even ingooide gaat over daten. In de eerste aflevering die ik gisteren zag hadden ze hun eerste "date", wat eigenlijk geen date zou zijn maar even koffie drinken.
En je ziet ook af en toe in beeld wat ze dan denken en wat ze denken dat de andere dan denkt.
Nu nog 7 dates te gaan.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga de toekomst van de SC maar weer eens verder helpen
Ohh ja toen met hartjes reageren en nu opeens boos h!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:32 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@:strani had het gewoon over zichzelf hoor
Zekerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja toen met hartjes reageren en nu opeens boos h!
Nee eigenlijk zou ik beter moeten weten h.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:34 schreef Meke het volgende:
Ik ben ontzettend wispelturig, het verbaast me dat je je daar nog over verbaast
Maar echt ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee eigenlijk zou ik beter moeten weten h.
Het gaat steeds over dezelfde. En als de eerste date een voorbode was dan zijn ze in aflevering 8 getrouwd en is ze zwanger.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:30 schreef Meke het volgende:
[..]
O dat is leuk! Zijn dat dan steeds dezelfden?
Ik lees nu dit boek, ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft voor haar verjaardag van dertig verschillende mensen een date gevraagd (non-fictie) en beschrijft dan hoe de date ging
Oh leukquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het gaat steeds over dezelfde. En als de eerste date een voorbode was dan zijn ze in aflevering 8 getrouwd en is ze zwanger.
Wat zijn je mogelijkheden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:36 schreef Meke het volgende:
Nou mensenkinderen, op deze ontzettend feestelijke dag mag ik van mezelf eten bestellen, maar wat zal ik eens kiezen?![]()
![]()
Sushiquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:36 schreef Meke het volgende:
Nou mensenkinderen, op deze ontzettend feestelijke dag mag ik van mezelf eten bestellen, maar wat zal ik eens kiezen?![]()
![]()
Nee daar houd ik niet zo vanquote:
Hangt ervan af wat hij verteld heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:39 schreef usagi414 het volgende:
Denk je trouwens het wielrennen even in de gaten te willen houden belt je manager opeens en ben je zo 20 minuten verder. Maar ik heb ook niets gemist geloof ik.
Hij noemde mij welquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:32 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
@:strani had het gewoon over zichzelf hoor
Lullig!quote:
Dat staat er bijna letterlijk. Lezen is lastig natuurlijkquote:
Spaanse eikelquote:
Emquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:48 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag.
Ik zie dat de spanning hier wat oploopt.
Altijd weer die Spanjaarden.quote:
Patat oorlogquote:
S, el idiota espaol est de nuevoquote:
Jaaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:51 schreef molloot200 het volgende:
Ben ik weerIk heb even op z'n students een maaltijd roerbakmie gemaakt
Sinds ze er weer is wat minder goedquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:51 schreef molloot200 het volgende:
Hoe gaat ie met je Jobi inhalen @:Meke?
Ja dat is wel lekker, maar daar doen ze hier in Leiden toch gekke dingen mee? Of was dat frikadel speciaal? Waar is @Roger_Epiales als je hem nodig hebtquote:
Ik wil hem metquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
Hey vraag h: als jullie friet/patat oorlog bestellen bij jullie snackbar, krijgen jullie dat dan met of zonder ui?
Nou ja volgens mij heb je vanmiddag wel lekker doorgepostquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Sinds ze er weer is wat minder goed
Ja maar nog steeds een gat van 100 postsquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja volgens mij heb je vanmiddag wel lekker doorgepost
Nou ja hier krijg je m dus zonder. Ik was laatst ergens anders en toen kreeg ik met ui, dat vond ik eigenlijk veel lekkerderquote:
Hoe giet it mei dy?quote:
Lame.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja hier krijg je m dus zonder. Ik was laatst ergens anders en toen kreeg ik met ui, dat vond ik eigenlijk veel lekkerder
Wat is er dan lek aan? De waterfiets zijn twee frikandellen denk ik? Of is dat een catamaran?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik had laatst dus ook voor het eerst een "Friet lekke waterfiets" besteld, daar wist ik ook het bestaan eerst niet van
Ik zonder, maar dat is ook wel omdat ik specifiek zeg dat ik het zonder uitjes wil.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
Hey vraag h: als jullie friet/patat oorlog bestellen bij jullie snackbar, krijgen jullie dat dan met of zonder ui?
Si!!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal ook weer eens niet
[..]
Quin bastard brut, no?
Patat 80-jarige oorlog maken door chorizo toe te voegen. Of paellaquote:
HOEZOquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zonder, maar dat is ook wel omdat ik specifiek zeg dat ik het zonder uitjes wil.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Patat 80-jarige oorlog maken door chorizo toe te voegen. Of paella![]()
Ja ik weet dat je in een DM zei dat je iedereen hier zo vreselijk saai vindt, maar dit is wat overdreven.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig maar toch, dat ik nog voor wat spanning zorg?
Nou nou nou nou!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal ook weer eens niet
[..]
Quin bastard brut, no?
zonderquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
Met ui. En ik bestel vaak met nog extra uiquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
Oh die krijg je hier wel met satsausquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Lame.
'
Net als berenhap/berenklauw zonder satsaus?!?!? Echt, dat is zo debiel![]()
Ja een friet waterfiets is dus twee frikandellen. Een friet lekke waterfiets is een friet met kroket en frikandel. En dan speciaalsaus eroverheenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat is er dan lek aan? De waterfiets zijn twee frikandellen denk ik? Of is dat een catamaran?
Hier vragen ze dus niet om uitjes en dat vind ik best raarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zonder, maar dat is ook wel omdat ik specifiek zeg dat ik het zonder uitjes wil.
Nou toen vond jij het anders juist best een prima ideequote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je in een DM zei dat je iedereen hier zo vreselijk saai vindt, maar dit is wat overdreven.
Ik vraag zelf al vaak om met, dus dat weet ik niet. Als ik in een caf 'een biertje' bestel krijg ik nooit het kleinste glas, daar heb ik al wel op geletquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef molloot200 het volgende:
In Leiden voegen ze er ook curry aan toe, maar de vraag om Roger is terechtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker, maar daar doen ze hier in Leiden toch gekke dingen mee? Of was dat frikadel speciaal? Waar is @:Roger_Epiales als je hem nodig hebt
In dat tempo is dat maar iets meer dan een dagje hequote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds een gat van 100 posts![]()
1 2181 Aoibhin
2 2076 Meke
Waterfiets ken ik, maar wat maakt het een lekke waterfiets?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik had laatst dus ook voor het eerst een "Friet lekke waterfiets" besteld, daar wist ik ook het bestaan eerst niet van
Ik las neemquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik noem jou altijd alleen met liefde.
Maar die uitjes voegen wat toequote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat de saus zo gaat klonteren door die uitjes!
Ongelijke leggers dusquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja een friet waterfiets is dus twee frikandellen. Een friet lekke waterfiets is een friet met kroket en frikandel. En dan speciaalsaus eroverheen
Jij snapt hetquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met ui. En ik bestel vaak met nog extra ui
Ja doenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh die krijg je hier wel met satsaus
Maar goed ik denk dat als ik volgende keer weer friet oorlog bestel er gewoon bij vraag of ze er uitjes op willen gooien
Is toch lekker joh!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat de saus zo gaat klonteren door die uitjes!
Wel lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja een friet waterfiets is dus twee frikandellen. Een friet lekke waterfiets is een friet met kroket en frikandel. En dan speciaalsaus eroverheen
Ja durf niet tegen jou in te gaan natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou toen vond jij het anders juist best een prima idee
Jawol noquote:
Ojaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:57 schreef H_T het volgende:
In Leiden voegen ze er ook curry aan toe, maar de vraag om Roger is terecht
Precies, gaat goedkomenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:57 schreef H_T het volgende:
In dat tempo is dat maar iets meer dan een dagje he
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:59 schreef Em31 het volgende:
Quin bastard brut is in het Fries 'Wat in smoarge bastert'
Smoarge bastert
Wat een tiran die man hquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja durf niet tegen jou in te gaan natuurlijk
Doen danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik had zaterdag zo veel honger, ik had m echt zo weg
En nu heb ik er weer zin in
hel jaquote:
In lyts bytsjequote:
quote:Na het uitbreken van de oorlog in Kosovo in 1999 weigerde kwalitaria ‘Annie van’ in Millingen aan de Rijn dit snackgerecht nog langer te verkopen; als alternatief verzon men frietje feest. Enkele jaren eerder was er al een snackbar in Alkmaar op de proppen gekomen met frietje vrede, maar dat was een frites-variatie met vruchten erbij. Bij ‘Annie van’ dienden klanten die het waagden een patatje oorlog te bestellen, vijfentwintig gulden te doneren aan een fonds voor vluchtelingen uit voormalig Joegoslavi.
Oja dat is waarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey nee, ik heb die roerbaknoedels
Niet zo heeel lyts trouwens, gewoon halfquote:
quote:
Het is erg marathon. Geen sprintquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:53 schreef Meke het volgende:
Ok dat gat was tien dagen geleden een stuk groter![]()
1 1780 Aoibhin
2 1226 Meke
3 1096 Redefine
Nee precies.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is erg marathon. Geen sprint
Nee gewoon jazeker zou ik dan zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:01 schreef Meke het volgende:
[..]
hel ja
[Zeggen mensen dat echt?Ik had 'jazeker' inegtypt, maar dit klinkt meer als hell yeah
]
Ja preciesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee gewoon jazeker zou ik dan zeggenanders is het inderdaad meer hell yeah
Dat heet gewoon kapsalon toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind Friet kapsalon trouwens echt heel viesMijn vrienden vinden het allemaal geweldig is wel een algemeen consensus
Ik ga de Friet Hawaii niet bestellen, maar over die variant zal ik natuurlijk nooit kwaad sprekenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:03 schreef Meke het volgende:
:
[..]Je werd gedwongen 25 gulden te doneren?! Stom
![]()
En fruit op je friet?! Gadverdamme
quote:Patatje Spaans - prei, gehakt, champignons en sambal.
Jij weet altijd de pijnpunten in mij te vinden hquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had 'm speciaal voor jou op Catalaans gezet i.p.v. Spaans
Ja nou ja het komt op hetzelfde neer toch, friet met allerlei andere dingen door elkaar en dat bevordert niet elkaars smaakquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat heet gewoon kapsalon toch?![]()
Ik kan daar ook hl slecht tegen, alles zo door elkaar gegooidDoe mij maar gewoon alles naast elkaar hoor
Wij hebben hier Boswachtersfriet o.i.d. ook en dat is met een halve groenteschotel erover heen gegooid. Paprika, champignons, courgette etc. Ziet er altijd wel lekker uit eigenlijk maar het lijkt me niet zo lekker in combinatie met de frietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga de Friet Hawaii niet bestellen, maar over die variant zal ik natuurlijk nooit kwaad spreken
Tevens:
[..]
Zodra je er voorbij bent is het het al bijna 1 september.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies.
En als ik eenmaal bovenaan sta, moet ik dat ook nog vasthouden![]()
![]()
Maarja dat vind ik dan minder belangrijk
Oh heb ik zoveel overwicht?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja durf niet tegen jou in te gaan natuurlijk
De deadline komt nu sowieso wel vrij dichtbijquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zodra je er voorbij bent is het het al bijna 1 september.
Dat klinkt lekker maar dan nst m'n frietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga de Friet Hawaii niet bestellen, maar over die variant zal ik natuurlijk nooit kwaad spreken
Tevens:
[..]
Tuurlijk, sambal, typisch Spaans.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Tevens:
[..]
een klein beetjequote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit kan je prima sturen maar kan ik niks van maken h
Nee precies.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja het komt op hetzelfde neer toch, friet met allerlei andere dingen door elkaar en dat bevordert niet elkaars smaak
Boerenfriet smaakt me wel, dat is met uien, champignons, spek en soms ook nog wat andere groentesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wij hebben hier Boswachtersfriet o.i.d. ook en dat is met een halve groenteschotel erover heen gegooid. Paprika, champignons, courgette etc. Ziet er altijd wel lekker uit eigenlijk maar het lijkt me niet zo lekker in combinatie met de friet
Ik hoop hetquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zodra je er voorbij bent is het het al bijna 1 september.
Nee daar was je toch juist vanafquote:
Nou precies dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:08 schreef Redefine het volgende:
Kapsalon vind ik ook niet veel aan. Het wordt bij elkaar zo'n slappe hap. Slappe patat, weke sla.
Ja, zoiets is dit ook volgens mij.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Boerenfriet smaakt me wel, dat is met uien, champignons, spek en soms ook nog wat andere groentes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |