23u?!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Exact weet ik nog niet. Maar ik denk om elf uur wel thuis te zijn
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef Dave het volgende:
Ik kan het niet meer terugvinden, maar er was eens zo'n akward NL First Dates aflevering, met die minutenlange stiltes, en die gast die ijs als toetje lekker vond.
- "Zo heb je mokka ijs, chocolade ijs...."
- "..."
- "..... maar ook vanille ijs....."
- "..."
- "oh, en citroenijs."
- "..."
Maar misschien stel ik het me erger voor dan het was.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb liever Jobi dan m'n nummer 1 plek hoor
Oh in zo'n huis heb ik ook wel eens gewoond, inderessantquote:
Wat stomquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stukje tekst dat ik aan de klant had aangeleverd, heeft ie ingekort en nu worden jullie helemaal niet meer benoemd.![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat jullie een belangrijk deel van mijn leven uitmaken?
Dat. Plus dat de regie je ook nog een richting instuurt. En/of achteraf het zo gemonteerd wordt dat je een bepaald type lijkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook gewoon ongemakkelijk het idee dat eigenlijk iedereen met jouw date mee zit te kijken, er een mening over heeft etc. Het zal nooit lekker ongedwongen zijn want er staat een dikke camera op je gericht.
Te laat zeker.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik moest bij het uit-eten de afgelopen dagen heel vaak aan @:Meke denken, want zo'n beetje elke vega-optie die ik had daar zat biet of geitenkaas in
Inderdaad. Daar een paar uur van mijn leven aan besteed. Wordt het gewoon wegbezuindigd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat stomZit je daar zo je best op te doen
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef Dave het volgende:
Ik kan het niet meer terugvinden, maar er was eens zo'n akward NL First Dates aflevering, met die minutenlange stiltes, en die gast die ijs als toetje lekker vond.
- "Zo heb je mokka ijs, chocolade ijs...."
- "..."
- "..... maar ook vanille ijs....."
- "..."
- "oh, en citroenijs."
- "..."
Maar misschien stel ik het me erger voor dan het was.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Gisteren op Discord zei je heel wat anders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik denk het wel, moet om 7u op de fietsquote:
Hadden ze beter dan tevoren kunnen zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar een paar uur van mijn leven aan besteed. Wordt het gewoon wegbezuindigd.
quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Hadden ze beter dan tevoren kunnen zeggen
Pompoen ook vaak, maar dat vind ik lekker dus is minder ergquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ach ja, ik vind het zelf lekker, dus vind het niet zo ergMaar het valt me wel heel erg op dat veel vega-opties vaak van die standaard ingrediënten bevatten. Er is wel meer vegetarisch dan alleen dat
Naaah, dit is al een keer geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij zo'n programma als first dates zou het me niet verbazen als ik gekoppeld wordt aan een vleeseter-hater.
Ja dat ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Pompoen ook vaak, maar dat vind ik lekker dus is minder erg
Ja dat is natuurlijk ook nog het nadeel van het programma. OF je krijgt echt een goede match want dat is leuk om te zienquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij zo'n programma als first dates zou het me niet verbazen als ik gekoppeld wordt aan een vleeseter-hater.
Ja dat vind ik ook wel lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat ookEn zongedroogde tomaten zie je ook heel veel
Wie weet zijn er ook veel matige matches die wel gemaakt worden, maar te saai zijn om uit te zendenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook nog het nadeel van het programma. OF je krijgt echt een goede match want dat is leuk om te zienOF je krijgt echt een slechte match, want dat is ook leuk om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |