SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nee precies, een beetje afwisseling is ook al goed. Ik vind wel dat ik al redelijk m'n best doe.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:04 schreef Meke het volgende:
Maar is ook wel goed, dan wordt het niet zo'n monoloog
Oh ja, die is nieuw toch?quote:
Ik heb heel snel leren lopenquote:
WIDM 2009 is ook tofquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen trouwens WIDM 2009 teruggekeken. Was het eerste seizoen dat ik "live" keek van begin tot eind, dus was weer even lekker nostalgie
Had je trouwens meegekregen dat er dusquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen trouwens WIDM 2009 teruggekeken. Was het eerste seizoen dat ik "live" keek van begin tot eind, dus was weer even lekker nostalgie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker waarquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee precies, een beetje afwisseling is ook al goed. Ik vind wel dat ik al redelijk m'n best doe.
Ze moest de TT wel waarmaken natuurlijkquote:
Misschien moet ik mijn username ook maar gaan veranderenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je lijkt ook wel een nieuw mens te worden zo!
Ja dat gevoel krijg ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, die is nieuw toch?
Doet me een beetje aan Haags denken ergens
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had je trouwens meegekregen dat er dusIk snap dit echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik viel eigenlijk halverwege 2008 erin, maar had ook van de seizoenen daarvoor "wel eens" een aflevering gekeken. Ik snapte het spel alleen nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
WIDM 2009 is ook tof
Ik startte in 2011 pas met live kijken. Tot op de dag van vandaag nog het beste seizoen wat ik live heb gezien
Jobiquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn username ook maar gaan veranderen
NU al zinninquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In een mum van tijd zitten we in #1116 hoor
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had je trouwens meegekregen dat er dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Sjaanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hou het niet meer bij, nu Jobi zo snel is geworden.
Wel mooi dat ik hem meteen heb gepaktquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ze moest de TT wel waarmaken natuurlijk
Ja, die lijken erg op elkaar! Ben benieuwd wat Haags van hem vindtquote:
Beter ben je blijven hangenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik viel eigenlijk halverwege 2008 erin, maar had ook van de seizoenen daarvoor "wel eens" een aflevering gekeken. Ik snapte het spel alleen nietMaar halverwege 2008 heb ik dus besloten om me er maar in vast te bijten en het proberen te begrijpen, want het programma leek me zo leuk!
Maar goed, 2008 tel ik niet echt mee als mijn eerste seizoen, omdat ik het begin had gemist![]()
Met 2011 begon je met een tof jaar inderdaad2009 vond ik ook echt leuk
Pieterpad lopen helptquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:11 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hou het niet meer bij, nu Jobi zo snel is geworden.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Ja is nog niet bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit seizoen is opgenomen voordat 20 is uitgezonden, dat vind ik echt heel raar
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Bijnamen moeten bijnamen blijven!quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Swipe even door deze Insta post heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haags heb ik al een tijdje niet gezienquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, die lijken erg op elkaar! Ben benieuwd wat Haags van hem vindt
Ik krijg nog steeds de melding, tot volgend seizoen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb in de WIDM app alweer vier uitnodigingen gehad voor een poule van alle mensen met mijn naam
Jacobina danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bijnamen moeten bijnamen blijven!
Dan zeg ik mijn abonnement wel opquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je verzoek wordt niet gehonoreerd
Sjaanquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[ instagram ]
Swipe even door deze Insta post heen.Trust Nobody had het er ook nog over dat niemand dat display live heeft gezien?? Is ook wel gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even verwijderen en opnieuw downloadenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds de melding, tot volgend seizoen.
Ja, voor mijn gevoel kwam de omslag een beetje bij 2014. Wel heel jammer, want ook als ik nu eens een oud seizoen terugkijk zit het zoveel subtieler in elkaar inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Beter ben je blijven hangen
Nu kijk ik het nog elk jaar maar het kan niet meer tippen aan genialiteit van oude seizoenenZo subtiel en toch zo goed in elkaar
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zeg ik mijn abonnement wel op![]()
Nou ja eigenlijk zeg ik met mijn eerdere reactie. Dat jullie gewoon lang moeten blijven. Dan zien jullie mij nog
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is nog niet bekend.
Maar dit seizoen is opgenomen voordat 20 is uitgezonden, dat vind ik echt heel raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Heb ik niet bedacht hoorquote:
Ja 14 en 15 waren kutquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, voor mijn gevoel kwam de omslag een beetje bij 2014. Wel heel jammer, want ook als ik nu eens een oud seizoen terugkijk zit het zoveel subtieler in elkaar inderdaad
[..]
[ instagram ]
Swipe even door deze Insta post heen.Ah, wel jammer als dat kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch gehoopt dat ze het wat meer zouden spreiden qua jaren
Maar goed, er gaan zoveel geruchten. Het blijft afwachten op de echte namenOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zullen we nog maar niks over Hawaii Tim zeggen
Oh, ze wist het al. Daar gaat de lolquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook al![]()
Maar is een minder shockerende verandering
quote:
Ik hoop dat alles goed gaat met hemquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Haags heb ik al een tijdje niet gezien
Nou ja zegquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:15 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Maar moet morgen om 8u werken![]()
Op kantoor
Er zijn grenzen!quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Nee want 20 was al wel opgenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat wisten ze al wel
Ik vind het vooral schokkend dat ze het van jou niet zo erg vindtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:16 schreef H_T het volgende:
[..]Spoiler!
[..]
Oh, ze wist het al. Daar gaat de lol
[..]Wie nog meer?
[..]
[ instagram ]
Swipe even door deze Insta post heen.Dit is wel heel jammer,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Meke
Waar zijn die pics van je broertje?
Ik hoop dat mijn ritme het toelaat!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk zeg ik met mijn eerdere reactie. Dat jullie gewoon lang moeten blijven. Dan zien jullie mij nog
Nee maar hij blijft tof gevondenquote:
Ja heb ik ook niet bedachtquote:
Laten we dat dan hopenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn ritme het toelaat!
Dan volgende week maar inhalen.quote:
JasOlafBierIndiaquote:
12 vond ik ook niks, maar daarna kwam seizoenquote:
Ja sorry ik ga niet echt m'n broertje hoererenquote:
Nou, ik keek even door het overzicht van de SC topics heen en dacht "huh, wie is H_T nou weer, een nieuwe user?" maar toen klikte ik erop en zag ik hetquote:
Ja, dan hebben we een halfuur langerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan volgende week maar inhalen.
Ik heb Drenthe niet gehaaldquote:
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee want 20 was al wel opgenomenDus dat wisten ze al wel
Ja 12 was meer een incident, bij 14 en 15 werd het een patroonquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
12 vond ik ook niks, maar daarna kwam seizoen13
nog, dus ik zie 14 wel echt als het begin van dat het minder werd
Ja wel opgenomen, niet uitgezondenquote:
Wij ook van jouquote:
Ik slaap de laatste tijd wel echt vroeg. Dan te denken dat ik ooit nachtbraker wasquote:
Neequote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sorry ik ga niet echt m'n broertje hoereren
Juist goed toch! Voel je je ook beter nu?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd wel echt vroeg. Dan te denken dat ik ooit nachtbraker was
Nou jaaaaaaaaaaa, wat denk je wel niet van me.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja sorry ik ga niet echt m'n broertje hoereren
Die herinner ik me niet eens meerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben halverwege met het terugkijken van seizoen 15 en wat is Carolina Dijkhuizen toch een toffe kandidaat. Vijf jaar terug had ik dat niet eens door.
Nouuu dan nietquote:
Ja nouja je weet maar nooitquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaa, wat denk je wel niet van me.
Schijnt dat je m dan eraf moet gooien en m er weer opnieuw op moet downloadenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds de melding, tot volgend seizoen.
Nee, ik denk ook niet dat elke boekwinkel hem heeft staan. Ik heb hem zelf toevallig wel gezien laatst hier in de Readshopquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Trust Nobody had het er ook nog over dat niemand dat display live heeft gezien?? Is ook wel gek
Spuit 11 is alles terug aan het lezenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Even verwijderen en opnieuw downloaden
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 vond ik wel meevallen maar dat hele rente-gedoe met die enveloppen was onbegrijpelijkquote:
Ja maar R wat is lang!?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja ik vind op zich die achtergronden theorie wel echt redelijk betrouwbaar. Ze gebruiken de achtergronden niet voor niksquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, wel jammer als dat kloptIk had toch gehoopt dat ze het wat meer zouden spreiden qua jaren
Maar goed, er gaan zoveel geruchten. Het blijft afwachten op de echte namen
Nogmaals spuit 11 waarom doe ik ditquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee want 20 was al wel opgenomenDus dat wisten ze al wel
Preciesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja 12 was meer een incident, bij 14 en 15 werd het een patroon
Dat had ik dus ook! Terwijl ze het wel tot aflevering 6 volhield. Achteraf zie je dat zij, en vrijwel iedereen van de kandidaten, al heel vroeg de mol (mede) verdacht. Ze heeft gewoon de pech dat iedereen het door hadquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Die herinner ik me niet eens meerTerwijl ik haar normaal juist echt tof vind, dus extra erg
12 was imo vooral minder door het last moment uitwijken naar IJsland en de snel ontdekte molquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
12 vond ik ook niks, maar daarna kwam seizoen13
nog, dus ik zie 14 wel echt als het begin van dat het minder werd
Ik merk niet enorm veel verschil, maar eerder sliep ik ook altijd wel genoeg uren. Het was dan alleen vaak dat ik om 3 uur 's nachts sliep en pas rond het middaguur opstondquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Juist goed toch! Voel je je ook beter nu?
Dat werd even wat teveelquote:
Aoibhin blijft gewoon een constante factorquote:
Ohh ik dacht dat misschien iemand hem voor de lol misschien gefotoshopt hadquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook niet dat elke boekwinkel hem heeft staan. Ik heb hem zelf toevallig wel gezien laatst hier in de Readshop
Ja nouja misschien in DMquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Meke, ik dacht dat we buddies waren.
Ik moet dit wel even verwerken hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat werd even wat teveelAl die levenslessen daar! Dan was ik al helemáál onbekend bij terugkomst
Kan je je de openingsopdracht van seizoen 10 nog herinneren? Dat vind ik nog steeds één van de verwarrendste al dan niet dé verwarrendste opdracht van WIDM ooitquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies![]()
En bij 12 lag het ook wel aan het last minute moeten veranderen van de landen. Wat dat betreft hebben ze er zeker nog wel wat van kunnen maken.
Maar vanaf 14 werd het steeds meer dit:
Presentator: "Hier zien jullie een plattegrond van de stad met 20 locaties. Sommige locaties staan voor geld, sommige voor minbedragen, en andere voor jokers en vrijstellingen. Elke locatie staat symbool voor een kleur die correspondeert met de naam van de mol die jullie op de laatste test hebben ingevuld, en met behulp van het doorgeven van een kleurencode kunnen jullie de puzzel oplossen en de kluisjes open maken. Daarvoor krijgen jullie allemaal porto's om met elkaar te overleggen. Als jullie allemaal verzamelen op de top van die berg daar, dan komt het verdiende geld in de pot. Maar let op, als alle jokers en vrijstellingen worden gepakt in dit spel, dan kan de code niet meer kloppen en komt het verdiende geld niet in de pot! Jullie krijgen een kwartier de tijd."
Vervolgens krijg je als kijker niks van de opdracht mee, behalve een halfuur lang wat Jobi-achtig "Huh, WÁÁÁT, wie, HOE, waar!?" en wat heen en weer geren, waarbij het onduidelijk is wie wat nou zegt en doet.
En dan nog doen alsof de mol heel goed werk heeft geleverd als de opdracht mislukt...
Ja maar 14 had geen leuke molquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
14 vond ik wel meevallen maar dat hele rente-gedoe met die enveloppen was onbegrijpelijk
15 was kut. Pot leegtrekken door briefjes van de productie
Nou ja je deed je onderschrift een tijdje geen eer aan hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aoibhin blijft gewoon een constante factor
Dat van die briefjes had nog best leuk kunnen zijn als er ook een dubbele laag achter zat. Bijv. dat er ook echt risico was voor de mol om ontmaskerd te worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
14 vond ik wel meevallen maar dat hele rente-gedoe met die enveloppen was onbegrijpelijk
15 was kut. Pot leegtrekken door briefjes van de productie
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:33 schreef Strani het volgende:
Okay ik post in de ochtenden, @:Meke staat tweede en Jobi opent snel een nieuw topicdeel. Nou wordt het écht een beetje te gek hoor!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat misschien iemand hem voor de lol misschien gefotoshopt had![]()
Waar staat de D voor?quote:
Goed voor de postcountquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nogmaals spuit 11 waarom doe ik dit
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:33 schreef Strani het volgende:
Okay ik post in de ochtenden, @:Meke staat tweede en Jobi opent snel een nieuw topicdeel. Nou wordt het écht een beetje te gek hoor!
Ja nee Susan Visser was toen sowieso de grootste fout. Ze hadden Tygo moeten doen, dat was ongetwijfeld leuk geworden. Hebben ze dit jaar nog een herkansing voorquote:
Ja dat is stom danquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook! Terwijl ze het wel tot aflevering 6 volhield. Achteraf zie je dat zij, en vrijwel iedereen van de kandidaten, al heel vroeg de mol (mede) verdacht. Ze heeft gewoon de pech dat iedereen het door had
Ja maar je pakt nu wel meer daglicht meequote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik merk niet enorm veel verschil, maar eerder sliep ik ook altijd wel genoeg uren. Het was dan alleen vaak dat ik om 3 uur 's nachts sliep en pas rond het middaguur opstondNu ben ik vaak voor achten al wakker.
Dat was het seizoen van Margriet toch? Die werd volgens mij door de eerste afvallers zelfs al verdachtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook! Terwijl ze het wel tot aflevering 6 volhield. Achteraf zie je dat zij, en vrijwel iedereen van de kandidaten, al heel vroeg de mol (mede) verdacht. Ze heeft gewoon de pech dat iedereen het door had
Hoooooooo wat speelt zich daar allemaal af johquote:
Ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kan je je de openingsopdracht van seizoen 10 nog herinneren? Dat vind ik nog steeds één van de verwarrendste al dan niet dé verwarrendste opdracht van WIDM ooit
Sorryquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet dit wel even verwerken hoor.
Ja echt hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat van die briefjes had nog best leuk kunnen zijn als er ook een dubbele laag achter zat. Bijv. dat er ook echt risico was voor de mol om ontmaskerd te worden.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Ben al goed ingelopen ook, op weg naar plek 1
Jaaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee Susan Visser was toen sowieso de grootste fout. Ze hadden Tygo moeten doen, dat was ongetwijfeld leuk geworden. Hebben ze dit jaar nog een herkansing voor
Nee die erken ik niet, die bestaan niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Had je de nieuwe usernames al wel meegekregen? Daar ben ik nog van aan het bijkomen
Oh ja, die snap ik nog steeds nietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kan je je de openingsopdracht van seizoen 10 nog herinneren? Dat vind ik nog steeds één van de verwarrendste al dan niet dé verwarrendste opdracht van WIDM ooit
Ja ik houd dat nauwlettend in de gaten natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
het is nog waar ook!!
En op de één of andere manier sta ik weer vijfde
1 2087 Aoibhin
2 1973 Meke
3 1594 Redefine
4 1426 molloot200
5 1412 Strani
Nee, dat speelt ook altijd wel heel erg mee vind ik. Een seizoen kan met een iets mindere mol alsnog wel tof zijn om te zien, maar Susan was wel echt heel matig.quote:
Ja, is ook gewoon verkeerd uitgevoerd. En imo was dat best een matige groep in s15quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat van die briefjes had nog best leuk kunnen zijn als er ook een dubbele laag achter zat. Bijv. dat er ook echt risico was voor de mol om ontmaskerd te worden.
@Aoibhin ga jij maar even multiquoten de komende paar dagen, deze kans om niet eerste te worden (en ik ook niet) mag je niet laten liggenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik houd dat nauwlettend in de gaten natuurlijk
Och hemel, die moet ik eigenlijk wel veranderenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja je deed je onderschrift een tijdje geen eer aan hoor
Je wilt het echt graag he?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Ben al goed ingelopen ook, op weg naar plek 1
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Aoibhin ga jij maar even multiquoten de komende paar dagen, deze kans om niet eerste te worden (en ik ook niet) mag je niet laten liggen
Inmiddels welquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
het is nog waar ook!!
En op de één of andere manier sta ik weer vijfde
1 2087 Aoibhin
2 1973 Meke
3 1594 Redefine
4 1426 molloot200
5 1412 Strani
Hm, valt mee. Carry onquote:
Ik snap wat ze op zich wilden met Susan, een beetje een ander type mol, iemand waarvan je dan niet meteen verwacht dat ze zo'n "valse" rol heeft. Maar goed, het pakte wat minder verrassend uit uiteindelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nee Susan Visser was toen sowieso de grootste fout. Ze hadden Tygo moeten doen, dat was ongetwijfeld leuk geworden. Hebben ze dit jaar nog een herkansing voor
Ja en dat is wennen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar je pakt nu wel meer daglicht mee
Gelukkig ben jij niet veranderdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die erken ik niet, die bestaan niet.
Ja Susan had qua persoonlijkheid echt een leuke mol kunnen zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap wat ze op zich wilden met Susan, een beetje een ander type mol, iemand waarvan je dan niet meteen verwacht dat ze zo'n "valse" rol heeft. Maar goed, het pakte wat minder verrassend uit uiteindelijk.
Straks krijg je weer een spiegelbeeldquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en dat is wennen hoorIk ben bijna vampier-af
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, dat speelt ook altijd wel heel erg mee vind ik. Een seizoen kan met een iets mindere mol alsnog wel tof zijn om te zien, maar Susan was wel echt heel matig.
Wacht maar tot ze erachter komt dat we van profiel zijn geruild Mek.. ehh ik bedoel "Strani"quote:
Schuif die trots maar eens opzijquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Aoibhin ga jij maar even multiquoten de komende paar dagen, deze kans om niet eerste te worden (en ik ook niet) mag je niet laten liggen
Nouuu daar zou ik niet al te zeker van zijn gezien mijn ochtendpostenquote:
Dat seizoen zaten er wel wat meer kleurloze en/of irritante kandidaten tussen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, is ook gewoon verkeerd uitgevoerd. En imo was dat best een matige groep in s15
Susan is echt wel leuk. Maar ik ben ook vrij makkelijk met WidM, er is eigenlijk nog geen seizoen geweest die ik niet leuk vond om te kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Susan had qua persoonlijkheid echt een leuke mol kunnen zijn
Ik ben niet goed in multiquotenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor de kandidaten zelf natuurlijk wel. Alleen Tygo en Sofie zaten op Susan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap wat ze op zich wilden met Susan, een beetje een ander type mol, iemand waarvan je dan niet meteen verwacht dat ze zo'n "valse" rol heeft. Maar goed, het pakte wat minder verrassend uit uiteindelijk.
Het moment dat Freek het fout had in de finale blijft wel leukquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Susan had qua persoonlijkheid echt een leuke mol kunnen zijn
Ja er doemde net een soort reflectie op in de spiegel waarvan ik bang ben dat ik het ben!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Straks krijg je weer een spiegelbeeld
Jammer dat jij er niet bentquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in multiquotenMaar ik ben hier sowieso niet veel de komende dagen, dus dan mag @:Meke lekker haar slag slaan
Ja precies, Seizoen 11 is hartstikke tof, ondanks dat Patrick ook niet super was (hij staat denk ik een beetje laag-midden als ik de mollen rank). Van hem vond ik vooral die actie van "nepmol Art in het spel houden, want dan word ik minder verdacht" zo suf. Ga gewoon van je eigen spel uit en leun niet zo op een anderquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik vind Patrick Stoof ook niet per sé heel goed als mol, maar het seizoen is nog steeds heel tof om te kijken.
Het zou wel het een en ander verklarenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze erachter komt dat we van profiel zijn geruild Mek.. ehh ik bedoel "Strani"
Ik moet nog een beetje aan mijn ochtendmens-bestaan wennen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu daar zou ik niet al te zeker van zijn gezien mijn ochtendposten
Maar ik ben wel weer een beetje de oude, en het ochtendposten blijft ook wel denk ik, ik ben wel blij met m'n nieuwe schema!
Wat dat betreft vond ik de groepen van nu wel prima eigenlijk. En dat met heel uiteenlopende groepen afgelopen jaren. De ontzettend felle in 2018, de wat meer groepsreis in 2019 (maar toch met wat jokerjattende kandidaten) en 2020 vond ik ook gewoon prima.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat seizoen zaten er wel wat meer kleurloze en/of irritante kandidaten tussen.
Al weet je natuurlijk als productie van tevoren ook niet echt hoe een groep uit gaat pakken bij elkaar.
Kijk je ook naar De Mol of kan je daartussen niet vergelijken?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Susan is echt wel leuk. Maar ik ben ook vrij makkelijk met WidM, er is eigenlijk nog geen seizoen geweest die ik niet leuk vond om te kijken.
Ik vind WIDM de afgelopen jaren wel echt minder, maar alsnog kijk ik wel met plezier. Het heeft alleen niet meer zo mijn prioriteit. Ik kijk nu liever een NSF live en dat ik WIDM later terugkijk, en ben ook niet meer zo bezig met hints zoeken en alles meerdere malen kijken en uitpluizen enzo. Wat dat betreft ben ik wel echt molloot-af.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Susan is echt wel leuk. Maar ik ben ook vrij makkelijk met WidM, er is eigenlijk nog geen seizoen geweest die ik niet leuk vond om te kijken.
'Dat zou ze juist vandaag doen omdat ze vandaag vrij wasquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in multiquotenMaar ik ben hier sowieso niet veel de komende dagen, dus dan mag @:Meke lekker haar slag slaan
Ja, dat was het ontzettend nare van die vrijstelling. Tygo had gewoon finale verdiend.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het moment dat Freek het fout had in de finale blijft wel leukMaar goed, daar had eigenlijk Tygo moeten staan, want die zat wél op Susan
Jan-Willem ook deels toch? Maar op zich zijn 2/3 kandidaten per seizoen die de mol verdenken ook wel vrij standaard. Er zijn maar heel weinig seizoenen geweest dat de mol écht amper werd verdacht, of alleen door de winnaar op het laatst.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor de kandidaten zelf natuurlijk wel. Alleen Tygo en Sofie zaten op Susan.
Ja, klopt. Nu is het nog stommer dat ze zo trots is op haar molprestatiesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was het seizoen van Margriet toch? Die werd volgens mij door de eerste afvallers zelfs al verdacht
Eens. Mollen die te veel op een ander leunen vind ik veelal wel matigquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, Seizoen 11 is hartstikke tof, ondanks dat Patrick ook niet super was (hij staat denk ik een beetje laag-midden als ik de mollen rank). Van hem vond ik vooral die actie van "nepmol Art in het spel houden, want dan word ik minder verdacht" zo suf. Ga gewoon van je eigen spel uit en leun niet zo op een ander
Vroeger naar bed, dat lijkt de sleutel. Wist ik ook niet hoor!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje aan mijn ochtendmens-bestaan wennen hoorHeb je nog tips voor me?
Ik kijk het tegenwoordig ook niet meer terug tijdens het seizoen zelf. Daarvoor vind ik het te matig geworden. Ik kijk nu vooral oude seizoenen weerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind WIDM de afgelopen jaren wel echt minder, maar alsnog kijk ik wel met plezier. Het heeft alleen niet meer zo mijn prioriteit. Ik kijk nu liever een NSF live en dat ik WIDM later terugkijk, en ben ook niet meer zo bezig met hints zoeken en alles meerdere malen kijken en uitpluizen enzo. Wat dat betreft ben ik wel echt molloot-af.
Jan-Willem zat op Sofie dacht ik? Anders had Freek er toch eerder uit moeten liggen dan Jan-Willem? Freek zat totáál niet op Susan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jan-Willem ook deels toch? Maar op zich zijn 2/3 kandidaten per seizoen die de mol verdenken ook wel vrij standaard. Er zijn maar heel weinig seizoenen geweest dat de mol écht amper werd verdacht, of alleen door de winnaar op het laatst.
Nop, dat kijk ik niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kijk je ook naar De Mol of kan je daartussen niet vergelijken?
Dat heb ik nooit gedaan. Ik ben blijkbaar een casual fan die wel altijd kijkt, en als ik moet kiezen tussen een nationale voorronde en WidM, dan wordt het die laatste.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind WIDM de afgelopen jaren wel echt minder, maar alsnog kijk ik wel met plezier. Het heeft alleen niet meer zo mijn prioriteit. Ik kijk nu liever een NSF live en dat ik WIDM later terugkijk, en ben ook niet meer zo bezig met hints zoeken en alles meerdere malen kijken en uitpluizen enzo. Wat dat betreft ben ik wel echt molloot-af.
Kampioen nog welquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer dat jij er niet bentmaar wel goed voor de toekomst van deze SC dat een nieuw iemand kampioen wordt!
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens. Mollen die te veel op een ander leunen vind ik veelal wel matig
Ik zou graag een keer een mol zien waarvan iedereen zou denken "dat ligt er véél te dik bovenop/dit is duidelijk nepmollen gedrag". En dat diegene het dan toch is ínclusief het overobvious acteren
Ik ga zo weer weg hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
'Dat zou ze juist vandaag doen omdat ze vandaag vrij wasKom jij weer de hoek om kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou wel tof zijn ja voor een keer!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens. Mollen die te veel op een ander leunen vind ik veelal wel matig
Ik zou graag een keer een mol zien waarvan iedereen zou denken "dat ligt er véél te dik bovenop/dit is duidelijk nepmollen gedrag". En dat diegene het dan toch is ínclusief het overobvious acteren
Ja het helpt ook wel met vroeger opstaan, maar, ik bedoel, hoe wént het?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Vroeger naar bed, dat lijkt de sleutel. Wist ik ook niet hoor!
Exact weet ik nog niet. Maar ik denk om elf uur wel thuis te zijnquote:
Jan-Willem ging er inderdaad op Sofie uit, maar verdacht eerder wel Susan. Hij maakte uiteindelijk de keuze voor Sofie toen hij vol op 1 mol wilde.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jan-Willem zat op Sofie dacht ik? Anders had Freek er toch eerder uit moeten liggen dan Jan-Willem? Freek zat totáál niet op Susan.
Ik val haast van mijn stoel van verbazingquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doet me wel denken aan 2012 waarbij Marit er vrij vroeg uit ging, terwijl ze vol op Anne-Marie zat. Maar zowel Frits als William zaten op Liesbeth en kwamen verder in het spel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jan-Willem zat op Sofie dacht ik? Anders had Freek er toch eerder uit moeten liggen dan Jan-Willem? Freek zat totáál niet op Susan.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:01 schreef Cee het volgende:
Hoe heet een Mol die ook het geld in de pot beheert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, gaat ook sowieso niet gebeuren denk ik maar zou ik wel leuk vinden om te zien jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn ja voor een keer!Getuigd ook wel van lef als je dat als mol durft
Aha! Ja slechte keuze dan van hem.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jan-Willem ging er inderdaad op Sofie uit, maar verdacht eerder wel Susan. Hij maakte uiteindelijk de keuze voor Sofie toen hij vol op 1 mol wilde.
Als ik het me goed herinner dan...
Ja, dan heeft Marit iets anders in de montage gezegd dan ze uiteindelijk heeft ingevuld? Of er is op geëdit dat het leek alsof niet iedereen op AM zat, om het spannender te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doet me wel denken aan 2012 waarbij Marit er vrij vroeg uit ging, terwijl ze vol op Anne-Marie zat. Maar zowel Frits als William zaten op Liesbeth en kwamen verder in het spel.
Misschien dat ik daarom juist daar niet naar ga kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan anders naar WIDM gaat kijken en het dan vooral op gaat vallen
Echt wénnen doet het nooit, de pijn blijft altijd. Sommige dagen zijn beter dan anderen maar het is er altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het helpt ook wel met vroeger opstaan, maar, ik bedoel, hoe wént het?
Goed standpuntquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom juist daar niet naar ga kijken.
Dat heeft Marit later een keer gezegd, volgens mij bij Moltalk een keer. Dat ze vol op Anne-Marie zat en er toch uit vloog. Het zal in de aflevering zelf dan inderdaad wel geëdit zijn op het spannend te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dan heeft Marit iets anders in de montage gezegd dan ze uiteindelijk heeft ingevuld? Of er is op geëdit dat het leek alsof niet iedereen op AM zat, om het spannender te maken.
Dan vrees ik wat mezelf betreft het ergste!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Exact weet ik nog niet. Maar ik denk om elf uur wel thuis te zijn
Bedankt voor je eerlijke antwoord. Ik zal er het beste van makenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt wénnen doet het nooit, de pijn blijft altijd. Sommige dagen zijn beter dan anderen maar het is er altijd.
Dan zit jij aan de rijstwafels.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan vrees ik wat mezelf betreft het ergste!
Ze kunnen natuurlijk altijd teksten gebruiken in aflevering 6 die kandidaten in aflevering 2 al hebben gezegd in werkelijkheid. De kracht van montage hèquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heeft Marit later een keer gezegd, volgens mij bij Moltalk een keer. Dat ze vol op Anne-Marie zat en er toch uit vloog. Het zal in de aflevering zelf dan inderdaad wel geëdit zijn op het spannend te maken.
Ik keek dus vanochtend de finale-uitzending van 2009 terug en daarin zei Vivienne ook dat ze een paar vragen op Anniek in ging zetten. Duidelijk anders gemonteerd dan inderdaad om het spannend te maken, want tuurlijk zat zij vol op Jon toen, anders had ze niet gewonnen
Dan ben ik al klaar zelfs!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zit jij aan de rijstwafels.
Wat moet je vanavond dan eten?😮quote:
Dan kun je dus gewoon weer terugkomenquote:
Hoe heet een Mol die ook het geld in de pot beheert?Ik snap 'm niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Volgens het CL topic in VBL:quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zendt AZ vanmiddag trouwens uit?
quote:
Merci.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens het CL topic in VBL:
[..]
Touchéquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je dus gewoon weer terugkomen
Waarschijnlijk moet je erbij geweest zijnde musical/F1-race* ) gezien hebben.quote:
F1-race heb ik wel gezien, maar dan snap ik de link met pot nog niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je erbij geweest zijnde musical/F1-race* ) gezien hebben.
* ) Doorhalen wat niet van toepassing is.
Het lijkt er opquote:
En dit keer niet eens door mijn toedoen!quote:
Alexander Hamilton (die van de musical) beheerde ook de schatkistquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je erbij geweest zijnde musical/F1-race* ) gezien hebben.
* ) Doorhalen wat niet van toepassing is.
Nou ja, deels wel natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dit keer niet eens door mijn toedoen!
Goed bezig molletjequote:
Waarom heeft ie m ingekort?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stukje tekst dat ik aan de klant had aangeleverd, heeft ie ingekort en nu worden jullie helemaal niet meer benoemd.![]()
Nou ja zeg. Jobiquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dit keer niet eens door mijn toedoen!
Het gaat de goede kant opquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goed bezig molletje![]()
Pak die Spanjaard
Waarom zouden wij zoberzo ergens in genoemd worden?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stukje tekst dat ik aan de klant had aangeleverd, heeft ie ingekort en nu worden jullie helemaal niet meer benoemd.![]()
Neequote:
Ja, dat heeft ie niet gezegd, Hij heeft enkel gezegd dat ie 'm wat ingekort heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom heeft ie m ingekort?
Knokploeg klaar? Knokken maar!
Waarommm?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat wel redelijk. Staat een beetje stil allemaalquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Jobi![]()
Hoe gaat het met je broer en ouders?
Omdat jullie een belangrijk deel van mijn leven uitmaken?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarom zouden wij zoberzo ergens in genoemd worden?
Komt dat stukje tekst op een website terecht of zo?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie niet gezegd, Hij heeft enkel gezegd dat ie 'm wat ingekort heeft.
Nee, in de nieuwsbrief naar de directeuren.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Komt dat stukje tekst op een website terecht of zo?
Hier gaan we werk van maken. De onderste steen moet bovenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie niet gezegd, Hij heeft enkel gezegd dat ie 'm wat ingekort heeft.
Aaah. Dus je hoefde sowieso al geen boekwerk over je eigen leven neer te zetten. Was me toentertijd niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, in de nieuwsbrief naar de directeuren.
Zijn jullie allemaal weer thuis?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk. Staat een beetje stil allemaal
Ja, dat is dan weer een voordeel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:50 schreef molloot200 het volgende:
Kan je de lange versie altijd nog voor een datingprogramma gebruiken!
Aaaaawquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat jullie een belangrijk deel van mijn leven uitmaken?
Misschien was app iets beter geweestquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is dan weer een voordeel.![]()
In feite is een app ook gewoon een programma...quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Misschien was app iets beter geweestIk maak er gelijk weer programma van.
Dat programma heb ik wel eens gezien, maar dat is zo niks voor mij. Krijg je weer iets raars te eten en ik ben niet van het praten tijdens het eten.quote:Maar wie weet? Heb je geen zin om je op te geven voor First dates?
Ja ik ben al twee dagen weer terugquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal weer thuis?
Het lijkt me ook gewoon ongemakkelijk het idee dat eigenlijk iedereen met jouw date mee zit te kijken, er een mening over heeft etc. Het zal nooit lekker ongedwongen zijn want er staat een dikke camera op je gericht.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In feite is een app ook gewoon een programma...
[..]
Dat programma heb ik wel eens gezien, maar dat is zo niks voor mij. Krijg je weer iets raars te eten en ik ben niet van het praten tijdens het eten.
Ook niet in een niet-liefdescontext? Gewoon met een persoon waar je even kort mee praat en niet meer weet wat je erna moet vertellen. Voelt voor mij toch wel pijnlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een stilte ook nog nooit als pijnlijk ervaren.
Dit dusquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook gewoon ongemakkelijk het idee dat eigenlijk iedereen met jouw date mee zit te kijken, er een mening over heeft etc. Het zal nooit lekker ongedwongen zijn want er staat een dikke camera op je gericht.
Nee, dan ook niet. Ik weet zelden iets nuttigs te vertellen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook niet in een niet-liefdescontext? Gewoon met een persoon waar je even kort mee praat en niet meer weet wat je erna moet vertellen. Voelt voor mij toch wel pijnlijk
Ja, heel ongemakkelijk. Zeker als je afgaat als een gieter dat dan gelijk voor heel Nederland dan enkel voor die ene persoon.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook gewoon ongemakkelijk het idee dat eigenlijk iedereen met jouw date mee zit te kijken, er een mening over heeft etc. Het zal nooit lekker ongedwongen zijn want er staat een dikke camera op je gericht.
Jajaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Technisch zou dat kunnen maar ik weet niet of ik dat aankanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je dus gewoon weer terugkomen
Ik kan goed luisteren en dingen niet onthouden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan op het moment zelf vaak toch wel vaak met een nieuw onderwerp komen of verder over koetjes en kalfjes leuteren, dus ik heb niet heel vaak dat het gesprek echt stilvalt. Maar de hele tijd die druk als een ander niet met input komt is wel irritant
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Begrijpelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben al twee dagen weer terugMaar had nog niet echt zin om weer mee te gaan posten. Nog steeds niet echt behoefte om veel online te zijn
*intentionally left blank*quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een stilte ook nog nooit als pijnlijk ervaren.
Ok, uh huh.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan op het moment zelf vaak toch wel vaak met een nieuw onderwerp komen of verder over koetjes en kalfjes leuteren, dus ik heb niet heel vaak dat het gesprek echt stilvalt. Maar de hele tijd die druk als een ander niet met input komt is wel irritant
Nee maar dat vind ik niet alleen met dates maar ook in het dagelijks leven als je met iemand verplicht bent op de een of andere manier om te pratenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:04 schreef Aoibhin het volgende:
quote:
En hoe is jouw dag vandaag Dave?quote:
Heya. Voor mijn vriendenweekend binnenkort moest ik een vragenlijst invullen die voor een quiz wordt gebruikt. Was één van de vragen: "wat is het gekste broodbeleg wat je eet?" Moest ik ook al aan Strani denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Toch hopelijk nog wel des Strani's met iets raars belegd? Pindakaas met smeerkaas enzo?
Oh ik had het ook meer over gesprekken in het algemeen, want ik heb nooit datesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee maar dat vind ik niet alleen met dates maar ook in het dagelijks leven als je met iemand verplicht bent op de een of andere manier om te praten
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heya. Voor mijn vriendenweekend binnenkort moest ik een vragenlijst invullen die voor een quiz wordt gebruikt. Was één van de vragen: "wat is het gekste broodbeleg wat je eet?" Moest ik ook al aan Strani denken
Laat Greys het maar niet horen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik moest bij het uit-eten de afgelopen dagen heel vaak aan @:Meke denken, want zo'n beetje elke vega-optie die ik had daar zat biet of geitenkaas in
Toen ik op de basisschool zat was een van mijn favorieten brood met Nesquik. Dat heeft ook als tip op die verpakkingen gestaan, maar ik weet niet zeker of dat toen ook al was of dat ik het zelf bedacht heb.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heya. Voor mijn vriendenweekend binnenkort moest ik een vragenlijst invullen die voor een quiz wordt gebruikt. Was één van de vragen: "wat is het gekste broodbeleg wat je eet?" Moest ik ook al aan Strani denken
Toch apart dat ik bij bieten eerder aan @Meke dan aan @Greys moet denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Laat Greys het maar niet horen.
Goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En hoe is jouw dag vandaag Dave?
Ja de mijne ook wel, leuk om je te ontmoeten, kom je hier vaker?quote:
Oh dat natuurlijk sowieso!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Toch hopelijk nog wel des Strani's met iets raars belegd? Pindakaas met smeerkaas enzo?
Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de mijne ook wel, leuk om je te ontmoeten, kom je hier vaker?
Sommige dingen blijven gelukkig nog wel hetzelfdequote:
Oh, waar hang jij dan zoal rond?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Laat Greys het maar niet horen.
Toen je mij vertelde dat ik jouw singletjes van Sjors mocht hebben, vond ik dat erg nuttig hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dan ook niet. Ik weet zelden iets nuttigs te vertellen.
*knikt een paar keer met haar hoofdquote:
Wij eten ook broodjes vanavond!quote:
Thuis.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, waar hang jij dan zoal rond?
Deef is op dreefquote:
Oh interessant, vertel eens wat meer over je huis?quote:
Misschien was het forum wel gewoon naar mij op zoek?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:33 schreef Arizona het volgende:
@:aoibhin fijn dat je je gezicht ff laat zien!
En toch ben ik er nog steeds van overtuigd dat je Drenthe wél gehaald hebt en daar in een ondergrondse kelder het forum hebt gehackt. Te toevallig anders allemaal. Jobi post, forum doet het prima. Jobi is weg, forum is weg.
Er zit een dak op.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh interessant, vertel eens wat meer over je huis?
Heb je ook een keldertje?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb liever Jobi dan m'n nummer 1 plek hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer dat jij er niet bentmaar wel goed voor de toekomst van deze SC dat een nieuw iemand kampioen wordt!
Gisteren op Discord zei je heel wat anders!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb liever Jobi dan m'n nummer 1 plek hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Hoe heet een Mol die ook het geld in de pot beheert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
23u?!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Exact weet ik nog niet. Maar ik denk om elf uur wel thuis te zijn
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef Dave het volgende:
Ik kan het niet meer terugvinden, maar er was eens zo'n akward NL First Dates aflevering, met die minutenlange stiltes, en die gast die ijs als toetje lekker vond.
- "Zo heb je mokka ijs, chocolade ijs...."
- "..."
- "..... maar ook vanille ijs....."
- "..."
- "oh, en citroenijs."
- "..."
Maar misschien stel ik het me erger voor dan het was.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb liever Jobi dan m'n nummer 1 plek hoor
Oh in zo'n huis heb ik ook wel eens gewoond, inderessantquote:
Wat stomquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat. Plus dat de regie je ook nog een richting instuurt. En/of achteraf het zo gemonteerd wordt dat je een bepaald type lijkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Te laat zeker.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik moest bij het uit-eten de afgelopen dagen heel vaak aan @:Meke denken, want zo'n beetje elke vega-optie die ik had daar zat biet of geitenkaas in
Inderdaad. Daar een paar uur van mijn leven aan besteed. Wordt het gewoon wegbezuindigd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat stomZit je daar zo je best op te doen
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:37 schreef Dave het volgende:
Ik kan het niet meer terugvinden, maar er was eens zo'n akward NL First Dates aflevering, met die minutenlange stiltes, en die gast die ijs als toetje lekker vond.
- "Zo heb je mokka ijs, chocolade ijs...."
- "..."
- "..... maar ook vanille ijs....."
- "..."
- "oh, en citroenijs."
- "..."
Maar misschien stel ik het me erger voor dan het was.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Gisteren op Discord zei je heel wat anders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het wel, moet om 7u op de fietsquote:
Hadden ze beter dan tevoren kunnen zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar een paar uur van mijn leven aan besteed. Wordt het gewoon wegbezuindigd.
quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Hadden ze beter dan tevoren kunnen zeggen
Pompoen ook vaak, maar dat vind ik lekker dus is minder ergquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ach ja, ik vind het zelf lekker, dus vind het niet zo ergMaar het valt me wel heel erg op dat veel vega-opties vaak van die standaard ingrediënten bevatten. Er is wel meer vegetarisch dan alleen dat
Naaah, dit is al een keer geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij zo'n programma als first dates zou het me niet verbazen als ik gekoppeld wordt aan een vleeseter-hater.
Ja dat ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Pompoen ook vaak, maar dat vind ik lekker dus is minder erg
Ja dat is natuurlijk ook nog het nadeel van het programma. OF je krijgt echt een goede match want dat is leuk om te zienquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij zo'n programma als first dates zou het me niet verbazen als ik gekoppeld wordt aan een vleeseter-hater.
Ja dat vind ik ook wel lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat ookEn zongedroogde tomaten zie je ook heel veel
Wie weet zijn er ook veel matige matches die wel gemaakt worden, maar te saai zijn om uit te zendenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook nog het nadeel van het programma. OF je krijgt echt een goede match want dat is leuk om te zienOF je krijgt echt een slechte match, want dat is ook leuk om te zien
Ja dat kanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 15:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Wie weet zijn er ook veel matige matches die wel gemaakt worden, maar te saai zijn om uit te zenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |